SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,795,348 views

Jone

Posts: 8,258

#2301 • • Jone Archibald Haddock

Itis:
Jos täällä on mielestäsi pahveja, mene höpöttämään sinne missä ei ole



Ei sellaista mestaa olekaan, jossa ei olis ”pahveja.” Suurin osa ihmisistä nyt vaan valitettavasti on pahveja, mut useimmiten se on ihan ok. *nauru*

Itis:
, vaikuttaa siltä että sinusta on kehittymässä kovaa vauhtia sellainen henkilö, jota noin 5v- iässä kutsuin ”pihavalittajaksi” -ihmiseksi joka tuli aina kertomaan meille ettei nurmikolla saa potkia palloa. Löytyisikö jokin elämään kyllästyneiden osasto jostain ET-lehden keskusteluryhmistä vai annatko ei-niin-pahasti-kyynisyyteen taipuvaisten ihmisten puhua omasta mielestään fiksuja täällä ja jätät väliin omat viisaammille ja kokeneemmille tarkoitetut nahistuneet kommentoinnit ympäristössä olevien typeryydestä.



Oot kyllä väärässä IMO. En mä ole erityisen kyyninen hahmo oikeasti. En vaan ilmennä niitä muita puoliani niin näkyvästi, vaan mieluummin toimitan asiani ja keskusteluni valoisimpien juttujen suhteen aika matalalla profiililla, koska (jälleen kerran) se natsaa mun tarkoitusperieni kannalta paljon paremmin niin.

Itis:
Jotkut saattavat joskus ajatella samaa (tarkoitan pitää typeränä) sinusta. En lue itseäni tähän joukkoon, olen vain erimieltä kanssasi.



Varmasti, ja olen täysin tietoinen tästä.

Itis:
Jos jossain järjestetään ne Tuoppi-ja-nahistunutta-kynikointia -keskustelut varttuneille, tulen mielelläni mukaan.



Mun puolestani tervetuloa vain, ei sitä laumaa vaihtelevan kokoonpanonsa kanssa ole vaikeaa löytää. Ei kyllä keskustella yleensä maailman parantamisesta tai mistään muustakaan vastaavan vakavuustason asiasta, mutta muuta turinaa on kyllä tarjolla.

Itis:
Kaikki muut>
Pahoittelen tämän offtotopicin jatkumista täällä mihin se ei kuulu



Kuin myös pahoitteluni samasta asiasta. Keskustelkaa toki sinkut sinkuilustanne ja siihen liittyvistä asioista, sitä vartenhan tämä thread alunperin on. Offtopic-puoli laantuu eittämättä jossain vaiheessa alkaakseen myöhemmin uudestaan jonkun toisen asian tiimoilta.

[muokattu 17.11.2003 15:14]
itis

Posts: 2,518

#2302 • • itis Morning Star
J-Tone>
Eikös tämä ollutkaan Ankkalinna?
- kritisoin ainoastaan (tosin hieman hämärin sanankääntein) sitä miten vaikeaksi tämä leikkimielinen mittely tekee muiden mahdolliset sinkkuluukulliset pyrkimykset. Ja tarkoitus oli, kuten sanoin, provosoida, ei puhua syvällisiä. Onnistuin surkeasti, myönnän, Jone pysyi asialinjalla eikä sortunut kiukutteluun. Pakko oli kokeilla kepillä jäätä. Jone on fiksu, myönnän. Huomaa tällaiset tökeröt ansat helposti.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

eeppo

Posts: 8

#2303 • • eeppo Eeppo
Voisitteko klubitus-chattailla?!?! *pelle*

Between relationships _o/

--
Töttöröö :-]

itis

Posts: 2,518

#2304 • • itis Morning Star
Voisimme, mutta seillä ei olisi niin paljon muiden provosoivia mielipiteitä aiheuttamassa keskustelua *vink*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

-xx-

Posts: 5,001

#2305 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu *justjoo*
Puoli vuotta vasta takana ja ties kuinka kauan vielä edessä *piis*
Työ, kaverit ja harrastukset vievät melkein kaiken ajan kuitenkin *heiii*

[muokattu 19.11.2003 15:57]

--
kiitos ja anteeksi ^^

_2

Posts: 325

#2306 • • _2

-xx-:
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu *justjoo*



On tää mun mielestä ainaki yhtä helvettiä.... en kyll yhtään tykkää olla yksin..*uuh*

[muokattu 19.11.2003 16:48]
Chatte

Posts: 4,085

#2307 • • Chatte Team Teknolipat :)

-xx-:
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu *justjoo*
Puoli vuotta vasta takana ja ties kuinka kauan vielä edessä *piis*
Työ, kaverit ja harrastukset vievät melkein kaiken ajan kuitenkin *heiii*


Nyt puhut asiaa. Ja puoli vuotta on lyhyt aika, ehkä vielä haikailit edellisen suhteen kyseenalaisia \”etuja\”, mutta kunhan oppii olemaan itsekseen, on vaikea luopua statuksestaan sinkkuna... usko pois. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#2308 • • HRDance Guest

Lansetti:
On tää mun mielestä ainaki yhtä helvettiä.... en kyll yhtään tykkää olla yksin..*uuh*



Täysin samaa mieltä... alkaa jo tää ikuinen sinkuttelu riittämään *iihhih*
Saarus

Posts: 95

#2309 • • Saarus
Pienen pieni toivonliekki palaa, mutta mä pelkään että se sammuu *uuh*

--
-life is life and show must go on-

Blues

Posts: 5,414

#2310 • • Blues Koning van Afrika

-xx-:
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu *justjoo*
Työ, kaverit ja harrastukset vievät melkein kaiken ajan kuitenkin *heiii*

[muokattu 19.11.2003 15:57]



*joo*
Sama täällä

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#2311 • • Blues Koning van Afrika

Mystic:
Pienen pieni toivonliekki palaa, mutta mä pelkään että se sammuu *uuh*



Turhaan vielä menetät toivoasi. Voi olla hyvääkin tiedossa *piis*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Optik

Posts: 1,691

#2312 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Blues:
Turhaan vielä menetät toivoasi. Voi olla hyvääkin tiedossa *piis*



Mahdollisuuksia heilutellaan kepin nokassa kuin porkkanaa ja sit vetästään pois ja taustalta kuuluu naurua et ”lälläsläää lääskiipäää-ä” niin siinä käy *hmph**igor**eiei**poks*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

misjah

Posts: 3,373

#2313 • • misjah Team Sika
mä en ees tiedä haluisinko seurustella.. ku se sitoo niin paljon.. vaik toisaalta jos.. *hmph*

--
www.team*possu*.tk

ParodY

Posts: 2,483

#2314 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

Blues:
---
-xx-:
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu *justjoo*
Työ, kaverit ja harrastukset vievät melkein kaiken ajan kuitenkin *heiii*
---
*joo*
Sama täällä



mutta eiks olis kiva jos olis oma kulta jonka syliin vois käpertyä millo vaan?
-xx-

Posts: 5,001

#2315 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

ParodY:
mutta eiks olis kiva jos olis oma kulta jonka syliin vois käpertyä millo vaan?


*igor* joo ...

--
kiitos ja anteeksi ^^

-P

Posts: 4,972

#2316 • • -P
Way to fucking go.. en pääse tästä paskasta taas pitkään aikaan ulos *dissaa**dissaa**dissaa*. Päättipä eräs tyttö sillain heittää mut roskiin, kun luuli että olin pettänyt sitä (which I didn't do)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#2317 • • GoA Guest

ParodY:
mutta eiks olis kiva jos olis oma kulta jonka syliin vois käpertyä millo vaan?



Tietenkin olisi. Toisaalta sitä on tullut niin kylmäksi/erakoksi ettei jaksa edes yrittää mitään.
ParodY

Posts: 2,483

#2318 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

Ankeus:
Way to fucking go.. en pääse tästä paskasta taas pitkään aikaan ulos *dissaa**dissaa**dissaa*. Päättipä eräs tyttö sillain heittää mut roskiin, kun luuli että olin pettänyt sitä (which I didn't do)



sun täytyy vaa yrittää saada se uskomaan ettet ollu uskoton, siis jos haluat hänet takasin...
ParodY

Posts: 2,483

#2319 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

Kooaliini:
---
ParodY:
mutta eiks olis kiva jos olis oma kulta jonka syliin vois käpertyä millo vaan?
---
Tietenkin olisi. Toisaalta sitä on tullut niin kylmäksi/erakoksi ettei jaksa edes yrittää mitään.



Enemmän tai vähemmän kyllä, mut jos ei halua olla tulevaisuudessa kylmä-erakko-kalkkikseks, nii täytyy aina vaa yrittää, toivossa pitää elää, et jonain päivänä tapaa sen ihanan ihmisen...joka siis haluaa olla sunki kaa, ettei se oo sit vaan ykspuolista*blush*
-P

Posts: 4,972

#2320 • • -P
en usko että mielipidettään muuttaa koska veikkaan että eräs on syöttänyt sille puppua ja se uskoo ennemmin sitä kuin mua *uuh**uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell