SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,684,028 views

Amuck

Posts: 2,396

#9541 • • Amuck dub-i-dub
Arrrrgh, mua niin pistää vihaksi tuollaiset pirttihirmut. Arvatkaa kuinka pahoiksi ne äityy silloin, kun jätkä haluaisi lähteä moikkaamaan tyttökavereitaan?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#9542 • • cjet Guest

Amokk, 1.8.2006 13:57:
Arrrrgh, mua niin pistää vihaksi tuollaiset pirttihirmut. Arvatkaa kuinka pahoiksi ne äityy silloin, kun jätkä haluaisi lähteä moikkaamaan tyttökavereitaan?



NIINPÄ! *nauru* Hommais oman elämän ja vaikka poikakavereita.. *tirsk* Mä en voi niinku ymmärtää miksei miehel sais olla toisesta sukupuolesta ystäviä.. *ding*
Alyna

Posts: 194

#9543 • • Alyna

Cjet, 1.8.2006 13:58:
---
Amokk, 1.8.2006 13:57:
Arrrrgh, mua niin pistää vihaksi tuollaiset pirttihirmut. Arvatkaa kuinka pahoiksi ne äityy silloin, kun jätkä haluaisi lähteä moikkaamaan tyttökavereitaan?

---


NIINPÄ! *nauru* Hommais oman elämän ja vaikka poikakavereita.. *tirsk* Mä en voi niinku ymmärtää miksei miehel sais olla toisesta sukupuolesta ystäviä.. *ding*



Mii niithör. Siis en voi ymmärtää. Elämähän ois ihan tylsää jos ei ois molemman sukupuolen edustajia kavereina. Boooooring *ding*

Kavereita pitää saada nähdä oli ne sitten naisia, miehiä tai jotain siltä väliltä (en kyl tähän hätään keksi mitä). *tirsk*
Dana

Posts: 647

#9544 • • Dana

emuli, 1.8.2006 14:11:

Kavereita pitää saada nähdä oli ne sitten naisia, miehiä tai jotain siltä väliltä (en kyl tähän hätään keksi mitä). *tirsk*


sikoja, apinoita, lehmiäkin saatta olla.. *nauru* hähähähä..

eeh, mut joo kyllä kaverit tulee aina jotain kundia ennen!! näin ainakin mulla!
mariq

Posts: 2,154

#9545 • • mariq
Tähän väliin on kyllä ihan pakko tokaista, että kyllä saa itseään syyttää, jos "joutuu" tai "jumiutuu" sellaiseen tilanteeseen, missä tyttö-/poikaystävä rajoittaa kumppaninsa elämään niin pahasti, kuin mitä esimerkkejä täällä on edellä esitetty. Kuka hullu jaksaa katella viikkoakaan sitä, että toinen määräilee menemiset, oli se tekosyy sitten mikä tahansa?? *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

rose

Posts: 1,047

#9546 • • Edited rose vakaasti epävakainen

mariq, 1.8.2006 15:04:
Tähän väliin on kyllä ihan pakko tokaista, että kyllä saa itseään syyttää, jos "joutuu" tai "jumiutuu" sellaiseen tilanteeseen, missä tyttö-/poikaystävä rajoittaa kumppaninsa elämään niin pahasti, kuin mitä esimerkkejä täällä on edellä esitetty. Kuka hullu jaksaa katella viikkoakaan sitä, että toinen määräilee menemiset, oli se tekosyy sitten mikä tahansa?? *ding*



No toisaalta aika helposti yksi jos toinenkin alkaa kuvitella tarvitsevansa seurustelukumppania. Vaikka itsensä kanssa sinut oleva ihminen ei tarvitse toista osapuolta välttämättä. Tai ainakin musta terveessä suhteessa kumpikaan ei roiku henkensä edestä kumppanissa, vaan pikemminkin kävelee sen kanssa käsi kädessä. Mutta helposti tavallaan tottuu siihen toiseen niin paljon että unohtaa olevansa ihan onnellinen myös ilman puoliskoa. Ja siksi kai on helppo roikkua suhteessa vaikka toinen pompottelee ihan miten haluaa.

edit: vähän vähemmän provosoivaksi

--
TwistedLife™ Amusement Park

Amuck

Posts: 2,396

#9547 • • Amuck dub-i-dub

mariq, 1.8.2006 15:04:
Tähän väliin on kyllä ihan pakko tokaista, että kyllä saa itseään syyttää, jos "joutuu" tai "jumiutuu" sellaiseen tilanteeseen, missä tyttö-/poikaystävä rajoittaa kumppaninsa elämään niin pahasti, kuin mitä esimerkkejä täällä on edellä esitetty. Kuka hullu jaksaa katella viikkoakaan sitä, että toinen määräilee menemiset, oli se tekosyy sitten mikä tahansa?? *ding*


Niinpä, näinhän sitä helposti ajattelee "mä en ainakaan alkaisi tuollaiseen touhuun". Mutta eihän suhde alussa sellaista toisen sitomista ja painostamista olekaan, vaan ensin vietetään aikaa yhdessä vain yhdessä vietetyn ajan ihanuuden vuoksi. "Epäterveeseen" suhteeseen liu'utaan usein pikkuhiljaa, niin, ettei itsekään huomaa missä vaiheessa tähän on tultu.

Oletko koskaan miettinyt miksi esimerkiksi kotiväkivallasta kärsivät naiset (/osapuolet) jäävät yhä siihen suhteeseen? Koska he yhä epätoivoisesti rakastavat miestään? Koska he pelkäävät yksinoloa? Ei, vaan koska he luulevat sen olevan normaalia. "Elämä nyt vaan on tällaista." Tuntuu, ettei ole mitään muutakaan odotettavissa; ei välttämättä edes itse tajuta kuinka sairaassa tilanteessa ollaan. Kuten puheenaiheena olleessa pirttihirmutilanteessakin, jälkeenpäin ajateltuna tai ulkopuolisen silmin koko touhu vaikuttaa käsittämättömältä.

Joo, ei tämä tietenkään päde joka suhteeseen.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

mariq

Posts: 2,154

#9548 • • mariq

rose, 1.8.2006 15:11:
---
No toisaalta aika helposti yksi jos toinenkin alkaa kuvitella tarvitsevansa seurustelukumppania. Vaikka kukaan terve ihminen ei tarvitse toista ihmistä välttämättä. Tai ainakin musta terveessä suhteessa kumpikaan ei roiku henkensä edestä toisessa osapuolessa, vaan pikemminkin kävelee sen kanssa käsi kädessä. Mutta helposti tavallaan tottuu siihen toiseen niin paljon että unohtaa olevansa ihan onnellinen myös ilman puoliskoa. Ja siksi kai on helppo roikkua suhteessa vaikka toinen pompottelee ihan miten haluaa.


Joo siis nyt tarkoitin todella ihan sitä ääritilannetta, mihin ei yleensä päädytä ihan suhteen alkuvaiheessa, vaan vasta myöhemmin (siis jos päädytään). Tähän kategoriaan en siis lue niitä pareja, jotka molempien tahdosta ovat paaaaljon yhdessä. Jokaiselle parille, niinkuin jokaiselle yksittäisellekin ihmiselle on juuri se omalta tuntuva toimintamalli tietysti oikea. *hymy*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#9549 • • mariq

Amokk, 1.8.2006 15:18:
---
Oletko koskaan miettinyt miksi esimerkiksi kotiväkivallasta kärsivät naiset (/osapuolet) jäävät yhä siihen suhteeseen?


Joo itse asiassa olen pohtinut tuota hyvinkin paljon (seurattua tuollaista tilannetta hyvin läheltä toista kymmentä vuotta) Eikä siihen minun käsittääkseni olemassa yhtä ainoaa selitystä.

--koska he luulevat sen olevan normaalia. "Elämä nyt vaan on tällaista." Tuntuu, ettei ole mitään muutakaan odotettavissa; ei välttämättä edes itse tajuta kuinka sairaassa tilanteessa ollaan. Kuten puheenaiheena olleessa pirttihirmutilanteessakin, jälkeenpäin ajateltuna tai ulkopuolisen silmin koko touhu vaikuttaa käsittämättömältä.


Tämä voi olla joillakin se syy.. Toinen voi olla voimien puute, ja toki tuollaisessa tilnteessa ulkopuolinen tuki on usein ratkaiseva tilanteen ratkeamisen kannalta. Silti jokaisella on itsellään vastuu aloitteen tekemisestä huonon tilanteen parantamiseksi.
(kuulostaako julmalta? ehkä, mutta ei ketään voi auttaa, ellei apua oteta vastaan)

tämä ei nyt ihan liittynyt siihen, mitä alunpitäen tarkoitin, mutta menköön

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Dementation

Posts: 2,892

#9550 • • Dementation wednesday?

emuli, 1.8.2006 12:53:
Juu aikansahan se vie että osuu kohdalle kolli/naaras joka vie räpylät alta.
Mut sillä aikaa voi ottaa ilon irti elämästä ja vierailla vaikka sinkkuluukulla, onhan tääkin hurjan hubaisaa. *sydän*
Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop. *tirsk*



Onhan noita räpylän altaviejiä ollut... Mut tähän mennessä syystä tai toisesta, ne ei oo kestänyt...
Ja kyllä sinkkuluukku on mahtavaa ajanvietettä, enkä mä ainakaan pahemmin murehdi sitä että oon sinkku...

Mutta tietty sinkkuna hellyydenkipeyden paikkaus pitää aina hoitaa jollain avunanto- ja yhteistyösopimuksella kaverien, ystävien tai jonkun random ihmisten kanssa... Enkä mä oikeen nykyään jaksa mitään yhden illan säätöjä... Mieluummin sellaisia pidempiaikaisia tuttavuuksia, joiden kanssa voi muun ystävyyden lisäksi silloin tällöin vähän halailla ja pussailla ja hipsiä... *sydän*

Kuten todettua, on vaan viime aikoina ollut noikin aika hiljaisia, kun valtaosa näistä haliystävistä on löytänyt itselleen poikaystävän tai asuu täysin eri puolella suomea kuin minä tms... Ja jostain syystä tuntuu useimmilta löytyvän vielä se kateellinen poikaystävä, joka ei voi ymmärtää, ettei halaaminen tai yhdessä nukkuminen välttämättä tarkoita mitään... *ding**hmph*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Zapa

Posts: 1,393

#9551 • • Zapa Mr Wrangler

Dementation, 2.8.2006 03:54:
---
Ja jostain syystä tuntuu useimmilta löytyvän vielä se kateellinen poikaystävä, joka ei voi ymmärtää, ettei halaaminen tai yhdessä nukkuminen välttämättä tarkoita mitään... *ding**hmph*



just, call me nipottaja mut jos mun tyttökaveri "vaan" nukkuis jonkun toisen kundin kanssa niin ei se kyllä mulle kävis.
Epailija

Posts: 5,636

#9552 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Zapa, 2.8.2006 08:49:
---
Dementation, 2.8.2006 03:54:
---
Ja jostain syystä tuntuu useimmilta löytyvän vielä se kateellinen poikaystävä, joka ei voi ymmärtää, ettei halaaminen tai yhdessä nukkuminen välttämättä tarkoita mitään... *ding**hmph*
---
just, call me nipottaja mut jos mun tyttökaveri "vaan" nukkuis jonkun toisen kundin kanssa niin ei se kyllä mulle kävis.



Sama juttu, mutta ollaan varmaan sitten pikkumaisia molemmat. En kyllä usko, että kovin moni tyttöystäväkään katselisi hyvällä, jos tulisi naispuolisen kaverin luota aamulla kotiin. "Me vaan nukuttiin."

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#9553 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Fyraett, 1.8.2006 11:37:
eli lyhyeesti: älä feidaa frendei, ne on tärkeit. <3



Pöh. Frendei saa aina lisää. =P

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

toma

Posts: 2,009

#9554 • • toma Tototoototo

Epailija, 2.8.2006 09:47:
Sama juttu, mutta ollaan varmaan sitten pikkumaisia molemmat. En kyllä usko, että kovin moni tyttöystäväkään katselisi hyvällä, jos tulisi naispuolisen kaverin luota aamulla kotiin. "Me vaan nukuttiin."


Jos joku vaan nukkuun niin se vaan nukkuu, eikä siinä tarvitse olla mitään seksuaalista. Vai onko halaaminenkin sit kielletty?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Epailija

Posts: 5,636

#9555 • • Epailija Physicist, 2nd class.

toma, 2.8.2006 09:57:
Jos joku vaan nukkuun niin se vaan nukkuu, eikä siinä tarvitse olla mitään seksuaalista. Vai onko halaaminenkin sit kielletty?



Ei ja tiedän kyllä, ettei siinä tarvitse olla mitään seksuaalista, mutta se nyt vaan on yksi niitä mielivaltaisia rajoja mitä tulee vedettyä. Mulle yhdessä nukkuminen on juuri sen verran intiimiä toimintaa, ettei sitä tulisi seurustellessa harrastettua muiden kanssa, enkä haluaisi toisenkaan niin tekevän.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

toma

Posts: 2,009

#9556 • • toma Tototoototo

Epailija, 2.8.2006 10:00:
Ei ja tiedän kyllä, ettei siinä tarvitse olla mitään seksuaalista, mutta se nyt vaan on yksi niitä mielivaltaisia rajoja mitä tulee vedettyä. Mulle yhdessä nukkuminen on juuri sen verran intiimiä toimintaa, ettei sitä tulisi seurustellessa harrastettua muiden kanssa, enkä haluaisi toisenkaan niin tekevän.


No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Zapa

Posts: 1,393

#9557 • • Edited Zapa Mr Wrangler

toma, 2.8.2006 10:24:
---

No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.



Tää nyt on ihan OK jos ei mahdollisuutta nukkua eri sängyissä ja tietty halaaminenkin mut sain sen käsityksen tosta Dementationin postista et olis kiva jos hänellä ois välillä uniseuraa. Se menee kyllä vähän yli. Tyyliin jos viettäisin iltaa tyttökaverin kanssa ja illan päätteeksi hän ilmoittaa "moikka, lähden nyt miespuolisen kaverin luo yöksi kun se ei halua nukkua yksin". No WAY!
Caro²

Posts: 5,301

#9558 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Zapa, 2.8.2006 10:38:
Tyyliin jos viettäisin iltaa tyttökaverin kanssa ja illan päätteeksi hän ilmoittaa "moikka, lähden nyt miespuolisen kaverin luo yöksi kun se ei halua nukkua yksin". No WAY!


Pikemminkin ennemminkin näinpäin: Viettää kaverilla aikaa iltaan asti ja sitten jää yöksi.

Mut mikäs siellä ystävän kanssa tuhistessa nukkumattia tapaamassa, varsinkin jos on riittävän leveä sänky ettei törmää unissaan toiseen.. tai sitten toinen peti jossain nurkassa *joo*
martina

Posts: 1,875

#9559 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä

Dementation, 2.8.2006 03:54:
Ja jostain syystä tuntuu useimmilta löytyvän vielä se kateellinen poikaystävä, joka ei voi ymmärtää, ettei halaaminen tai yhdessä nukkuminen välttämättä tarkoita mitään... *ding**hmph*



halaaminen ok, mutta mäkin sitten kai pikkumainen koska en hyväksyisi, että mun mies vierailisi tasaseen tahtiin jonkun toisen tytön unikaverina.*eiei*

edit: ja mä nyt käsitin sun postauksesta, että nimenomaan tarkoitat unikaveria, etkä satunnaista samassa sängyssä tms nukkumista.
toma

Posts: 2,009

#9560 • • toma Tototoototo

martina, 2.8.2006 11:03:
halaaminen ok, mutta mäkin sitten kai pikkumainen koska en hyväksyisi, että mun mies vierailisi tasaseen tahtiin jonkun toisen tytön unikaverina.*eiei*


Joo no säännöllisyys on aivan asia erikseen.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac