SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,674 views

mixed~thunder

Posts: 524

#501 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Yhdyn myöskin hyperventilaation kommenttiin aikas täysin ...=)
Onhan sil hienon näkönen pärstävärkkikii tosa sivussa...=))

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

killuska

Posts: 748

#502 • • killuska
Hienoa Pan!*kiittää ja kumartaa*

--
*killuska*

Danskuh

Posts: 675

#503 • • Danskuh pikku-Dee
Pan:

Näin tulevan viikkonlopun kunniaksi lurautanpa laulun kaikille teille/meille sinkuille.

kröhöm...


Jos sais kerran reissullansa]
*häh*
Jos sais kerran reissullansa
nättiä tyttöä halata
olisihan se paljon mukavampi
ressulta kotiin palata.

Sinun takiasi nätti tyttö
olen minä lähtenyt reissaamaan.
En ole kirjettä kirjoitellut,
onnea toivotellut vaan.

Kuukin se kurkisti aitan takaa,
kun tulin sinua tapaamaan.
Suuta sä suikkasit, korvaani kuiskasit:
"Omaksi olen ainiaan."

Hiljallensa ja hiljallensa
hiljallensa laulan vaan,
kun vain yhden kesäillan ystävä
sinulle olla saan.

Ylämäki, alamäki, etureki, takareki,
aisat länget kakkulat,
heilallani on punainen tupa,
ja valkeaksi maalatut akkunat.

Älä sinä tyttö niitä sinisiä siliäs
itkulla rasittele juu.
Äläkä sä tallaisen rentun tähden
vuosia hukkaan kuluta - juu.

kiitos! kiitos!

*nauru*ehdokas nro 1

Avatar
#504 • • Kirsikka Guest
oi, hassu laulu *iloinen* ihanaa. tämä piristi päivää!
sune

Posts: 2,096

#505 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Äsken viel oli masennuspaska mut nyt ei oo enää! Sain energiaa jaksaa tätä paskaa ku purkas paineita kaverille! Nyt lopetan seurusteluhalu voivotukset ja alan viettää täyttä SINKKUELÄMÄÄ !!!! ja aion nauttia ihan helvetisti! Siinä teille! Oli pakko tulla kertoo tää mahtava uutinen *iloinen* En oo parii kuukautee ollu yhtä fiiliksis ku nyt! *ökkö*

--
ei kovin ihku eikä plur

slush

Posts: 685

#506 • • slush
Mä oon taas ihan ulkona näistä keskusteluista ku en oo täällä pitkään aikaan käyny.. mut mut..

Mä oon kans sitä mieltä et sillon ku olin alaikänen nii oli aina kaikenlaista menoa.. tuli dokailtua lähes joka viikonloppu ja riehuttiin missä milloinkin..

Mut nyt ku on ikää ja pääsee laillisesti bileisiin, baareihin nii must on tullu tällänen nynny.. ei enää jaksa lähtee juopottelemaan ku mielummin ajelen autolla tai jotain sellasta... pää on nyt kyllä ihan jumissa joten ei oikee juttu luista..

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#507 • • cosmikki
joo. tämäkin viikonloppu tulee olemaan sitä samaa kuin aina ennenkin.. mennnään istuskelemaan jonnekin kaverille/ kaverit tulee tänne - otetaan ehkä pari siideriä ja jauhetaan paskaa. alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään. haluiaisin bileisiin muttakun tuota miestä on niin kovin vaikea houkutella mukaan vaikka bileihmisiä olevinaan onkin...

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

milla

Posts: 3,699

#508 • • milla
cosmikki:

joo. tämäkin viikonloppu tulee olemaan sitä samaa kuin aina ennenkin.. mennnään istuskelemaan jonnekin kaverille/ kaverit tulee tänne - otetaan ehkä pari siideriä ja jauhetaan paskaa. alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään. haluiaisin bileisiin muttakun tuota miestä on niin kovin vaikea houkutella mukaan vaikka bileihmisiä olevinaan onkin...



mut hei. ethän sä todellakaan sitä miestä siellä bileissä tartte!
*iloinen*
Avatar
#509 • • Kirsikka Guest
niih, voihan bileisiin lähteä ihan hyvin ilman miestäkin =) jos se antaa luvan :)
milla

Posts: 3,699

#510 • • milla
Jenni:

niih, voihan bileisiin lähteä ihan hyvin ilman miestäkin =) jos se antaa luvan :)


ei niiltä muistaakseni lupaa oo ennenkää kysytty;)
Avatar
#511 • • guy Guest
milla:


ei niiltä muistaakseni lupaa oo ennenkää kysytty;)


joidenkin suhde voi olla sellainen että tarvitsee:/
killuska

Posts: 748

#512 • • killuska
Mä en vois elää suhteessa jossa en sais mennä miten haluun...
Ja kun sille päälle satun ni mä sitten kanssa MEEN!*vink*

--
*killuska*

Mice

Posts: 402

#513 • • Mice .: unique :.
Angeli:

Mä en vois elää suhteessa jossa en sais mennä miten haluun...
Ja kun sille päälle satun ni mä sitten kanssa MEEN!*vink*



..oikein! Mutta täytyy myös sitten ymmärtää jos se toinenkin päättä ja MENEE.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

peikko

Posts: 110

#514 • • peikko
Enpä oo sinkku mut otin oikeuden tulla käymään täällä ku oon sotaleski. Vietän siis suurimman osan aikaani sinkkuelämää...tosin ilman miestä. Tai poikahan se vielä on.
Musta sinkuudessa ja seurustelussa on molemmissa hyvät ja huonot puolensa. Silloin kun olin sinkku, olin täysin onnellinen elämääni enkä kaivannut ketään mut sit kun se "oikea" eteen tupsahti niin enpä sitä poiskaan heittänyt. Ja onnellinen oon.
Enkä tarkota oikealla ainoaa oikeaa, oikeita voi olla monta, vaan itselleen oikean tuntuista jonka kanssa on helppo ja hyvä olla...ja hauskaa. Se on tosi tärkeetä.
*hih*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

TanyaK

Posts: 745

#515 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mulla on tällä hetkellä hirveä kriisi..Olen tavannut oikein mukavan pojan mutta tämä ei käy reiveissä eikä ymmärrä muutenkaan sen sortin elämän päälle..*uuh* Tullaan kuitenkin oikein hyvin toimeen ja noin siviilissä ollaan muuten hyvin samalla aaltopituudella. Jos kyse olisi jostain ikävästä tavasta olisin valmis muuttumaan mutta koko oma persoona..liian paljon pyydetty. Kannattaako siis silti yrittää? Mitä mieltä olette. Tuttu tilanne kenellekään?*nyyh*
milla

Posts: 3,699

#516 • • milla
Tanya:

Mulla on tällä hetkellä hirveä kriisi..Olen tavannut oikein mukavan pojan mutta tämä ei käy reiveissä eikä ymmärrä muutenkaan sen sortin elämän päälle..*uuh* Tullaan kuitenkin oikein hyvin toimeen ja noin siviilissä ollaan muuten hyvin samalla aaltopituudella. Jos kyse olisi jostain ikävästä tavasta olisin valmis muuttumaan mutta koko oma persoona..liian paljon pyydetty. Kannattaako siis silti yrittää? Mitä mieltä olette. Tuttu tilanne kenellekään?*nyyh*



parempi katsoa kuin katua:) mulla noi jutut ei ainakaan ole ikinä kaatunut siihen et kundi ei käy bileissä. joten kannattaa ainakin musta yrittää!
TanyaK

Posts: 745

#517 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

Milla:

parempi katsoa kuin katua:) mulla noi jutut ei ainakaan ole ikinä kaatunut siihen et kundi ei käy bileissä. joten kannattaa ainakin musta yrittää!



Niin no enpä tiedä johtuuko tää vaan siitä että edellisestä suhteesta jäi hieman pahat jäljet (väkivaltaa ja luottamuspulaa). Ehkä mä vaan hannaan yleisesti tota seukkaamista ja yritän keksiä tekosyitä..*blush* Tuntuu kun ois ollut liian vähän aikaa vasta sinkku, ei oo vissiin tultua revittyy kaikkee vielä irti siitä ajasta. Mutta ei kai siinä mitään menettäisikään..hmm*hmph*
Avatar
#518 • • Kirsikka Guest
Niin, kyllä mäkin uskon että suhde voi toimia ihan hyvin vaikkei toinen biletyshenkinen olisikaan.. ja toisaalta, ei välttämättä toimi vaikka molemmat olisivat..
cosmikki

Posts: 1,261

#519 • • cosmikki
..ehh.. mä kuvittelin alkaessani seukkaamaan, että tämä poika kävisi enemmänkin bileissä ja alkuaikoina kävimmekin muutamissa bileissä yhdessä.. nykyään tätä poikaa on todella vaikeaa saada houkuteltua mihinkään bileisiin, mutta eihän se estä mua menemästä jos siltä tuntuu *plur*

..käyn siis aina toisinaan ystävieni kanssa bileissä ja poikaystäväni sa tehdä sillä välin mitä haluaa tehdä :)

..ja molemmat ovat tyytyväisiä. *plur*

..ei siis kannata sen takia antaa totaalipakkeja tälle ko. pojalle jos tämä kerran muuten vaikuttaa mielenkiintoiselta *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

killuska

Posts: 748

#520 • • killuska
Mice:

Angeli:Mä en vois elää suhteessa jossa en sais mennä miten haluun...
Ja kun sille päälle satun ni mä sitten kanssa MEEN!*vink*


..oikein! Mutta täytyy myös sitten ymmärtää jos se toinenkin päättä ja MENEE.. *nauru*



se on pelkästään positiivista koska ei ois kivaa jos toinen vaan oottais himassa et millon neiti kotiutuu.
Pitää myös suhteessa muistaa säilyttää oma elämä etteti IHAN kaikkea tee yhdessä...

--
*killuska*