SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,798 views

Avatar
#641 • • yana Guest
Roger Roger:

yana4000:hmm. mulla tulee kohta 10kk sinkkuna täyteen. kerran aikasemmin tainnu olla yhtäpitkä aika
Mutta, minä olen niin uusavuton, että en osaa tehdä mitään itse. Siksi tää on niin vaikeaa *nauraa**nauraa**nauraa*... Ja siksi taidan myös olla ikisinkku*nauraa**nauraa**nauraa*



en mäkään
Roger Roger

Posts: 3,372

#642 • • Roger Roger Kentti
Tässä deitti-ilmoitukseni:

Hei täällä sellainen hukkapätkä, joka etsii naista. Olen uus avuton eli en osaa tehdä mitään hyödyllistä. En osaa ottaa muita huomioon, taidan olla siis vähän itserakas tai jotain. Osaan myös valittaa kaikesta mahdollisesta, teet vain jotain, niin kyllä mutkutan. Siis jos jotain kiinnostaa, niin soitakaa ja yllättykää...*pahis**nauru**pahis**nauru**pahis**nauru**pahis**nauru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

terrae

Posts: 454

#643 • • terrae
Minä taas oon ollu kohta 6,5 kk sinkkuna. Tämä on minun ennätys siitä lähtien ku ekan kerran aloin seurustelemaan 15-vuotiaana.
TanyaK

Posts: 745

#644 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Kyllä alkaa pikku hiljaa ärsyttää tää sinkkunaki olo..just tänään en haluis olla sinkku..kaikki komeat, fiksut ja huumorintajuiset miehet ohoi!!!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#645 • • [Nuclear] el aprendiz
Tanya:

Kyllä alkaa pikku hiljaa ärsyttää tää sinkkunaki olo..just tänään en haluis olla sinkku..kaikki komeat, fiksut ja huumorintajuiset miehet ohoi!!!



Sul on "Tänään sinkku, huomenna ei sinkku"-menetelmä? *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

TanyaK

Posts: 745

#646 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
[Nuclear]:

Tanya:Kyllä alkaa pikku hiljaa ärsyttää tää sinkkunaki olo..just tänään en haluis olla sinkku..kaikki komeat, fiksut ja huumorintajuiset miehet ohoi!!!

Sul on "Tänään sinkku, huomenna ei sinkku"-menetelmä? *vink*



kaikkea täytyy kokeilla*vink*

nimm.epätoivoinen

mä etsin fiksua meistä ja ykskään fiksu mies ei kyllä halua tällaista paukapäätä!!!
tematsu

Posts: 436

#647 • • tematsu Innovator
Netthe:

Minä taas oon ollu kohta 6,5 kk sinkkuna. Tämä on minun ennätys siitä lähtien ku ekan kerran aloin seurustelemaan 15-vuotiaana.



eipä tuo 6,5 kuukauden sinkkuilu oo paha, sit alkaa olemaan asiat huonosti ku oot ollu yli vuoden sinkkuna...
niinku minä *plur**joo**blush**uuh**suru**nyyh*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#648 • • Lost-Soul los pallos
elekid:


eipä tuo 6,5 kuukauden sinkkuilu oo paha, sit alkaa olemaan asiat huonosti ku oot ollu yli vuoden sinkkuna...
niinku minä *plur**joo**blush**uuh**suru**nyyh*



Eiks se sitten huolestuta jos on seurustellu pitkään???*täh**justjoo**voiei**igor*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

UnityF

Posts: 15,721

#649 • • UnityF joo just se
Mun pisin suhde on ollu 4.5 vuotta... Se oli ihan hullua!
Täytyy sanoo et sinkkuna on hyvät ja huonot puolensa....*justjoo*
tematsu

Posts: 436

#650 • • tematsu Innovator
Lost-Soul:

elekid:
eipä tuo 6,5 kuukauden sinkkuilu oo paha, sit alkaa olemaan asiat huonosti ku oot ollu yli vuoden sinkkuna...
niinku minä *plur**joo**blush**uuh**suru**nyyh*

Eiks se sitten huolestuta jos on seurustellu pitkään???*täh**justjoo**voiei**igor*



no, se riippuu siitä miten määritellään "seurustellu pitkää"??? äääsh, en mä nyt sit enää tohon osaa vastata... no, täytyy kattoo jos illalla/yöllä on sit tarpeeks väsyny ni voi tuohonkin sitten jotain säveltää... *nauru*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#651 • • [Nuclear] el aprendiz
Tanya:



kaikkea täytyy kokeilla*vink*

nimm.epätoivoinen

mä etsin fiksua meistä ja ykskään fiksu mies ei kyllä halua tällaista paukapäätä!!!



No onneks en oo ainoo epätoivoinen...*nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

TanyaK

Posts: 745

#652 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
[Nuclear]:

Tanya:

kaikkea täytyy kokeilla*vink*

nimm.epätoivoinen

mä etsin fiksua meistä ja ykskään fiksu mies ei kyllä halua tällaista paukapäätä!!!


No onneks en oo ainoo epätoivoinen...*nauru*




*nauraa**nauraa**nauraa*
Avatar
#653 • • yana Guest
Tanya:

Kyllä alkaa pikku hiljaa ärsyttää tää sinkkunaki olo..just tänään en haluis olla sinkku..kaikki komeat, fiksut ja huumorintajuiset miehet ohoi!!!



hmmmmmmmmm
[Nuclear]

Posts: 5,855

#654 • • [Nuclear] el aprendiz
Tanya:



*nauraa**nauraa**nauraa*



Ei mua kyllä naurata siinä mielessä yhtään...*ding* Mut eihän täs voi muuta ku nauraa...*nauraa* Ööö...okei, mä oon se fiksu sit varmaan...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

2000

Posts: 420

#655 • • 2000 Opetuslapsi
Ooolrait, kohta täällä on luvassa jo jonkinlainen sinkkuilta ....
Messissä!!! *nauru**nauraa**hih**vink*

--
2 nasty 4 U

Syder

Posts: 2,255

#656 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Sinkkujen miitti *nauraa**nauraa**nauraa*. Tuliskoha siitä mitään muuta kuin sanomista *täh*

--
Divida et impera.

caprico

Posts: 164

#657 • • caprico
Täällä aletaan jo ehdottelemaan *ding*

--
Heimoihei!

Avatar
#658 • • Pirpeli Guest
En tiiä, tuntuu oudolta. Päässä (päissä). Ei tässä sen kummempaa kaipais kun halauksia ja silittelyä.....*uuh*
Avatar
#659 • • tuntematon Guest
yana4000:

Tanya:Kyllä alkaa pikku hiljaa ärsyttää tää sinkkunaki olo..just tänään en haluis olla sinkku..kaikki komeat, fiksut ja huumorintajuiset miehet ohoi!!!

hmmmmmmmmm




hmmhmm.. oletko fiksu ja huumorintajuinen?

nimm.todella epätoivoinen hihihihihihih
*nauru*
Avatar
#660 • • tuntematon Guest
[Nuclear]:

Tanya:

*nauraa**nauraa**nauraa*



Ei mua kyllä naurata siinä mielessä yhtään...*ding* Mut eihän täs voi muuta ku nauraa...*nauraa* Ööö...okei, mä oon se fiksu sit varmaan...



oletko..? kuule laita strategiset mitat mulle privateen..
*nauraa*