19,912 posts, 996 pages, 8,095,959 views
juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..
[/i]
En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä!
juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..
Oonkohan mä ainoo kenel on tämmönen ongelma: En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä! Silti kaikki suhteet menee ihan perseelleen syystä tai toisesta..
Pikachu:juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..
Oonkohan mä ainoo kenel on tämmönen ongelma: En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä! Silti kaikki suhteet menee ihan perseelleen syystä tai toisesta..
Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana.
Jone:Pikachu:juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..
Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana.
Päivän naurut...*nauraa**nauraa*
pHaze:Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P
Tai C) ne ei oo kiinnostunu susta pätkääkään...
Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P
"nyyhmikseimulooketäänbyää" äh, paras lopettaa väninä tai joko laskea vaatimustasoa