SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,197 views

Jutu

Posts: 3,054

#7721 • • Jutu Blondi

Mellu-, 9.11.2005 13:13:
---
mariquita, 9.11.2005 12:59:
Joo, must kans kiltteys on iiiiso miinus; mä oon ite niin kauhee narttu sille päälle sattuessani, et jossain vaiheessa jyräisin kiltimmän tyypin ihan nurin
---
hahaha sama täällä *lmao*


Hihi, kunnon catfight silloin tällöin pitää mielen vireänä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#7722 • • Jutu Blondi

Avernian, 9.11.2005 13:20:
Totta. Onneksi catfighteihin ei kuulu miehiä. *hih*


Kuuluuhan. Eikös kollitkin ole kissoja? *vink*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mellu-

Posts: 4,006

#7723 • • Mellu-
liian kiltit miehet vaan käyvät hermoille.. jos haluisin jotakin kilttiä niin ostasin kilpikonnan *igor* pitää olla vähän särmää ja väriä hyvässä mielessä, hakusessa ei siis oole mitään vaimonhakkaajaa *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Manolo

Posts: 34

#7724 • • Manolo
No mä nyt oon hyvin huono asiaan mitään ilmaisemaan jos ootte yhtään aikaisemmin mitään kirjoittamiani juttuja lukenu MUTTA eikö kuitenkin pidä jotain kilttiä ihmisestä löytyä?

Musta tuntui että edellinen suhteeni kun loppui suurin piirtein siihen kiltteyteeni niin musta tuntui että se nainen halusi jotain TODELLA vahvaa vastapuolta niin siinä melko kovakin kaveri on liian kiltti...eli ihmisistä voi saada erilaisen kuvan erilaisten ihmisten silmissä.

Väitän erittäin kovasti että en oo mikään mammanpoika joka sanoo aiva vaan että ihan miten sä haluat...Siltikin vaikka kuinka kova ja omapäinen yritän olla niin mua pidetään liian ystävällisenä. Mun ystävällisyys tekee mut itteni onnelliseksi ja ei se oo mitään sellaista täyspäiväistä miettimistä että kuinka ton teen onnelliseksi vaan sitä että jos esim. on vapaa-aikaa niin tekee rakkaalleen jotain kivaa esim........

Mä oon aina eläny täysin omaa elämääni joskis tietysti suhteessa aina joutuu jonkinlaisiin kompromisseihin mitkä tietysti taas on olennainen osa oikeaa suhdetta mutta kuitenkin oon tehny aina ne asiat mitkä kuuluu muhun ja mitä vaadin omalta elämältä.

Kaiken ton jälkeen vaan tuntuu niin turhalta kun joku sanoo just sitä, että on liian kiltti ja ystävällinen....vaikka vain yrittää tehdä omasta elämästään elmämisen arvoisen ja tietty samalla toisenkin...En tästä kummemmaksikaan muutu ja näillä on vaan mentävä. Mäkään en tosiaankaan mitään liian kilttiä ihmistäitselleni kaipaa mutta tiedänpähän ainakin missä MUN mielestä se liiallisen kiltteuden raja kulkee...

--
Life is a bitch and then you die

dubious

Posts: 158

#7725 • • dubious ribidim
Manolo, syytetään tästäkin jenkkiläistä leffaviihdettä, niiden syytä kaikki on *nauru*
Mellu-

Posts: 4,006

#7726 • • Mellu-

Manolo, 9.11.2005 13:46:
-clip-



ihan hyvä pointti, mutta kyse ei ollutkaan imo ystävällisyydestä ja sellasesta kiltteydestä, siis hmm osaisinkohan selittää : vaan siitä ett liian kiltti mies on IMO mm, aina samaa mieltä/ihan sama,ei osaa tehdä itsenäisiä päätöksiä vaan kysyy AINA multa, lepertelee ja lässyttää melkeen joka väliin,ostelee ajoittain jotain tai lahjottelee omistaan,koittaa jatkuvasti tehdä mun olon ja elämisen liiankin helpoksi.. mä tarvitsen huonoja päiviä siihen että pidän jalat maassa jne *ding* okei.. en tiiä oliks tästä postauksesta mitää hyötyä *nauru*

tietenkää kukaa ei tahallisesti halua toisen mieltä pahottaa ..tai jos haluu ni on aika pimee :p

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Manolo

Posts: 34

#7727 • • Manolo

dubious, 9.11.2005 13:52:
Manolo, syytetään tästäkin jenkkiläistä leffaviihdettä, niiden syytä kaikki on *nauru*



PISTE. *piis*

--
Life is a bitch and then you die

Dementation

Posts: 2,892

#7728 • • Dementation wednesday?
No mitäs teille muille sinkuille kuuluu?

En oo pitkään aikaan kysellyt kuulumisia.
Minulle kuuluu ihan hyvää *hih*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

sensei

Posts: 125

#7729 • • sensei Käyttäjä

Dementation, 9.11.2005 16:39:
No mitäs teille muille sinkuille kuuluu?

En oo pitkään aikaan kysellyt kuulumisia.
Minulle kuuluu ihan hyvää *hih*



Mitäs tässä, sinkkuna ollaan edelleen. Muuten on ihan kivaa.
pirpeli

Posts: 5,533

#7731 • • pirpeli
I'm so fucking single, I could ....laugh. Sinkkuluukku roxoxoxor!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sensei

Posts: 125

#7732 • • sensei Käyttäjä

onni3mk, 9.11.2005 10:03:
---
sensei, 9.11.2005 00:44:
Naisilta toivottavia luonteenpiirteitä (oma näkemys):
---


Mitä tarkottaa leppoisa noin käytännössä?

Ei noi sun vaatimukset niin vaikeilta vaikuta. Mun käsittääkseni lähes jokainen täyttää noi. Ainakin mun kaveripiirissä. Itseni mukaan lukien...*vink*



Leppoisa= semmoinen mukavan rento, ei jännitä turhaan asioista joista ei tarvitse jännittää. Ei kuitenkaan semmonen chill 24/7-tyyppi *nukkuu*, pitää osata ottaa vastuuta ja aloitteellisuutta..

En sitten tiedä missä vika kun ei tuo flaksi tunnu käyvän ei sitten millään..*ding*
onni3mk

Posts: 3,973

#7733 • • onni3mk Onni on.

Manolo, 9.11.2005 13:46:
Väitän erittäin kovasti että en oo mikään mammanpoika joka sanoo aiva vaan että ihan miten sä haluat...Siltikin vaikka kuinka kova ja omapäinen yritän olla niin mua pidetään liian ystävällisenä. Mun ystävällisyys tekee mut itteni onnelliseksi ja ei se oo mitään sellaista täyspäiväistä miettimistä että kuinka ton teen onnelliseksi vaan sitä että jos esim. on vapaa-aikaa niin tekee rakkaalleen jotain kivaa esim........



Ehkä sille tytölle tuli huono omatunto, kun se ei tehny sulle kivaa? En kyl tiiä, onks toi ihan jättämisen syy, mut... Mulle vois tulla huono omatunto ja alkaa ahdistaa, jos toinen tekee kaikkee ihanaa, mut ite ei osaa tai ei vaan tee. Ja vaikkei se toinen vaatiskaan.

sensei, 9.11.2005 17:55:
Leppoisa= semmoinen mukavan rento, ei jännitä turhaan asioista joista ei tarvitse jännittää. Ei kuitenkaan semmonen chill 24/7-tyyppi *nukkuu*, pitää osata ottaa vastuuta ja aloitteellisuutta..

En sitten tiedä missä vika kun ei tuo flaksi tunnu käyvän ei sitten millään..*ding*



Ehkä sä et huomaa tapaamistas ihmisistä niitä, joiden kans vois tulla jotain. Et ehkä tajua tehdä asialle mitään ja osottaa kiinnostustas, joten toiseltakin jää sut huomaamatta. Emmä tiedä ymmärrätkö mun pointin, mut mä uskon, et mulla käy näin aika usein. Mulla kestää tajuta, et tohon vois tutustua paremmin ja ihan "sillä" mielellä. *hymy*

--
Onni on.

Manolo

Posts: 34

#7734 • • Manolo

onni3mk, 9.11.2005 18:18:
---
Manolo, 9.11.2005 13:46:
Väitän erittäin kovasti että en oo mikään mammanpoika joka sanoo aiva vaan että ihan miten sä haluat...Siltikin vaikka kuinka kova ja omapäinen yritän olla niin mua pidetään liian ystävällisenä. Mun ystävällisyys tekee mut itteni onnelliseksi ja ei se oo mitään sellaista täyspäiväistä miettimistä että kuinka ton teen onnelliseksi vaan sitä että jos esim. on vapaa-aikaa niin tekee rakkaalleen jotain kivaa esim........

---


Ehkä sille tytölle tuli huono omatunto, kun se ei tehny sulle kivaa? En kyl tiiä, onks toi ihan jättämisen syy, mut... Mulle vois tulla huono omatunto ja alkaa ahdistaa, jos toinen tekee kaikkee ihanaa, mut ite ei osaa tai ei vaan tee. Ja vaikkei se toinen vaatiskaan.


---
Ei se juttu ollu yksipuolista...Kyllä mäkin sain mitä halusin ja enemmänkin...mutta se tuntui olevan juuri niin päin että hän saa olla sellainen ja mä en...toi oli niinku HITON karkea versio mut pointin varmaan tajuaa... Mä vaan en jaksa tajuta... mut eihän Vesakaan tajuu *senkin*.....mulla arvon naiset alkaa loppua huumori teidän suhteen!!!

--
Life is a bitch and then you die

onni3mk

Posts: 3,973

#7735 • • onni3mk Onni on.

Manolo, 9.11.2005 19:27:
mulla arvon naiset alkaa loppua huumori teidän suhteen!!!



Älä nyt hyvä mies vielä luovuta! Sä oot vaan tavannu ihan vääriä naisia! Älä soimaa meitä muita niiden takia *hali*

--
Onni on.

Nepenthe

Posts: 141

#7736 • • Nepenthe

Annakins,
Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.



Kyl on ihmisii, jotka on kilttejä ja joilla on kunnianhimoa... Meistä vaan ei tykkää sit kukaan! *vink*

/N
sensei

Posts: 125

#7737 • • sensei Käyttäjä

onni3mk, 9.11.2005 18:18:

Ehkä sä et huomaa tapaamistas ihmisistä niitä, joiden kans vois tulla jotain. Et ehkä tajua tehdä asialle mitään ja osottaa kiinnostustas, joten toiseltakin jää sut huomaamatta. Emmä tiedä ymmärrätkö mun pointin, mut mä uskon, et mulla käy näin aika usein. Mulla kestää tajuta, et tohon vois tutustua paremmin ja ihan "sillä" mielellä. *hymy*



Tuo saattaa olla hyvin totta, vaikea asia vain korjata hetkessä. Mutta eiköhän se flaksendaaleni käy jossainvaiheesa itse kullakin *pepsodent*
Nitta

Posts: 5,021

#7738 • • Nitta Sateenkaaren päässä

onni3mk, 9.11.2005 18:18:
---naps---
Ehkä sä et huomaa tapaamistas ihmisistä niitä, joiden kans vois tulla jotain. Et ehkä tajua tehdä asialle mitään ja osottaa kiinnostustas, joten toiseltakin jää sut huomaamatta. Emmä tiedä ymmärrätkö mun pointin, mut mä uskon, et mulla käy näin aika usein. Mulla kestää tajuta, et tohon vois tutustua paremmin ja ihan "sillä" mielellä. *hymy*



Tämä on kyllä aika yleinen ilmiö, mutta kukas sitä aina jaksaisikaan kulkea antennit ylhäällä *hihu*
ninni

Posts: 489

#7739 • • ninni sydän
*igor*

ei aina voi voittaaa *pökr*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

mariq

Posts: 2,154

#7740 • • Edited mariq

Nitta, 10.11.2005 06:49:
Tämä on kyllä aika yleinen ilmiö, mutta kukas sitä aina jaksaisikaan kulkea antennit ylhäällä *hihu*


Mulla ikävä kyllä on noi antennit automaattisesti yleensä aina ylhäällä, enkä oikeestaan pääse säätöihin käsiks, et saisin ne alas, vaik haluisin..
Tai jos tätä sapelin vertauskuvaa käyttää, ni mun lonkerot hamuilee ympärilleen jatkuvasti, mutta aika harvoin saavat mistään/ kenestäkään minkäänlaista otetta.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.