SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,010 views

Syder

Posts: 2,255

#681 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Myfinesthour:

Olen edelleen sinkku. Minä tuomitsen itseni nyt ikisinkuksi ja poistan haavelistaltani tyttöystävän. Kiellän itseltäni kaikki yritykset "iskeä" ja lupaan olla kertomatta missään olenko varattu vai sinkku. Epään itseltäni oikeuden flirttailla ja pakotan itseni ilmeettömyyteen potentiaalisten kumppaneiden edessä. Brgl.. Älkää kysykö miksi
*piru*



Jaa mä en oo ilmeisesti ainoo jolla on aina ja ikuisesti ollu ns. "paska mäihä" *pahis*.

--
Divida et impera.

Myfinesthour

Posts: 420

#682 • • Myfinesthour
Syder:

Myfinesthour:Olen edelleen sinkku. Minä tuomitsen itseni nyt ikisinkuksi ja poistan haavelistaltani tyttöystävän. Kiellän itseltäni kaikki yritykset "iskeä" ja lupaan olla kertomatta missään olenko varattu vai sinkku. Epään itseltäni oikeuden flirttailla ja pakotan itseni ilmeettömyyteen potentiaalisten kumppaneiden edessä. Brgl.. Älkää kysykö miksi
*piru*

Jaa mä en oo ilmeisesti ainoo jolla on aina ja ikuisesti ollu ns. "paska mäihä" *pahis*.


Jebu. Näin on, mutta taidanpa vaan syyttää itseäni enkä mäihää. Mutta toi minun viestini on katsos sellainen hauska loitsu. Ainakun tekee moisia päätöksiä, niin silloin napsahtaa.. Ääh, muttakun tein tämän nyt tietoisesti, se ei tietty toimi *hmph*

--
"..."

Syder

Posts: 2,255

#683 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

--
Divida et impera.

cosmikki

Posts: 1,261

#684 • • cosmikki
ei kannata liikaa yrittää. sillon yleensä karkottaa potentiaaliset tyttöystäväehdokkaat. sellanen khuuli meininki täytyy säilyttää *vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Roger Roger

Posts: 3,372

#685 • • Roger Roger Kentti
Eikä kannata olla myöskään liian passiivinen (niin kuin minä), ellei halua olla ikisinkku (niin kuin minä). *häh*

[muokattu 25.11.2002 23:47]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#686 • • Kirsikka Guest
On se kyl oikeesti niin hankalaa, kun ei pidä olla liian innokas muttei sit kuitenkaan täysin passiivinen. Mut kai sitä pitäs vaan olla oma itsensä.. (ja sekö muka sit auttaa.. *justjoo* ) sinkkuelämä ei kyl todellisuudessa oo niin vauhdikasta kun saman nimisessä sarjassa, ainakaan mun kohdalla.. *huoh*
Syder

Posts: 2,255

#687 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Joo-o, ei kyl tapahdu liikoja sinkkuna *uuh*. Mut mihinkäs koira karvoistaan pääsee *nauraa*

--
Divida et impera.

TanyaK

Posts: 745

#688 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Syder:

Tanya:Syder:Tanya:[Nuclear]:*nauraa**piis**nauraa* Ei mee Tanyalla vahvasti tällä hetkellä...

ei kato..mä en saa miestä isketyksi..hmm..pari vinkkiä jos sais kuumenemaan..


Ei miehille tarvii ku vähä hymyillä nii kyllä ne hoitaa sen iskemisen ihan itte. Olet vain oma ittes ja näytät tai näyttelet että sulla ois hauskaa ja olisit iloinen (jos ei näin jostain syystä ole sillä hetkel). *enkeli*

mä en jaksa näytellä edes orgasmia..
*hih*


Ei orgasmia tarvitse näytellä *pahis*. Jos tarvii nii ei hyvin mee *nauraa*. *piis*




kaikki miehet ei oo syntyny alan taitureiksi..
*hymy*
Avatar
#689 • • -Loyal- Guest
Tanya:

Syder:Tanya:Syder:Tanya:[Nuclear]:*nauraa**piis**nauraa* Ei mee Tanyalla vahvasti tällä hetkellä...

ei kato..mä en saa miestä isketyksi..hmm..pari vinkkiä jos sais kuumenemaan..


Ei miehille tarvii ku vähä hymyillä nii kyllä ne hoitaa sen iskemisen ihan itte. Olet vain oma ittes ja näytät tai näyttelet että sulla ois hauskaa ja olisit iloinen (jos ei näin jostain syystä ole sillä hetkel). *enkeli*

mä en jaksa näytellä edes orgasmia..
*hih*


Ei orgasmia tarvitse näytellä *pahis*. Jos tarvii nii ei hyvin mee *nauraa*. *piis*


kaikki miehet ei oo syntyny alan taitureiksi..
*hymy*

Joo jotkut ei ole, mut useimmat muodostuu alan taikureiksi... Se ei ole aina miehestä kiinni. Mies voi olla vaikka timo taikuri, mut se ei aina auta jos tyttö on ku hermunen....
*igor**vink*

[muokattu 26.11.2002 09:56]*ökkö*

[muokattu 26.11.2002 09:57]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#690 • • [Nuclear] el aprendiz
Morpheus:

Joo jotkut ei ole, mut useimmat muodostuu alan taikureiksi... Se ei ole aina miehestä kiinni. Mies voi olla vaikka timo taikuri, mut se ei aina auta jos tyttö on ku hermunen....
*igor**vink*

[muokattu 26.11.2002 09:56]*ökkö*


*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa* Totta...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

milla

Posts: 3,699

#691 • • milla
cosmikki:

ei kannata liikaa yrittää. sillon yleensä karkottaa potentiaaliset tyttöystäväehdokkaat. sellanen khuuli meininki täytyy säilyttää *vink*



pelailu on vittumaista. ja ylpeys on paska juttu.
TanyaK

Posts: 745

#692 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Morpheus:

Tanya:Syder:Tanya:Syder:Tanya:[Nuclear]:*nauraa**piis**nauraa* Ei mee Tanyalla vahvasti tällä hetkellä...

ei kato..mä en saa miestä isketyksi..hmm..pari vinkkiä jos sais kuumenemaan..


Ei miehille tarvii ku vähä hymyillä nii kyllä ne hoitaa sen iskemisen ihan itte. Olet vain oma ittes ja näytät tai näyttelet että sulla ois hauskaa ja olisit iloinen (jos ei näin jostain syystä ole sillä hetkel). *enkeli*

mä en jaksa näytellä edes orgasmia..
*hih*


Ei orgasmia tarvitse näytellä *pahis*. Jos tarvii nii ei hyvin mee *nauraa*. *piis*



kaikki miehet ei oo syntyny alan taitureiksi..
*hymy*Joo jotkut ei ole, mut useimmat muodostuu alan taikureiksi... Se ei ole aina miehestä kiinni. Mies voi olla vaikka timo taikuri, mut se ei aina auta jos tyttö on ku hermunen....
*igor**vink* [/i]



hmm..pitäisiköhän ymmärtää tuo henkilökohtaisena vihjeenä siitä että muistutan hermusta..itse en ole vielä moista havainnut..hmm..no katsompa uudelleen peiliin




*nauraa*

[muokattu 26.11.2002 15:49]
Syder

Posts: 2,255

#693 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

Anna poikien tulla kokeilee onneaan, sitte tiedät onko ne taikureita vai muistutatko etäisesti hermusta *pahis*.

--
Divida et impera.

Jone

Posts: 8,258

#694 • • Jone Archibald Haddock
Tanya:


kaikki miehet ei oo syntyny alan taitureiksi..



Siinä vaiheessa kun nainen katsoo että hänen orgasminsa on pelkästään miehestä ja tämän toimista kiinni niin naisessa on kyllä vikaa.

*nauraa**vink**nauraa*
Avatar
#695 • • yana Guest
Tanya:


hmm..pitäisiköhän ymmärtää tuo henkilökohtaisena vihjeenä siitä että muistutan hermusta..itse en ole vielä moista havainnut..hmm..no katsompa uudelleen peiliin



just päinvastainen kyllä. mut kait kauneus on sit katsojan silmis
TanyaK

Posts: 745

#696 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Jone:

Tanya:
kaikki miehet ei oo syntyny alan taitureiksi..


Siinä vaiheessa kun nainen katsoo että hänen orgasminsa on pelkästään miehestä ja tämän toimista kiinni niin naisessa on kyllä vikaa.

*nauraa**vink**nauraa*



en nyt tarkoittanut asiaa ihan noinkaan..
*hymy*
Myfinesthour

Posts: 420

#697 • • Myfinesthour
milla:

cosmikki:ei kannata liikaa yrittää. sillon yleensä karkottaa potentiaaliset tyttöystäväehdokkaat. sellanen khuuli meininki täytyy säilyttää *vink*

pelailu on vittumaista. ja ylpeys on paska juttu.



Hehe, kiitokset Milla*iloinen*. Jätkätär puhuu järkeä!

Tiedoksi kaikille: jos on 3 vuotta oikeastaan pakon sanelemana sinkku (tai no ei oikeistaan, mut tavallaan *hih*) ja muutenkin viettää vähän kuivaa elämää tällä rintamalla, niin tosipaikan tullen on vaikea säilyttää enää khuulius. *ökkö*

--
"..."

She

Posts: 717

#698 • • She
Palaan taas tälle osastolle.. Vaikka on siitä aikaa jo. Mutta nyt mä alan oikeesti ikisinkuks!*ding*
Danskuh

Posts: 675

#699 • • Danskuh pikku-Dee
*plur*ja ylpee siit ...oo...kyl!!mut heiii mixeiii?on siit tietty haitta puoliiki mut aaaaah sitä aitiota*hih*mut ei sitä kyl aina jaksa mut nyt on semmonen olo et tod kyl sinkku!!
Syder

Posts: 2,255

#700 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
She:

Palaan taas tälle osastolle.. Vaikka on siitä aikaa jo. Mutta nyt mä alan oikeesti ikisinkuks!*ding*



Ei kannata ikisinkuks. Trust me.

--
Divida et impera.