SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,806,049 views

Avernian

Posts: 7,451

#11102 • • Avernian Kerettiläinen

ezzy, 26.10.2006 11:37:
Nykyään menee jo aivan totaalisen laittomaksi...



Mut sitten ne on niin nuoria ja idioottimaisia ettei niitä vaan kestä. :( Tosin idioottimaisuushan ei automaattisesti poistu iän karttumisen myötäkään. Vaikeaksi on miehen elo tehty.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#11103 • • Aziz Combat Fighter
Itte en kyllä lähtis mitään erityisen vakavaa suhdetta itteäni paljon nuoremman kanssa yrittämään. Jotenkin tuntuu siltä, et kun itselle on tullu joitakin kilometrejä mittariin, niin sitä kaipaa jotain jolla on väh. yhtä paljon kokemuksia taustalla ja sitä kautta halua sitoutua vähän pidemmällä tähtäimellä. Mielummin vaikka lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä. Alan kyllästymään jo pahasti näihin "pakko eroo ku suhde muuttuu vakavaks"-juttuihin, kun niistä ei koskaan varoteta.

Mut toisaalta, voihan se olla et tapaakin nuoren naisen, joka muuttaa mun ajatukseni. Ei sitä tiiä.
ezzy

Posts: 8,060

#11104 • • Edited ezzy Droid-pappa

Avernian, 26.10.2006 11:39:
---
ezzy, 26.10.2006 11:37:
Nykyään menee jo aivan totaalisen laittomaksi...

---


Mut sitten ne on niin nuoria ja idioottimaisia ettei niitä vaan kestä. :( Tosin idioottimaisuushan ei automaattisesti poistu iän karttumisen myötäkään. Vaikeaksi on miehen elo tehty.



Kannattaa kokeilla maalaisia tms sivilisaatiosta syrjäytyneitä. :D
Oikeasti helvetin vaikeata löytää ihmisiä, jotka ei olis jo totaalisen murskattuja henkisesti.

Minulla ei ole mitään ikä-rajoitteita, kunhan on henkistä kypsyyttä edes jonkin verran. Itsekin ihan kakara, vaikka kohta tulee 30v täyteen.
lunake

Posts: 800

#11105 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Mitä nuorempi sen parempi! *hih**nauru*

..kuhan on 18 mittarissa... *lmao*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#11108 • • Annakins Guest

Avernian, 26.10.2006 11:32:
Kuinka nuorena nainen pitäisi ottaa, ettei diilissä tule mukana liikaa emotional baggagea? *hmm*



Musta iällä ei niinkään ole merkitystä vaan sillä, miten sitä taakkaansa kantaa ja käsittelee. Toiset sekoavat pienimmistäkin asioista ja toiset taas tuntuvat pärjäävän mitä kamalimpien asioiden kanssa.
Lyylikki

Posts: 2,975

#11109 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

lunake, 26.10.2006 11:57:
Mitä nuorempi sen parempi! *hih**nauru*

..kuhan on 18 mittarissa... *lmao*



Kohta siellä alkaa olla ne 90-luvulla syntyneet parhaassa iässä *pahis* Tai siis, että ei lakeja enää riko.
hallucinogen

Posts: 8,190

#11110 • • hallucinogen Edain

lunake, 26.10.2006 11:57:
Mitä nuorempi sen parempi! *hih**nauru*

..kuhan on 18 mittarissa... *lmao*


Nuoret pojat jaksaa ja ne jumaloi vanhempia naisia ;) Lisäksi niitä on hyvä opettaa tavoille... ;)

--
pikku-*possu*

lunake

Posts: 800

#11111 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

hallucinogen, 26.10.2006 12:12:
---
lunake, 26.10.2006 11:57:
Mitä nuorempi sen parempi! *hih**nauru*

..kuhan on 18 mittarissa... *lmao*

---

Nuoret pojat jaksaa ja ne jumaloi vanhempia naisia ;) Lisäksi niitä on hyvä opettaa tavoille... ;)



Vapaaehtoisia? *vink*

--
Hedelmällisyys on påp!

hallucinogen

Posts: 8,190

#11112 • • hallucinogen Edain

lunake, 26.10.2006 12:15:
Vapaaehtoisia? *vink*


Kyllä täältä varmaan sopivia nuoria kolleja sulle löytyy ;) Mä oon jo liian vanha oppimaan uusia temppuja :D

--
pikku-*possu*

lunake

Posts: 800

#11113 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
..kyllä vanhempikin kollikisu kelpaa, en nyt niin nirso iän suhteen ole... *nauru**lmao**hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avernian

Posts: 7,451

#11115 • • Avernian Kerettiläinen
Moi oon Timo, mulle kelpaa kaikinpuolin hyvät paketit.

*lmao* (koska niitä on _niin_ vähän)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

Posts: 7,451

#11117 • • Avernian Kerettiläinen

Ana-5000, 26.10.2006 13:21:
Näistä saa valita kaksi: Viehättävä, täyspäinen, vapaa.



Damn you and your formulae! :(

Kehitä meille parempi ;)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#11118 • • Aziz Combat Fighter

Avernian, 26.10.2006 13:23:
---
Ana-5000, 26.10.2006 13:21:
Näistä saa valita kaksi: Viehättävä, täyspäinen, vapaa.

---


Damn you and your formulae! :(

Kehitä meille parempi ;)



Ei, kun tossa on totuus.

Ainaki itse todennu. Tietty tohon vois lisätä sen X-tekijän, et onko kyseessä selkäänpuukottava valehtelija, mut se ei riipu noista muista tekijöistä mitenkään. Tietty täyspäisyydellä on siltä kannalta merkitystä, koska oletettavasti täyspäinen nainen tietää tekojensa seuraukset. Paitsi tietty jos ei välitä, mut ihminen joka ei välitä kumppaninsa tunteista vaan asettaa omat lyhytkestoset seksuaaliset ja emotionaaliset nautintonsa toisen edelle ei mun kirjoissani ole täyspäinen.
Epailija

Posts: 5,636

#11119 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Ana-5000, 26.10.2006 11:47:
Itte en kyllä lähtis mitään erityisen vakavaa suhdetta itteäni paljon nuoremman kanssa yrittämään. Jotenkin tuntuu siltä, et kun itselle on tullu joitakin kilometrejä mittariin, niin sitä kaipaa jotain jolla on väh. yhtä paljon kokemuksia taustalla ja sitä kautta halua sitoutua vähän pidemmällä tähtäimellä.



Mun pitää alkaa katsella jotain teinityttöjä, jos haluan about saman verran kokemusta mittariin. :D Noh, eivät kaikki onneksi ole dagens melodi:n turmelemia. Enemmän tuossa ikäasiassa tulisivat ongelmaksi elämäntilanteet. Tässä ei nimittäin ole kaukana se ikä, että alkaisi mielellään pistää perhettä pystyyn ja suuri ikäero takaisi todennäköisesti sen, että suhteen toinen osapuoli ei olisi ihan samalla sivulla asian suhteen. Poikkeuksiakin tietysti löytyy ja jopa toiseen suuntaan omasta ikäluokastani (ja vanhemmista), mutta jos itse on (toivottavasti) kohtapuoliin valmistumassa ja toinen vasta fuksi, niin elämässä on todennäköisesti vähän eri tavoitteet ja prioriteetit.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#11120 • • Aziz Combat Fighter

Epailija, 26.10.2006 17:10:
---
Ana-5000, 26.10.2006 11:47:
Itte en kyllä lähtis mitään erityisen vakavaa suhdetta itteäni paljon nuoremman kanssa yrittämään. Jotenkin tuntuu siltä, et kun itselle on tullu joitakin kilometrejä mittariin, niin sitä kaipaa jotain jolla on väh. yhtä paljon kokemuksia taustalla ja sitä kautta halua sitoutua vähän pidemmällä tähtäimellä.
---


Mun pitää alkaa katsella jotain teinityttöjä, jos haluan about saman verran kokemusta mittariin. :D Noh, eivät kaikki onneksi ole dagens melodi:n turmelemia. Enemmän tuossa ikäasiassa tulisivat ongelmaksi elämäntilanteet. Tässä ei nimittäin ole kaukana se ikä, että alkaisi mielellään pistää perhettä pystyyn ja suuri ikäero takaisi todennäköisesti sen, että suhteen toinen osapuoli ei olisi ihan samalla sivulla asian suhteen. Poikkeuksiakin tietysti löytyy ja jopa toiseen suuntaan omasta ikäluokastani (ja vanhemmista), mutta jos itse on (toivottavasti) kohtapuoliin valmistumassa ja toinen vasta fuksi, niin elämässä on todennäköisesti vähän eri tavoitteet ja prioriteetit.



Niinpä.. Mä tosin tähtään tolla siihen, et musta on ihan positiivinen asia että naisella ois ees yksi vakava seurustelusuhde takana, niin ne perusjutut ei tuu yllätyksinä. Tässä siis viittaan sellaiseen naiseen, jonka kanssa lähtisi rakentamaan yhteistä tulevaisuutta pitemmällä tähtäimellä.