SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,786,805 views

Zeratul

Posts: 1,170

#11121 • • Zeratul Captain miserable

bubbelgum, 26.10.2006 01:01:
---
Takyon, 25.10.2006 12:47:
Tää nyt tekee totaalisen yllärimuuvin ja hyppää tuonne toisen luukun puolelle *nauru*

---


*whaat* *pökr*


No sitähän mä meinasin! Lisäisin tohon vielä että WTF, OMG ja pari muuta hassua lyhennettä..

Mut heeeii, onneks olkoon!!(?) *hali*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

muZZle^

Posts: 305

#11122 • • muZZle^
jaha ja pakit tuli..eiku uusia seikkailuja kohden!!! *nauru**pepsodent*
Sunflower

Posts: 363

#11123 • • Sunflower

Ana-5000, 26.10.2006 13:21:

Näistä saa valita kaksi: Viehättävä, täyspäinen, vapaa.



Muistan todenneeni miesten kohdalla sinkkuaikana saman asian. Tai noh.. 'Viehättävä' kuulostaa hieman hassulta miehistä puhuttaessa, mutta samaa tarkoittava hieman miehisempi adjektiivi sen paikalle. Niin ja tietty lapsellisuus oli silloin kanssa kriteerinä, ei mua kestäis kukaan tosikko viittä minuuttia kauempaa. ...Tuli oltua sinkkuna aikasten monta vuotta..! *pepsodent*

Mutta edelleen sinkkuaikoja miettiessä oon vakaasti samaa mieltä siitä, että sinkkuus ja itsensä kanssa oleminen on parempaa kuin 95 % seurusteluista. Ei kannata alkaa hakkaamaan päätä seinään, jos ei se tyyppi tunnu todella sellaiselta, jonka kanssa voisi tulla jotain jostain. 'Yksin' on ihan jees olla, sitoutumaan kerkeää kyllä sittenkin, kun 'oikea' ihminen tupsahtaa eteen jostain kivenkolosta.
Avatar
#11124 • • cjet Guest
Mä oon ainaki vitun ruma, sekopää, ja vapaa. *tirsk*
Avatar
#11125 • • cjet Guest

Cjet, 28.10.2006 11:42:
Mä oon ainaki vitun ruma, sekopää, ja vapaa. *tirsk*



No hemmetti. Halluis oli ihQ naisia, mut edelleenki pääsin karkaa yksin himaan. *nauru* Luulin sitäpaitsi ett siel ois ollu enemmän frendei mestoil mut paskat palloilin itsekseni ja etsin vaa kaikkii.. oho.. väärä topic tähän aiheeseen. No mut enivei. PusPus. Nyt rupeen syömää macmurderia. *tirsk*
Mikki

Posts: 833

#11126 • • Edited Mikki
*pyyhkii pölyt päältä*

--
Names are for friends, so I dont need one.

Lerna

Posts: 320

#11127 • • Edited Lerna
Huhhuh. Moneskohan vuos on menossa tällä ku ei meinaa pysyy enää laskuissakaa, pari kertaa meinannu päästä jopa pois mut täälä viel *ding*

ei vaa jaksais enää
asdf

Posts: 3,155

#11128 • • asdf
Seukkailu on nii kivaa et mielellään sitä ois myös toisessa luukussa, mut ei se täälläkään olo nyt yhtään häiritse :P
Fyrisch

Posts: 4,525

#11129 • • Fyrisch

Zenni, 31.10.2006 01:52:
Seukkailu on nii kivaa et mielellään sitä ois myös toisessa luukussa, mut ei se täälläkään olo nyt yhtään häiritse :P



eli avosuhde kehiin <3
Pyr0n

Posts: 617

#11130 • • Pyr0n Metsänpeikko
Toisaalta täällä luukussa välillä viihtyy, mutta toisinaan se olisi mukavaa siirtyä tuonne toisen luukun puolelle. Löytää joku mukava neitokainen, jonka kanssa viettää kylmia syys/talvi iltoja takkatulen ääressä tai sitten vaikka tanssilattian puolella viikonloppuisin. *uuh*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

pathi

Posts: 224

#11131 • • pathi

Zenni, 31.10.2006 01:52:
Seukkailu on nii kivaa et mielellään sitä ois myös toisessa luukussa, mut ei se täälläkään olo nyt yhtään häiritse :P



Onhan se seukkaus kamalan ihanaa (ja ihanan kamalaa), mutta on tässä sinkkuna olossa taas pitkästä aikaa puolensa.

Tosin olin jo unohtanut, kuinka ikäviä epäonnistuneet deittailusäädöt ovat...

--
D:

Avatar
#11132 • • cjet Guest

Pyr0n, 31.10.2006 09:44:
Toisaalta täällä luukussa välillä viihtyy, mutta toisinaan se olisi mukavaa siirtyä tuonne toisen luukun puolelle. Löytää joku mukava neitokainen, jonka kanssa viettää kylmia syys/talvi iltoja takkatulen ääressä tai sitten vaikka tanssilattian puolella viikonloppuisin. *uuh*



Nii, onhan tuol vitun nihkeen pimeen kostee ilma.. *hymy*
ilmari

Posts: 124

#11133 • • ilmari NightFreak


Mutta edelleen sinkkuaikoja miettiessä oon vakaasti samaa mieltä siitä, että sinkkuus ja itsensä kanssa oleminen on parempaa kuin 95 % seurusteluista. Ei kannata alkaa hakkaamaan päätä seinään, jos ei se tyyppi tunnu todella sellaiselta, jonka kanssa voisi tulla jotain jostain.



word.

todellakin. turha kuvitella, et huominen olis parempi, jos se eilinenkään ei ollu hyvä pvä suhteessa. sinkkuilu kunniaan ja turhat marinat pois. kyl se joskus tulee, tai sit ei.

--
*if you can feel it you&#039;re too close*

Avatar
#11134 • • ALIEN Guest

ilmari, 31.10.2006 19:50:
---

Mutta edelleen sinkkuaikoja miettiessä oon vakaasti samaa mieltä siitä, että sinkkuus ja itsensä kanssa oleminen on parempaa kuin 95 % seurusteluista. Ei kannata alkaa hakkaamaan päätä seinään, jos ei se tyyppi tunnu todella sellaiselta, jonka kanssa voisi tulla jotain jostain.

---


word.

todellakin. turha kuvitella, et huominen olis parempi, jos se eilinenkään ei ollu hyvä pvä suhteessa. sinkkuilu kunniaan ja turhat marinat pois. kyl se joskus tulee, tai sit ei.



todellakin! "so let's fuck to celebrate!!!" =)
Avatar
#11135 • • Annakins Guest
Onneks mun kaverit osaa laittaa kaiken perspektiiviin *nauru*

"i think everyone should abandon relationships and lets just all fuck each other till we're hungry. then we eat and drink beer (and drinks on saturdays) ...then we start fucking again. it's the only way i tell you! after all that fucking and drinking and eating we'll be tired so maybe some coffee to stay awake.

then we get kinky and maybe use a camera during! if no-one is near you to fuck then just use the phone and talk dirty. after that, we look like this *poks* .
then at birthdays we do more fucking but also we give presents and then go up the bum ."
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11136 • • WiljamiDzay Nyypiö

Annakins, 31.10.2006 21:12:
Onneks mun kaverit osaa laittaa kaiken perspektiiviin *nauru*

"i think everyone should abandon relationships and lets just all fuck each other till we're hungry. then we eat and drink beer (and drinks on saturdays) ...then we start fucking again. it's the only way i tell you! after all that fucking and drinking and eating we'll be tired so maybe some coffee to stay awake.

then we get kinky and maybe use a camera during! if no-one is near you to fuck then just use the phone and talk dirty. after that, we look like this *poks* .
then at birthdays we do more fucking but also we give presents and then go up the bum ."



Jumaleisson *whaat*

Mun pitää selkeesti ettiä uusia kavereita *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Kianoni

Posts: 357

#11137 • • Kianoni pomputtaako?
mä taidan olla jo ihan luopunut toivosta, eikä oikeestaan edes masenna. vähän vaan pelottaa että musta tulee vaan kylmä paskiainen. toisaalta eipä sekään haittaa, eikä kyl mikään muukaan. ihan sama.
Avatar
#11138 • • Edited ALIEN Guest

osama, 31.10.2006 21:50:
mä taidan olla jo ihan luopunut toivosta, eikä oikeestaan edes masenna. vähän vaan pelottaa että musta tulee vaan kylmä paskiainen. toisaalta eipä sekään haittaa, eikä kyl mikään muukaan. ihan sama.



ootko kokeillut ulkomailta?

edit: esim japanista? :)
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11139 • • WiljamiDzay Nyypiö

ALIEN, 31.10.2006 22:10:
---
osama, 31.10.2006 21:50:
mä taidan olla jo ihan luopunut toivosta, eikä oikeestaan edes masenna. vähän vaan pelottaa että musta tulee vaan kylmä paskiainen. toisaalta eipä sekään haittaa, eikä kyl mikään muukaan. ihan sama.

---


ootko kokeillut ulkomailta?

edit: esim japanista? :)



Oon tän viikkoa tutustunut keittiössäni oikein mukavaan unkarilaiseen lääkäriopiskelijattareen.. *hihu*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#11140 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

WiljamiDzay, 31.10.2006 22:12:
---
ALIEN, 31.10.2006 22:10:
---
osama, 31.10.2006 21:50:
mä taidan olla jo ihan luopunut toivosta, eikä oikeestaan edes masenna. vähän vaan pelottaa että musta tulee vaan kylmä paskiainen. toisaalta eipä sekään haittaa, eikä kyl mikään muukaan. ihan sama.

---


ootko kokeillut ulkomailta?

edit: esim japanista? :)

---


Oon tän viikkoa tutustunut keittiössäni oikein mukavaan unkarilaiseen lääkäriopiskelijattareen.. *hihu*



Wiljami, sä et oo kertonut mitään että olet ottanut itellesi kotihengettären *täh*

--
suomen virallinen totuus