SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,749 views

killuska

Posts: 748

#441 • • killuska
Todellakin tuttua.... Ja ne koittaa aina parittaa jollekkin single miehelle...*ding*

--
*killuska*

tuitui

Posts: 1,258

#442 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
siis...missä mä olen ollut? :|

en oo ennen ku nyt huomannut tän topicin! *ökkö*

no mut siis..elämä o rankkaa ja kesä kohta ohi...ja ja...oon sinkku...ja ja...öö...

mut oon kyl törmännyt kesän aikana mitä suloisempiin yksilöihin..tosin...törmännyt jolloin ne o jatkanut matkaa ilman lähempää tuttavuutta *suru*

no mut mä pidän silmäni auki..ja kattelen ympärilleni!

ei sitä miestä kyl kai ihan ettimällä löydä..joskus vajonnut siihenkin eikä tulosta ole syntynyt,joten ei jaksa enää yrittämällä yrittää....tulkoon ku tulee ja jnejne....
ennen sitä pidetään nyt sit hauskaa :D

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Pan

Posts: 140

#443 • • Pan
Angeli:

Todellakin tuttua.... Ja ne koittaa aina parittaa jollekkin single miehelle...*ding*



hehe, jos joku mut tuntee, niin mua saa ainakin parittaa ihan vapaasti. *hih*

--
Positiivinen pakana

patis

Posts: 1,158

#444 • • patis 10
Pan:


hehe, jos joku mut tuntee, niin mua saa ainakin parittaa ihan vapaasti. *hih*



Sä oot löysäilly liikaa Heidin kanssa, nyt menet ja vedät hirveet perseet ja tartut kankusta kiinni *joo*
Avatar
#445 • • Guest
patis:




Sä oot löysäilly liikaa Heidin kanssa, nyt menet ja vedät hirveet perseet ja tartut kankusta kiinni *joo*



Pyh pyh, menneentalvenlumia.
She

Posts: 717

#446 • • She
Ok. Nytten alkaa kyllä miehet jurppia. Mä alan selibaattiin, ja unohdan kaiken!!*piru*
milla

Posts: 3,699

#447 • • milla
She:

Ok. Nytten alkaa kyllä miehet jurppia. Mä alan selibaattiin, ja unohdan kaiken!!*piru*



hei! kuulostaa multa puol vuotta sitte! ja mähän tein mitä lupasin:)
milla

Posts: 3,699

#448 • • milla
Avernian:

*nauraa**nauraa*

Mutta eihän puol vuotta ole vielä aika eikä mikään !

Sitäpaitsi, ei tarvi selibaattiin ryhtyä jos miehet ottaa kaaliin. Jopa hyvinkin ruma nainen saa helposti (luultavasti kohtuullista) seksiä ilman mitään pitempiä sitoumuksia.
Kyllä teillä on helppoa :D



no tottakai sitä seksiä sais jos haluis, ehkä pointti olikin just siinä että meni maku yhen illan jutuista;)
milla

Posts: 3,699

#449 • • milla
ööh.. sanotaan vaikka niin että liika on aina liikaa;)
Avatar
#450 • • yana Guest
milla:

ööh.. sanotaan vaikka niin että liika on aina liikaa;)



*nauraa*
TanyaK

Posts: 745

#451 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Joopa joo... Ei se rakkaus etsimällä löydy. Kovin usein se odottaa ihan oven takana eikä sitä edes huomaa. Mun pisin suhde loppui tuossa n. vuosi sitten. Vasta puoli vuotta sitten todella tajusin olevani sinkku ja vapaa elämään. Tunne oli mahtava. Mutta me ihmiset olemme niin erillaisia. Mä ainokaisena lapsena meidän perheessä olen tottunut olemaan paljon yksin lapsena. Ja parisuhteen aikanakin vaadin sellaista omaa aikaa suhteellisen paljon. Toisille sinkkuus on suorastaan kirous. Mä olen yrittänyt kasvattaa itsestäni parempaa ihmistä tän vuoden ajan. Sillä vaikka suhde kaatuikin väkivaltaan (muttei estänyt hyvän seksisuhteen jatkamista) niin tiedän että tein paljon virheitä itsekin! Mä olen onnistunut suht hyvin pääsemään irti mustasukkaisuudesta ja omistamisen halusta. Mikä johtui kai aika paljon siitä että ainoana lapsena ja toiselta puolelta myös lapsen lapsena olen saanut pienenä helposti kaiken periksi. Tällä hetkellä olen siis sinkku mutta..
mulla on "suhde" jossa silloin tällöin tapailemme ja vietämme oikein mukavaa yhteistä aikaa. tämä näyttää ulospäin luultavasti pitkälle siltä että seurustelen. Olen silti tehnyt asian siltä osin selväksi ettei kummallakaan ole ns. tilivelvollisuutta tekemisistään. Sillä mulle iskee ainakin paniikki siinä vaiheessa jos mun pitäis nyt alkaa seurustelemaan. Mä en todellakaan ole siihen vielä valmis. En tiedä onko se tämä ikä vai se että luotto jätkiin on jokseenkin mennyt. Samoin usko siihen että jotain hyvääkin voisi sielä löytyä. Helppoa se oli silloin joskus ala-asteella kun alettiin vaan seurustelemaan ja viikon parin päästä ei enää mitään. Mutta nyt parikymppisenä sen seurustelun odottais jatkuva hieman pidempään. Mun kaveri piiri koostuu aika pitkälti mies puolisista henkilöistä ja on ollut sitä jo liki 20 vuotta. Plussa puolena on se että tutustun helposti myös miehiin ja niiden seasta saattaa löytyä aarteita.

Voimia kaikille sinkuille ja vähemmän sinkuille. Kummillakin on vaikeita päiviä. Sinkkuna ei vaan voi huutaa kun itselleen jos hammastahnaa on puristettu keskeltä*pihkassa*
Avatar
#452 • • Kirsikka Guest
joo, kyllähän sitä (pelkkää) seksiä näköjään (!!) aika helposti saa, vaikken joku aika sitten olisi niin uskonutkaan, mutta ei se kuitenkaan ole ollenkaan sama asia kuin ah niin ihana(ko?) seurustelu.. ja loppujen lopuksi vain harmia seuraa..kai. pitäisi varmaan kyllä yrittää löytää joku vaki-kumppani ja lopettaa epämääräinen sekoilu..hmm.
killuska

Posts: 748

#453 • • killuska
Avernian:





Jajajaja!
Jos etsitään kerran jotain erikoista!? niin luulisi että "erikoinen" erottuu joukosta ja on helpohko siis löytää...
*on atm pottuuntunut ihmisille jotka etsivät "sitä oikeaa" eivätkä suostu olemaan realistisia*




mä en usko siihen "oikeeseen".

Ja loppujen lopuksi tuskimpa millään muulla on väliä kun vana kolahtaa. Mutta se onkin liikaa vaadittu koska ei uskalla "heittäytyä" mihinkään täysillä mukaan. Vaan aina on niin varautunut....*ding*

Ainakin omalla kohalla on noin....

--
*killuska*

Duris

Posts: 677

#454 • • Duris lil L
Mun mielestä kaikilla on se yks ja oikee jossain. Sen tapaa silloin kun vähiten sitä odottaa...ja sen vaan tietää sillon kun se kolahtaa...
rakkautta ensisilmäyksellä, u know.

*hymy*

--
*pupu*

Avatar
#455 • • yana Guest
Avernian:



*on atm pottuuntunut ihmisille jotka etsivät "sitä oikeaa" eivätkä suostu olemaan realistisia*



realistisia minkä suhteen? mitä sä tällä tarkoitat? ei mua ainakaan kiinnosta aloittaa mitään sellaisen ihmisen kanssa jota en koe "oikeaksi". mielummin oon sinkku

[muokattu 5.9.2002 11:42]
vaiqi

Posts: 21

#456 • • vaiqi
duracell-pupu:

Mun mielestä kaikilla on se yks ja oikee jossain. Sen tapaa silloin kun vähiten sitä odottaa...ja sen vaan tietää sillon kun se kolahtaa...
rakkautta ensisilmäyksellä, u know.

*hymy*






Vain yks oikea?! Huh,kuulostaa kauheelta..
Olen ite tavannut monta "oikeata"..Olen vain
hieman vaikea sitoutumaan*vink*.

[muokattu 5.9.2002 13:46]

--
;)wl

TanyaK

Posts: 745

#457 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Miettikääpäs Tuhkimoa..

Jos se kenkä minkä kanssa "sitä oikeaa" sille prinssille etsittiin oli kokoa 37. Niin uskompa ettei Tuhkimo olis oikeesti ollut niitten bileitten ainoa siro jalkainen neitokainen..
Ok, ehkä hieman kaukaa haettua..

Kyllä meillä tässäkin niinkuin monessa muussakin asiassa taitaa olla useampi vaihtoehto "sen oikean"-tittelin saajaksi. En mä ainakaan edes halua uskoa että mun pitäis kiertää koko maapallo ja avaruus läpi löytääkseni juuri sen yhden ainoan oikean..*voiei*
Duris

Posts: 677

#458 • • Duris lil L
Älkää nyt
moon kattonu liikaa leffoja.....
hih


nimimerk. Enkelten kaupunki rules

*iloinen*

--
*pupu*

cosmikki

Posts: 1,261

#459 • • cosmikki
mä uskoin kans jossain vaiheessa että ihmiselle on useampikin oikea. jossain vaiheessa taas epäilin onko sitä oikeaa olemassakaan.
ja kun siihen en enää uskonut niin tapasin miehen jonka kanssa haluan elää lopun elämääni.
nyt joku varmasti ajattelee että miten voin tässä vaiheessa jo sanoa niin (6kk yhdessä), mutta sen vaan Tietää kun niin tapahtuu.

..ennen tämän pojan tapaamista en olisi voinut kuvitellakaan lähivusina muuttavani kenenkään miespuolisen kanssa yhteen, mutta kuinkas kävikään - ensin tuli yhteinen lemmikki ja sen jälkeen yhteinen asunto *nauru*

..eikä loppua näy..

*plur*

jaksakaa ihmiset uskoa *sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#460 • • ikj Guest
Onnex olkoo cosmiikki!*plur*