SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,286 views

Texx

Posts: 650

#701 • • Texx ^_^
Sinkut on *sydän*

--
*piis*

Roger Roger

Posts: 3,372

#702 • • Roger Roger Kentti
Syder:

She:Palaan taas tälle osastolle.. Vaikka on siitä aikaa jo. Mutta nyt mä alan oikeesti ikisinkuks!*ding*

Ei kannata ikisinkuks. Trust me.


Ei tää niin pahaa ole. Ainakaan nyt. On niin mahtava ja vapaa olo (odottaa kuitenki jotain joka pistää kuriin)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#703 • • Pirpeli Guest
Roger Roger:

Syder:She:Palaan taas tälle osastolle.. Vaikka on siitä aikaa jo. Mutta nyt mä alan oikeesti ikisinkuks!*ding*

Ei kannata ikisinkuks. Trust me.
Ei tää niin pahaa ole. Ainakaan nyt. On niin mahtava ja vapaa olo (odottaa kuitenki jotain joka pistää kuriin)


vai että kuria kaipaa hän....antoisaa ja mielenkiintoista!*pahis*
Roger Roger

Posts: 3,372

#704 • • Roger Roger Kentti
vaeltajatar:

vai että kuria kaipaa hän....antoisaa ja mielenkiintoista!*pahis*


Joo-o *enkeli*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Syder

Posts: 2,255

#705 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Itsekuri, itsesääli ja itserakkaus.

--
Divida et impera.

Duris

Posts: 677

#706 • • Duris lil L
työllä ja tuskallakaan täält ei näköjään meinaa päästä pois...
turhauttavaa

--
*pupu*

Sirutus

Posts: 38

#707 • • Sirutus
Elämä on ilmeisesti pahasti ruvennu sinkkuuttani
leikkaamaan ku naisetkin ovat jo rupeneet agressiivisesti iskemään..*justjoo**ding**voiei**voiei*
cosmikki

Posts: 1,261

#708 • • cosmikki
Avernian:

Rayu:naisetkin ovat jo rupeneet agressiivisesti iskemään..

*nauru*
Mulla ei tunnu riittävän sekään... bileissä tms. olen pari kertaa lähtenyt karkuun kun nainen on tullut tekemään lähempää tuttavuutta *iik* *nauru*

*täh* Mitäköhän järkeä tässäkin tunnustuksessa nyt oli?



..niin tyypillistä miehille... valitetaan ettei ole ketään, mutta torjutaan kuitenkin kaikki naisten iskuyritykset ;)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Myfinesthour

Posts: 420

#709 • • Myfinesthour
No hohhoi. Kyllä kimuleiden iskuyritykset on yleensä onnistuneet. Mutta taidankin olla vaan keskimääräistä hornympi malebitch. Eilen tapasin aivan ihanan gimman. Hän oli mukavan uhkea. Voi vitsi, mikshän mä tänne siitä höpötän. Oi ja tapasin tosiaan sen ex avovaimonkin eilen. Vähänkö se oli nätti.

--
"..."

ManProject

Posts: 22

#710 • • ManProject
Tuli tuossa mieleen näille, jotka valittelevat sinkkuuteen paluutaan tällainen sananparsi: "'tis better to have love and lost than never to have loved at all."

Tämä kummittelee meikäläisen mielessä jatkuvasti, kuulunhan tuohon jälkimmäiseen kastiin *uuh*

--
_,.-~waves are cool~-.,_

Sirutus

Posts: 38

#711 • • Sirutus
Avernian:



*nauru*
Mulla ei tunnu riittävän sekään... bileissä tms. olen pari kertaa lähtenyt karkuun kun nainen on tullut tekemään lähempää tuttavuutta *iik* *nauru*

*täh* Mitäköhän järkeä tässäkin tunnustuksessa nyt oli?




..*miehet*
*justjoo*..*vink*
Tyly

Posts: 908

#712 • • Tyly
Hmm... tässä herää kysmä että onko sinkut omasta tahdostaan sinkkuja? Siis en tarkoita siinä mielessä etteikö moni haluisi seurustella, mutta siis...

Pointti on siis se että jos tarpeeksi haluaa jotakin niin saako sen??? Siis en nyt tietenkään saa välttämättä lottovoittoa vaikka kuinka haluisin koska se on eri tavalla toimiva systeemi missä minä kuitenkin näyttelen pientä osaa ja tekemiselläni ei ole juuri mitään tekemistä voitanko vai en... *täh*

Mutta siis koska mietin sillä tavalla että kun olin sinkku niin halusin kyllä seurustella mutta en varsinaisesti nähnyt missään vaiheessa sen itseäni haittaavaan, koska tiesin että sitten kun se todella alkaa rassaamaan niin pystyin tekemään asialle jotain, esmes lähteä sinne missä niitä tyttöjä on...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

nina¤

Posts: 364

#713 • • nina¤ -eläinlaps
Jihaaaaa!!
Muutuin kolmeksi päiväksi sinkuksi *plur*
Hirveän raikas fiilis, veri virtaa pitkin kehoa, metsästyskiihkoa ja blaa blaa blaaa *pahis*

P.S. mut on se sittenkin kivaa palata oman poitsun luo... *enkeli*... jos se jaksaa odottaa... *hmph*

--
..for me to POOP ON..

Avatar
#714 • • ALIEN Guest
Lucid Dream:

Jihaaaaa!!
Muutuin kolmeksi päiväksi sinkuksi *plur*
Hirveän raikas fiilis, veri virtaa pitkin kehoa, metsästyskiihkoa ja blaa blaa blaaa *pahis*

P.S. mut on se sittenkin kivaa palata oman poitsun luo... *enkeli*... jos se jaksaa odottaa... *hmph*



NO NIIN!! Tätähän olen odottanutkin !! *vink*
Milloin nähdään!??

*ökkö**ökkö**ökkö*

[muokattu 1.12.2002 21:51]
nina¤

Posts: 364

#715 • • nina¤ -eläinlaps
Alien, näistä keskustellaan yksityisalueella, ettei maine menis *hih*

--
..for me to POOP ON..

Syder

Posts: 2,255

#716 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Eipä täällä varmaa mitää erityistä mainetta ole ollenkaan *nauraa*.

--
Divida et impera.

nina¤

Posts: 364

#717 • • nina¤ -eläinlaps
Syde: Eipä täällä varmaa mitää erityistä mainetta ole ollenkaan

Ei ainakaan mulla *nauraa**mur**mur*

--
..for me to POOP ON..

Avatar
#718 • • Pirpeli Guest
Roger Roger:

vaeltajatar: vai että kuria kaipaa hän....antoisaa ja mielenkiintoista!*pahis*
Joo-o *enkeli*



hmmmm. kiva.
Roger Roger

Posts: 3,372

#719 • • Roger Roger Kentti
Lucid Dream:

Jihaaaaa!!
Muutuin kolmeksi päiväksi sinkuksi *plur*
Hirveän raikas fiilis, veri virtaa pitkin kehoa, metsästyskiihkoa ja blaa blaa blaaa *pahis*

P.S. mut on se sittenkin kivaa palata oman poitsun luo... *enkeli*... jos se jaksaa odottaa... *hmph*


Siis täh? Sovitte jotain, että ootte kolme päivää erossa ja sitten takaisin yhteen? Siis täh?
RR ei ymmärrä (jos ei tullut ylempänä jo selville...*hih*) *täh*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

nina¤

Posts: 364

#720 • • nina¤ -eläinlaps
RR!
Vähän niin kuin joo *nauraa*, ymmärsit ihan oikein... Kaipaan yksinäisyyttä *slurps* you know...
Sitä mäkin, en tajua, kuinka kukaan jaksaa mua *vink*

--
..for me to POOP ON..