SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,407 views

ravec

Posts: 1,102

#15521 • • ravec
Hmh...

Pikkasen tuli petyttyä kun tänään soitti uudelle tuttavuudelle ja
linjan pää oli flegmaattinen.

se siitä sitten...jossain vaiheessa puhelua tuli selväksi että...että katellaan.

"itsearvostelua"
sinänsä huonojuttu, että halua pelata mitään pelejä....
haluaisin tapailla ja sen kautta kiinnostua ihmisistä....en mitään ....etsimpä yhden piirteen ja jos se toimii mun arvomaailman kanssa, niin katson onko toinenkin piirre ok.

nyt sovittiin että soitellaan joskus......hmmm.... taidan nähdä hänet useammin, koska on yhdellä asiakkaalla töissä.
Josssu

Posts: 506

#15522 • • Josssu
Taisin juuri liittyä teidän seuraanne monen vuoden jälkeen *ding*
larzizi

Posts: 1,661

#15523 • • larzizi

Josssu, 6.7.2008 19:14:
Taisin juuri liittyä teidän seuraanne monen vuoden jälkeen *ding*



Ei tää oikeesti oo niin kamala paikka *hali*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

alphamagic

Posts: 3,628

#15524 • • alphamagic

rose, 30.6.2008 21:22:
yhyy, yhyy mäki oon sinkku *nyyh*


*pepsodent* vink vink



Sama *vink* *vink* *vink* :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

ravec

Posts: 1,102

#15525 • • ravec
Nyt kyllä tarttis jotain klubbarin deittinettiä....
Lyylikki

Posts: 2,975

#15526 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä haluisin niin kävellä aamuyön auringossa käsikädessä ja pussailla jonkun kaa!!!

(Johtuu varmasti tästä musiikista kyllä, mutta silti.)
asdf

Posts: 3,155

#15527 • • asdf
Toivottavasti ei tarttis täällä enää kauaa kuluttaa aikaa.. saas nähä :p
plink

Posts: 1,405

#15528 • • plink team paska
kun tää topikki nyt kerran tuli eteen, ni mä voisin täs nyt samantien tilata jonku kivan neidon siiheks ku tuun konemettästä. tuun sit tossa sunnuntaina kattoo ku tuolla ylhäällä lukee ainaki 100K.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Mellu-

Posts: 4,006

#15529 • • Mellu-
Onpas kivaa olla sinkkuna *plur* *hymy* Äskön käytii yhen tosi tosi kivan pojan kans läiskii puoltoista tuntia biitsiä kahestaa ja sit olusella sen jälkeen *hihu* Kivaa viettää aikaa niin samanhenkisen tyypin kanssa ja ilman että ois mitää sellasia rajoitteita tai oikeestaan mitään.. olla ja mennä vaan *sydän* I luuv mai friidöm *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#15530 • • Annakins Guest

Lyylikki, 11.7.2008 14:56:
Mä haluisin niin kävellä aamuyön auringossa käsikädessä ja pussailla jonkun kaa!!!



Mä olen viime päivinä huomannut hyvin samansuuntaisia toiveita päässäni *hmph*
sapeli

Posts: 11,768

#15531 • • sapeli jokukukamikä?

Annakins, 11.7.2008 15:45:
---
Lyylikki, 11.7.2008 14:56:
Mä haluisin niin kävellä aamuyön auringossa käsikädessä ja pussailla jonkun kaa!!!
---
Mä olen viime päivinä huomannut hyvin samansuuntaisia toiveita päässäni *hmph*



Lyylikki + Annakins = problem solved! *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#15532 • • Muussika Guest

plink, 11.7.2008 15:07:
kun tää topikki nyt kerran tuli eteen, ni mä voisin täs nyt samantien tilata jonku kivan neidon siiheks ku tuun konemettästä. tuun sit tossa sunnuntaina kattoo ku tuolla ylhäällä lukee ainaki 100K.



*nauru*

Kerros sit kui tärppäs!

En muutes bongannut teikää mettästä, olit varmaan sammunu jonkun kannon taakse pylly pystyssä. Saas nähä mimmoset on damaget. :D
epicuros

Posts: 7,734

#15533 • • epicuros

cicca82, 13.3.2002 15:35:
Joo...*nauraa*
Tuli tämäkin nyt sitten tehtyä.Ja nähtyä.*hih*
Mutta koska tämä on nyt auki, niin kaikki sinkut:
Nauttikaa, sekoilkaa, avautukaa, kertokaa sinkkuilusta kaikki, minkä me muut sinkut jo tiedämme, mutta minkä me silti haluamme kuulla...*plur*
Tui tui...*sydän**sydän**sydän*




Kiitos, hienosta topicista mikä sisältää paljon asiaa. Sun edellisestä kijautumisesta tietysti on aikaa (- viimeinen: 2.6.2008 22:28), mut ei se sitä tarkoita ettetkö voisi nyt kuuden vuoden jälkeen valaista nuorempia sun sinkkuvuosien jälkeisistä kokemuksista jne? :)

--
Valid criticism does you a favor.

hallucinogen

Posts: 8,190

#15534 • • hallucinogen Edain

Zenni, 11.7.2008 14:58:
Toivottavasti ei tarttis täällä enää kauaa kuluttaa aikaa.. saas nähä :p


Mitä mitä?!? Pelkäätsä jääväs vanhaksi piiaksi kun haluat sitoutua? :D

--
pikku-*possu*

plink

Posts: 1,405

#15535 • • plink team paska

Vampyrella, 13.7.2008 03:24:
---
plink, 11.7.2008 15:07:
kun tää topikki nyt kerran tuli eteen, ni mä voisin täs nyt samantien tilata jonku kivan neidon siiheks ku tuun konemettästä. tuun sit tossa sunnuntaina kattoo ku tuolla ylhäällä lukee ainaki 100K.

---


*nauru*

Kerros sit kui tärppäs!



yks viesti tuli, et en mä kovin kauas tavoitteesta jäänyt. :D eikä sekään edes mikään treffikutsu, vaan muuten vaan mukavien juttelua:) usko meni nyt tähän topikkiin. ;D

En muutes bongannut teikää mettästä, olit varmaan sammunu jonkun kannon taakse pylly pystyssä. Saas nähä mimmoset on damaget. :D



joo höh ei törmätty:/ en tiiä minkä kannon päällä niistä oon sitte ollu. kyl mä ukkoos jututin kuitenki todella jurrissa, mut ei se tienny sun olinpaikasta sen tarkemmin. :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

hallucinogen

Posts: 8,190

#15536 • • hallucinogen Edain

plink, 13.7.2008 22:12:
yks viesti tuli, et en mä kovin kauas tavoitteesta jäänyt. :D eikä sekään edes mikään treffikutsu, vaan muuten vaan mukavien juttelua:) usko meni nyt tähän topikkiin. ;D


Toi on erittäin hyvä saalis jos suhteuttaa siihen montako viestiä mä olen saanut muutaman vuoden oleskelun aikana kun mä oon ollut tässä luukussa :D.

Nollasta on paha nyhjästä :D

--
pikku-*possu*

JasoX

Posts: 378

#15538 • • JasoX Ruoska
Mulle nyt ei lämpee saunakaan - paitsi ehkä bensalla :D

--
heartbeat will never fade

Avatar
#15539 • • Muussika Guest

plink, 13.7.2008 22:12:

yks viesti tuli, et en mä kovin kauas tavoitteesta jäänyt. :D eikä sekään edes mikään treffikutsu, vaan muuten vaan mukavien juttelua:) usko meni nyt tähän topikkiin. ;D

joo höh ei törmätty:/ en tiiä minkä kannon päällä niistä oon sitte ollu. kyl mä ukkoos jututin kuitenki todella jurrissa, mut ei se tienny sun olinpaikasta sen tarkemmin. :P



No mut toihan on ihan hyvin scoretettu hei! Kato jotkut naiset (not me) on sellasia, että ensin pitää hiukka lätistä mukamas sivistyneitä, ennenku uskaltaa myöntää minkä perässä sitä oikeesti ollaan. :P Ehkä parempi niin. *nauru*

Jaahas, vai mun akan bongasit mutta et mua, pöh. Nooh, joku toinen kerta sit. :)
mrhotcakes

Posts: 480

#15540 • • Edited mrhotcakes Ex-clubber

siveys, 6.7.2008 07:02:
---
Eli kun tähän saakka olen kärsinyt hyvin satunnaisesta kauneuskäsityksestä, joka perustuu nuoruuteni naisten minun aivoihini syövyttämiin fiksaatioihin, onkin seuraavaksi luvassa seitsemäs helvetti heilojeni äitien näköisten naisten perässä juostessa? My God kill me NOW.


Lads, methinks we got ourselves a new MILF hunter! Yarrr. *känni*

Edit: Ole hyvä, aloita täältä. *hihu* http://www.milfhunter.com/