SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,809 views

TanyaK

Posts: 745

#541 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Kesy:

Tanya:Mä olen päättänyt että otan tän tän hetkisen hyvin epämääräisen suhteen rennosti. Hitaasti hyvää tulee. Ja parasta on se että voin edelleen pitää silmät ja mielen avoinna kaikelle mahdolliselle. En enää uudelleen tee sitä samaa virhettä kuin puolisen vuotta sitten. Jätin kaiken yhden ihanan ihmisen varaan ja kas moni hyvä mahdollisuus meni ohi suun..Tästä otan kyllä kaiken irti!!

Toi on oikee asenne, mä oon tehny liian monta kertaa ton virheen et jätän kaiken jonku pallopään varaan ja sit kaikki menee v*tuiks...*mur*

Aivan!!! Naisenergiaa kehiin.Me jyrätään!!:x
Avatar
#542 • • Kirsikka Guest
Voi olla että mulla alkaa olla toivoa ulospääsyyn täältä.. vähän kyllä pelottaa..iiks! Ajatuskin ihan pelottaa.. =)
patis

Posts: 1,158

#543 • • patis 10
Jenni:

Voi olla että mulla alkaa olla toivoa ulospääsyyn täältä.. vähän kyllä pelottaa..iiks! Ajatuskin ihan pelottaa.. =)




Noooo !! don't leave us here alone !!
TanyaK

Posts: 745

#544 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
PATIS!!! btw olitko se sinä kun kaverisi heitti minut ja Tfo:n Pussyyn viime la??! Siellä autossa, etu penkillä..

[muokattu 25.9.2002 13:35]
TanyaK

Posts: 745

#545 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Jenni:

Voi olla että mulla alkaa olla toivoa ulospääsyyn täältä.. vähän kyllä pelottaa..iiks! Ajatuskin ihan pelottaa.. =)

Ota kaikki irti jos tuntuu oikealta..älä hannaa niinkuin minä..
*blush*
cosmikki

Posts: 1,261

#546 • • cosmikki
sinåkin jenniseni. no nyt annat mennä vaan *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#547 • • Pirpeli Guest
ja just nyt sinkkuus ei taas ole arsesta*hih*...en mä tiiä, joskus sitä niin kauheasti haluaa jonkun vierelleen ja joskus taas riittäis ihan rehellinen fb*vink*...kai sitä jotenkin on turtunut tähän olotilaan, mutta silti on hauska haaveilla ja tuijotella kaikenmaailman söpöliinejä*nauraa*...

mä uskon et joskus kolahtaa niin kympillä, että ei oo paluuta*hymy*..tai ainakin toivon kipinä on olemassa*sydän*
Avatar
#548 • • Pirpeli Guest
Avernian:


"joskus"
Mitä hyötyä siitä on sitten kolmikymppisenä, kun elämä alkaa jo olla lopuillaan?

Voisi vaikka valtion puolesta parittaa toisilleen sopivat ihmiset toisilleen vaikka 15 vuotiaana tms.



niin, tämä tätihän on JO 28!!!!!!
*nauraa*elämä on lopuillaan silloin, kun antautuu tavanomaiseen ja tylsään, kuolee sisäisesti*poks*itse aion olla ikuisesti nuori, ja siihen ei tarvita lähdettä.
Avatar
#549 • • hyperventilaatio Guest
Mä oon ikinuori. Mä en kuole koskaan.*pahis*
cosmikki

Posts: 1,261

#550 • • cosmikki
vaeltajatar:

ja just nyt sinkkuus ei taas ole arsesta*hih*...en mä tiiä, joskus sitä niin kauheasti haluaa jonkun vierelleen ja joskus taas riittäis ihan rehellinen fb*vink*...kai sitä jotenkin on turtunut tähän olotilaan, mutta silti on hauska haaveilla ja tuijotella kaikenmaailman söpöliinejä*nauraa*...

mä uskon et joskus kolahtaa niin kympillä, että ei oo paluuta*hymy*..tai ainakin toivon kipinä on olemassa*sydän*



jep. mun mielestä sulla on oikea asenne. mulla kävi jo niin että kerralla kolahti ja lujaa, enkä tosiaan usko että paluuta on enää olemassa.
aina kannattaa siis toivoa
*plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

killuska

Posts: 748

#551 • • killuska
Mun pitäis vissiin vaihtaa tonne seukkaus luukun puolelle mut öö mietitää viel *ding*
*sydän*

--
*killuska*

Katrina

Posts: 605

#552 • • Katrina
Angeli:

Mun pitäis vissiin vaihtaa tonne seukkaus luukun puolelle mut öö mietitää viel *ding*
*sydän*



Seukkausluukulla ion tylsempää. Kukaan ei koskaan kommentoi mitään... Mutta en sen takia aio kuitenkaan vaihtaa sinkkuluukun puolelle.
SuttiS

Posts: 3,111

#553 • • SuttiS Drama Queen
Angeli:

Mun pitäis vissiin vaihtaa tonne seukkaus luukun puolelle mut öö mietitää viel *ding*
*sydän*



Wau! Blondicomplex onnittelee! *plur*

--
Suoritus tekee mestarin.

cosmikki

Posts: 1,261

#554 • • cosmikki
heh. en mäkään ole tänne sinkkuluukun puolelle kuulunut enää puoleen vuoteen mutta silti täällä roikutaan kun seukkausluukku on ihan kuollut *justjoo*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Opamox

Posts: 489

#555 • • Opamox
Olliboy = sinkku.

*purr*
Avatar
#556 • • Pirpeli Guest
kiva.....*vink*
Avatar
#557 • • yana Guest
Olliboy:

Olliboy = sinkku.

*purr*



alax olee mun kaa!?
TanyaK

Posts: 745

#558 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana4000:

Olliboy:Olliboy = sinkku.

*purr*

alax olee mun kaa!?



Oululaisittain:

Alakko nää mua..
*nauraa**nauraa**nauraa*
Opamox

Posts: 489

#559 • • Opamox
yana4000:

Olliboy:Olliboy = sinkku.

*purr*

alax olee mun kaa!?




??!!??! hmm, no miks ei? *vink*


En ookkaa viel kokeillu olla homo......hmm.........*täh*
kovas

Posts: 1,522

#560 • • kovas Kristo
Olliboy:

yana4000:Olliboy:Olliboy = sinkku.

*purr*

alax olee mun kaa!?
??!!??! hmm, no miks ei? *vink*
En ookkaa viel kokeillu olla homo......hmm.........*täh*



Te siirryttekin sit varmaan tonne seukkausluukkuun..
ONNEA! :D