SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,924 views

toma

Posts: 2,009

#1141 • • toma Tototoototo
Onhan söpöjä tyttöjä vaikka kuinka paljon, mutta mimmin
pitää täyttää tietyt "vaatimukset" ennenkuin harkitsisin
seurustelua. Tärkeimmät ovat älykkyys, mukavuus, oma
elämä, itsetunto ja yhteiset kiinnostuksen kohteet kuten
musiikki ja bileet. Yksikin jos näistä puuttuu niin tiedän että
vaikeuksia tulee...

Yksi ongelma mulla on se, etten oikein hyväksy tai edes osaa
"iskemistä" ja esittämistä, edes alkuvaiheessa. En halua alkaa
teeskentelemään mitään vaikka se luultavasti auttaisikin
lähemmin tutustumaan useimpiin tyttöihin.

Tällaista avautumista siitä saa kun joutuu tulemaan koululle
kymmeneksi *hih*

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

DESPE

Posts: 4,580

#1142 • • DESPE
täällä pysytään ja tyytyväisinä
dirtyface

Posts: 344

#1143 • • dirtyface rok.
juu mukana ollaan...

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

trance moon

Posts: 1,905

#1144 • • trance moon ZamZa...
juuh... täällä ollaan ja pitkään... *iloinen*
juhiis ::

Posts: 143

#1145 • • juhiis ::
Voishan se olla ihan kiva vaihtaa tästä luukusta jossain vaihees kesän aikana tonne toiseen luukkuun...*heiii*
Mut ei mulla minnekään kiire ole! *pahis*

--
[there\\\'s no such thing as a free lunch]

dirtyface

Posts: 344

#1146 • • dirtyface rok.
juu parempi täällä ku tuolla seukkausluukussa*plur*
mut jos kummiskin haluu vaihtaa joukkuetta niin www.humanforsale.com saattais olla oikee paikka*hih*
jos ei siis muuten oikeen tärppää tai haluu vaan päästä kovasta hinnasta jonkun hoidokiks.. mun hinta on $1,971,238.00.. anyone?

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

juhiis ::

Posts: 143

#1147 • • juhiis ::
dirtyfacedkid:

mun hinta on $1,971,238.00.. anyone?



damn, mä irtoon jo hinnalla $1,875,620.00...*suru*
sairasta... huutokaupalla vois hintaa tietenkin vähän nostaakin...*pahis*
*nauraa*

--
[there\\\'s no such thing as a free lunch]

milla

Posts: 3,699

#1148 • • milla

janicca:Noi on just ne sanat, mitä kaikki sinkut aina käyttää vakuutellakseen itselleen ja muille pärjäävänsä yksin.
Kummasti toi ”tilittämisen” rankkuus unohtuu, kun löytää jonkun iiiiihanan ihmisen *nauraa*



ei toi o kyl ihan totta. jotkut ihan oikeesti viihtyy yksin. mul oli ainakin helvetin kivaa, enkä oikeesti halunnu/kaivannu ketää ihmistä vierelleni! pysyttelin ihan tieten tahtoen sinkkuna.. ja sillonha just yleensä tapahtuu kummia*ding*
FreeFall

Posts: 2,256

#1149 • • FreeFall music addict
Hui hitto, vähän mä oon kallis *plur*
$2,734,170.00.

wooow...tosta voi muutaman kympin kyllä tinkii *vink*

--
Lintuperspektiivi

dirtyface

Posts: 344

#1150 • • dirtyface rok.
Santa:

Hui hitto, vähän mä oon kallis *plur*
$2,734,170.00.



Oot vaan valehdellut vehkeen pituutta ni hintakin nousee.. Ne on siis tuumia eikä senttejä*nauru*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

FreeFall

Posts: 2,256

#1151 • • FreeFall music addict
kateellinen....*pelle*

--
Lintuperspektiivi

Avatar
#1152 • • yana Guest
$2,576,506.00

minkäköhän perusteella toi muka tonkin sai aikaan. ruksailin aika reilusti sellasta mitä vois laskea arvoa laskevaksi jutuiksi. eikä vuosimallikaan oo kaikkein tuorein

[muokattu 20.5.2003 14:42]
dirtyface

Posts: 344

#1153 • • dirtyface rok.
yana4000:


eikä vuosimallikaan oo kaikkein tuorein
[muokattu 20.5.2003 14:42]



kokemusta ja luotettavuutta..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

dirtyface

Posts: 344

#1154 • • dirtyface rok.
Santa:

kateellinen....*pelle*



todellakin*hymy*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Riku

Posts: 3,187

#1155 • • Riku The Little Prince
I'm beginning to enjoy my stay here. Kesä r0x0r. *heiii*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

milla

Posts: 3,699

#1156 • • milla

janicca:Joo, mutta on iso ero ton sun mainitseman ”oikeesti viihtyy yksin” ja sen välillä, että selittää (uskottelee) sen johtuvan siitä, että ei tykkää ”tilittää”. Yksinolemisessa ei ole mitään pahaa tai säälittävää. Eikä välttämättä tossa selityksessäkään, mutta se on vaan niin yleinen ja unohtuu äkkiä...



luuletko sä voivas tietää millon joku sit tarkottaa sitä oikeesti? ja mä en todellakaan tajuu mitä säälittävää tos vois edes olla jos sanoo ”tilittämisen” puuttumisen olevan yks syy siihen et haluu olla yksin?

tai miks sä luulet et joku uskottelis kellekkään mitään? eihän siinä et on yksin pitäny olla mitään hävettävää?
[Nuclear]

Posts: 5,855

#1157 • • [Nuclear] el aprendiz
milla:

luuletko sä voivas tietää millon joku sit tarkottaa sitä oikeesti? ja mä en todellakaan tajuu mitä säälittävää tos vois edes olla jos sanoo ”tilittämisen” puuttumisen olevan yks syy siihen et haluu olla yksin?

tai miks sä luulet et joku uskottelis kellekkään mitään? eihän siinä et on yksin pitäny olla mitään hävettävää?


Uskoisin et janicca tarkoittaa et moni ollessaan sinkku sanoo "Oi kun tää vapaus on ihanaa", sit tapaa jonkun "Seurustelu on siis niin loistavaa, en vaihtais tätä mihinkään", sit eroo "Ihanaa olla taas sinkku, kivaa ku saa tehä mitä haluaa"...eli mielipiteet vaihtelee sen mukaan mikä on oma tilanne. Itse tiedän ainakin jonkusen verran kyseisiä tapauksia...*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#1158 • • yana Guest
kuilu:


Jos niil o sama tilitoimisto Enronilla ja K-Martilla?*hymy*



enronilla ja worldcomilla oli arthur andersen, firma josta irtautui rakas tyonantajani accenture (ent. andersen consulting ;)

tämänpä johdosta ilmoitan siirtäväni henkilöitymäni ACCESSS STOCK EXCHANGEn listoille. 1 000 000 ostakketta ja IPO 2 euroa kappale (huom markkina-arvoon nähden huokeampi hinta. tässä on mahdollisuus kupla-uusmediatalouden aikaisiin pikavoittoihin).

osakeannin merkintä alkaa tästä päivästä 20.5.2003 15:00 ja päättyy 5.6.2003 00:00.

merkintäsuoritukset tulee olla osakeantia hoitavan tahon tilillä viimeistään 7.6.2003 16:00

noteeraus pörssissä alkaa 12.6.2003 08:00

lisätietoja saa mailaamalla osoitteeseen [email protected]

(osakkeet sisältyvät aina tiettyyn osaan kehoa, kattaen koko kropan. nyt voi ostaa mun pikkurillin siis!)

[muokattu 20.5.2003 15:47]
milla

Posts: 3,699

#1159 • • milla

[Nuclear]:Uskoisin et janicca tarkoittaa et moni ollessaan sinkku sanoo ”Oi kun tää vapaus on ihanaa”, sit tapaa jonkun ”Seurustelu on siis niin loistavaa, en vaihtais tätä mihinkään”, sit eroo ”Ihanaa olla taas sinkku, kivaa ku saa tehä mitä haluaa”...eli mielipiteet vaihtelee sen mukaan mikä on oma tilanne. Itse tiedän ainakin jonkusen verran kyseisiä tapauksia...*ding*



janicca sanoi ekassa viestissään: Noi on just ne sanat, mitä kaikki sinkut aina käyttää vakuutellakseen itselleen ja muille pärjäävänsä yksin.

musta tää viittaa siihen et janiccan mielestä jollain olisi syytä vakuutella viihtyvänsä yksin vaikkei todellisuudessa viihtyiskään. eikä mitenkään siihen et ”kylläpä ihmiset vaihtelee mielipidettään”
misjah

Posts: 3,373

#1160 • • misjah Team Sika
sinkkuus on siistii..
*piis*

--
www.team*possu*.tk