SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,150 views

Viltsu

Posts: 2,010

#621 • • Viltsu noname
cosmikki:


mun mielestä joku voi olla "paras" jollekin toiselle.*sydän*



nii munkii..
*sydän**sydän* terkkuja kultsulle :)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Unik

Posts: 4,117

#622 • • Unik
Mikä se sinkku on, mitä se tarkoittaa...? *täh*
Myfinesthour

Posts: 420

#623 • • Myfinesthour
Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*

--
"..."

_atmos

Posts: 230

#624 • • _atmos
Myfinesthour:

Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*



mee hortoilee highlightin tanssilattialle
*vink*.
Myfinesthour

Posts: 420

#625 • • Myfinesthour
_atmos:

Myfinesthour:Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*

mee hortoilee highlightin tanssilattialle
*vink*.



Hehe. Reportoin viikon kuluttua menestyksestäni ja jekun onnistuneisuudesta. En tiennytkään, että on noin helppoa päästä irti sinkkuudesta*nauraa**ökkö*

--
"..."

Tlzi

Posts: 103

#626 • • Tlzi hani
Voi voi, ei kai kukaan oikeesti halua olla sinkku. Se on vaan jokin vaihe mistä pääsee yli ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti.
Oon hengaillu yhen jätkän kans koht varmaan puol vuotta eikä olla yhdessä kumminkaan, mitäs siitä pidätte??? Taitaa olla vähän hassua. Ei tosta oikeen tiedä mitä se on. Pää sekoo. *justjoo*

--
Fake it till you make it !!

Avatar
#627 • • yana Guest
Tlzi:


Oon hengaillu yhen jätkän kans koht varmaan puol vuotta eikä olla yhdessä kumminkaan, mitäs siitä pidätte??? Taitaa olla vähän hassua. Ei tosta oikeen tiedä mitä se on. Pää sekoo. *justjoo*



mitäs kummaa tossa on?
Tlzi

Posts: 103

#628 • • Tlzi hani
en sanonu et siin ois jotain kummaa. hassua. mut whatever

--
Fake it till you make it !!

fille

Posts: 258

#629 • • fille
Nii!!!

--
filys

Pan

Posts: 140

#630 • • Pan
_atmos:

Myfinesthour:Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*

mee hortoilee highlightin tanssilattialle
*vink*.



Vaikka tuossa olikin *vink* niin mä en ainkaan halua itselleni paria, joka hortoilee higlightsin tanssilattialla. Siis jos puhutaan todellisesta parin etsimisestä ei mistään kiksautuksesta.

Ehkä olen liian kriittinen ja kyllä sieltä hilightsista ja robaltakin varmaan löytyy mukavia ja hyviä ihmisiä, mutta yleisesti tälläiset paikat ja se porukka saa minussa aikaan vain happamia röyhtäyksi. Jee dady dj!! wiiii!!!

joku taso.

--
Positiivinen pakana

Avatar
#631 • • yana Guest
Tlzi:

en sanonu et siin ois jotain kummaa. hassua. mut whatever



ei toi niin hassuakaan ole mun mielestä? onhan tollaisia tapauksia vaikka lampaat söis *justjoo*
Avatar
#632 • • yana Guest
Pan:


Vaikka tuossa olikin *vink* niin mä en ainkaan halua itselleni paria, joka hortoilee higlightsin tanssilattialla. Siis jos puhutaan todellisesta parin etsimisestä ei mistään kiksautuksesta.

Ehkä olen liian kriittinen ja kyllä sieltä hilightsista ja robaltakin varmaan löytyy mukavia ja hyviä ihmisiä, mutta yleisesti tälläiset paikat ja se porukka saa minussa aikaan vain happamia röyhtäyksi. Jee dady dj!! wiiii!!!

joku taso.




soooo true *nauraa*
milla

Posts: 3,699

#633 • • milla
yana4000:

soooo true *nauraa*



no nyt mä tiedän mikset ikinä huolinu mua:(
*vink*

[muokattu 20.11.2002 16:51]
TanyaK

Posts: 745

#634 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Tlzi:

Voi voi, ei kai kukaan oikeesti halua olla sinkku. Se on vaan jokin vaihe mistä pääsee yli ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti.
Oon hengaillu yhen jätkän kans koht varmaan puol vuotta eikä olla yhdessä kumminkaan, mitäs siitä pidätte??? Taitaa olla vähän hassua. Ei tosta oikeen tiedä mitä se on. Pää sekoo. *justjoo*



Mulla on ollut monta vuotta selkeä seksi suhde menossa yhden poitsun kanssa..eikä mun mielestä siinä ole mitään outoa..

ja onhan niitä ollut sellaisia tapauksia että olen ns. hengaillu jonkun jätkän kanssa pitkään..jotenkin se suhde on vaan jäänyt siihen roikkumaan..ehkä siksi etten halunut seurustella ehkä siksi ettei halunut olla yksinkään...???
Roger Roger

Posts: 3,372

#635 • • Roger Roger Kentti
Kohta viikko sinkkuna. Tää on tylsää ja käsikin on jo kipeä... Harmi, ku olen niin surkea ´seurusteleen. Nyt harmittaa *suru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Myfinesthour

Posts: 420

#636 • • Myfinesthour
yana4000:

Pan:
Vaikka tuossa olikin *vink* niin mä en ainkaan halua itselleni paria, joka hortoilee higlightsin tanssilattialla. Siis jos puhutaan todellisesta parin etsimisestä ei mistään kiksautuksesta.

Ehkä olen liian kriittinen ja kyllä sieltä hilightsista ja robaltakin varmaan löytyy mukavia ja hyviä ihmisiä, mutta yleisesti tälläiset paikat ja se porukka saa minussa aikaan vain happamia röyhtäyksi. Jee dady dj!! wiiii!!!

joku taso.


soooo true *nauraa*



Heiheiheiheiheiheihei HEI!!!!! Eivätkö ymmärtä, että vitsi oli? Haha*nauraa* Ja Pan: Etsimällä on toden totta vaikea löytää kumppania. Parraat tulevat niin sattumalta *ökkö**sydän**possu*

--
"..."

Avatar
#637 • • yana Guest
Myfinesthour:


Heiheiheiheiheiheihei HEI!!!!! Eivätkö ymmärtä, että vitsi oli? Haha*nauraa* Ja Pan: Etsimällä on toden totta vaikea löytää kumppania. Parraat tulevat niin sattumalta *ökkö**sydän**possu*



TÄMÄ ON VAKAVA ASIA! EI TÄSTÄ LASKETA LEIKKIÄ!
Avatar
#638 • • yana Guest
Roger Roger:

Tää on tylsää ja käsikin on jo kipeä...



*nauraa*

hmm. mulla tulee kohta 10kk sinkkuna täyteen. kerran aikasemmin tainnu olla yhtäpitkä aika
_atmos

Posts: 230

#639 • • _atmos
Pan:

_atmos:Myfinesthour:Minä en enää halua olla sinkku. Mitäkähän minun pitäisi siis tehdä seuraavaksi?*nauraa*Päässyt unohtuun nääs...*häh*

mee hortoilee highlightin tanssilattialle
*vink*.

Vaikka tuossa olikin *vink* niin mä en ainkaan halua itselleni paria, joka hortoilee higlightsin tanssilattialla. Siis jos puhutaan todellisesta parin etsimisestä ei mistään kiksautuksesta.

Ehkä olen liian kriittinen ja kyllä sieltä hilightsista ja robaltakin varmaan löytyy mukavia ja hyviä ihmisiä, mutta yleisesti tälläiset paikat ja se porukka saa minussa aikaan vain happamia röyhtäyksi. Jee dady dj!! wiiii!!!

joku taso.



läppää läppää
*iloinen*
Roger Roger

Posts: 3,372

#640 • • Roger Roger Kentti
yana4000:

hmm. mulla tulee kohta 10kk sinkkuna täyteen. kerran aikasemmin tainnu olla yhtäpitkä aika


Mutta, minä olen niin uusavuton, että en osaa tehdä mitään itse. Siksi tää on niin vaikeaa *nauraa**nauraa**nauraa*... Ja siksi taidan myös olla ikisinkku*nauraa**nauraa**nauraa*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät