19,912 posts, 996 pages, 8,090,416 views
*heiii* Nohh Kuules setä... sinuna oisin hyviiin hiljaa ettei me jopa tullakki
Ja meit on kumminki 3 ja sua yks ni aika koville joutuisit
näillä näkymin minä eroan nyt tästä sinkkuklubista
tekee suorastaan pahaa ajatella, että jossain välissä meinasin jo jättää lab4:n keikan väliin
[muokattu 20.8.2002 17:30]
Täytyy myöntää että itsekkin olen joskus sortunut mustasukkaisuuden pauloihin... mutta loppujen lopuks sillä ei tee hallaa kuin itselle ja suhteelle. Itsellä on myös raskas suhde takana ja sen jälkeen ei ketään ole enää hetkauttanut, siis luottamus kolmijalkaisiin nolla.
[muokattu 21.8.2002 11:40]
[muokattu 21.8.2002 11:40]
apua. just like me.. mustasukkasuus ois pitäny jättää pois ihmisen ominaisuuksista ku aatamia ja eevaa rakennettii
ja juu. luottamusta ei miehiin kyllä yhtään.. ehkä se mustasukkasuus johtuukin siitä.. hmm..
En yleensä ole ollut mustasukkainen ennen kuin on ollut aihetta, siis turhaan epäilyyn en alennu. Sattui vain käymään niin että paskiainen pääsi pettämään ja satuttamaan raskaammalla kädellä jolloin aloin itsekkin piruksi. Idioottimaista oli jatkaa suhdetta edelleen kaiken tapahtuneen jälkeen....
Palatakseni mustasukkaisuuteen... Siis en edes ymmärrä mitä järkeä siinä on kun se toinen kenestä mustasukkaisia ollaan pettää jos on pettääkseen olit mustasukkainen tai et!!!
Eihän tietysti tunteille aina voi mitään....
tuntuu häijyltä ruveta väittämään mitä kaikkea ihmisestä voi nähdä ja lukea.. tai mitä olen lukenut ja tulkinnut jostain ihmisestä.. johtunee varmaan siitä, että tällaisia väitöksiä ei uskota.. tietysti muilla ihmisillä ei ole valokuvamuistia niin kuin mulla.. eikä ne ole niin älykkäitä (viimeisin testitulos: IQ = 156) tai oivalluskykyisiä kuin minä.. kokemus ja tietämys ei ole samaa tasoo kun minulla.. tms.
[muokattu 22.8.2002 03:49]
sinkut on kivoja.. niillä on yleensä enemmän vapaa aikaa.. mitä mieltä ootte? %)