SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,700,735 views

Hetu

Posts: 666

#4721 • • Hetu hetaro

kiiki:
mä jo pelästyin et oonko mä ihan äijä ku en koskaan petaa sänkyä, mutta onneks Pygmiseni ei koskaan petä tällasissa asioissa ja voidaan äijäillä yhessä *lmao*



*täh* meillä se ainakin on yleensä mies, joka petaa sängyn *ding*
Mikki

Posts: 833

#4722 • • Mikki

Mirjami:
Lauantaina Halluihin!! *jiihaa* Löytyisiköhän sieltä ketään mielenkiintoista, jonka voisi raahata kotiin ja köyttää talutushihnaan? *pahis*





me me me me me me... take me *iloinen*

--
Names are for friends, so I dont need one.

Mikki

Posts: 833

#4723 • • Edited Mikki

hannah:
pattereiden kulutus kasvussa *hih* pitäsköhän ostaa ladattavat...tulis ehkä halvemmaks, eikä syntyis niin paljon ongelmajätettä *nauru*





viritä aparaatti jollain tavalla verkkovirtaan *hih*

--
Names are for friends, so I dont need one.

kiiki

Posts: 491

#4724 • • kiiki hankala

Hetu:
*täh* meillä se ainakin on yleensä mies, joka petaa sängyn *ding*



ku ei ole sitä miestä...
AnderS

Posts: 470

#4725 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Rx:
jotta tulis miehekkäämpi olo, pitää varmaan penaltyks juoksennella munasillaan himas koko ilta... *nauru**joo*



Penaltyks? Toihan kuuluu jokaisen sinkkumiehen
etuoikeuksiin*nauru*
Jna

Posts: 613

#4726 • • Edited Jna

AnderS:
---
Rx:
jotta tulis miehekkäämpi olo, pitää varmaan penaltyks juoksennella munasillaan himas koko ilta... *nauru**joo*

---


Penaltyks? Toihan kuuluu jokaisen sinkkumiehen
etuoikeuksiin*nauru*



Miten niin vaan sinkkumiehen? Kyllä sitä muutkin harrastaa...*nauru*
Pätkis

Posts: 1,038

#4727 • • Pätkis Pikkis

kiiki:
---
Pygmi:
ei helvetti tätä avioelämää on takana jo niin et ruumiita tulee jos vielä viralliseks menee *hikoil*
---
jos mä lupaan olla tappamatta sua? *enkeli*


kuka sano et sä EHDIT tappaa yhtään ketään ennenku itteltäs on taju veks *muks* *släp* *muks*
(offtopic, vanhalla avioparilla maaninen vaihe menossa tänään) SLÄÄÄÄP

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Epailija

Posts: 5,636

#4728 • • Epailija Physicist, 2nd class.

W:
Mä luokittelen ton niin että olen varattu heti jos alan tapailemaan jotakuta, en kuitenkaan tosiaankaan seukkaa heti alusta, mutta en myöskään ole vapailla markkinoilla. Eli toisten selän takana ei pelailla koskaan, mutta seurusteluksi voi sanoa vasta suhdetta mielestäni jossa molemmat ovat rakastuneita toisiinsa, ei ihastuneita, ja tapailevat toisiaan tarkoituksena viettää loppu elämä yhessä. Jos tiedät ettet "ton" kanssa ole koko loppu elämääsi, ei suhde ole vakava, etkä voi seurustella mielestäni ei vakavasti.....seurustelu on siis vakava ihmissuhde, sellainen jota minulla ei ole esimerkiksi koskaan oikeasti ollutkaan.



Perkele. Kirjoitin Maailman Hienoimman Replyn(tm) (*justjoo*) ja sitten joku nutipää meni irrottamaan verkkokaapelin toisesta päästä ja vastaus hävisi eetteriin...

Lyhyemmin kuin ekalla kerralla: Olen samoilla linjoilla varatuksi luokittelemisen suhteen ja osin vähän jyrkempikin. Jos pelkkä kiinnostus on tarpeeksi suuri, niin ilman minkäänlaista tapailua (jota ei muutenkaan tule käytännössä harrastettua) pidän itseäni varattuna - en siis tapaa edes ajatella useampaa rautaa tulessa, pitämisestä puhumattakaan.

Seurusteluksi kuitenkin lasken jo sen, kun on valmis tekemään parhaansa suhteen eteen. Se ei vaadi rakkautta, eikä se vaadi kuvitelmia suhteen lopullisuudesta. Rakkaushan saattaa kasvaa vasta vuosien yhdessäolon myötä. En sellaisessa tapauksessa lähtisi luonnehtimaan niitä suhteen ensimmäisiä vuosia pelkäksi hengailuksi tai deittailuksi. Vakavissaan voi siis IMO olla ilman rakkauttakin.

Sitten tuosta yhdestä "kiistakapulasta": Vaikka olisikin kiva ajatella, että riittää jos kertoo tuntevansa jotain toista kohtaan ja toinen tekee samoin, niin käytännössä siihen ei kannata luottaa. Lisäksi kaikenlaiseen sanattomaan ymmärrykseen luottaminen on varmin tapa yllättyvä ikävästi, joten on hyvä jo alkuvaiheessa ottaa selvää, että "missä mennään". Tämäkään ei tietenkään ole mikään varma tae mistään ("Women may fake orgasms, but it takes a man to fake a relationship" *vink*), mutta silloin ei tarvitse syytellä itseään.

Jees. Tönköhköä kieltä, mutta olkoon.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kiiki

Posts: 491

#4729 • • kiiki hankala

Pygmi:
kuka sano et sä EHDIT tappaa yhtään ketään ennenku itteltäs on taju veks *muks* *släp* *muks*
(offtopic, vanhalla avioparilla maaninen vaihe menossa tänään) SLÄÄÄÄP



mut ethän sä edes yletä lyömään mua päähän nii et saisit tajun kankaalle? *vink*
eläkä ny rupee julkisesti mua mättämään tai joudun kutittamaan sut hengiltä *pahis*
Epailija

Posts: 5,636

#4730 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Pygmi:
Mä en tienny et pelkästään äijät saa jättää sängyn petaamatta *justjoo* alankin tuntea itseni tosi urokseks kun vältän mahdollisuuksen mukaan juuri yhtä noista akkojen touhuista *muhaha*



Ei kuule riitä. Jotta universumissa säilyisi tasapaino, niin joudut pistämään paremmaksi. Allekirjoittanut nimittäin petaa sänkynsä kiltisti joka aamu, tiskaa astiat (omat ja välillä kämppistenkin) käytön jälkeen, imuroi, moppaa, pyykkää ja välillä vie jopa roskatkin - eli on lapsia vaille valmis kotiäiti. Eli nyt sohvalle istumaan, kalastusnauha videoihin pyörimään, kaljaa käteen, verkkarit jalkaan, verkkopaita päälle, jätät kainalot sheivaamatta, käsi housuihin ja kaukosäädin lähistölle odottamaan. *vink**hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Pätkis

Posts: 1,038

#4731 • • Pätkis Pikkis

Epailija:
---
Pygmi:
Mä en tienny et pelkästään äijät saa jättää sängyn petaamatta *justjoo* alankin tuntea itseni tosi urokseks kun vältän mahdollisuuksen mukaan juuri yhtä noista akkojen touhuista *muhaha*
---
Ei kuule riitä. Jotta universumissa säilyisi tasapaino, niin joudut pistämään paremmaksi. Allekirjoittanut nimittäin petaa sänkynsä kiltisti joka aamu, tiskaa astiat (omat ja välillä kämppistenkin) käytön jälkeen, imuroi, moppaa, pyykkää ja välillä vie jopa roskatkin - eli on lapsia vaille valmis kotiäiti. Eli nyt sohvalle istumaan, kalastusnauha videoihin pyörimään, kaljaa käteen, verkkarit jalkaan, verkkopaita päälle, jätät kainalot sheivaamatta, käsi housuihin ja kaukosäädin lähistölle odottamaan. *vink**hih*


tuuksä mun vaimoks?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

kiiki

Posts: 491

#4732 • • kiiki hankala

Pygmi:
---
Epailija:
Ei kuule riitä. Jotta universumissa säilyisi tasapaino, niin joudut pistämään paremmaksi. Allekirjoittanut nimittäin petaa sänkynsä kiltisti joka aamu, tiskaa astiat (omat ja välillä kämppistenkin) käytön jälkeen, imuroi, moppaa, pyykkää ja välillä vie jopa roskatkin - eli on lapsia vaille valmis kotiäiti. Eli nyt sohvalle istumaan, kalastusnauha videoihin pyörimään, kaljaa käteen, verkkarit jalkaan, verkkopaita päälle, jätät kainalot sheivaamatta, käsi housuihin ja kaukosäädin lähistölle odottamaan. *vink**hih*

---

tuuksä mun vaimoks?



noni, täällä se jo lirkuttelee muille heti ku silmä välttää *nyyh*
Epailija

Posts: 5,636

#4733 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Pygmi:
tuuksä mun vaimoks?



kiiki:
noni, täällä se jo lirkuttelee muille heti ku silmä välttää



*nauru* En mä voisi rikkoa teidän parisuhdettanne.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kiiki

Posts: 491

#4734 • • kiiki hankala

Epailija:
*nauru* En mä voisi rikkoa teidän parisuhdettanne.



oi, jalo mies! *hali*
Armin

Posts: 411

#4735 • • Armin surffitukka

Lene:
---
Armin:
Itse kutsuisin sitä sanattomaksi sopimukseksi, sellaiseksi jota joku jo kuvailikin täällä, että molemmat tietävät missä mennään, haluavat olla toistensa kanssa ja tekevät sen toisilleen selväksi. Koska suhteissa epätietoisuus on inhottavin asia mitä tiedän.

---


Miten kyseessä voisi olla sanaton sopimus, kun osapuolet tekevät asian toisilleen selväksi?



Ehka ilmaisin itseäni väärin. Sanattomalla sopimuksella en tarkoita etteikö asiasta tietyllä asteella puhuttaisi. Tarkoitan, että voiko asian päättää "Hei, olemme tapailleet kaksi kuukautta, seurustellaanko?" Tarkoitan enemänkin, että ihmiset puhuisivat tunteistaan, vaikka teotkin puhuvat omalla tavallaan niin silti voi jäädä aukkoja.
Syder

Posts: 2,255

#4736 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Epätietoisuus johtaa väärinkäsityksiin, väärinkäsitykset yleensä vaikeuksiin ja vaikeudet eroon. Vaikeudetkin voi voittaa mutta mitä aiemmin ton ketjun katkaisee, sitä helpompaa ja molemminpuolin terveellisempää se on.

--
Divida et impera.

sapeli

Posts: 11,768

#4737 • • sapeli jokukukamikä?

Syder:
Epätietoisuus johtaa väärinkäsityksiin, väärinkäsitykset yleensä vaikeuksiin ja vaikeudet eroon. Vaikeudetkin voi voittaa mutta mitä aiemmin ton ketjun katkaisee, sitä helpompaa ja molemminpuolin terveellisempää se on.



Ja tämä muuten pätee moneen muuhunkin asiaan kuin seukkaukseen - työtilanteista ystävyyssuhteisiin ja maiden välisistä suhteista perheriitoihin. Asioista kannattaa siis puhua, ja niin rehellisesti kuin vain uskaltaa. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-xx-

Posts: 5,001

#4738 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Helpointa on olla sekaantumatta keneenkään tai mihinkään, välttääkseen väärinkäsityksiä muiden kuin itsensä kanssa *hihu*

--
kiitos ja anteeksi ^^

sapeli

Posts: 11,768

#4739 • • sapeli jokukukamikä?

-xx-:
Helpointa on olla sekaantumatta keneenkään tai mihinkään, välttääkseen väärinkäsityksiä muiden kuin itsensä kanssa *hihu*



No mutta mitä hauskaa siinä olis? Ja sitä paitsi, mun mielestä itsestään oppii paljon muiden ihmisten kautta...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zombie*

Posts: 145

#4740 • • zombie*

ALIEN:
missä teillä muuten kulkee sinkkuuden ja seukkaamisen rajat?




noh meitsil saa kyl sanoa/ kysyä ennen kun alan pitää sitä minään seurusteluna.. kun noit suhde häsköjän on niin monenlaisia.. on seksisuhteita, sit vaan ystäviä ja sit jotain siltä väliltä.. et yleensä tohon et seurusteluna aletaan pitää niin voi riittää kolme tapaamista tai sit puolen vuoden tapaaminen.. riippuu tapauksesta.. *hymy*
mut nyt ei vois kyl lähtee tolle seukkauslinjalle liian suuri vapauden ja menemisen tahto.. ja tietysti.. ->*jiihaa**jiihaa*