SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,928 views

TanyaK

Posts: 745

#521 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
cosmikki:

..ehh.. mä kuvittelin alkaessani seukkaamaan, että tämä poika kävisi enemmänkin bileissä ja alkuaikoina kävimmekin muutamissa bileissä yhdessä.. nykyään tätä poikaa on todella vaikeaa saada houkuteltua mihinkään bileisiin, mutta eihän se estä mua menemästä jos siltä tuntuu *plur*

..käyn siis aina toisinaan ystävieni kanssa bileissä ja poikaystäväni sa tehdä sillä välin mitä haluaa tehdä :)

..ja molemmat ovat tyytyväisiä. *plur*

..ei siis kannata sen takia antaa totaalipakkeja tälle ko. pojalle jos tämä kerran muuten vaikuttaa mielenkiintoiselta *heiii*

Niin no olen koittanut ajatella asiaa siltä kantilta että ompahan sitten joku sellainen oma juttu. Mä kaipaan muutenkin silloin tällöin omaa rauhaa. 24h yhdessä..apua!!! Ehkä tämä voisi toimia. Tämä poika tulee tuskin koskaan lähtemään mun kanssa bailuihin. Enemmikin harrastusten ja baarin merkeissä..hmm. Että sitä jaksaakin kerätä itselleen ongelmia. Pitäisi kai vaan antaa palaa. Ihana kyllä kun kerrotte oma kohtaisista kokemuksista!!!
|Cronos|

Posts: 1,118

#522 • • |Cronos| the Moose
heh.. täkin on topic on vielä hengissä.. tätä ei saa varmaan millään kuolemaan... heh... *nauraa* tää on kyl kiva topic..*nauru*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#523 • • cosmikki
go Tanya go *plur*'

...voihan sitä aina kokeilla. "ei voi voittaa jos ei pelaa" *vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#524 • • Kirsikka Guest
Niih, jotenkin tällä hetkellä musta(kin?) tuntuu että olen ikuisesti tuomittu tähän topicciin.. *voiei* pitäis ehkä itse yrittää enemmän tai jotain.. alkaa vähän tympäistä.
Duris

Posts: 677

#525 • • Duris lil L
Mä haluun kans täält pois!
ääääääks

:D

nojoo, kattellaan....

--
*pupu*

Pan

Posts: 140

#526 • • Pan
Kerrankun tänne on kirjoittanut niin paluuta ei enään ole!!

*pahis*ken tästä käy saa kaiken toivon heittää*pahis*

--
Positiivinen pakana

Avatar
#527 • • Kirsikka Guest
No, mulla on nyt sovittuna...iíks..treffit!! Jeejee.
killuska

Posts: 748

#528 • • killuska
duracell-pupu:

Mä haluun kans täält pois!
ääääääks

:D

nojoo, kattellaan....



Se on enään susta kii!!!!!!!!!Uih aih ahhh se miäs on niin......
*vink**sydän* *plur*
Ja oot säkin!*sydän*

[muokattu 18.9.2002 17:22]

--
*killuska*

Avatar
#529 • • Tuk@N Guest
Helmi.... Sinkkuudessa on hyvää se, että voi tehä mitä vaan ite haluu, eikä silti oo mitään velvollisuuksia ketään kohtaan *piis* Mut mikään ei kyl voita omaa kultaa!!!! Vai Mitä Ootte Mieltä?!?
killuska

Posts: 748

#530 • • killuska
oma kulta on *sydän* ei sitä voita kyllä mikään!

--
*killuska*

Avatar
#531 • • Pirpeli Guest
NYT JUST SINKKUUS ON PERSEESTÄ!*dissaa**dissaa*
Duris

Posts: 677

#532 • • Duris lil L
Angeli:[q
Se on enään susta kii!!!!!!!!!Uih aih ahhh se miäs on niin......
*vink**sydän* *plur*
Ja oot säkin!*sydän*

[muokattu 18.9.2002 17:22][/quote]


Hmph, ei voi tietää kun ei oo tullu tutuks...
kattellaan muru, kattellaan....
mut älä painosta

*iloinen*

--
*pupu*

Tiril

Posts: 82

#533 • • Tiril
no pöh....

meitsi se ravaa ees ja taas....

no vaihteeksi täällä taas..
suuresti meni *sydän* rikki...

mutta life goes on...

*plur* yaz

--
*plur* you all!

TanyaK

Posts: 745

#534 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mä olen päättänyt että otan tän tän hetkisen hyvin epämääräisen suhteen rennosti. Hitaasti hyvää tulee. Ja parasta on se että voin edelleen pitää silmät ja mielen avoinna kaikelle mahdolliselle. En enää uudelleen tee sitä samaa virhettä kuin puolisen vuotta sitten. Jätin kaiken yhden ihanan ihmisen varaan ja kas moni hyvä mahdollisuus meni ohi suun..Tästä otan kyllä kaiken irti!!
tuitui

Posts: 1,258

#535 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
oonko mä vieläkin täällä??? :O


ei tästä/teistä pääse kyl helposti eroon :(



- hulivili hupakko -
*enkeli*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#536 • • Guest
Tiril:

no vaihteeksi täällä taas..
suuresti meni *sydän* rikki...




*nyyh*
my condolences
sune

Posts: 2,096

#537 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Tanya:

Mä olen päättänyt että otan tän tän hetkisen hyvin epämääräisen suhteen rennosti. Hitaasti hyvää tulee. Ja parasta on se että voin edelleen pitää silmät ja mielen avoinna kaikelle mahdolliselle. En enää uudelleen tee sitä samaa virhettä kuin puolisen vuotta sitten. Jätin kaiken yhden ihanan ihmisen varaan ja kas moni hyvä mahdollisuus meni ohi suun..Tästä otan kyllä kaiken irti!!



Toi on oikee asenne, mä oon tehny liian monta kertaa ton virheen et jätän kaiken jonku pallopään varaan ja sit kaikki menee v*tuiks...*mur*

--
ei kovin ihku eikä plur

Hexa

Posts: 98

#538 • • Hexa Toimittaja
Porukka tuntuu ottavan turhii paineit seurustelust tai sinkkuudest.. Pitää osata olla tyytyväinen siihen mitä on, varsinki jos ite on terve ja omat perheenjäsenet on kuosis. Sit voi rupeeki miettii jotain muuta itselleen läheistä henkilöö. Ja ennenkuin luottaa itteensä satasel, ni ei tuu löytää pysyvää suhdetta ja itteensä täydentävää henkilöö vierelleen... Or something... *piis* , *sydän* and understanding...

--
24 / 7

Avatar
#539 • • -Loyal- Guest
Must rupee tuntuu et mä en pääse täältä ilinä pois... en kyl taida enää halutakkaan...
ManProject

Posts: 22

#540 • • ManProject
Jaa-ah... Kohta neljännes vuosisata takana, eikä muunlaisesta tilasta ole tietoakaan... Hassua kyllä, suurin osa kavereista (töissä & muuten) on naispuolisia, mutta yksinpä vain aikaa taas tapan.

--
_,.-~waves are cool~-.,_