SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,370 views

Avatar
#581 • • Kirsikka Guest
Vähän aikaa sitten oli mahdollisuus siirtyä vihdoin ja viimein pois täältä, ja oikeastaan jo käväisinkin, mutta silloin tuntui ihan siltä kun olisin jotenkin kahlittu ja rupesi vaan ahdistamaan.. Ja nyt taas sinkkuus tuntuu harvinaisen tylsältä.. ääääähh!! *uuh*
Pan

Posts: 140

#582 • • Pan
Lopettakaa valittaminen ja eläkää elämäänne prkl!

Tämä on käsky!!!*piru*

[muokattu 21.10.2002 10:00]

--
Positiivinen pakana

Avatar
#583 • • yana Guest
Jenni:

Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy *nauru*


mä taas haluaisin etten olis :(
tez

Posts: 188

#584 • • tez hottie
yana4000:

Jenni:Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy *nauru*
mä taas haluaisin etten olis :(



no...ihastuminenhan on kivaa...*pihkassa*..tosin sillon ei jos se on yks puolista....

--
...do you fuck as well as you dance?

Shatter Sound

Posts: 164

#585 • • Shatter Sound Mastermind
tez:

yana4000:Jenni:Mäkin haluisin olla ihastunut..huoh. Vaan eiköhän niin taas jossain vaiheessa pakostikin käy *nauru*
mä taas haluaisin etten olis :(

no...ihastuminenhan on kivaa...*pihkassa*..tosin sillon ei jos se on yks puolista....


totta *purr**purr*

--
at the edge of infinity

Avatar
#586 • • Cera Guest
ai mitä? voiko ihastuminen olla molemmin puolista *täh*

*vink*

emmä vaan oo huomannu semmosta *uuh*
Avatar
#587 • • Kirsikka Guest
Cee:

ai mitä? voiko ihastuminen olla molemmin puolista *täh*

*vink*

emmä vaan oo huomannu semmosta *uuh*



hmm.. jollain tasolla olen vähän samaa mieltä.. tai no joo, ei pidä menettää toivoaan..siis yleisellä tasolla =)
cosmikki

Posts: 1,261

#588 • • cosmikki
tuntuu ettei ihmiset uskalla enää oikein edes ihastua sen pelossa ettei toinen osapuoli olekaan kiinnostunut.. se on mielestäni harmi, sillä tämän takia saatta jäädä monta suhdetta solmimatta :(

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

[Nuclear]

Posts: 5,855

#589 • • [Nuclear] el aprendiz
Mä en usko rakkaukseen ensi silmäyksellä, mutta todelliseen kylläkin. Mun mielest on tosi vaikeet ettii valmiiks sellast _tosi_ ihanaa ihmist joka vastaa sun halujas. Sen sijaan uskon et sellasist jotka on lähellä ihannettas, niin saadaan antamalla ja ottamalla se TOSI ihana, molemmat joustaa sopivast suhtees, niin loppusumma on todella positiivinen... *vink**nauraa**vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

tuitui

Posts: 1,258

#590 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
oonko mä vieläkin täällä *heiii*


- hulivili hupakko -

*uros*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Syder

Posts: 2,255

#591 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Joskus vois olla ihan kiva olla jotain muuta kuin sinkku.

--
Divida et impera.

Sirutus

Posts: 38

#592 • • Sirutus
Olen karttanut tätä topiccia niin paljon kuin sielu sietää..
Mutta,pakko sanoa,rehellisesti,olen sinkku,
ja hitto et nautin siitä.
*joo*

Niin pahasti mennyt luotto ihmisiin et voi sanoa
täysin suoraan etten minäkään pysty tällä hetkellä olemaan
luotettava toiselle osapuolelle.

Joten,en voi seurustellakkaan.Ei kannata,vaikka
elämääkin parempi tilaisuus taitaa just valua sormieni läpi..

vitun idiootti.*mur*
Syder

Posts: 2,255

#593 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Elämän tilaisuuksia tulee ja menee, koskaan ei ole ketään joka olisi "paras", aina löytyy joku parempi ja jollekin löytyy aina parempi kuin itse olet. Ei kannata ressata liikaa. *iloinen*

--
Divida et impera.

Avatar
#594 • • Kirsikka Guest
Syder:

Elämän tilaisuuksia tulee ja menee, koskaan ei ole ketään joka olisi "paras", aina löytyy joku parempi ja jollekin löytyy aina parempi kuin itse olet. Ei kannata ressata liikaa. *iloinen*



Todella toivon että löytyy joku jota pitäisin oikeasti parempana kun..hmm..jotain muuta.
Mun pitää varmaan joskus lähteä lihatiski-baariin pokailemaan poikia että täältä päästään *nauraa*
Syder

Posts: 2,255

#595 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kirsikka:

Syder:Elämän tilaisuuksia tulee ja menee, koskaan ei ole ketään joka olisi "paras", aina löytyy joku parempi ja jollekin löytyy aina parempi kuin itse olet. Ei kannata ressata liikaa. *iloinen*

Todella toivon että löytyy joku jota pitäisin oikeasti parempana kun..hmm..jotain muuta.
Mun pitää varmaan joskus lähteä lihatiski-baariin pokailemaan poikia että täältä päästään *nauraa*




Ei sieltä baarista löydy kyllä yhtään mitään.

--
Divida et impera.

Avatar
#596 • • Kirsikka Guest
No eipä näytä kauheesti muualtakaan löytyvän.. Paitsi ehkä junista =)
Syder

Posts: 2,255

#597 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
No kyllä mä väittäisin että opiskelujen parista tahi sitten harrastusten parista on todennäköisempää löytää jotain ku raflasta. Oon 4.5v käyny pyörii raflois ja aina ollu sinkku, et ainakaa mun kohal ei toi rafla vaikuta vaihtoehdolt *plur*

--
Divida et impera.

Mafia

Posts: 126

#598 • • Mafia
Sinkkuna on loistavaa olla!! Vai onko sittenkään*täh**justjoo*

Kylminä talvi-iltoina olis mukavaa kun joku olis lämmittämässä kun ne karvatkin on ajettu *hih*
Avatar
#599 • • Hallu Guest
Sinkkuna jo 7 päivää! *plur*

No arvattavissa se olikin kun vaan oltiin eri maailmoista.

Mä: *pahis*

Se: *enkeli*

Siis vertauskuvallisesti siis *ding*
Avatar
#600 • • trisha Guest
Onhan tää sinkkuilu ihan jees, kun ei ole aikaa eikä ketään mielenkiintoisia ihmisiä näkyvissä...
Ihastuminen on aina ihanaa kunhan se jää mun kohdalla siihen eikä siitä synny seurustelua koska seurustelusta
seuraa enemmän haittaa kun hyötyä mun kohdalla*blush**joo*