SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,760 views

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#421 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Onnee patis;)ja sitten siirryt seukkausluukun puolelle??!!*hih*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Avatar
#422 • • Guest
Angeli:

*heiii* Nohh Kuules setä... sinuna oisin hyviiin hiljaa ettei me jopa tullakki
*nauru*
Ja meit on kumminki 3 ja sua yks ni aika koville joutuisit *vink*


Kyllähän toi leffoissakin onnistuu. Jos te tyttäret ette jaksa, niin pidetään vaikka breikki välissä.
*enkeli*
milla

Posts: 3,699

#423 • • milla
:

Kyllähän toi leffoissakin onnistuu. Jos te tyttäret ette jaksa, niin pidetään vaikka breikki välissä.
*enkeli*



no ei kyllä mitää breikkejä sallita.
Avatar
#424 • • Guest
patis:

näillä näkymin minä eroan nyt tästä sinkkuklubista *pihkassa*

*plur*

tekee suorastaan pahaa ajatella, että jossain välissä meinasin jo jättää lab4:n keikan väliin *vink*

[muokattu 20.8.2002 17:30]



Go my son go!!!!

*ökkö**sydän**sydän*



*joo*
Pan

Posts: 140

#425 • • Pan
Rats! toi olin minä ja sen piti mennä jota kuinkin näin-->

Go my son go!


*ökkö**sydän**ökkö*

*joo*

--
Positiivinen pakana

Susu

Posts: 1,077

#426 • • Susu The Nasu
Täytyy myöntää että itsekkin olen joskus sortunut mustasukkaisuuden pauloihin... mutta loppujen lopuks sillä ei tee hallaa kuin itselle ja suhteelle. Itsellä on myös raskas suhde takana ja sen jälkeen ei ketään ole enää hetkauttanut, siis luottamus kolmijalkaisiin nolla.

[muokattu 21.8.2002 11:40]

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Gastione

Posts: 114

#427 • • Gastione
Täytyy myöntää että itsekkin olen joskus sortunut mustasukkaisuuden pauloihin... mutta loppujen lopuks sillä ei tee hallaa kuin itselle ja suhteelle.[/quote]

Tossa tuli asiallist tekstii...... eli olemalla mustasukkainen tekee vaan tuhoa itselleen ja suhteelleen.....


*sydän**sydän*
milla

Posts: 3,699

#428 • • milla
angel78:

Täytyy myöntää että itsekkin olen joskus sortunut mustasukkaisuuden pauloihin... mutta loppujen lopuks sillä ei tee hallaa kuin itselle ja suhteelle. Itsellä on myös raskas suhde takana ja sen jälkeen ei ketään ole enää hetkauttanut, siis luottamus kolmijalkaisiin nolla.

[muokattu 21.8.2002 11:40]



apua. just like me.. mustasukkasuus ois pitäny jättää pois ihmisen ominaisuuksista ku aatamia ja eevaa rakennettii
*hmph*

ja juu. luottamusta ei miehiin kyllä yhtään.. ehkä se mustasukkasuus johtuukin siitä.. hmm..
Avatar
#429 • • Guest
[muokattu 21.8.2002 11:40]

apua. just like me.. mustasukkasuus ois pitäny jättää pois ihmisen ominaisuuksista ku aatamia ja eevaa rakennettii
*hmph*

ja juu. luottamusta ei miehiin kyllä yhtään.. ehkä se mustasukkasuus johtuukin siitä.. hmm..
[/quote]



En yleensä ole ollut mustasukkainen ennen kuin on ollut aihetta, siis turhaan epäilyyn en alennu. Sattui vain käymään niin että paskiainen pääsi pettämään ja satuttamaan raskaammalla kädellä jolloin aloin itsekkin piruksi. Idioottimaista oli jatkaa suhdetta edelleen kaiken tapahtuneen jälkeen.... *eiei*

Palatakseni mustasukkaisuuteen... Siis en edes ymmärrä mitä järkeä siinä on kun se toinen kenestä mustasukkaisia ollaan pettää jos on pettääkseen olit mustasukkainen tai et!!!
Eihän tietysti tunteille aina voi mitään....
Susu

Posts: 1,077

#430 • • Susu The Nasu
:



[muokattu 21.8.2002 11:40]

apua. just like me.. mustasukkasuus ois pitäny jättää pois ihmisen ominaisuuksista ku aatamia ja eevaa rakennettii
*hmph*

ja juu. luottamusta ei miehiin kyllä yhtään.. ehkä se mustasukkasuus johtuukin siitä.. hmm..




En yleensä ole ollut mustasukkainen ennen kuin on ollut aihetta, siis turhaan epäilyyn en alennu. Sattui vain käymään niin että paskiainen pääsi pettämään ja satuttamaan raskaammalla kädellä jolloin aloin itsekkin piruksi. Idioottimaista oli jatkaa suhdetta edelleen kaiken tapahtuneen jälkeen.... *eiei*

Palatakseni mustasukkaisuuteen... Siis en edes ymmärrä mitä järkeä siinä on kun se toinen kenestä mustasukkaisia ollaan pettää jos on pettääkseen olit mustasukkainen tai et!!!
Eihän tietysti tunteille aina voi mitään....



Nyt tuli kommentit kahdesti kun unohdin ensin kirjautua sisään!!!!

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

milla

Posts: 3,699

#431 • • milla
noh siis... jos sen mustasukkasuuden sais pois järkeilyllä, ni veikkaan ettei se vaivais ketään. tottakai siihen voi ite vaikuttaa myös, ja se on hyvä..aikoinani olin nimittäin ihan neuroottinen ton asian kanssa, nyt jo hieman helpottanu:) mut mä en ainakaan oo päässy siitä vielä tähän päivään mennessä kokonaan eroon:/
ja joo, muakin on petetty ja rankalla kädellä.. uskon et se vaikuttaa asiaan..

omaa epävarmuutta, luottamuksen puutetta.. who knows.. tai sit yksinkertasesti vaan ärsyttävä luonteenpiirre ilman sen kummempia syitä.

mut jos vielä aiheesta, eli sinkkuilusta, niin just se mustasukkasuuden tunne.. tai nimenomaan sen puuttuminen on ehdottomasti sen parhaita puolia:)

[muokattu 21.8.2002 15:14]
Avatar
#432 • • -Loyal- Guest
Mua ei petetty 7v suhteessa kertaakaan, itse petin ja olin siksi mustasuukkainen. Petin, menetin enkä ikinä tekis sitä uudestaan... Sen tajuaa vasta kun on sen menettänyt (kokonaan)
Avatar
#433 • • -Loyal- Guest
Ainii, mä en sit ruennukkaa seukkaa, huomasin että ei musta oo siihen ennen kun todella pidän ihmisestä. Turhaa yrittää, kun ei onnistu
cosmikki

Posts: 1,261

#434 • • cosmikki
..ihan hyvä vaan Morpheus ettet "turhaan" suhdetta aloittanut...

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

Posts: 685

#435 • • slush
Heijj kaikki.. mä oon taas saapunut klubitukselle kesän jälkeen...

..ja edelleen sinkkuja ollaan.. *plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

Avatar
#436 • • Guest
Art-of-the-Scene:


tuntuu häijyltä ruveta väittämään mitä kaikkea ihmisestä voi nähdä ja lukea.. tai mitä olen lukenut ja tulkinnut jostain ihmisestä.. johtunee varmaan siitä, että tällaisia väitöksiä ei uskota.. tietysti muilla ihmisillä ei ole valokuvamuistia niin kuin mulla.. eikä ne ole niin älykkäitä (viimeisin testitulos: IQ = 156) tai oivalluskykyisiä kuin minä.. kokemus ja tietämys ei ole samaa tasoo kun minulla.. tms.
[muokattu 22.8.2002 03:49]




Yleensä vain tyhmät kerskailevat älykkyydellään ja paremmuudellaan. Monilla oikeasti älykkäillä on taipumus haukkua itseään tyhmäksi aika pienistäkin asioista.

*enkeli*
arty

Posts: 159

#437 • • arty diskopunk
sinkut on kivoja.. niillä on yleensä enemmän vapaa aikaa.. mitä mieltä ootte? %)

--
||

Avatar
#438 • • Guest
arty:

sinkut on kivoja.. niillä on yleensä enemmän vapaa aikaa.. mitä mieltä ootte? %)



Tämä on totta ja itsestäänselvyys.

Tietenkin se riippuu ihmisestä, miten hän suhtautuu sen jälkeen muihin kavereihin. Omasta kokenmuksesta voin sanoa, että toiset katoavat maanpäältä heti kun alkavat saamaan *dissaa*, toise taas suhtautuvat asiaan palon maanläheisemmin jolloin mukana roikkuu vain uusi kaveri.

Joten koittakaa seukkajat muistaa, että naisia tulee ja menee mutta keverit pysyy.
killuska

Posts: 748

#439 • • killuska
:

arty


Joten koittakaa seukkajat muistaa, että naisia tulee ja menee mutta keverit pysyy.



Niimpä!!!!!!!

--
*killuska*

She

Posts: 717

#440 • • She
Heip taas*iloinen*!! Mitkä miehet? Seurustelu on yliarvostettua, mutta mitä, kun koko ystäväpiiri on täynnä pareja..? Tuttua ha?*häh*