SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,700,473 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#9501 • • Fyrisch

johku, 1.8.2006 10:50:
mut tällä hetkellä ainakin sinkkuna ja isolla S:llä *pepsodent*



Kesällä yleensä .)

Mut koht alkaa syksy taas, ja pitäs alkaa deittailee.
Avatar
#9502 • • cjet Guest

Dementation, 1.8.2006 11:10:
wow, 500 sivua... Suht hyvä saldo meille sinkuille klubbarissa.



Klubi-ihmiset tuntuu olevan varsin yksinäisiä.. *pepsodent*
Dementation

Posts: 2,892

#9504 • • Dementation wednesday?

Fyraett, 1.8.2006 11:11:
Kuka postaa kymppitonnin tänne? :D



Joku mahti-ihminen *lmao*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#9505 • • Dementation wednesday?

Cjet, 1.8.2006 11:11:
Klubi-ihmiset tuntuu olevan varsin yksinäisiä.. *pepsodent*



No älä nyt, onhan seukkausluukussakin vissiin 67 sivua tms... *pepsodent*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Sallakat

Posts: 2,220

#9506 • • Sallakat jungle, baby !



Oon kyllä harvinaisen samaa mieltä. Ei yhdessä voi koko aikaa hengailla.



Miksi ei voisi? Miksi 2 ihmistä vain ei voisi kompata toisiaan niin hyvin, että jatkuvasti yhdessä olo ei saisi millään lailla pakonomaista, toista/molempia kahlitsevaa sävyä?

Kummallista miten sitä jotkut tuntuu olevan sitä mieltä ett suhteessa on ennemminkin jotain outoa jos pitää olla yhdessä koko ajan, kuin toisin päin. Samaan syssyyn en myöskään ymmärrä väitteitä että on täysin normaalia riidellä vähän väliä, näitäkin kuulee. Olen todella tempperamenttinen ihminen, mutta silti pahin mitä suhteessamme voi tapahtua on väittely mielipide-eroavaisuuksista, eikä suhteemme todellakaan ole mikään sisko ja sen veli- tyylinen intohimoton oleskelu.

Oon kuullu parin kaverin selän takana keskustelleen ja ihmetelleen että milloin mun on oikeasti pakko päästä esim ulos tyttöporukassa ilman mun poikaystävää, ett milloin siihen tulee jotenkin pakottava tarve. ihan kummallista. Mulla ei ole kertaakaan tullu mieleen että pitäisi lähteä specifisti ilman Jussia minnekään. Siitä päivästä asti kun tavattiin, ollaan pisimmillään oltu erossa toisistamme 2 yötä kaksi kertaa, kun Jussi oli kertausharjoituksissa ja nähtiin vain kerran välissä. Better yet, jos mun mieleen yleensäkin tulee joku kiva juttu mitä vois tehdä niin automaattisesti mulla tulee mieleen tehdä se poikaystävän kanssa, tottakai!

Oli se sinkkuna olokin ihan kivaa, tykkäsin kovasti aikanaan, mutta parempi toi toinen luukku.
Dementation

Posts: 2,892

#9507 • • Dementation wednesday?

Sallakat, 1.8.2006 11:18:
---klip---



Mä rakastan suhteessa yhdessäoloa ja -tekemistä, mutta kyllä mulla on joka suhteessa ollut sellaisia tapauksia, ettei oo huvittanut lähteä mukaan kun tyttöystävä haluaa tehdä jotain tai ettei tyttöystävää ole kiinnostanut kun itse on halunnut jotain tehdä... Ja näissä tilanteissa koen typeräksi joidenkin parien sellaisen "En mäkään sit lähde jollet säkään" - käyttäytymisen...

Mutta toki jos molemmilla on samat intressit samalla hetkellä, niin tietty yhdessä mieluummin kuin ilman toista... Mutta en mä ainakaan halua, että toinen puolisko roikkuu mukana vaan siksi että "ollaan pari", kyllä se mieluummin saa tehdä sen aikaa sit jotain omiaan jos mun jutut ei kiinnosta ja toisin päin...

Toki joskus "uhraudutaan" toisen puolesta (esim. sukujuhlat tms), mutta mun mielestä ainainen "pakko" olla yhdessä on hiukan friikkiä... Osa ei tunnu tulevan enää seurustelun pidemmän keston jälkeen toimeen edes paria tuntia saatikkaan paria päivää ilman partneria... Ja mikään ei ole raskaampaa, kuin ihminen joka vaikkapa illanistujaisissa näprää koko ajan puhelintaan ja näyttää haikealta ja välillä selittää, että "voi kun se olis täällä"... Ja siis jälleen kerran ymmärrän tän joskus tai vaikkapa monen viikon eron kohdalla, mutta en jos kyse on tunneista tai yhdestä yöstä tms..

Mut en mä pahalla, kukin tekee miten parhaaksi kokee...
*piis* & *plur*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Fyrisch

Posts: 4,525

#9508 • • Fyrisch

Avernian, 31.7.2006 11:31:

Oon kyllä harvinaisen samaa mieltä. Ei yhdessä voi koko aikaa hengailla.



Sallakat, 1.8.2006 11:18:

Miksi ei voisi? Miksi 2 ihmistä vain ei voisi kompata toisiaan niin hyvin, että jatkuvasti yhdessä olo ei saisi millään lailla pakonomaista, toista/molempia kahlitsevaa sävyä?



Se on epäterveellist psyykkeelle, sitku suhde loppuu vaiks n. 7 vuoden pääst.. nii ei ne kaverit varmaan oo enään edes jäljel.. sit saa hengailla yksin ja sahailla ranteit auki ::D

eli lyhyeesti: älä feidaa frendei, ne on tärkeit. <3
Caro²

Posts: 5,301

#9509 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tuli tuossa mieleeni, että taitaa se olla ennemmin kiinni ihmistyypistä, kuin suhteesta, feidaako frendinsä vai ei. Miulla on muutamat seurustelevat parit ystäväpiirissä jotka on käytännössä 24h yhdessä. Jos toisella on jotain omaa ohjelmaa, niin silloin "riittää aikaa kavereille". Yhden pariskunnan kanssa mieluusti viettää aikaa samanaikaisesti kun molemmat on ystäviä siinä missä toinenkin.

Ei se 24h yhdessä automaattisesti siis tarkota, että kaverit unohtuu. Eikä myöskään automaattisesti sitä, että jos tulee ero, ei ole jäljellä ketään ja pää hajoaa.

EDIT: Demen viestiä kommentoiden:
Miusta on myös erittäin tyhmää pakonomainen toisessa roikkuminen. Molemmilla pitää olla oma elämä, vaikka se molempien oma elämä melkein 24h oliskin toisen kanssa yhdessäoloa. Kyllä nämäkin 24h-parit kulkee omia polkujaan silloin kun ei toisen tuttavapiiri, peli-ilta, tai kutomisseikkailu kiinnosta. "Sosiaalisesta pakosta" käsikädessä kulkeminen on tyhmää, fiiliksen mukaan, sano!
Alyna

Posts: 194

#9510 • • Alyna

Cjet, 1.8.2006 11:11:
---
Dementation, 1.8.2006 11:10:
wow, 500 sivua... Suht hyvä saldo meille sinkuille klubbarissa.

---


Klubi-ihmiset tuntuu olevan varsin yksinäisiä.. *pepsodent*



Hehe kieltämättä.. Mut se taitaa kuulua kesään *jiihaa*
Talvella ehtii sit mielin määrin nyhjötellä himassa ja leikkiä perhettä *tirsk*
Dementation

Posts: 2,892

#9511 • • Dementation wednesday?

emuli, 1.8.2006 11:43:
hehe kieltämättä.. Mut se taitaa kuulua kesään *jiihaa*
Talvella ehtii sit mielin määrin nyhjötellä himassa ja leikkiä perhettä *tirsk*



Oon kyllä kuullut kesäkissoista ja -kolleista, mutten koskaan talviperheestä... *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#9512 • • cjet Guest

Dementation, 1.8.2006 11:45:
---
emuli, 1.8.2006 11:43:
hehe kieltämättä.. Mut se taitaa kuulua kesään *jiihaa*
Talvella ehtii sit mielin määrin nyhjötellä himassa ja leikkiä perhettä *tirsk*

---


Oon kyllä kuullut kesäkissoista ja -kolleista, mutten koskaan talviperheestä... *tirsk*



Nii.. onkohan se sit joku talvipuutarha.. rakkauden puutarha.. *tirsk*
Alyna

Posts: 194

#9513 • • Alyna

Cjet, 1.8.2006 11:55:

Nii.. onkohan se sit joku talvipuutarha.. rakkauden puutarha.. *tirsk*



Se sen täytyy olla! *nauru* *joo*
Dementation

Posts: 2,892

#9514 • • Dementation wednesday?

emuli, 1.8.2006 11:54:
Hihi. Koko ajan löytyy uusia käsitteitä.

Sitä lähinnä meinasin, kun kesällä ihmisissä näyttää riittävän virtaa.. Mut talvisin kaikki vaan lukkiutuu koteihinsa *ding*

Kesäkolli- ja kissajutuista ei niinkään onneks oo omakohtasia kokemuksia *hihu*



Kesäkissailu ja -kolleilu on joskus ihan kivaa... Kun vaan bongaa sopivan rapsuttajan tai rapsutettavan... *vink*

Ja ei kai sieltä kotoa kukaan tule hakemaan jos sinne lukkiutuu? Niin ei sit mitään suhdetta talvella voi saada... Kesällä ihmiset liikkuu, niin helpommin löytää seuraa josta voi ehkä nauttia talvellakin...
Tai näin mä kuvittelisin... Ellei sit bongaa jostain netistä seuraa... *täh*

Ja uudet käsitteet on pop... Talviperheily rakkauden talvipuutarhassa... Sounds not so much about my thing... Pidän enemmän lämmöstä *pahis**plur**pihkassa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Alyna

Posts: 194

#9515 • • Alyna

Dementation, 1.8.2006 12:02:
---
emuli, 1.8.2006 11:54:
Hihi. Koko ajan löytyy uusia käsitteitä.

Sitä lähinnä meinasin, kun kesällä ihmisissä näyttää riittävän virtaa.. Mut talvisin kaikki vaan lukkiutuu koteihinsa *ding*

Kesäkolli- ja kissajutuista ei niinkään onneks oo omakohtasia kokemuksia *hihu*

---


Kesäkissailu ja -kolleilu on joskus ihan kivaa... Kun vaan bongaa sopivan rapsuttajan tai rapsutettavan... *vink*

Ja ei kai sieltä kotoa kukaan tule hakemaan jos sinne lukkiutuu? Niin ei sit mitään suhdetta talvella voi saada... Kesällä ihmiset liikkuu, niin helpommin löytää seuraa josta voi ehkä nauttia talvellakin...
Tai näin mä kuvittelisin... Ellei sit bongaa jostain netistä seuraa... *täh*

Ja uudet käsitteet on pop... Talviperheily rakkauden talvipuutarhassa... Sounds not so much about my thing... Pidän enemmän lämmöstä *pahis**plur**pihkassa*



Mut miks pitäis tyytyä kesäkolliin/kissaan, jos voi saada ihan ympärivuotisen rapsutettavan*täh* *nauru* Mii laiks that better.
Avatar
#9516 • • cjet Guest

Dementation, 1.8.2006 12:02:

Ja uudet käsitteet on pop... Talviperheily rakkauden talvipuutarhassa... Sounds not so much about my thing... Pidän enemmän lämmöstä *pahis**plur**pihkassa*



Mut siis talvipuutarhahan on sisäpuutarha.. iha lämmint siel on.. *vink*
Avatar
#9517 • • cjet Guest

emuli, 1.8.2006 12:10:

Mut miks pitäis tyytyä kesäkolliin/kissaan, jos voi saada ihan ympärivuotisen rapsutettavan*täh* *nauru* Mii laiks that better.



Kuha sais edes joskus rapsutusta nii kaikki ois tälle pojalle tosi jees.. *nauru* *tirsk*
Dementation

Posts: 2,892

#9518 • • Dementation wednesday?

Cjet, 1.8.2006 12:11:
Mut siis talvipuutarhahan on sisäpuutarha.. iha lämmint siel on.. *vink*



Riippuu talvipuutarhasta... Kyllä mä voisin kokea lumisen ulkopuutarhankin romanttisena ja kauniina... Kunhan koko suhde ei ole kuin jäinen puutarha... *vink**tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#9519 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Lähtisköhän joku miun kanssa heilumaan, kera pensselin, mökille vähän maalailemaan *sydän*
Dementation

Posts: 2,892

#9520 • • Dementation wednesday?

emuli, 1.8.2006 12:10:
Mut miks pitäis tyytyä kesäkolliin/kissaan, jos voi saada ihan ympärivuotisen rapsutettavan*täh* *nauru* Mii laiks that better.



No ei sekään paha vaihtoehto ole... *hymy*

Omaa kissaa en ole vielä oikein löytänyt ja viime aikoina on noi kulkukissatkin olleet vähän harvemmassa... Sellainen satunnaisesti vieraileva kulkukissakin on omalla tavallaan kiehtovan villi ja itsenäinen otus... Ei makeaa mahan täydeltä, mutta ei kuitenkaan riutumista ilman kisua... *tirsk*

Vertaus- ja kielikuvat *sydän*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}