SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,703,249 views

Dana

Posts: 647

#9581 • • Dana

hallucinogen, 3.8.2006 09:56:
---
Dana, 3.8.2006 09:41:
HAHAA!! Mutta juuri siksi lusikka on paras aamuisin; kun olet jo hieman heränyt hyvien unien jälkeen on mukava kaivautua peittovuoren alta sinne toisen syliin ja asettua siihen lusikka-asentoon *slurps*

*tirsk*

---

Ja sit vähän hieroa peppua vasten toisen etumusta vai? =D


*joo*
Avatar
#9582 • • cjet Guest

josbe, 3.8.2006 10:08:
Kerrankin sinkkuluukussa päästään asiaan *kuolaa* *pahis*



Eiks tääl mee vähä harvasen päivä tollee "kerralla metri alaspäin" akselil nää jutut.. *nauru*
Dana

Posts: 647

#9583 • • Dana

hallucinogen, 3.8.2006 10:06:

jos nukkuu jonkun frendin kanssa mikä nyt sattuu olemaan vähänkään nätin näkönen niin se läheisyys ja lämpö saa automaagisesti tietyn reaktion :D



NoNiin.. tässä nyt siis todistus kaikille epäilijöille : Mies panisi mitä vain mikä liikkuu !! *lmao*


hehehe... ok et sanonut että Tekisit asialle mitään, mutta et Kiinnostusta löytyisi melkeinpä kaikenmoisten varalle *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9584 • • hallucinogen Edain

Dana, 3.8.2006 10:18:
hehehe... ok et sanonut että Tekisit asialle mitään, mutta et Kiinnostusta löytyisi melkeinpä kaikenmoisten varalle *nauru*


Enhän nyt minä mut poika... *vink*

--
pikku-*possu*

KooKie

Posts: 4,338

#9585 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 3.8.2006 07:52:
Uuh sä oot melkeen joka miehen unelma *sydän*



Jos hankin 3m leveän sängyn ja varalle 5 peittoa, niin tuutko mun "viereen" nukkumaan? :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Fyrisch

Posts: 4,525

#9586 • • Fyrisch

KooKie, 3.8.2006 11:54:
---
hallucinogen, 3.8.2006 07:52:
Uuh sä oot melkeen joka miehen unelma *sydän*

---

Jos hankin 3m leveän sängyn ja varalle 5 peittoa, niin tuutko mun "viereen" nukkumaan? :D



Mä voisin osallistuu valvomaan tilannetta, että siellä kans nukutaan >:)
hallucinogen

Posts: 8,190

#9587 • • hallucinogen Edain

KooKie, 3.8.2006 11:54:
Jos hankin 3m leveän sängyn ja varalle 5 peittoa, niin tuutko mun "viereen" nukkumaan? :D


Koska vaan mut varokki jos tuut mun puolelle niin teen hyökkäyksen ja vallotan lisää tilaa + peittoa :D

--
pikku-*possu*

KooKie

Posts: 4,338

#9588 • • KooKie aka. Petress Pan

KooKie, 3.8.2006 11:54:
Jos hankin 3m leveän sängyn ja varalle 5 peittoa, niin tuutko mun "viereen" nukkumaan? :D


Fyraett, 3.8.2006 11:57:

Mä voisin osallistuu valvomaan tilannetta, että siellä kans nukutaan >:)



Lisään 1,5 metriä leveyteen, niin saat oman nukkumapaikankin. :D

hallucinogen, 3.8.2006 12:03:
Koska vaan mut varokki jos tuut mun puolelle niin teen hyökkäyksen ja vallotan lisää tilaa + peittoa :D



Niinku huomataan, tässä sängyssä ei kannata olla "muuta mielessä", jossei halua löytyä lattialta seuraavana aamuna. (Vähän homoa :C Tai epähomoa teidän kahden tapauksessa. :D)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#9589 • • Edited hallucinogen Edain

KooKie, 3.8.2006 12:09:
Niinku huomataan, tässä sängyssä ei kannata olla "muuta mielessä", jossei halua löytyä lattialta seuraavana aamuna. (Vähän homoa :C Tai epähomoa teidän kahden tapauksessa. :D)



Me tehdään Fyraetin kanssa sopimus et kaapataan sut siihen meidän keskelle, kato sitä aamujönkkistä varten *lmao*

--
pikku-*possu*

Fyrisch

Posts: 4,525

#9590 • • Fyrisch

hallucinogen, 3.8.2006 12:11:
---
KooKie, 3.8.2006 12:09:
Niinku huomataan, tässä sängyssä ei kannata olla "muuta mielessä", jossei halua löytyä lattialta seuraavana aamuna. (Vähän homoa :C Tai epähomoa teidän kahden tapauksessa. :D)

---


Me tehdään Fyraetin kanssa sopimus et kaapataan sut siihen meidän keskelle, kato sitä aamujönkkistä varten *lmao*



Tässä vaihees ei enään tarvis sitä 4.5m leveet sänkyy :)

vaiks sellanen olis ihan ulkonäön vuoks rento..
hallucinogen

Posts: 8,190

#9591 • • hallucinogen Edain

Fyraett, 3.8.2006 12:49:
Tässä vaihees ei enään tarvis sitä 4.5m leveet sänkyy :)

vaiks sellanen olis ihan ulkonäön vuoks rento..


Ensin pitää katsoa nukkua et on aamujönkkis ja pitää olla tilaa et voi nukkua =)

--
pikku-*possu*

Fyrisch

Posts: 4,525

#9592 • • Fyrisch

hallucinogen, 3.8.2006 12:50:
Ensin pitää katsoa nukkua et on aamujönkkis ja pitää olla tilaa et voi nukkua =)



Ainiin tottakai, pitäähän sen olla aito!

*mahalteenmakoil* <3
Epailija

Posts: 5,636

#9593 • • Epailija Physicist, 2nd class.

toma, 2.8.2006 10:24:
No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.



Ja mun mielestäni tuo taas kuuluu niiden asioiden piiriin, joita ei enää seukkaillessa tehdä. Tapauskohtaisesti sulattaisin mahdollisesti sen, että muun yöpaikan puutteessa mentäisiin entisen poikaystävän luokse nukkumaan, mutta sama sänky olisi minun puolestani "nou" ja kainalossa nukkuminen "ehdoton nou nou". En itse tekisi tuollaista suhteessa (kainalointia en missään nimessä sinkkunakaan, jos ei olisi mitään kiinnostusta toista kohtaan), koska mielestäni siinä mennään soveliaisuuden rajojen yli vaikka mitään ei tapahtuisikaan, joten luonnollisesti en haluaisi toisenkaan niin tekevän.

Niin ja jos jotain ihmiskunnan historia on osoittanut, niin sen, että toisiin ihmisiin ei voi luottaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

KooKie

Posts: 4,338

#9594 • • KooKie aka. Petress Pan

Fyraett, 3.8.2006 12:59:
*mahalteenmakoil*



Voi kun te äijät osaatte tehdä yöunistakin hankalan suoritustapahtuman. "*aamujönkkistävenail*" *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#9595 • • hallucinogen Edain

KooKie, 3.8.2006 14:14:
Voi kun te äijät osaatte tehdä yöunistakin hankalan suoritustapahtuman. "*aamujönkkistävenail*" *nauru*


No onko se nyt sit niin kivaa jos on ahdasta sängyssä ja sun selkään osuu koko yön jotain kovaa? =D

--
pikku-*possu*

toma

Posts: 2,009

#9596 • • toma Tototoototo

Epailija, 3.8.2006 14:03:
(kainalointia en missään nimessä sinkkunakaan, jos ei olisi mitään kiinnostusta toista kohtaan)


Seurustelujutun toki pystyn ymmärtämään, mutta tätä en kyllä laisinkaan. Tosin "mitään kiinnostusta" on aika rankka kriteeri, kyllä mä toki tunnen jotain vetoa niihin ihmisiin, mutta joko olosuhteet tai yhteinen päätös ovat osoittaneet, ettei meillä ole potentiaalia. Mutta ei se poissulje tuollaista lämmintä fyysistä läheisyyttä.

Tosin olen mä pariin otteeseen käytännössä täysin tuntemattomallekin tytölle tarjonnut yöpaikkaa, ja nukkunut kainalossa. Erään tapasin samana iltana, enkä sen jälkeen ole toiste nähnyt. Ja kyse ei siis ollut mistään yhden illan jutusta, vaan puhtaasti yösijasta. Tuskinpa kummallekaan jäi muuta kuin mukava muisto.

Niin ja jos jotain ihmiskunnan historia on osoittanut, niin sen, että toisiin ihmisiin ei voi luottaa.


No, tätä vastaan on paha sanoa, mutta kyllä mä seurustellessani suorastaan vaatisin sekä itseltäni että toiselta, että tuollaisiin asioihin voi nimenomaan luottaa. Tahdosta se vain on kiinni, potentiaalisia tilaisuuksia kun ei voi niin mitenkään, ikinä, poistaa. Ellei sitten pistä toista kellariin lukkojen taakse asumaan..

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

KooKie

Posts: 4,338

#9597 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 3.8.2006 14:28:
No onko se nyt sit niin kivaa jos on ahdasta sängyssä ja sun selkään osuu koko yön jotain kovaa? =D



Ei, mut senhän mä olen jo kertonut täällä aiemminkin. :D Mutta tiedä sitten häntä, yliarvioinko tilantarpeeni, kun kaavailen ~ 1,5 metrin etäisyyttä nukkumakumppaniin. (No offence.) :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

josbe

Posts: 1,982

#9598 • • josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 3.8.2006 14:32:
---
Epailija, 3.8.2006 14:03:
---


Määritelkää "kainalossa nukkuminen".
Vaikka siitä tuskin oli edes kyse tuossa Toman postauksessa. Itse ainakin tajusin asian niin, että voiko kaks kaverusta, tyttö ja poika, nukkua samassa sängyssä hyvällä omalla tunnolla, jos toinen/kummatkin seurustelee. Mun mielestä pitäis voida.
toma

Posts: 2,009

#9599 • • toma Tototoototo

josbe, 3.8.2006 14:44:
Määritelkää "kainalossa nukkuminen".
Vaikka siitä tuskin oli edes kyse tuossa Toman postauksessa. Itse ainakin tajusin asian niin, että voiko kaks kaverusta, tyttö ja poika, nukkua samassa sängyssä hyvällä omalla tunnolla, jos toinen/kummatkin seurustelee. Mun mielestä pitäis voida.


Joo no toi nyt on ihan itsestäänselvyys ainakin mulle. Mutta hyväksyisin mukisematta poikkeustapauksissa (esim. pieni sänky eikä muuta majoitustilaa) myös lähemmänkin nukkumisen mahdolliselta tyttöystävältäni - ei se vielä mitään merkitse, jos se ei merkitse mitään.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Epailija

Posts: 5,636

#9600 • • Epailija Physicist, 2nd class.

toma, 3.8.2006 14:32:
Seurustelujutun toki pystyn ymmärtämään, mutta tätä en kyllä laisinkaan.



Minulle tuo kainalossa (tai vaikkapa saman peiton alla vierekkäin) nukkuminen on jo sen verran intiimiä hommaa, että en harrastaisi sitä kenenkään kanssa, kenestä en olisi kiinnostunut. Minusta siinä ei tietenkään ole mitään kummaa, että pyrin rajaamaan sen noin.

Tosin "mitään kiinnostusta" on aika rankka kriteeri, kyllä mä toki tunnen jotain vetoa niihin ihmisiin, mutta joko olosuhteet tai yhteinen päätös ovat osoittaneet, ettei meillä ole potentiaalia. Mutta ei se poissulje tuollaista lämmintä fyysistä läheisyyttä.



Minulla sulkee. Tuollainen fyysinen läheisyys kuuluu minulla parisuhteisiin, enkä lähtisi ottamaan yöksi kainaloon ketään, jonka kanssa ei olisi mitään potentiaalia. Jos taas löytyy kiinnostusta, mutta ei potentiaalia, niin silloin nukun itse mieluummin kokonaan erillisissä sängyissä. On turhaa kiusata itseään.

Tosin olen mä pariin otteeseen käytännössä täysin tuntemattomallekin tytölle tarjonnut yöpaikkaa, ja nukkunut kainalossa. Erään tapasin samana iltana, enkä sen jälkeen ole toiste nähnyt. Ja kyse ei siis ollut mistään yhden illan jutusta, vaan puhtaasti yösijasta. Tuskinpa kummallekaan jäi muuta kuin mukava muisto.



Ja minä taas majoitan kaveritkin erilliselle ilmapatjalle. *nauru*

No, tätä vastaan on paha sanoa, mutta kyllä mä seurustellessani suorastaan vaatisin sekä itseltäni että toiselta, että tuollaisiin asioihin voi nimenomaan luottaa. Tahdosta se vain on kiinni, potentiaalisia tilaisuuksia kun ei voi niin mitenkään, ikinä, poistaa. Ellei sitten pistä toista kellariin lukkojen taakse asumaan..



Ei voikaan poistaa, mutta kukaan ei myöskään ole 100%:n luotettava. Sitä voi vain toivoa parasta ja pelätä pahinta. Jotkut ovat tietenkin luotettavampia kuin toiset ja pelot sitä myöten pienemmät, mutta en usko, että koskaan kenenkään kohdalla pystyisin silmät kirkkaan sinisinä varauksettoman iloisesti hihkaisemaan "Ai sä menet sun eksän luo nukkumaan? Ei ole kuin yksi sänky? Pienikin vielä? No sepä mukavaa. Tosi ystävällistä eksältäsi tarjota sulle yösija!".

But that's just me.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous