19,912 posts, 996 pages, 8,076,971 views
kiiki:
---
Pygmi:
ei helvetti tätä avioelämää on takana jo niin et ruumiita tulee jos vielä viralliseks menee
---
jos mä lupaan olla tappamatta sua?
W:
Mä luokittelen ton niin että olen varattu heti jos alan tapailemaan jotakuta, en kuitenkaan tosiaankaan seukkaa heti alusta, mutta en myöskään ole vapailla markkinoilla. Eli toisten selän takana ei pelailla koskaan, mutta seurusteluksi voi sanoa vasta suhdetta mielestäni jossa molemmat ovat rakastuneita toisiinsa, ei ihastuneita, ja tapailevat toisiaan tarkoituksena viettää loppu elämä yhessä. Jos tiedät ettet "ton" kanssa ole koko loppu elämääsi, ei suhde ole vakava, etkä voi seurustella mielestäni ei vakavasti.....seurustelu on siis vakava ihmissuhde, sellainen jota minulla ei ole esimerkiksi koskaan oikeasti ollutkaan.
Pygmi:
kuka sano et sä EHDIT tappaa yhtään ketään ennenku itteltäs on taju veks *muks* *muks*
(offtopic, vanhalla avioparilla maaninen vaihe menossa tänään) SLÄÄÄÄP
Pygmi:
Mä en tienny et pelkästään äijät saa jättää sängyn petaamatta alankin tuntea itseni tosi urokseks kun vältän mahdollisuuksen mukaan juuri yhtä noista akkojen touhuista *muhaha*
Epailija:
---
Pygmi:
Mä en tienny et pelkästään äijät saa jättää sängyn petaamatta alankin tuntea itseni tosi urokseks kun vältän mahdollisuuksen mukaan juuri yhtä noista akkojen touhuista *muhaha*
---
Ei kuule riitä. Jotta universumissa säilyisi tasapaino, niin joudut pistämään paremmaksi. Allekirjoittanut nimittäin petaa sänkynsä kiltisti joka aamu, tiskaa astiat (omat ja välillä kämppistenkin) käytön jälkeen, imuroi, moppaa, pyykkää ja välillä vie jopa roskatkin - eli on lapsia vaille valmis kotiäiti. Eli nyt sohvalle istumaan, kalastusnauha videoihin pyörimään, kaljaa käteen, verkkarit jalkaan, verkkopaita päälle, jätät kainalot sheivaamatta, käsi housuihin ja kaukosäädin lähistölle odottamaan.
Pygmi:
---
Epailija:
Ei kuule riitä. Jotta universumissa säilyisi tasapaino, niin joudut pistämään paremmaksi. Allekirjoittanut nimittäin petaa sänkynsä kiltisti joka aamu, tiskaa astiat (omat ja välillä kämppistenkin) käytön jälkeen, imuroi, moppaa, pyykkää ja välillä vie jopa roskatkin - eli on lapsia vaille valmis kotiäiti. Eli nyt sohvalle istumaan, kalastusnauha videoihin pyörimään, kaljaa käteen, verkkarit jalkaan, verkkopaita päälle, jätät kainalot sheivaamatta, käsi housuihin ja kaukosäädin lähistölle odottamaan.
---
tuuksä mun vaimoks?
Lene:
---
Armin:
Itse kutsuisin sitä sanattomaksi sopimukseksi, sellaiseksi jota joku jo kuvailikin täällä, että molemmat tietävät missä mennään, haluavat olla toistensa kanssa ja tekevät sen toisilleen selväksi. Koska suhteissa epätietoisuus on inhottavin asia mitä tiedän.
---
Miten kyseessä voisi olla sanaton sopimus, kun osapuolet tekevät asian toisilleen selväksi?
Syder:
Epätietoisuus johtaa väärinkäsityksiin, väärinkäsitykset yleensä vaikeuksiin ja vaikeudet eroon. Vaikeudetkin voi voittaa mutta mitä aiemmin ton ketjun katkaisee, sitä helpompaa ja molemminpuolin terveellisempää se on.
ALIEN:
missä teillä muuten kulkee sinkkuuden ja seukkaamisen rajat?