SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,257 views

Avatar
#361 • • Creamy Guest
No heii...
Molemmista sukupuolen edustajista löytyy sikoja ihan yhtä paljon...Ainakin melkein...*joo*
Täytyy vaan toivoa että joku päivä joku kolahtaa ja toisaalta onhan tää elämä hauskaa näinkin vai mitä mieltä olette?*iloinen*
scobl

Posts: 755

#362 • • scobl
heei, ei tunteita saa sulkea pois! nyt kaappi heti auki! *nauru* jos ei ekalla deitillä tule paljon tunteita, kokeilkaa uudestaan, menkää vaikka elokuviin tai kaffelle *plur*

--
bred na net

Riku

Posts: 3,187

#363 • • Riku The Little Prince
Minusta on jo pitkään ollut hassua että ihmiset etsivät vakavaksi suhteeksi jotain sellaista ihmistä, joka vie heiltä jalat alta ensi näkemällä. Luulisi että tuollaisen odottaminen pitää huolta siitä ettei tuo toinen ihminen koskaan pysty noita odotuksia täyttämään ja suhde kaatuu viimeistään siihen. Hollywood-höttöä koko ajatusmaailma samoin kuin termi 'Se Oikea' ja muukin. Kyllä kestävimmät parisuhteet lähtevät liikkeelle ystävyydestä ja siitä että edes hieman tietää mitä on saamassa jos suhteeseen toisen kanssa ryhtyy, eivätkä hetken huumasta ja ensisilmäyksestä. Just my 2 cents.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#364 • • Guest
Avernian:


Jeeeeeps... 1 juttu : hyvän ystävyyden ei välttämättä kannata antaa lipsua joksikin muuksi. Omasta mielestäni siltä tieltä on harvoin sitten paluuta ystäviksi.



Ei aina, mutta on siinäkin onnistuttu. Ja toisaalta voisin lainata jotain typerää(?) mietelausetta eivoimuistaamistä:"Mikään riski ei ole liian suuri jos palkintona on ikuinen onni".
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#365 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Taidan avata kaappiani hiukan ja päästää muutaman tunteen vapaaksi....plumpsista;)*pihkassa**hih*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Nico

Posts: 28

#366 • • Nico
Sinkkuudesta tämmöinen juttu,että musta on hienoa,että meidän bileissä homot,heterot,biit ja transsut ym kaikki aina flirttailee kaikille... Ootteko huomannu? Mua ainakin iskee miehet ja naiset sekasin. Mukavaa,vaikka vaan toisiin niihin haluankin enemmän tutustua.

Kiip oon reilu meininki!!!!!!!!!!!!! *plur*
Avatar
#367 • • Creamy Guest
Voi olla että joku on pettynyt niin moneen ettei enää halua/pysty päästää ihan ketä tahansa lähelleen,siksi odottaa suuria tunteita...Mutta ei tietenkään kannata kaikkia tunteita kaappiin sulkea!*joo*
Ja joskus on tosiaan parempi pitää ystävyys ystävyytenä tosin eihän sitä koskaan tiedä...kenestäkään...*täh*
Tyly

Posts: 908

#368 • • Tyly
Huomaa että on ollut jonkun aikaa poissa tästäkin jutusta kun en ymmärrä yhtään mistä puhutaan *nauraa*
Tosin mulle ei ole uutta vaikka kirjoittaisin jollekin topicille joka päivä viis kertaa.. *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Avatar
#369 • • Pablonius Guest
Heijjaa heijjaa *nauraa*

Tuntuuko teistä joskus, että ootte liian kilttejä kaikille häröille ja aivan liian häröja kaikille normaaleille?
No ehkä toi on ihan mun ikioma tunne *justjoo*

No ei onneksi paljon haittaa, kun voi *ökkö*
Avatar
#370 • • -Loyal- Guest
Nyt mulle nainen/tyttö!! Ja ÄKKIÄ *hmph*
Sen pitää olla sellanen millä kasvaa ympyrä pään päällä ja siivet selässä, enkä haluu mitään rumii ankan poikasii sit vaikka onhan neki sulosii... tiedä vaikka syötävii ;-)

Mä oon... ööh, 24vee 182cm pitkä, 76kg kenkä 43, valkonen teknotukka, puren kynteni, en osaa kokata, paitsi ranskalaiset ja kalapuikot. Käyn satunnaisesti kiksu kemut(screen,hallmark), myös ihana club uppoo hyvin! muuten kiertää kaikki baarit etsien sitä "enkeliä"
Käyn ahkerasti salilla, töissä, ja tykkään bilettää.
Mielestäni paneskelu on yliarvostettua touhua, paitsi kankkusessa :-)

[muokattu 24.7.2002 02:34]
Avatar
#371 • • Creamy Guest
Hih,tää rupee vaikuttaa joo deittinetiltä...*hymy*
Onhan se upeeta että on erilaisia ihmisiä,siis homoja jne...
Mielestäni on mukavaa kun ne molemmat osoittaa kiinnostusta...
Miettikää kuinka paljon valinnanvaraa bi-seksuaaleilla on kun molemmat sukupuolen edustajat kelpaa...Paitsi voi mennä taas niinkin ettei kumminkaan kelpaa kukaan...*hmph*
Nico

Posts: 28

#372 • • Nico
Muistakaa: Elämä on laiffii... *hellokitty*
mixed~thunder

Posts: 524

#373 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Angeli,ja kaikki muut(kaikkiko??? =) ) ketkä väittävät että miehet ovat *possu*ja....HAluaisin sanoa vain että kyllä naisseurueessakin on niitä *possu*ja...Juuri sain sen
weekendinä karvaasti (mm Musta silmä =D ) kokea....
Mutta onneks pidän mielessä että tuolla on paljon enemmän niitä valtavan ihania naaraita =)))*plur*
Jatkan etsimistä kunnes löydän etsimäni...
But anyway,kiva olla taas täällä *ökkö*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Avatar
#374 • • -Loyal- Guest
Angeli:

TOi on muuten totta... kerkeehän sitä sitten talvell murehtii.
jOs sitten enään on sinkku
*vink*

(muokattu 8.7.2002 12:59:42)


Etkö ole vieläkään huolinut ketään miestä?? *ding*
Pitäskö meijän mennä joku päivä kahville, kun ei sillon viimeks sit ikinä päästy..
hä?*täh*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#375 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
moon ihastunut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!terkkuja vaan.....*pihkassa**pihkassa**pihkassa*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#376 • • Enkeli Guest
Onnee Sapis!!! Mä en ole... Se sun mies on kyll ihan kivan oloinen, siisti paita mikäli oikein muistan =) Terkkui vaan ja koht kahville...*ökkö*
Mä en ole ihastunut pitkään aikaan ja hyvä niin, kuka nyt mut huolisi...*igor**igor**igor*
Opamox

Posts: 489

#377 • • Opamox
Oho! Onpahan meitä sit ainakin kaks ihastunutta! Mullakin kutittaa vatsanpohjasta..... *pihkassa* Aika ihkistä..... *nauru*
mixed~thunder

Posts: 524

#378 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Avernian!
Senkun tulet tänne Kouvolaan päin niin kyllä niitä täältä
löytyy...En kyllä epäile etteikö löytys Lahdestakin ...
Naaraat on jees
*nauraa*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Defiz

Posts: 717

#379 • • Defiz
vaikka olenkin vielä hyvin nuori niin alkaa kyllä kaipaan teknotytteliä kainaloon. kotona on niin tylsää haluan sisältöä elämään. no kun en ole mikään vanha niin ei mitään paniikkia vielä. Tällä hetkellä vaan alkaa katteleen kun kavereilla alkaa oleen kontakteja tyttöihin.

Sellanen tytteli olis kyllä kiva jota sais rutistella kunnolla *plur*


Sellanen mukava nallukka *enkeli**sydän*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Defiz

Posts: 717

#380 • • Defiz
!HUOM! en ole sentään niin nuori ettenkö bileisiin pääsisi!! *nauraa*

enhän täälläkään muuten olisi!

ajattelin vaan imoittaa ettei tule epäselvyyksiä*vink*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*