SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,787 views

patis

Posts: 1,158

#401 • • patis 10
niin.. oonks mä muistanu kertoo et mäki oon sinkku ... *vink*
killuska

Posts: 748

#402 • • killuska
Mä oon nirso, ja sinkku.*iloinen*

--
*killuska*

Salien

Posts: 1,148

#403 • • Salien El Croco
Angeli:

Mä oon nirso, ja sinkku.*iloinen*



Angeli, sä oot vaan liian kiintyny niihin heppoihin ja muihin nelijalkaisiin *hih*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

killuska

Posts: 748

#404 • • killuska
Salien:

Angeli:Mä oon nirso, ja sinkku.*iloinen*


Angeli, sä oot vaan liian kiintyny niihin heppoihin ja muihin nelijalkaisiin *hih*



Ai se johtuu siitä no ilmankos
*ding**vink*

--
*killuska*

SuttiS

Posts: 3,111

#405 • • SuttiS Drama Queen
Angeli:

Salien:Angeli:Mä oon nirso, ja sinkku.*iloinen*


Angeli, sä oot vaan liian kiintyny niihin heppoihin ja muihin nelijalkaisiin *hih*

Ai se johtuu siitä no ilmankos
*ding**vink*



Hmm, taidankin sitten yleistää tota syy-seuraus-yhteyttä myös muhun ja moneen muuhun heppailua harrastavaan sinkkuun... *vink* Dilemma on ratkaistu, johan helpotti!!!*ökkö*

--
Suoritus tekee mestarin.

milla

Posts: 3,699

#406 • • milla
pitäiskö peruu huominen ratsastusleiri?? ;D
SuttiS

Posts: 3,111

#407 • • SuttiS Drama Queen
milla:

pitäiskö peruu huominen ratsastusleiri?? ;D



Todellakin!!!!!!! *nauraa*

--
Suoritus tekee mestarin.

Avatar
#408 • • Guest
Perutkaa vaan. Tulkaa tytöt sedän luo ratsastelemaan...*heiii*
Avatar
#409 • • Kirsikka Guest
Mä itse tykkään enemmän suhteista kuin..hmm..siitä että on "väliaikaisheiloja" (olipas nyt hassu sana) vaikka viime aikoina on sellaisia vähän ollut :-/ vaikka hetken on kivaa niin helposti meinaa ahdistus hyökätä jälkeenpäin.. Välillä sitä kuitenkin vaan unohtaa ne periaatteet (siis mitkä..?? ;) jonnekin..
killuska

Posts: 748

#410 • • killuska
:

Perutkaa vaan. Tulkaa tytöt sedän luo ratsastelemaan...*heiii*

Nohh Kuules setä... sinuna oisin hyviiin hiljaa ettei me jopa tullakki
*nauru*
Ja meit on kumminki 3 ja sua yks ni aika koville joutuisit *vink*

[muokattu 16.8.2002 16:37]

--
*killuska*

blade

Posts: 484

#411 • • blade Otus.
Sinkku elämä on tyhmää... mutta samalla vapaata ja hauskaa *iloinen*

--
Energy.

Avatar
#412 • • hyperventilaatio Guest
Sinkkuna elo on helppoa ja hauskaa, mut aina aika ajoin sekin pitää jostain hemmetin syystä itselleen todistaa...*eiei* sinkkuna ei oo ketään muokkaamassa omaa eläämääsi....*hih*
Avatar
#413 • • yana Guest
hyperventilaatio:

sinkkuna ei oo ketään muokkaamassa omaa eläämääsi....*hih*



yks mun ensimmäisistä pidemmistä ja vakavimmista suhteista oli tytön kanssa joka oli sairaalloisen mustasukkanen ja omistushaluinen. koko jutusta jäi niin pahat henkiset arvet ettei yksikään suhde sen jälkeen oo toiminut mitenkään jos toinen on koittanut kahlita tai muokata mua liian läpinäkyvästi.. vaikka kuten muidenkin asioiden suhteen, myös tässä mulla on kuitenkin omat akilleksen kantapääni *blush*
Avatar
#414 • • hyperventilaatio Guest
Mulla on itellä ollu just samanlaista touhuu, mä en todellakaan ymmärrä, miks muijat haluu aina jotenkin muuttaa jätkän olemusta ja tapoja, sillä jos ne ei niist pitäisi, ni tuskin ne mukanakaan hengais...vai? muutamalle edeltäneelle muijalle sit sanoin, et mua on turha yrittää muuttaa, mä vaan ärsyynnyn siitä... mut pakkohan senkin oli yrittää ja nyt se on sit X. Mua ei muuteta.*plur*
Avatar
#415 • • yana Guest
yana8000:

hyperventilaatio: sinkkuna ei oo ketään muokkaamassa omaa eläämääsi....*hih*

yks mun ensimmäisistä pidemmistä ja vakavimmista suhteista oli tytön kanssa joka oli sairaalloisen mustasukkanen ja omistushaluinen. koko jutusta jäi niin nihkeet fiilikset jälkeenpäin ettei yksikään suhde sen jälkeen oo oikein toiminut jos toinen on koittanut kahlita tai muokata mua liian läpinäkyvästi..

Avatar
#416 • • spir@l Guest
joo... pari kuukautta sitten kirjoitin tänne että ei uskalla aloittaa mitään vakavaa kun loppujen lopuksi vaan satuttaa itsensä. en tiedä olisko raumalla ollut ilmassa juhannusyön taikaa tai jotain mutta jotain uudenlaista tästä on nyt tullut. onhan tämä juttu vielä tuore enkä varmaankaan ole vielä nähnyt kolikon kääntöpuolta mutta ennen sinkkuuden nimeen vannoneena on pakko sanoa että kai tämä on ainakin kerran kokeilemisen arvoista... onkohan tämä nyt sitten sitä "sekaisin *sydän* :sta?"

[muokattu 17.8.2002 17:49]
Mnj

Posts: 174

#417 • • Mnj Mönjä

jos toinen on koittanut kahlita tai muokata mua liian läpinäkyvästi..



"nainen yrittää koko parisuhteen ajan muuttaa miestään ja sitten eron tullessa hän valittaa, että tämä ei ole enää se sama mies johon rakastui"

--
Dead to the world. Alive for the journey.

cosmikki

Posts: 1,261

#418 • • cosmikki
..ehkä se on naisten luontainen vaisto joka koittaa muokata miestään haluamaksensa laiseksi, mutta itse koitan sitä ainakin vältellä sillä poika jonka kanssa tällä hetkellä seurustelen ei olisi juuri tämä poika jos alkaisin tämän luonnetta muuttelemaan suuntaan tai toiseen...
Väitän siis että ne naiset jotka koittavat miestensä luonnetta muutella tieten tahtoen eivät ole tarpeeksi *plur*.

..vaikka omalla poikaystävällänikin on joitakin ärsyttäviä piirteitä niin hyväksyn ne, enkä koita edes poistaa niitä, sillä ne ärsyttävätkin piirteet muokkaavat ihmisestä juuri sellaisen kuin tämä on.. *piis*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

patis

Posts: 1,158

#419 • • patis 10
näillä näkymin minä eroan nyt tästä sinkkuklubista *pihkassa*

*plur*

tekee suorastaan pahaa ajatella, että jossain välissä meinasin jo jättää lab4:n keikan väliin *vink*

[muokattu 20.8.2002 17:30]
milla

Posts: 3,699

#420 • • milla
patis:

näillä näkymin minä eroan nyt tästä sinkkuklubista *pihkassa*

*plur*

tekee suorastaan pahaa ajatella, että jossain välissä meinasin jo jättää lab4:n keikan väliin *vink*

[muokattu 20.8.2002 17:30]



no hui! onnea:)