SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,072 views

milla

Posts: 3,699

#461 • • milla
cosmikki:

mä uskoin kans jossain vaiheessa että ihmiselle on useampikin oikea. jossain vaiheessa taas epäilin onko sitä oikeaa olemassakaan.
ja kun siihen en enää uskonut niin tapasin miehen jonka kanssa haluan elää lopun elämääni.
nyt joku varmasti ajattelee että miten voin tässä vaiheessa jo sanoa niin (6kk yhdessä), mutta sen vaan Tietää kun niin tapahtuu.

..ennen tämän pojan tapaamista en olisi voinut kuvitellakaan lähivusina muuttavani kenenkään miespuolisen kanssa yhteen, mutta kuinkas kävikään - ensin tuli yhteinen lemmikki ja sen jälkeen yhteinen asunto *nauru*

..eikä loppua näy..

*plur*

jaksakaa ihmiset uskoa *sydän*



hmm. oon tosi onnellinen sun puolesta, mutta on aika naiivia luulla tietävänsä että ootte yhdessä loppuelämän. tottahan niin voi olla, mutta varmaksi sitä ei kannata uskoo.. niin julmalta kun se kuulostaakin..erotilastotkin on omiaan kertomaan kuinka moni on luullut- ja erehtynyt. ihmiset kun nyt vaan muuttuvat, ja kasvavat erilleen.

ja 6kk on kyl oikeesti tosi lyhyt aika, ei siinä opi tuntemaan ihmistä läpikotaisin vaikka siltä tuntuu. tiputus on aika kova jos teille joskus tulee ero, mitä en tietenkään toivo -älä käsitä niin:)

[muokattu 5.9.2002 22:56]
Avatar
#462 • • Kirsikka Guest
Mä en ainakaan sitä oikeaa ole vielä tavannut, enkä itse tiedä pitäisikö sellaista olettaakkaan löytävänsä. Jollakin hetkellä joku voi tuntua juuri oikealta, ja jollakin hetkellä sitten taas joku toinen. Ihmiset muuttuvat yleensä kuitenkin niin paljon elämänsä aikana, että helposti sitten käy niin että tiet erkanevat. Vaikka toisaalta onhan niitä pitkään yhdessä olleita ja silti onnellisia parejakin paljon.. ja parempihan se on lähteä suhteeseen siltä pohjalta että kumppani tuntuu "siltä oikealta", koska ei ole reilua eikä kannattavaa jos ajattelee että kaipa sitä nyt voi olla jonkun aikaa yhdessä ennen kuin parempaa löytyy..
TanyaK

Posts: 745

#463 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Niin mikä sitten on määritys siitä oikeasta..täydellinen?
Ei mun mielestä ole vielä täydellistä ihmistä kehitetty..jokaisessa meissä on rakastettavia piirteitä ja osa niistä piirteistä on jopa ärsyttäviä. Ja hyvä niin! Jos maailma olisi täydellinen, meistä kukaan tuskin osaisi arvostaa niitä hyviä päiviä*pihkassa* Ja tavat ja teot muokkaa meistä jokaisesta oman laisensa rakastettavan pörrökasan*sydän**sydän*
killuska

Posts: 748

#464 • • killuska
Suhteessa menee yleensä pieleen myös se että syyttää kaikesta sitä toista eikä pysty myöntämään omia virheitä. Pitäisi koittaa muistaa että kummassakin on aina vikaa. Myös itsessä.
Ja jossei suhtees ois riitoi niin eiks se ois aika tylsää???

--
*killuska*

milla

Posts: 3,699

#465 • • milla
Avernian:



Jep, mutta täytyy muistaa että täydellisyyttä ei olekaan. Kts. tuo Tanyan edellinen kommentti.
Kaipa jos rakkautta haluaa niin se pitäisi vain mennä ja tarttua jokaiseen tilaisuuteen mikä vastaan tulee... Kaverikin mua neuvo :"kokeile kaikkia kunnes löydät sen oikeen"...*nuha*



tuskin yana tarkotti että täydellinen, vaan nimenomaan "oikea" itelleen..
TanyaK

Posts: 745

#466 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Angeli:

Suhteessa menee yleensä pieleen myös se että syyttää kaikesta sitä toista eikä pysty myöntämään omia virheitä. Pitäisi koittaa muistaa että kummassakin on aina vikaa. Myös itsessä.
Ja jossei suhtees ois riitoi niin eiks se ois aika tylsää???



Mä olen nimenomaan miettinyt tässä sinkkuilun lomassa sitä että mitkä virheet jätän tekemättä seuraavassa suhteessa jos ja kun se kohdalle sattuu! Jokaisen meistä pitäisi osata katsoa peiliin ilman että kukaan sitä kehottaa. Se on oikeasti arvokas taito mikä monelta puuttuu.
*ding*
TanyaK

Posts: 745

#467 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
milla:

Avernian:

Jep, mutta täytyy muistaa että täydellisyyttä ei olekaan. Kts. tuo Tanyan edellinen kommentti.
Kaipa jos rakkautta haluaa niin se pitäisi vain mennä ja tarttua jokaiseen tilaisuuteen mikä vastaan tulee... Kaverikin mua neuvo :"kokeile kaikkia kunnes löydät sen oikeen"...*nuha*

tuskin yana tarkotti että täydellinen, vaan nimenomaan "oikea" itelleen..



Joo on eri asia etsiä täydellistä kun sitä oikeaa ITSELLEEN!!
Avatar
#468 • • yana Guest
Avernian:


Jep, mutta täytyy muistaa että täydellisyyttä ei olekaan. Kts. tuo Tanyan edellinen kommentti.
Kaipa jos rakkautta haluaa niin se pitäisi vain mennä ja tarttua jokaiseen tilaisuuteen mikä vastaan tulee... Kaverikin mua neuvo :"kokeile kaikkia kunnes löydät sen oikeen"...*nuha*



no yäh.. ei mua kiinnosta kokeilla jokasta vastaantulijaa. enkä mä hae täydellisyyttä.
mä luotan todella vahvasti intuitioon ja about jokainen jonka kanssa oon tähän asti seurustellu on jo heti ekalla katseella vetäny multa jalat alta ja kemia on toiminut heti. mutta eivät nekään täydellisiä ole olleet (mutta aika lähellä kuitenkin .
*pihkassa* )

[muokattu 6.9.2002 13:32]
TanyaK

Posts: 745

#469 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
joo ja mitä tohon golfpallo leikkiin tulee (reijästä reikään) niin outoa siinä on se että jätkillä usein kyseinen asia tuo lisä pisteitä. Mutta me tytsät saamme pelkistä huhuista jo huoran maineen..*eiei*

Tuli tossa mieleen ihan vaan ihmisistä että mitä eroa on ihmisillä jotka käyvät reiveissä ja ihmisillä jotka menevät baariin.
Reiveissä ihmisiin tutustuu ihmisinä-baarissa tämän illan panona
Reivi ihmiset koskettelee enemmän(eikä mitenkään seksuaalisessa merkityksessä)-Baarissa tuo sama vastaa kähmintää
Reivi kulttuuri on enemmän unisex. Ei ole outoa hengata, mennä yöksi ym.ym. eri sukupuolta edustavan ihmisen luo-Baarissa tämä tarkoittaa miltein automaattisesti seksiä.
Pojat ovat usein naisellisempia reiveissä kuin baarissa ja ehkä jopa toisin päin..
*täh*
Duris

Posts: 677

#470 • • Duris lil L
Mä tykkään hirveesti koskettaa ihmisiä. Bileissä se on ihan ok, koska muut ei ota siitä mitenkään itteensä tai kuvittele jotain omiaan. Mut jos menee jonneki muualle tai esim. koulupiirissä missä kaikki ei käy bileissä niin monet hätkähtää sitä kosketusta ja ehkä myös perääntyy...
hassua...

--
*pupu*

TanyaK

Posts: 745

#471 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
duracell-pupu:

Mä tykkään hirveesti koskettaa ihmisiä. Bileissä se on ihan ok, koska muut ei ota siitä mitenkään itteensä tai kuvittele jotain omiaan. Mut jos menee jonneki muualle tai esim. koulupiirissä missä kaikki ei käy bileissä niin monet hätkähtää sitä kosketusta ja ehkä myös perääntyy...
hassua...



niin no tieteessä on todettu että jokaisen ihmisen ympäröi sellainen näkymätön kupla. Millä me sen puhkaisimme?
*justjoo*
Avatar
#472 • • yana Guest
Tanya:


niin no tieteessä on todettu että jokaisen ihmisen ympäröi sellainen näkymätön kupla. Millä me sen puhkaisimme?
*justjoo*



mulla ei oo kuplia kuin korvien välissä
TanyaK

Posts: 745

#473 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana8000:


mulla ei oo kuplia kuin korvien välissä



Paljon mahdollista
*hymy*
patis

Posts: 1,158

#474 • • patis 10
Jeps... mäki oon sitte taas sinkku...
Janne

Posts: 1,330

#475 • • Janne kipee ukkeli
No ei sitä sitten kauan kestänyt. Save me from the details, man...
sebasti

Posts: 231

#476 • • sebasti Lauma
piti heittää tähän yks kommenti mut en sit viittenytkään... PÖÖÖÖööööö
Opamox

Posts: 489

#477 • • Opamox
Kesy:

Sinkkuilu=perseestä (etenki alaikäsenä) *suru*




ja sillon ku ei oo sinkkuilu fiilistä.eli ei huvita.*eiei*
cosmikki

Posts: 1,261

#478 • • cosmikki
miksi sinkkuili erityisesti alaikäisenä on perseestä?

..itse olen oikeastaan koko ikäni seukkailut milloin minkälaistenkin poikien kanssa, joten olisi kiva tietää hieman lisää *joo**hymy*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Pan

Posts: 140

#479 • • Pan
patis:

Jeps... mäki oon sitte taas sinkku...



Bad luck m8t... *uuh*

Ei muuta kuin vetäset sellaisen viikon ryyppyputken niin kyllä se siitä...*ding*

--
Positiivinen pakana

TanyaK

Posts: 745

#480 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Avernian:

Tanya: Jokaisen meistä pitäisi osata katsoa peiliin ilman että kukaan sitä kehottaa.

Osaan. Teen niin.

mitäs kun en pidä siitä mitä siellä on?*pelle*



Osta uusi peili
*nauraa*

Ja tuo toinen juttu..hmm..saatan tietenkin olla väärässä!*justjoo*

[muokattu 9.9.2002 13:02]