SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,775 views

sune

Posts: 2,096

#481 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
COSMIKKI : alaikiäsenä sä vaan makaat himassa etkä varmasti tutustu ihmisiin.. siks se on niin perseestä. no ei oo kauaa tätä paskaa *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#482 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
ikiäsenä ? *iloinen*

--
ei kovin ihku eikä plur

milla

Posts: 3,699

#483 • • milla
Kesy:

COSMIKKI : alaikiäsenä sä vaan makaat himassa etkä varmasti tutustu ihmisiin.. siks se on niin perseestä. no ei oo kauaa tätä paskaa *nauru*



hmm. kyl alaikäsenäkin voi tehä muuta ku maata. harrasta jotain:) ja klubeillehan pääsee.. vaikka kaverin pahveilla jos niitä nyt satutaan kysymään;)
sune

Posts: 2,096

#484 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
MILLA: ei oo hyvii kokemuksia pahveilla leikkimisestä ja oon aika omalaatusen näkönen, et mul ei oo ainakaa saman näkösiä kavereita.. ääh.. on tää rankkaa.*hih*

--
ei kovin ihku eikä plur

Danskuh

Posts: 675

#485 • • Danskuh pikku-Dee
MÄ OON SINKKU TAAS!!!!!Jihaaaaaa!!!*hih* hmm....aika tylsää mut pitää yrittää nauttii... erittäin tylsää... tosi tylsää..... joten....*purr*hmmm....rapsutusta vaille...hoh!!*justjoo*
Avatar
#486 • • yana Guest
Kesy:

COSMIKKI : alaikiäsenä sä vaan makaat himassa etkä varmasti tutustu ihmisiin.. siks se on niin perseestä. no ei oo kauaa tätä paskaa *nauru*



toi on ihan itestä kiinni. en mä ainakaan maannut
*ding*



terveisiä ruotsistä. täällä on paljon poroja ja metsää *nauraa*
sune

Posts: 2,096

#487 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
yana, joo pitää ottaa myös huomioon missä hevonhelvetissä asustelee..*justjoo* Tai sit mä en osaa tehä mitää.. no antaa olla.....*pupu*

--
ei kovin ihku eikä plur

scobl

Posts: 755

#488 • • scobl
ei noissa k18 paikoissa ole mitään erityisen loistavaa, myydään vain juotavaa. Menkää johonkin kaikille avoimeen tapahtumaan, esim ulkokonserttiin (ankkarock *hymy*) tai vaikka espalle istumaan illaksi *hih*

--
bred na net

TanyaK

Posts: 745

#489 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
hmm..tota mä asun täällä "korvessa" eikä mulla ainakaan tylsää olluut eikä pahemmin tekemisen puutetta kun olin alle 18. Sitä täytyy vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja raahata ruho ulos tuulettumaan.*hymy*
TanyaK

Posts: 745

#490 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
yana4000:



terveisiä ruotsistä. täällä on paljon poroja ja metsää *nauraa*



Poroja!! Ai et sä oot korvessa..no joo..varmaan ihanan rentouttavaa. Sähän voisit sitten tuoda sellaisen kansainvälisen näkökulman tähän sinkkujuttuun!
patis

Posts: 1,158

#491 • • patis 10
scobl:

ei noissa k18 paikoissa ole mitään erityisen loistavaa, myydään vain juotavaa. Menkää johonkin kaikille avoimeen tapahtumaan, esim ulkokonserttiin (ankkarock *hymy*) tai vaikka espalle istumaan illaksi *hih*



Ankkarock ?!?! .. .HEHEHEH no nythän vitsin murjaisit =)


*nauru**nauraa*

joo.. tervemenoa *hih*
Avatar
#492 • • yana Guest
Kesy:

yana, joo pitää ottaa myös huomioon missä hevonhelvetissä asustelee..*justjoo* Tai sit mä en osaa tehä mitää.. no antaa olla.....*pupu*



missä sä sit asut?
mä oon just nyt keskellä korpea, borlängessä ruotsissa. eikä mulla oo ollut yhtään tylsää iltaa täällä *justjoo*

toisaalta en o kyllä enää alle 18v vaan toisaalta eipä se olis tässä menossa paljon haitannut...

okei katotaan miten pehmeenä on pää ens viikon perjantaina kun joutuu lojuu täällä siihen asti...
Avatar
#493 • • yana Guest
Kesy:

Ja onhan alaikäset tietysti vähempi arvosia kun ne jotka on täyttän jo sen huimat 18.. se on totta. "katotaa sit ku oot täyttäny" "ei täs muuta oo ku et se on vähä hankalaa olla sun kanssa ku ei voi lähtee mihinkää" "ainii, ethän sä voikkaa lähtee mukaa ku eihän sul oo ikää!" *dissaa*



sä hengaat väärien ihmisten kanssa. meizi ainakin diggailee alle 18v mimmeistä *hih*

teinit on ite kaikkein ikärasistisimpia ja teineille ikä merkitsee paljon enemmän kuin ajatukset.

ikä on vain numero

[muokattu 10.9.2002 19:25]
scobl

Posts: 755

#494 • • scobl
patis:

scobl:ei noissa k18 paikoissa ole mitään erityisen loistavaa, myydään vain juotavaa. Menkää johonkin kaikille avoimeen tapahtumaan, esim ulkokonserttiin (ankkarock *hymy*) tai vaikka espalle istumaan illaksi *hih*

Ankkarock ?!?! .. .HEHEHEH no nythän vitsin murjaisit =)


*nauru**nauraa*

joo.. tervemenoa *hih*



patis, tarkoitin lähinnä alueen ulkopuolella istumista (niinkuin joskus teenkin) *hih* Liput kun on niin kalliita...

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#495 • • cosmikki
..musta ainakin tuntuu että alaikäisenä oli paljon enemmän menoa.. nyt on kai jotenkin liian jämähtynyt tiettyihin juttuihin eikä oikein jaksa enää irrotella niin rajusti kuin sillon alle 18 veenä..

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Opamox

Posts: 489

#496 • • Opamox
äh, sama meininki ku aina ennenki, kun nyt vaa olis joku kivajanättijaihanajakaikkee tyttö joka seukkais mun kaa..... *suru**plur*
Avatar
#497 • • Kirsikka Guest
no, munkin mielestä alaikäisenä oli ehkä enemmän menoa.. tai no joo.. miten sen ottaa.. mutta eipä ainakaan täysi-ikäisyys ole mikään pelastus sinkkuuteen..
mixed~thunder

Posts: 524

#498 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Mäkii oon oikeestaa samaa mieltä tosta alaikäs jutusta...
Alaikäsenä oli paljo enemmän meininkiä ja hauskempia tempauksia,ku ei päässy baareihin...Nykyää täysikäsenä sitä käydään vaa baareissa ym ym...Ja ollaa niin aikuisia niin aikuisia..*täh**justjoo*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

sune

Posts: 2,096

#499 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Esimerkiks mä haluan vaan bileisii.*suru*

*purr*

--
ei kovin ihku eikä plur

Pan

Posts: 140

#500 • • Pan
Näin tulevan viikkonlopun kunniaksi lurautanpa laulun kaikille teille/meille sinkuille.

kröhöm...


Jos sais kerran reissullansa]
*häh*
Jos sais kerran reissullansa
nättiä tyttöä halata
olisihan se paljon mukavampi
ressulta kotiin palata.

Sinun takiasi nätti tyttö
olen minä lähtenyt reissaamaan.
En ole kirjettä kirjoitellut,
onnea toivotellut vaan.

Kuukin se kurkisti aitan takaa,
kun tulin sinua tapaamaan.
Suuta sä suikkasit, korvaani kuiskasit:
"Omaksi olen ainiaan."

Hiljallensa ja hiljallensa
hiljallensa laulan vaan,
kun vain yhden kesäillan ystävä
sinulle olla saan.

Ylämäki, alamäki, etureki, takareki,
aisat länget kakkulat,
heilallani on punainen tupa,
ja valkeaksi maalatut akkunat.

Älä sinä tyttö niitä sinisiä siliäs
itkulla rasittele juu.
Äläkä sä tallaisen rentun tähden
vuosia hukkaan kuluta - juu.

kiitos! kiitos!
*joo*

--
Positiivinen pakana