SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,679,170 views

Dementation

Posts: 2,892

#9521 • • Dementation wednesday?

Caro², 1.8.2006 12:16:
Lähtisköhän joku miun kanssa heilumaan, kera pensselin, mökille vähän maalailemaan *sydän*



Mä voin lähteä... *lmao*


ai että sä oot ovela saamaan mut pois klubbarista...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#9522 • • Dementation wednesday?

Cjet, 1.8.2006 12:11:
Kuha sais edes joskus rapsutusta nii kaikki ois tälle pojalle tosi jees.. *nauru* *tirsk*



Onko väliä onko rapsuttaja naaras- vai kollikissa?

Edit: Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, dont worry, be happy *hymy*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#9523 • • cjet Guest

Dementation, 1.8.2006 12:19:
---
Cjet, 1.8.2006 12:11:
Kuha sais edes joskus rapsutusta nii kaikki ois tälle pojalle tosi jees.. *nauru* *tirsk*

---


Onko väliä onko rapsuttaja naaras- vai kollikissa?

Edit: Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, dont worry, be happy *hymy*



Kyl sil on vähä väliä.. *nauru* naaraskisut on kivempia.
Eikä haittaa että kysyt. Kysyvät ei tieltä eksy kuulema. *hymy*
Dementation

Posts: 2,892

#9524 • • Dementation wednesday?
Seuraavassa viestissä on järjestyslukuna poliisin numero... *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Fyrisch

Posts: 4,525

#9525 • • Fyrisch

Caro², 1.8.2006 11:41:
Ei se 24h yhdessä automaattisesti siis tarkota, että kaverit unohtuu. Eikä myöskään automaattisesti sitä, että jos tulee ero, ei ole jäljellä ketään ja pää hajoaa.



Ei aina, onhan niitäkin pareja jotka tulee ihan normaalisti ulos leikkii viikonloppusin, ja arkisin myös :)

Sit on niit itqparei jotka on aina yhes.. jos tulee riita kumppanin kans nii sit otetaan yhteyttä ja ollaan lähös hengailee, mut kiinnostus on kymmenessä koska yleensä se henkilö haluu vaa jauhaa sen seurusteluongelmista, ja se on melko puuduttavaa touhuu.


Mä en ite henkilökohtasesti jaksa kattoo sellast porukkaa, jotka seurustellu tosi kauan, ollu missään yhteyksis vanhoihin ystäviin melkeen, mut sitku suhde loppuu, niin sit kyl ollaan soittelemas kokoajan.. *igor*

Sitä saa mitä tilaa!
Avatar
#9526 • • cjet Guest

Fyraett, 1.8.2006 12:35:

Ei aina, onhan niitäkin pareja jotka tulee ihan normaalisti ulos leikkii viikonloppusin, ja arkisin myös :)

Sit on niit itqparei jotka on aina yhes.. jos tulee riita kumppanin kans nii sit otetaan yhteyttä ja ollaan lähös hengailee, mut kiinnostus on kymmenessä koska yleensä se henkilö haluu vaa jauhaa sen seurusteluongelmista, ja se on melko puuduttavaa touhuu.


Mä en ite henkilökohtasesti jaksa kattoo sellast porukkaa, jotka seurustellu tosi kauan, ollu missään yhteyksis vanhoihin ystäviin melkeen, mut sitku suhde loppuu, niin sit kyl ollaan soittelemas kokoajan.. *igor*

Sitä saa mitä tilaa!



Noh.. ei saa tolleen hylätä ystäviä vaikka ne välil hairahtuiski liikaa seukkailee.. *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9527 • • hallucinogen Edain
kai noissa yhdessä_24h-suhteissa on eri "tasoja". Tuttavani taitaa olla siinä pahimmassa. Mihinkään ei voi lähteä ilman, että mimmi ei ois mukana, ei edes kahville. Asiaa ei todellakaan auta se, että mimmi on vielä äksy (lue täys mulkku) niin eipä kukaan sen vanhoista tutuista sitä jaksa mihinkään pyytää ja eipä sekään ketään minnekään enään pyytele.

Niin tuttuja tämmöiset keskustelut "lähde bisselle, me tarjotaan sulle muutamat kierrokset..." "en mä voi kun ei toi *piip* haluu lähtee" Ja sit kun kysäs et eihän sitä nyt aina tarvii muijaa ottaa messiin niin eukko hyökkää puhelimeen "ei se nyt perkele halua lähteä mihinkään!!!"

Toivottavasti en itse päädy moiseen parisuhteeseen *poks*

--
pikku-*possu*

Alyna

Posts: 194

#9528 • • Edited Alyna
Oho, hurjasti tullut tekstiä sillä välin kun kävin popsimassa ruokaa *hymy* Mutta palatakseni tähän..

Dementation, 1.8.2006 12:16:
---
emuli, 1.8.2006 12:10:
Mut miks pitäis tyytyä kesäkolliin/kissaan, jos voi saada ihan ympärivuotisen rapsutettavan*täh* *nauru* Mii laiks that better.

---


No ei sekään paha vaihtoehto ole... *hymy*

Omaa kissaa en ole vielä oikein löytänyt ja viime aikoina on noi kulkukissatkin olleet vähän harvemmassa... Sellainen satunnaisesti vieraileva kulkukissakin on omalla tavallaan kiehtovan villi ja itsenäinen otus... Ei makeaa mahan täydeltä, mutta ei kuitenkaan riutumista ilman kisua... *tirsk*

Vertaus- ja kielikuvat *sydän*



Juu aikansahan se vie että osuu kohdalle kolli/naaras joka vie räpylät alta.
Mut sillä aikaa voi ottaa ilon irti elämästä ja vierailla vaikka sinkkuluukulla, onhan tääkin hurjan hubaisaa. *sydän*
Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop. *tirsk*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9529 • • hallucinogen Edain

Cjet, 1.8.2006 12:49:
Noh.. ei saa tolleen hylätä ystäviä vaikka ne välil hairahtuiski liikaa seukkailee.. *nauru*


Voiko sitä kutsua ystävyyssuhteeksi jos seura kelpaa ainoastaan silloin kuin ei ole parempaa tarjolla?

--
pikku-*possu*

Dana

Posts: 647

#9530 • • Dana

emuli, 1.8.2006 12:53:

Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop. *tirsk*



WORD! Helppohoitoisuutta painottaen! *hihu* Sisäsiisti myös saisi olla.. eikä mikään kujakolli jolla pentuja korttelin joka asunnossa. *igor*
Fyrisch

Posts: 4,525

#9531 • • Fyrisch

emuli, 1.8.2006 12:53:
Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop. *tirsk*



*joo* mulle yks sellanen kans kiitos!

Ja saa omistaa käytöstapoi :>
Avatar
#9532 • • cjet Guest

Dana, 1.8.2006 13:01:
---
emuli, 1.8.2006 12:53:

Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop. *tirsk*

---


WORD! Helppohoitoisuutta painottaen! *hihu* Sisäsiisti myös saisi olla.. eikä mikään kujakolli jolla pentuja korttelin joka asunnossa. *igor*



Eikä Kujakissa.. *nauru*
Dana

Posts: 647

#9534 • • Dana

Fyraett, 1.8.2006 13:26:
---
Cjet, 1.8.2006 13:24:
Eikä Kujakissa.. *nauru*

---


Mut jotkut yh.t on iha jees ;)



musta tuntuu et kukaan yh ei vain kaipaa Kenenkään KESÄkissaksi.. et sinäänsä huono pointti *nauru* jos niin saa sanoa.. *possu*
René Patrick

Posts: 826

#9535 • • René Patrick
Tämä kesä onkii kulunut oikein rattosasti tämän luukun puolella *plur*
Fyrisch

Posts: 4,525

#9536 • • Fyrisch

Dana, 1.8.2006 13:34:
musta tuntuu et kukaan yh ei vain kaipaa Kenenkään KESÄkissaksi.. et sinäänsä huono pointti *nauru* jos niin saa sanoa.. *possu*



se oli vaan fakta pointti =D

Mut oikeessa olet kyl siinä ettei niit kyl kiinnosta mitkään pelleilysuhteet..

Ja aika harvaa kiinnostaa alkaa leikkii jotai faijaa..
Avatar
#9538 • • cjet Guest

Dana, 1.8.2006 13:34:

musta tuntuu et kukaan yh ei vain kaipaa Kenenkään KESÄkissaksi.. et sinäänsä huono pointti *nauru* jos niin saa sanoa.. *possu*



Ei saa Dana yleistää.. *nauru*
Samu81

Posts: 1,224

#9539 • • Samu81 kokolihaa

hallucinogen, 1.8.2006 12:52:
kai noissa yhdessä_24h-suhteissa on eri "tasoja". Tuttavani taitaa olla siinä pahimmassa. Mihinkään ei voi lähteä ilman, että mimmi ei ois mukana, ei edes kahville. Asiaa ei todellakaan auta se, että mimmi on vielä äksy (lue täys mulkku) niin eipä kukaan sen vanhoista tutuista sitä jaksa mihinkään pyytää ja eipä sekään ketään minnekään enään pyytele.

Niin tuttuja tämmöiset keskustelut "lähde bisselle, me tarjotaan sulle muutamat kierrokset..." "en mä voi kun ei toi *piip* haluu lähtee" Ja sit kun kysäs et eihän sitä nyt aina tarvii muijaa ottaa messiin niin eukko hyökkää puhelimeen "ei se nyt perkele halua lähteä mihinkään!!!"

Toivottavasti en itse päädy moiseen parisuhteeseen *poks*



Haha, tuossa on tiivistettynä mun entisen parhaan kaverin suhteen nykytila. Tai se on ollut tollasta shittiä jo 2 vuotta, siitä lähtien kun tapasivat. Oikeastaan ainut ero on se, ettei mimmillä ole omia kamuja niin sen vuoksi kundinkin pitää maata himassa ihan täysin 24/7 eikä voi lähteä minnekään vaikka ois aluks ite jutellu meille muille jostain... yleensä juttu kaatuu siihen, että "R (kamun muija) haluaa olla mun kanssa tänään...". Mimmi jäi himaan riitelee ja vollottelee -05 kun kamu lähti mun syndeille ja meidän muiden kanssa baariin eikä himaan mimmin luo. Mimmi tuli myöhemmin -05 toisen kamun tupareista oikein hakemalla hakemaan kundinsa himaan kun me muut lähdimme baariin. Ostivat yhdessä jopa koiran mimmille seuraks mut pah, tää kamu jumittaa entistä enempi himassa ku ei voi jättää koiraa yksin ja pitää kusettaa ja paskottaa sitä ja vaik mitä.
Voiko joku olla niin vammanen ihmistyyppi kuin tää kyseinen mimmi, ei ole ainakaan ikinä ennen tullut mitään vastaavaa eteen *dissaa*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Avatar
#9540 • • cjet Guest

Samu*, 1.8.2006 13:50:

Oikeastaan ainut ero on se, ettei mimmillä ole omia kamuja niin sen vuoksi kundinkin pitää maata himassa ihan täysin 24/7 eikä voi lähteä minnekään vaikka ois aluks ite jutellu meille muille jostain...



Nii, toi on se pointti miks kummallaki pitäis olla omia kavereita.. ei noi jutut vaan yksinkertaisesti voi kestää montaa vuotta.. *dissaa*