pirpeli, 4.9.2006 12:05:
Eilisen perusteella saatanki jäädä ikuiseksi sinkuksi, jos en saa tolkkua omiin tekemisiini :D
Aijai Kati! Mitäs sitä on tehty taas? Nyt kerrot, HETI!
19,912 posts, 996 pages, 8,087,781 views
pirpeli, 4.9.2006 12:05:
Eilisen perusteella saatanki jäädä ikuiseksi sinkuksi, jos en saa tolkkua omiin tekemisiini :D
Avernian, 4.9.2006 12:17:
---
WiljamiDzay, 3.9.2006 22:30:
Eli on niin helvetin vaikeeta kun melkein mistä tahansa tulee mieleen tyttö, joka mursi sydämen. Ja tämä tarkoittaa oikeasti aivan kaikkea mahdollista (esim. jos kuulen jossain yhteydessä ko. henkilön kotipaikan nimen, niin välitön synkkyys valtaa mielen). Mieli on äärettömän hyvä löytämään vihjeitä, jos se sitä haluaa...
---
Ajattele positiivisesti : se toinen ei taatusti jäänyt sua suremaan, ja mennyt ja tullut on sun jälkeesi luultavasti jo useampi mies You don't owe her nothing, tunteet kuriin, mies.
Cjet, 4.9.2006 15:18:
---
---
Eli on niin helvetin vaikeeta kun melkein mistä tahansa tulee mieleen tyttö, joka mursi sydämen. Ja tämä tarkoittaa oikeasti aivan kaikkea mahdollista (esim. jos kuulen jossain yhteydessä ko. henkilön kotipaikan nimen, niin välitön synkkyys valtaa mielen). Mieli on äärettömän hyvä löytämään vihjeitä, jos se sitä haluaa...
---
Ajattele positiivisesti : se toinen ei taatusti jäänyt sua suremaan, ja mennyt ja tullut on sun jälkeesi luultavasti jo useampi mies You don't owe her nothing, tunteet kuriin, mies.
---
Nooh.. ei aina voi kaikkee tappaa sisältä mitä siel mutkuttaa.. Mut kyl aika sit parantaa. Mul meni vahingos puol vuotta tossa moisten asioiden mutkutteluun. Tosin en voi kieltää vieläkään ettei ois ajoittain ikävä, mut pahin on jo kaukana takanapäin.
Freja, 4.9.2006 19:31:
---
Cjet, 4.9.2006 15:18:
---
---
---
---
---
Mulla yhestä jutusta on jo 5 vuotta, mutta silti vieläkin, joka kerta, kun juna kaartaa Ylen vierestä niin syvältä kourasee. Mutta pahin on todellakin jo takana, mutta hyviä muistoja ei vain kadota mielestään, ei niin millään. Ja se on mun mielestä hyvä niin
Danskuh, 5.9.2006 18:48:
jee en oo sinkku enää.. :) no eikai...vieläkin.. JA SYKSY TULEE ...voih--
salaisinko?, 5.9.2006 18:26:
mikäli tilanne pysyy konstanttina niin ei kuin uusia tuulia hakemaan.
Avernian, 5.9.2006 18:50:
<--- Sinkku.
Haluisko joku haastetta elämään? ;)
fuzziest, 5.9.2006 18:53:
Tää on vissii meikäläisen huuudei!
Oon ollu sinkku aina..! mieti... mut ei se haittaa koska en osaa kaivata sitä mitä ei oo mulla ikinä ollu!
Mut ehkä vielä joskus....
Cjet, 5.9.2006 19:00:
---
fuzziest, 5.9.2006 18:53:
Tää on vissii meikäläisen huuudei!
Oon ollu sinkku aina..! mieti... mut ei se haittaa koska en osaa kaivata sitä mitä ei oo mulla ikinä ollu!
Mut ehkä vielä joskus....
---
Aika HC..
Cjet, 6.9.2006 10:02:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan, ne haluavat olla koko yön ulkona, ja kun ne tulevat kotiin, ne haluavat olla yksin ja nukkua.
Toisin sanoen, kaikkia niitä ominaisuuksia, joita nainen vihaa miehessä, hän rakastaa kissassa.
Super-Kerttu, 6.9.2006 10:06:
Sulla ei varmaan oo koskaan ollut kissoja? Mun kissat on meinaan kaukana tuosta..Tulevat syliin, nukkuvat yön vieressä, tulevat kun kutsun heitä..ym.. Maailman ihanimmat kissat!
"...Mitä enemmän tunnen miehiä, sitä enemmän rakastan kissojani.."
Super-Kerttu, 6.9.2006 10:06:
---
Cjet, 6.9.2006 10:02:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan, ne haluavat olla koko yön ulkona, ja kun ne tulevat kotiin, ne haluavat olla yksin ja nukkua.
Toisin sanoen, kaikkia niitä ominaisuuksia, joita nainen vihaa miehessä, hän rakastaa kissassa.
---
Sulla ei varmaan oo koskaan ollut kissoja? Mun kissat on meinaan kaukana tuosta..Tulevat syliin, nukkuvat yön vieressä, tulevat kun kutsun heitä..ym.. Maailman ihanimmat kissat!
"...Mitä enemmän tunnen miehiä, sitä enemmän rakastan kissojani.."