SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,947 views

Avatar
#10281 • • cjet Guest

bubbelgum, 8.9.2006 08:24:

Öh, entinen kulta katos ihan yhteispäätöksestä... Ja uus kulta, no, jos se on vasta uus, tuleva sellainen, niin miten oisin voinu sen jonnekkin kadottaa jo nyt? *ding*

Okei okei, tiiän et tarkotit varmasti vaan hyvää, ja ton oli tarkotus olla joku aamun "kevennys". Mut ei ihan hirveesti lohduta... *hmph*

Ja sitäpaitsi, niin jos sitä alkaa ettimällä ettii, niin sillon se ei ainakaan löydy. Se on todettu juttu.

Äh, ei pitäs yrittää olla mukafiksu tällasessa olotilassa, eihän siitä tuu yhtään mitään. *poks*



Niih.. Lähinnä ehkä silleen kevennys että on mugavaa että on perjantai ja että voit illalla lähteä sinkkuilee ulos ja vahingossa törmätä siihen sun tulevaan ihanuuteen.. *hymy* Teippaa otsaan vielä teksti että "varattu" niin vienti on taattu. *tirsk*

Yritän ehkä siis vaan sanoa, että sen sijaan että murjotettais, nii koitetaan olla iloisia että ollaan hetken aikaa näitä niinkutsuttuja "sinkkuja". Sitä kyl kerkee nyhjäämään oman kullan kainalossa viel monta kertaa ennen kuin kalenteri tulee täyteen. *hymy*
bubbelgum

Posts: 2,477

#10282 • • bubbelgum ~sylikissa~
Äh, tiedän itekkin että toi sun asenne ärsyttää nyt todennäkösesti paljon enemmän kun yleensä tekis, vaan sen takia että en oo nukkunu yhtään. Mutta kun noi tietyt asiat kyl haiskahtaa pikkasen pahalle mun nenuun, niin pakko puuttua asiaan ja avautua...

Cjet, 8.9.2006 08:29:
Niih.. Lähinnä ehkä silleen kevennys että on mugavaa että on perjantai ja että voit illalla lähteä sinkkuilee ulos ja vahingossa törmätä siihen sun tulevaan ihanuuteen.. *hymy*



Mä en tajua tota asennetta sitten yhtään. Voin kyllä keksiä monia syitä sille miks on kiva että on perjantai. Mutta yks ei ainakaan ole se, että pääsis jonnekkin radalle ettimään sitä person perfectia. En edes käy "tavis"-baareissa, mutta vaikka kävisin, niin en mä kyllä ulos lähtis sen takia että siellä toivoisin tutustuvani johonkin mielenkiintoseen tyyppiin. Kuitenkin suurin osa baareissa tapahtuvasta juttelusta on joko niin pintaliitosta small-talkia, tai suoraa paskan jauhantaa, että sellasessa ympäristössä on hyvin epätodennäköstä että löytäis yhtään ketään. Saati sitten vielä hyvää tyyppiä.

Teippaa otsaan vielä teksti että "varattu" niin vienti on taattu. *tirsk*



Ja tämä sitten... Ehkä jonkun (nähtävästi ainakin sun) mielestä hyvää huumoria, ja hassun hauska letkautus. Mutta toi nyt ainakin menee mulla yli ja aika hemmetin lujaa vauhtia. Moinen läppä on jo niin huono että toivon ettet ois sitä koskaan edes ajatellut, saati sitten sanonut ääneen. Mutta kerta nyt sen iloksemme kuitenkin teit, niin sanottakoon sitten tostakin pari sanaa.

Mä en ole etsimässä mitään "vientiä", vaan toivoisin oikeesti löytäväni ihmisen jonka kanssa jakaa enemmänkin kun yhen yön. Ja toivoisin myös että se henkilö olis sellainen joka kunnioittais parisuhdetta samassa määrin kun minä. Eli, olisi sitä mieltä että varattuihin ei kosketa. Aivan sama onko kyse siitä että itse olisin varattu, tai että toinen olis varattu ja minä en. Sellasta ei tehdä, se on off-limits. Parisuhde on tärkeä asia jota tulee kunnioittaa, ja kahden ihmisen väliin ei ole kellään oikeutta mennä, vaikka kuinka toiselta taholta tulis vihreetä valoa. En vaan millään näe mitään hauskaa siinä että moisista asioista heitetään edes läppää. *eiei*

Yritän ehkä siis vaan sanoa, että sen sijaan että murjotettais, nii koitetaan olla iloisia että ollaan hetken aikaa näitä niinkutsuttuja "sinkkuja". Sitä kyl kerkee nyhjäämään oman kullan kainalossa viel monta kertaa ennen kuin kalenteri tulee täyteen. *hymy*



Vielä sen verran, että miksi ihmeessä pitäisi olla ilonen siitä että on sinkku? Mitä iloittavaa siinä on? Mitä erikoisen ihanaa tai hohdokasta siinä on? Sekö että on "vapaa menemään" eikä tilivelvollinen kellekkään? Sori vaan, mut ei kiinnosta. Mä olen omat sinkkuhäröilyny kokenut jo vuosia sitten, enkä todellakaan kaipaa mitään sen tyylisestä elämästä enää.

Okei, olet oikeassa siinä että murjottaminen ei asiaa auta millään tavalla. Mutta en kyllä tajua sitä, että jos ei ole tyytyväinen sinkkuna oloon, niin sitä ei sais ilmasta? Mä en näe siinä mitään väärää, tai häpeällistä että myönnän haluavani jo löytää ihmisen jonka kanssa jakaa elämäni.

Niin ja vielä tohon, "kerkeehän sitä nyhjäämään oman kullan kainalossa viel monta kertaa..."

Tarkottaako se että seurustelee automaattisesti sitä että sitten vaan istutaan kullan kanssa kotona nyhjöttämässä? Kai sitä nyt voi silti käydä ulkona viettämässä aikaa kavereiden kanssa. Joko yhdessä kullan kanssa, tai pelkästään omien frendejen seurassa. Ei kai se että seurustelee mitenkään poissulje sitä etteikö vieläkin vois olla kivaa myös muiden kanssa? Ei elämä siihen lopu että alottaa suhteen. Päin vastoin parisuhde tuo uusia ulottuvuuksia elämään ja arkeen. Ja kyllä, myös juhlaan.

En usko hetkeäkään että menettäisin mitään ja jäisin mistään paitsi, jos eläisin seurustelusuhteessa. Sen sijaan uskon, että jään paljosta hyvin kauniista paitsi kun "joudun" viettämään elämääni sinkkuna...

Ehkä oon nyt ärtysä sen takii että on huono yö takana, ja tuli näin paljon avautumista aiheesta ja aiheen vierestä, siitä johtuen. Mutta kaiken mitä sanoin allekirjotan ihan milloin vaan. *joo*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#10283 • • cjet Guest

bubbelgum, 8.9.2006 09:17:

Mä en tajua tota asennetta sitten yhtään. Voin kyllä keksiä monia syitä sille miks on kiva että on perjantai. Mutta yks ei ainakaan ole se, että pääsis jonnekkin radalle ettimään sitä person perfectia. En edes käy "tavis"-baareissa, mutta vaikka kävisin, niin en mä kyllä ulos lähtis sen takia että siellä toivoisin tutustuvani johonkin mielenkiintoseen tyyppiin.

<clip>

Ehkä oon nyt ärtysä sen takii että on huono yö takana, ja tuli näin paljon avautumista aiheesta ja aiheen vierestä, siitä johtuen. Mutta kaiken mitä sanoin allekirjotan ihan milloin vaan. *joo*



*nauru* Chill out. Communication breakdown selkeesti. *hymy* Nyt nukkumaan päiväunia siitä!
Toivottavasti en järkyttänyt sun mielenrauhaa huonolla läpälläni. Tosiaan siksihän tässä luukussa kirjoitellaan että saa jakaa kokemuksia sinkkuudesta. Niin hyvässä kuin pahassa. Olen pahoillani että sul on paha mieli herätä yksin. Niin on mullakin aina ajoittain. Ja mitä tavis-baareihin tulee niin en mäkään niissä pahemmin käy. Mun mielestä on mukavaa käydä ulkoilee bileissä yms ihan avoimin mielin, tutustua ihmisiin sen kummemmin etsimättä yhtään mitään tai ketään. En viestinyt sitä että sun pitäis etsiä ulkoa yhtään mitään. Mut se on joka tapauksessa fakta, että ei sua kotoa tule kukaan murjottamasta löytämään. Kunhan tosiaan ehkä yritin lievittää sun paskoja fiiliksiä huonolla huumorilla sit.

Koen suurta empatiaa sun mökötys-aamua kohtaan. Itse olen sen verta satutellut itseäni tyttöjen kaa viimeisen vuoden aikana, että olen varmasti mököttänyt aamuisin ihan yhtä monta kertaa ja yhtä kovaa, tai ainakin uskoisin niin. Mutta siis rauhaa. *piis*

Mä nyt vaa oon päättäny itse olla sinkku hetken aikaa, että kerkeis parannella haavat, ilman että ottaa koko aika lisää turpaansa niiden haavojen takia.
Avernian

Posts: 7,451

#10284 • • Avernian Kerettiläinen
Portti

Sitä se etsii, rakkaus,
porttia, aukkoa
josta tulla maailmaan,
halkeamaa muurissa
Sitä se etsii rakkaus,
reikää pahan puolustuksesta
Sitä se etsii, rakkaus, sinua
Olethan joka hetki
täysin avoinna?

- Tommy Tabermann

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

domi

Posts: 7,069

#10285 • • domi Työn sankari.
<@terab6> oot varmaan äitien mieleen joka tapauksessa, oot sivistyny,hillitty ja harrastat soljuvaa sanailua.

*joo*
dirtymorales

Posts: 29

#10286 • • dirtymorales
eikö täältä nyt löydy ketään...................
pirpeli

Posts: 5,533

#10287 • • pirpeli
Ei.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Esa

Posts: 947

#10288 • • Esa
Lupaavia kandidaatteja on ollut, mutta virkaa ei täytetty. Täten julistan uuden hakukierroksen alkaneeksi.
Lauruska

Posts: 821

#10289 • • Lauruska nihkee

Esa, 11.9.2006 01:20:
Lupaavia kandidaatteja on ollut, mutta virkaa ei täytetty. Täten julistan uuden hakukierroksen alkaneeksi.



Saaks hakee uudellee jos epäilee et olis pätevä *blush*
kml

Posts: 1,142

#10290 • • kml Keyhole Markup Language
1157943596399.jpg

:D

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

laite

Posts: 2,994

#10292 • • laite MastahWankah
^ :D

Alkaa kyl syksy tulemaan niin kovaa vauhtia päälle, et pian joutuu oikeesti harkitsemaan sellasta et hakis jonkun kivan tissieläimen omaan kainaloon. Vapaaehtoiset voi vaikka muodostaa tohon ovelle jonon?
Aisti

Posts: 402

#10293 • • Aisti Turtiloparabellum
kml:n kuvalinkki on vähän niinku spot on.
Kianoni

Posts: 357

#10294 • • Kianoni pomputtaako?
kml: niin tuttua niin tuttua..
Syder

Posts: 2,255

#10296 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
:D

--
Divida et impera.

bubbelgum

Posts: 2,477

#10297 • • bubbelgum ~sylikissa~
No eipä toi oo pelkästään miesten kirous. Kyllä sitä meille naisillekkin sattuu... *uuh*

Ps. jos ykskin tyyppi vielä tulee kehuu miten ihana ja hieno ihminen oon, mut että ei vaan tykkää musta "sillain" niin prkl mä revin siltä pään irti. *hmph*

Eihän vaan oo taas angstipäivä menossa? Ei suinkaan. *igor*

--
Hullu ku pullosta tullu.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10298 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä olen havainnut, että yksinäisyys ei sovi mulle.. Se lihottaa! Syön kaikenmaailman herkkuja sillä verukkeella, että kotona on niin tylsää ja yksinäistä..*grr*

Pitää keksiä kauheesti ohjelmaa kodin ulkopuolelle illoiksi! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10299 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Niin ja lisäys edelliseen.. Eihän nyt voi lihoa ja muuttua possuksi *possu*, kun pitäis olla koko ajan parhaimmillaan.. Kun eihän sitä koskaan tiedä, milloin se prinssi kävelee vastaan..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

pirpeli

Posts: 5,533

#10300 • • pirpeli

Super-Kerttu, 11.9.2006 14:18:
Niin ja lisäys edelliseen.. Eihän nyt voi lihoa ja muuttua possuksi *possu*, kun pitäis olla koko ajan parhaimmillaan.. Kun eihän sitä koskaan tiedä, milloin se prinssi kävelee vastaan..*joo*



No ei se herkkujen syöntiä sen prinssin eteen kävely estä, kunhan ei liho muodottomaksi. Tai ehkä munkin pitäs laihduttaa, niin ois enemmän vientiä.. :/ Enpäs tiiä...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-