SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,698 views

tomii

Posts: 3,594

#10241 • • tomii kallion herttua

pirpeli, 4.9.2006 12:05:
Eilisen perusteella saatanki jäädä ikuiseksi sinkuksi, jos en saa tolkkua omiin tekemisiini :D



Aijai Kati! Mitäs sitä on tehty taas? *nauru* Nyt kerrot, HETI! *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

pirpeli

Posts: 5,533

#10242 • • pirpeli

tomii, 4.9.2006 14:28:
Aijai Kati! Mitäs sitä on tehty taas? *nauru* Nyt kerrot, HETI! *hih*



*eiei*, en kerro.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#10243 • • cjet Guest

Avernian, 4.9.2006 12:17:
---
WiljamiDzay, 3.9.2006 22:30:
Eli on niin helvetin vaikeeta kun melkein mistä tahansa tulee mieleen tyttö, joka mursi sydämen. Ja tämä tarkoittaa oikeasti aivan kaikkea mahdollista (esim. jos kuulen jossain yhteydessä ko. henkilön kotipaikan nimen, niin välitön synkkyys valtaa mielen). Mieli on äärettömän hyvä löytämään vihjeitä, jos se sitä haluaa...

---


Ajattele positiivisesti : se toinen ei taatusti jäänyt sua suremaan, ja mennyt ja tullut on sun jälkeesi luultavasti jo useampi mies *hymy* You don't owe her nothing, tunteet kuriin, mies.



Nooh.. ei aina voi kaikkee tappaa sisältä mitä siel mutkuttaa.. Mut kyl aika sit parantaa. *hymy* Mul meni vahingos puol vuotta tossa moisten asioiden mutkutteluun. Tosin en voi kieltää vieläkään ettei ois ajoittain ikävä, mut pahin on jo kaukana takanapäin.
Kianoni

Posts: 357

#10244 • • Kianoni pomputtaako?
perkele että sitä osaa olla joskus yksinäinen.
eihän siinä - pitäis vaan jaksaa olla oma itsensä ja jatkaa elämää kun kyl se päivä paistaa vielä - vaikka välillä aina tuntuukin harmaalta.
mutta kun on vaan yksinäinen olo.
Freja

Posts: 8,775

#10245 • • Freja Sihteeri

Cjet, 4.9.2006 15:18:
---
Avernian, 4.9.2006 12:17:
---
WiljamiDzay, 3.9.2006 22:30:
Eli on niin helvetin vaikeeta kun melkein mistä tahansa tulee mieleen tyttö, joka mursi sydämen. Ja tämä tarkoittaa oikeasti aivan kaikkea mahdollista (esim. jos kuulen jossain yhteydessä ko. henkilön kotipaikan nimen, niin välitön synkkyys valtaa mielen). Mieli on äärettömän hyvä löytämään vihjeitä, jos se sitä haluaa...

---


Ajattele positiivisesti : se toinen ei taatusti jäänyt sua suremaan, ja mennyt ja tullut on sun jälkeesi luultavasti jo useampi mies *hymy* You don't owe her nothing, tunteet kuriin, mies.

---


Nooh.. ei aina voi kaikkee tappaa sisältä mitä siel mutkuttaa.. Mut kyl aika sit parantaa. *hymy* Mul meni vahingos puol vuotta tossa moisten asioiden mutkutteluun. Tosin en voi kieltää vieläkään ettei ois ajoittain ikävä, mut pahin on jo kaukana takanapäin.



Mulla yhestä jutusta on jo 5 vuotta, mutta silti vieläkin, joka kerta, kun juna kaartaa Ylen vierestä niin syvältä kourasee. Mutta pahin on todellakin jo takana, mutta hyviä muistoja ei vain kadota mielestään, ei niin millään. Ja se on mun mielestä hyvä niin *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10246 • • WiljamiDzay Nyypiö

Freja, 4.9.2006 19:31:
---
Cjet, 4.9.2006 15:18:
---
Avernian, 4.9.2006 12:17:
---
WiljamiDzay, 3.9.2006 22:30:
---
---
---

Mulla yhestä jutusta on jo 5 vuotta, mutta silti vieläkin, joka kerta, kun juna kaartaa Ylen vierestä niin syvältä kourasee. Mutta pahin on todellakin jo takana, mutta hyviä muistoja ei vain kadota mielestään, ei niin millään. Ja se on mun mielestä hyvä niin *hymy*



Mulla on yhestä jutusta nyt reilu 6 vuotta ja tuntui siltä, että siitä pääsi yli vasta pari vuotta sitten. Ja lopullisesti tämän viimeisimmän alettua n. vuosi sitten. Saa nähdä kuinka kauan tällä kertaa kestää paraneminen... *uuh*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

-P

Posts: 4,972

#10247 • • -P
kaipa tässä kohta 1½v sinkkuilun aikana, alkaa pikkuhiljaa kasvamaan sladdia otsaan yksin olemiseen. noh, mikäli tilanne pysyy konstanttina niin ei kuin uusia tuulia hakemaan.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Danskuh

Posts: 675

#10248 • • Edited Danskuh pikku-Dee
jee en oo sinkku enää.. :) no eikai...vieläkin.. *nauru* JA SYKSY TULEE ...voih--
René Patrick

Posts: 826

#10249 • • René Patrick

Danskuh, 5.9.2006 18:48:
jee en oo sinkku enää.. :) no eikai...vieläkin.. *nauru* JA SYKSY TULEE ...voih--



Joo, syksy ja talvi on varmaan vittumaisin aika olla sinkku...kesällä ei niin haittaa *hihu*
Avatar
#10252 • • Fuzzy Guest
Tää on vissii meikäläisen huuudei!*nauru*
Oon ollu sinkku aina..!*uuh* mieti... mut ei se haittaa koska en osaa kaivata sitä mitä ei oo mulla ikinä ollu! *hihu*
Mut ehkä vielä joskus....*hihu*
-P

Posts: 4,972

#10253 • • -P

ezzy, 5.9.2006 18:51:


Oliko toi ehdotus? ;)



Toteamus lähinnä.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#10254 • • cjet Guest

fuzziest, 5.9.2006 18:53:
Tää on vissii meikäläisen huuudei!*nauru*
Oon ollu sinkku aina..!*uuh* mieti... mut ei se haittaa koska en osaa kaivata sitä mitä ei oo mulla ikinä ollu! *hihu*
Mut ehkä vielä joskus....*hihu*



*nauru* Aika HC.. *hymy*
Avatar
#10255 • • Fuzzy Guest

Cjet, 5.9.2006 19:00:
---
fuzziest, 5.9.2006 18:53:
Tää on vissii meikäläisen huuudei!*nauru*
Oon ollu sinkku aina..!*uuh* mieti... mut ei se haittaa koska en osaa kaivata sitä mitä ei oo mulla ikinä ollu! *hihu*
Mut ehkä vielä joskus....*hihu*

---


*nauru* Aika HC.. *hymy*



Vähä on HardCoree*nauru*
Avatar
#10256 • • Edited cjet Guest
Vasta varmaan reilun vuoden verran.. *ding*
Kivaa on ollu! *nauru*
Avatar
#10257 • • cjet Guest
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan, ne haluavat olla koko yön ulkona, ja kun ne tulevat kotiin, ne haluavat olla yksin ja nukkua.

Toisin sanoen, kaikkia niitä ominaisuuksia, joita nainen vihaa miehessä, hän rakastaa kissassa.

*tirsk*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10258 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Cjet, 6.9.2006 10:02:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan, ne haluavat olla koko yön ulkona, ja kun ne tulevat kotiin, ne haluavat olla yksin ja nukkua.

Toisin sanoen, kaikkia niitä ominaisuuksia, joita nainen vihaa miehessä, hän rakastaa kissassa.

*tirsk*



Sulla ei varmaan oo koskaan ollut kissoja? Mun kissat on meinaan kaukana tuosta..Tulevat syliin, nukkuvat yön vieressä, tulevat kun kutsun heitä..ym.. Maailman ihanimmat kissat! *sydän*

"...Mitä enemmän tunnen miehiä, sitä enemmän rakastan kissojani.."

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#10259 • • cjet Guest

Super-Kerttu, 6.9.2006 10:06:

Sulla ei varmaan oo koskaan ollut kissoja? Mun kissat on meinaan kaukana tuosta..Tulevat syliin, nukkuvat yön vieressä, tulevat kun kutsun heitä..ym.. Maailman ihanimmat kissat! *sydän*

"...Mitä enemmän tunnen miehiä, sitä enemmän rakastan kissojani.."



*nauru* Ei joo.. *hymy* Mä oon ikävä kyllä niin allerginen moisille otuksille.. Luojan kiitos en kuitenkaan koirille. *plur* Mut siis äsköinen oli tarkoitettu lähinnä seksiviikko-huumorina sinkkuluukkuun. Ei niinkään kissaihmisten tosissaan otettavaks. *hymy* Kyl mäki tykkään kisuista, vaikka allerginen oonki.. kaverin kissa on aina mun sylissä kehräämässä kun siel satun käymää. Mut ihmis-kisut on allergian takia kivempii.. *tirsk*
ezzy

Posts: 8,060

#10260 • • ezzy Droid-pappa

Super-Kerttu, 6.9.2006 10:06:
---
Cjet, 6.9.2006 10:02:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan, ne haluavat olla koko yön ulkona, ja kun ne tulevat kotiin, ne haluavat olla yksin ja nukkua.

Toisin sanoen, kaikkia niitä ominaisuuksia, joita nainen vihaa miehessä, hän rakastaa kissassa.

*tirsk*

---


Sulla ei varmaan oo koskaan ollut kissoja? Mun kissat on meinaan kaukana tuosta..Tulevat syliin, nukkuvat yön vieressä, tulevat kun kutsun heitä..ym.. Maailman ihanimmat kissat! *sydän*

"...Mitä enemmän tunnen miehiä, sitä enemmän rakastan kissojani.."



Kissoissa on eroja, kuten on miehissäkin *hihu*

Mä en voi nykyään sietää oikeen enää koiria, huonoja kokemuksia kouluttamattomista elikoista...kuten kouluttamattomista naisistakin :D