SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,719,153 views

Mikko

Posts: 136

#4761 • • Mikko team spoon
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis?? *ding*

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

Elias

Posts: 434

#4762 • • Elias Elias

Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis?? *ding*




Varmaankin *iloinen*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

JustinSan

Posts: 822

#4763 • • JustinSan Nullius in verba

Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis?? *ding*



Jea *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#4764 • • Aziz Combat Fighter

Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis?? *ding*



Eiku tän luukun tarkotus on itkee et miten ruffii on ku "tosirakkaus" (tavattiin viime viikol ja synkkas sikana ku seki diggas HARNDRG XII:STÄ ja käytti polcca kuteita) jättää ja elämä on raakaa kun joutuu olee yksin ja miten ilman kultaa ei pärjää ja miten kuka tahansa kelpaa kunhan ei tartte LUOJA PARATKOON OLLA YKSIN! *vink*

Niin ja tietty tsekkaa kissatilanne sillon tällöin *vink* *vink*
Syder

Posts: 2,255

#4765 • • Edited Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Tässähän joutuu oikein itseään alkaa toistamaan.

OON SINKKU! Hakekaa mut pois!


Viime hetken lisäys: mulla on puutostauti! Kyyti on taattua :p

--
Divida et impera.

Hotblood

Posts: 387

#4767 • • Hotblood

Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis?? *ding*



You got it! *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

OlliS

Posts: 3,999

#4768 • • OlliS Further

Ana:
---
Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis?? *ding*

---


Eiku tän luukun tarkotus on itkee et miten ruffii on ku "tosirakkaus" (tavattiin viime viikol ja synkkas sikana ku seki diggas HARNDRG XII:STÄ ja käytti polcca kuteita) jättää ja elämä on raakaa kun joutuu olee yksin ja miten ilman kultaa ei pärjää ja miten kuka tahansa kelpaa kunhan ei tartte LUOJA PARATKOON OLLA YKSIN! *vink*

Niin ja tietty tsekkaa kissatilanne sillon tällöin *vink* *vink*


*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**lohduttel**lohduttel**känni*
Avatar
#4769 • • Enkeli Guest

WuZuul:
Ai että seuramiespalvelu, pitäsköhän tässä pistää sitten kilpailevayritys pystyyn ja alkaa polkemaan hintoja? *nauru* Laatua halvalla vain rajoitetun ajan *blush* *nauru*



I´m in!*hahjust*
Flamie

Posts: 478

#4770 • • Flamie

Ana:
---
Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis?? *ding*

---


Eiku tän luukun tarkotus on itkee et miten ruffii on ku "tosirakkaus" (tavattiin viime viikol ja synkkas sikana ku seki diggas HARNDRG XII:STÄ ja käytti polcca kuteita) jättää ja elämä on raakaa kun joutuu olee yksin ja miten ilman kultaa ei pärjää ja miten kuka tahansa kelpaa kunhan ei tartte LUOJA PARATKOON OLLA YKSIN! *vink*

Niin ja tietty tsekkaa kissatilanne sillon tällöin *vink* *vink*



*lmao**nauraa**lmao*
TiiTu

Posts: 240

#4771 • • TiiTu
kyl se taitaaki olla niin että se tulee sillon ku sitä vähiten odottaa*joo* *sydän*
inneah

Posts: 704

#4772 • • inneah ...Trust no one...
Niinpä... tulis jo joku ja hakis pois*hmph*

--
nahkalakanat

T-rex

Posts: 262

#4773 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Juhgu:
Hakemaan pois? Pah, sinkkuna on kivempaa. Ehtiihän sitä sitten joskus *hymy*



Kuinkas kauan sitä ollaan oltu sinkkuna? *nauru*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

WuZuul

Posts: 181

#4774 • • WuZuul

LinsQ:
Niinpä... tulis jo joku ja hakis pois*hmph*



Missäspäin majailet ni haetaan pois? *hymy*

--
Wannabe bilekone.

zenny

Posts: 1,145

#4775 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Joo mäki voisin haluta pois täält.. vaik vast tänne tulin.. mut ei o kiva olla yksin...*nyyh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Skrapa

Posts: 157

#4776 • • Skrapa
Mä oon kans yks näistä ketä haluiaisi täältä pois.. Ja eilen erittäin pitkästä aikaa mua alko oikeen kunnolla harmittaa se et miks oon yksin. *uuh* Yleensä ku näkee jotku parit rakastuneina, iloisina, pussailevan nii en kiinnitä pahemmin huomiota, mutta eilen olisin antanu mitä vaan et joku olis ollu mun vieres! No kyllä tämä täst taas ohi menee ja kyllä mullekkin pelastaja viel löytyy. *justjoo*

--
No more pain, I'm floating away..

devisss

Posts: 345

#4777 • • devisss superhero.
Mikäs täällä on ollessa *igor*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

WuZuul

Posts: 181

#4778 • • Edited WuZuul
Voiku kokis taas uusiks sen rakastumisen.. Mutta kun siinä on omat vaaransa, mutta tällä hetkellä vois kyllä antaa vaikka oikean käden siitä *nauru* Mut noh, kai se sitte jokus iskeytyy kohalle.. En vaa oo kovin kärsivällinen *nauru* Nonih, kukas haluu lähtee herrasmiehen kans vaikkapa kahville*

--
Wannabe bilekone.

antonsonin

Posts: 2,712

#4779 • • antonsonin laserpoint.

Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis?? *ding*



Ööh , joo ? *nauru*
Nagster

Posts: 29

#4780 • • Nagster Omituine höpöttäjä.
Hmh.. enpäs päässykään puis täältä. Näyttäis muutamat miespuoliset yksilöt olevan turhanki vapaudenkaipuisia tapauksia.. *eiei*

--
Paree olla hiljainen peto kuin äänekäs lahna.