SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,170 views

Duris

Posts: 677

#741 • • Duris lil L
Moi.

Vielki sinkku ja alusta asti....et sillai...
ei kivaa...

--
*pupu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#742 • • Roger Roger Kentti
Mä taidan jatkaa sinkkuilua, kun vain satutan ihmisiä joita rakastan. Parempi olla vaan kaveri kaikkien kaa.

*ikisinkku*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

cosmikki

Posts: 1,261

#743 • • cosmikki
mä olin kans tän topicin alkaessa aika pitkälle sinkku. en enää ole. aika menee yllättävän nopeesti kun miettii mitä kaikkee tän topicin alusta tähän asti on jo ehtinyt täpahatumaan :) hassua *hih*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

TuoppI

Posts: 60

#744 • • TuoppI
Lisään itseni sinkkuluukulle.
r0n

Posts: 2,258

#745 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
jep jep. sinkku *piis*

--
6er reihe

s4ga

Posts: 325

#746 • • s4ga
sinkku sinkku. ei valittamista. (:

--
Miau. ^__^

Arkturus

Posts: 6

#747 • • Arkturus Kotipoika (TM)
Urgh. Sainpahan luettua kaikki. Aikamoista deitti.netttiä tuo loppuvaihe. Itsekinhän olen 20v, kotipoika Espoosta... *vink**nauru*

Minun mielestä sinkkuilu ei ole kivaa. Mitä sitä oikein ajattelee aina ensimmäisenä kun herää ja viimeisenä kun nukahtaa?

The napissa jo 25000*super*...

--
"Vastauksia ei ole eikä niitä tule."

akir0

Posts: 2,554

#748 • • akir0 idleRPG champion 2009
En voi kyl käsittää, että nää kaikki kauniit ja fiksut tyttöset on edelleen ja aina vaan vapaana. Ehkä jumala sittenkin on olemassa.

p.s. anqan pitäs laittaa klubitukseen joku random sokkotreffi-deitti-arvonta-palvelu-systeemi :)
Avatar
#749 • • yana Guest
Pikachu:

juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*
[/i]


nihkeet :(


En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä!



mun taas on tan viimeisen 10kk sinkkuilun jälkeen tosi vaikea kuvitella minkään asteisia kahleita jalkoihin, pitää olla varovainen askelissaan...

kun on tottunut liikkumaan spontaanisti kaupungista toiseen minuutin varoitusajoilla, rajoittuu vapaus aika paljon kun on huolehdittavana yksi, olkoonkin varsin mukava, tapaus enemmän.

[muokattu 8.12.2002 22:33]
Unik

Posts: 4,117

#750 • • Unik
Jep...täällä sitä ollaan taas, eikä oikeastaan kiirettä ole pois.
Jone

Posts: 8,258

#751 • • Jone Archibald Haddock
Pikachu:

juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*

Oonkohan mä ainoo kenel on tämmönen ongelma: En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä! Silti kaikki suhteet menee ihan perseelleen syystä tai toisesta..*eiei*



Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana. *vink*
Riku

Posts: 3,187

#752 • • Riku The Little Prince
Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P

--
Kyseenalaista aina kaikki.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#753 • • [Nuclear] el aprendiz
Jone:

Pikachu:juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*

Oonkohan mä ainoo kenel on tämmönen ongelma: En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä! Silti kaikki suhteet menee ihan perseelleen syystä tai toisesta..*eiei*


Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana. *vink*



Päivän naurut...*nauraa**nauraa*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#754 • • [Nuclear] el aprendiz
pHaze:

Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P



Tai C) ne ei oo kiinnostunu susta pätkääkään...*vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#755 • • Jone Archibald Haddock
[Nuclear]:

Jone:Pikachu:juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*

Oonkohan mä ainoo kenel on tämmönen ongelma: En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä! Silti kaikki suhteet menee ihan perseelleen syystä tai toisesta..*eiei*


Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana. *vink*

Päivän naurut...*nauraa**nauraa*



Se olikin aika pitkälti viestin pointti ja se toinen puoli pointista on mahdollinen järkytysefekti siitä että edes otin asian esille. No, veljeni on oikeasti aika paljon helpompi ihminen kuin minä. Hittolainen, pitäisiköhän pistää sekin rekisteröitymään tänne ihan huvin vuoksi? *pahis**pelle**pahis*
Jone

Posts: 8,258

#756 • • Jone Archibald Haddock
[Nuclear]:

pHaze:Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P

Tai C) ne ei oo kiinnostunu susta pätkääkään...*vink*



Rikun ollessa kyseessä kohta C ei yksinkertaisesti ole validi. SPP-power.
*sydän* *uros*
She

Posts: 717

#757 • • She
pHaze:

Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P



No tottakai, niin ne tekee!! Kuuluu universumin don't-wanna-be sinkkujen pakollisiin asioihin.. Ihastu saavuttamattomaan!
*nyyh*
milla

Posts: 3,699

#758 • • milla
hei mitä jätkät valitatte.
mä oon taas ruvennu arvostaa sinkkuilua, ja otan siitä kaiken irti*hymy*

viuh
keisha

Posts: 1,394

#759 • • keisha bullet with butterfly wings
"nyyhmikseimulooketäänbyää" äh, paras lopettaa väninä tai joko laskea vaatimustasoa

yritän toteuttaa ensinmainittua*plur*
on muuten sujunu tosi hienosti jo viimeiset kolme päivää

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Pan

Posts: 140

#760 • • Pan
kei:

"nyyhmikseimulooketäänbyää" äh, paras lopettaa väninä tai joko laskea vaatimustasoa



Öö.. onko teillä ihmisillä vaatimustaso, jota voi laskea tai nostaa??
Itse en ainkaan ihmisiä tavatessani mieti onko hän minun "tasoinen" tai painiiko hän samassa sarjassa. Tai en ainakaa koe mahdolliseksi laske vaatimustasoa, jos ajatellaan todellisenparin etsimistä.
No onhan noita ihmisiä jotka seurustelevat kun ei parempaakaan ole kädenulottuvilla. Oikeastaan kun ajattelee niin tämä on todella törkeää tätä toista ihmistä kohtaa. Shame on you, jotka tunnistavat tästä itsensä.

Jos meinaa empiä, niin saa illalla nyrkki-Kyllikkiä lempiä.
No, IMO mielummin oon "yksin" kun jonkun aivan turhan ihmisen kanssa.

--
Positiivinen pakana