SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,731,206 views

kuu

Posts: 1,174

#2341 • • kuu tyttttö

Progress:
Yksinolo ei oo kiwaa, mutta suhde voi ahdistaa liikaa omia juttuja.
Kumpikin hyvä sekä huono yhtäaikaa.
Mut onnex on olemassa ihania ystäviä, kavereita ja muuta sakkii, jotka pitää mielen virkeenä.
*hymy*
Ja sit ku on muutama sellanenki kaveri, että voi vaan nukkuu.Riittää, että laittaa viestin ja sanoo et tuun nyt yöxi. *hymy*
Kiwaa.



Niin todellakin juuri niin.

Ja se pelkkä nukkuminenkin jonkun vieressä on erittäin ihanaa ja mukavaa. *sydän*

--
köh köh

Blues

Posts: 5,414

#2342 • • Blues Koning van Afrika

Progress:

Ja sit ku on muutama sellanenki kaveri, että voi vaan nukkuu.Riittää, että laittaa viestin ja sanoo et tuun nyt yöxi. *hymy*
Kiwaa.



Tämä on todella mukavaa..harvemmin tulee yksinäinen olo mutta joskus sitä vain tekee mieli nukkua että on joku lähellä niin tulee turvallinen ja onnellinen olo..vaikka onkin vain kaveri.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

-P

Posts: 4,972

#2343 • • -P
Tiedän tällä hetkellä lähinnä sen, että olen täällä juuri sen takia mitä on tullut tehtyä. En syytä tästä oikeastaan ketään muuta kuin itseäni. tässä sitten mietin että mikä on vialla ja oon tullut lähinnä siihen tulokseen että en pääse täältä ulos niin kauan kunnes muutan omaa elämäntapaani edes jollain tavalla. Muuten köröttelen täällä koko loppuelämäni

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Chatte

Posts: 4,085

#2344 • • Chatte Team Teknolipat :)

Phiber:
Kaikista pahinta on olla yksin juuri silloin kun haluaisi halata jotakuta, pussata ja vaikka ihan vaan maata sohvalla ja katsoa nolla-aivokapasiteettia vaativia telkkariohjelmia *uuh*


Kyllä kavereiltakin saa sellaista läheisyyttä, että ei tunne olevansa yksin. Kaveria voi halata, voi mennä syliin ja katsoa telkkua. Ei siihen seurustelua tai mitään säpinöitä tarvita. Ja yksinäisyys ei ole syy seurustella. Eiköhän seurustelun pidä lähteä ihan jostain muusta. Ja sitten kaupan päälle poistuu yksinäisyyskin. *iloinen*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#2345 • • imelä Guest
sydämensä särkevä ikisinkku kaiketi *uuh*
Chatte

Posts: 4,085

#2346 • • Chatte Team Teknolipat :)

kiti:
sydämensä särkevä ikisinkku kaiketi *uuh*


Sinä, minä vai kuka meistä? *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Aidan

Posts: 1,524

#2347 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

Kooaliini:
Itse kyllä uskon että tuota voi tapahtua. Uskon että se vain jotenkin kolahtaa välittömästi. Tosin mä oonkin ihan höppänä. *nauru*



Hmm taidat olla okessa sittenkin... *blush**joo*

--
Hammer Zeit!

Optik

Posts: 1,691

#2348 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Chatte:
Kyllä kavereiltakin saa sellaista läheisyyttä, että ei tunne olevansa yksin. Kaveria voi halata, voi mennä syliin ja katsoa telkkua. Ei siihen seurustelua tai mitään säpinöitä tarvita. Ja yksinäisyys ei ole syy seurustella. Eiköhän seurustelun pidä lähteä ihan jostain muusta. Ja sitten kaupan päälle poistuu yksinäisyyskin. *iloinen*



Vielä kun oliskin sellasia kavereita.. Tuttavina on kyl kivoja tyttöjä vaikka kuinka, mut en laske niitä vielä niin hyviks kavereiks et tollasia menisin ehdottelemaan.. ja toiseksi suurin osa niistäkin seukkaa jo omilla tahoillaan.. Ja homoksi en rupea, NIH! *uuh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

fadeout

Posts: 171

#2349 • • fadeout NoStatus

Chatte:
Ja yksinäisyys ei ole syy seurustella. Eiköhän seurustelun pidä lähteä ihan jostain muusta. Ja sitten kaupan päälle poistuu yksinäisyyskin.



Entäs sitten, kun seurustelee ja on yhä yksinäinen olo *uuh*

Me nähdään niin harvoin ettei se ei mitenkään riitä vakavaan suhteeseen *eiei**eiei*
(jos se toinen sitä nyt edes haluaa *ding*)

--
tamppauskone - se olen minä

Chatte

Posts: 4,085

#2350 • • Chatte Team Teknolipat :)

fadeout:
Entäs sitten, kun seurustelee ja on yhä yksinäinen olo *uuh*

Me nähdään niin harvoin ettei se ei mitenkään riitä vakavaan suhteeseen *eiei**eiei*
(jos se toinen sitä nyt edes haluaa *ding*)


Paha. *uuh* Mulla on ollut yksinäinen olo, vaikka oon seurustellu ja asunutkin boitsin luona... johtui siitä, ettei homma oikein toiminut. Noh, nyt se on historiaa.

Kaukosuhdehässäkätkin on jokseenkin tuttu juttu. Mutta en mä oikeesti ole niin yksinäinen, jos mulla on joku, jonka kanssa välitetään toisistamme, vaikka tunteiden kohde asuisikin kauempana. Se on silti olemassa *sydän*. Ikävä toki on, mutta se on eri asia, erilaista yksinäisyyttä.

Mutta jos jutussa ei ole aineksia edes kunnon suhteeseen - välimatkan tai muun takia - niin, kannattaako vaivautua - riippuu tietysti, mitä hakee... Tosin voi jutun saada toimimaan välimatkasta huolimatta, mutta se on kyllä ihmistyypistä kiinni.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#2351 • • Chatte Team Teknolipat :)

Chatte:
Kyllä kavereiltakin saa sellaista läheisyyttä, että ei tunne olevansa yksin. Kaveria voi halata, voi mennä syliin ja katsoa telkkua. Ei siihen seurustelua tai mitään säpinöitä tarvita. Ja yksinäisyys ei ole syy seurustella. Eiköhän seurustelun pidä lähteä ihan jostain muusta. Ja sitten kaupan päälle poistuu yksinäisyyskin. *iloinen*


Phiber:
Vielä kun oliskin sellasia kavereita.. Tuttavina on kyl kivoja tyttöjä vaikka kuinka, mut en laske niitä vielä niin hyviks kavereiks et tollasia menisin ehdottelemaan.. ja toiseksi suurin osa niistäkin seukkaa jo omilla tahoillaan.. Ja homoksi en rupea, NIH! *uuh*


Mun mielestä läheisyys on luonnollista. Kyllä ihmisiin - useisiin - saa koskea, siis saa halata. Ja halatakin voi niin eri tavalla, eri tarkoituksiin erilainen *hali*. Mä tykkään olla lähellä kavereitani ja ystäviäni, niin tyttöjä kuin poikia. Ei sitä voi ajatella, että kuinka hyvä kaveri on oltava, että voi halata, jos on vaikka paha olla. Kyllä sen ihmisestä usein aistii. Tosin tää mun slaavilaistyyppinen ihmisten ”lähentely” *nauru* kyllä joskus saattaa säikäyttää kovin jähmeän suomalaisen.

Totta kyllä, että samanlainen läheisyys poikien kesken - kuin mitä pidetään normaalina tyttöjen kesken - antaa usein vinkkiä ihan muusta, kun kaverillisesta läheisyydestä. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

display23

Posts: 3,069

#2352 • • display23

Progress:
Yksinolo ei oo kiwaa, mutta suhde voi ahdistaa liikaa omia juttuja.
Kumpikin hyvä sekä huono yhtäaikaa.
Mut onnex on olemassa ihania ystäviä, kavereita ja muuta sakkii, jotka pitää mielen virkeenä.
*hymy*
Ja sit ku on muutama sellanenki kaveri, että voi vaan nukkuu.Riittää, että laittaa viestin ja sanoo et tuun nyt yöxi. *hymy*
Kiwaa.


oliskin tollasii kavereita!
jos mä ehdotan tollasta oikeesti nukkumista jonkun kaverin vieressä niin ei kukaan usko,että oikeesti haluisin vaan saada nukkumis seuraa*uuh*
just nyt tommonen olis tosi hyvä juttu..
efo

Posts: 1,908

#2353 • • efo Laserpoint

SiSu:oliskin tollasii kavereita!
jos mä ehdotan tollasta oikeesti nukkumista jonkun kaverin vieressä niin ei kukaan usko,että oikeesti haluisin vaan saada nukkumis seuraa*uuh*
just nyt tommonen olis tosi hyvä juttu..

Kylhän sä voit aine meille tulla ”kaveri”mielessä*vink*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#2354 • • Taika Guest

kiti:
sydämensä särkevä ikisinkku kaiketi *uuh*


*hali*
display23

Posts: 3,069

#2355 • • display23

efo:
---
SiSu:oliskin tollasii kavereita!
jos mä ehdotan tollasta oikeesti nukkumista jonkun kaverin vieressä niin ei kukaan usko,että oikeesti haluisin vaan saada nukkumis seuraa*uuh*
just nyt tommonen olis tosi hyvä juttu..

---
Kylhän sä voit aine meille tulla ”kaveri”mielessä*vink*


jos spoonit saa tulla mukaan!*iloinen*
-P

Posts: 4,972

#2356 • • -P
*sigh* vieläkin mätänemässä täällä *dissaa**uuh**eiei**poks*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

-xx-

Posts: 5,001

#2357 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Avernian:
---
Zorlim:
---
Miten osuvaa! *nauru*
---
Älä, pitäs varmaan ruveta oikolukemaan nää hömppäviestitkin... Duunissa tosin lienis kyllä järkevämpääkin tekemistä.
---
Ei mitään, toi nyt vaan oli lähinnä sisäpiirin vitsi mulle.


Ja muutamalle muulle *vink**iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Saarus

Posts: 95

#2358 • • Saarus
Mä haluun täältä poooooooois! Haluun käpertyä sylkkyyn nukkumaan ja herätä aamulla suuuuureen suudelmaan... Voih, nää yöt on just pahimpia *uuh*

--
-life is life and show must go on-

Blues

Posts: 5,414

#2359 • • Blues Koning van Afrika

Zorlim:
---

Yksinolo ei oo kiwaa, mutta suhde voi ahdistaa liikaa omia juttuja.
Kumpikin hyvä sekä huono yhtäaikaa.

---


Siinähän se olikin oivasti tiivistettynä... Koskaan ei oo hyvä. *nyyh*



Onko hyvää edes olemassa..hmm. Ehkä aluksi *täh*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Drisana

Posts: 115

#2360 • • Drisana
riippuu ihan ihmisestä, et onko parisuhde vai sinkkutyyppiä, kumpikin sattuttaa yhtä paljon, jos on satuttaakseen...*joo*
Mä en ainakaa tuu toimeen ilman parisuhdetta vaik oiskii*ding*noin välillä

[muokattu 28.11.2003 19:27]