SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,049 views

Esa

Posts: 947

#7761 • • Edited Esa

mange, 9.11.2005 19:50:
Ehdotus:
Täällä klubbarissa kun on tuo Keltaiset Sivut osio niin siellä voisi olla myös oma kohta sinkuille. Vähän niin kuin Soittajat osio jossa hehkutellaan dj-skillzei ja muuta sontaa. =)



Eiks deittinettejä ym. epätoivon mekkoja ole ihan tarpeeksi... *nukkuu*
Mut jos välttämättä haluis kehittää jotain joka olis vielä hyvän maun rajoissa(?!:D) niin miten ois vaikkapa:

Omalle profiili-sivulle "status-hymiö"-ominaisuus, jonka voi valkkaa asetuksista päälle(haluttu väri)/pois päältä(oletusarvo).

Esim.

redsmiley.gif

= "not available"

yellowsmiley.gif

= "eos/vaiheessa"

greensmiley.gif

= "saa tulla juttelee"


Vrt. liikennevalo:

trafficlight.gif
Nauskiss

Posts: 532

#7762 • • Nauskiss

Zapa, 11.11.2005 15:16:
---
Nauskiss, 11.11.2005 15:08:
---
Zapa, 11.11.2005 15:03:
---
Nauskiss

Toi perusarvot kohdillaan on aika venyvä käsite; mitä SÄ sillä tarkotat? *hymy*

---

perusarvot & pinnallisuus menee siis ristiin eli jos nainen on pinnallinen, niin sitten sitä ehkä kiinnostaa elämässä pelkästään kauniit vaatteet, millainen auto sen poikaystävällä on ja ei ole kiinnostunut ihmisistä muuten kuin hyödykkeinä jne. maalliset turhanpäiväiset asiat siis. jos on perusarvo-ihmisiä niin sitten ne asiat mitkä merkkaa ovat perhe, ihmissuhteet, terveys ja (työ & opiskelu jossain määrin) jne.

selkeää, eikö :)

---

Ok, näkemyksesi selvisi. *hymy*

Mutta, noiden kahden ihmislajin [pinnalliset <-> perusarvo-ihmiset] lisäksi on lukuisia muita.

---

On toki muita, mutta en ottais semmoista ihmistä kuka on _täysin_ pinnallisten juttujen parissa/varassa.



Hmm... Ilmaisin itseäni äsken turhan niukasti ja arvoituksellisesti, yritän selventää:

Mun mielestä voi olla vaikka _täysin_ syvällinen, muttei silti konventionaalinen. Ts. perinteiden noudattaminen ei ole ainakaan minulle automaattisesti merkki syvällisyydestä. Niitähän voi noudattaa varsin pinnallisistakin syistä. Kuten, ollakseen sellainen kuin muut (esim. sukulaiset) haluaa...

Yleensä sanaa arvot käytetään puhekielessä vähän toisin, kuin mikä sanan filosofinen merkitys on. Mulle tärkeitä arvoja ovat mm. vapaus, tasa-arvo ja elämän kunnioittaminen. Lisäksi olen individualisti, enkä suurella todennäköiyydellä tule noudattamaan elämässäni kovinkaan perinteistä kaavaa. [Käytän nyt itseäni esimerkkitapauksena siitä, että vaihtoehtoja akselin pinnallinen -> perusarvoihminen ulkopuolelta löytyy.]

Toki voi päätyä toteuttamaan elämässään ns. perinteistä kaavaa syvällisten ja henkilökohtaisten valintojen kautta; en siis yritä sanoa, etteikö ulospäin konventionaaliselta vaikuttava ihminen voisi olla syvällinen. *hymy*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

mariq

Posts: 2,154

#7763 • • mariq

Esa, 11.11.2005 15:17:
---
mange, 9.11.2005 19:50:

---
miten ois vaikkapa:

Omalle profiili-sivulle "status-hymiö"-ominaisuus, jonka voi valkkaa asetuksista päälle(haluttu väri)/pois päältä(oletusarvo).

Esim.

redsmiley.gif

= "not available"

yellowsmiley.gif

= "eos/vaiheessa"

greensmiley.gif

= "saa tulla juttelee"



*nauru* Loistoidea!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Zapa

Posts: 1,393

#7764 • • Zapa Mr Wrangler

Nauskiss, 11.11.2005 15:40:
---
Zapa, 11.11.2005 15:16:
---
Nauskiss, 11.11.2005 15:08:
---
Zapa, 11.11.2005 15:03:
---
Nauskiss

Toi perusarvot kohdillaan on aika venyvä käsite; mitä SÄ sillä tarkotat? *hymy*

---

perusarvot & pinnallisuus menee siis ristiin eli jos nainen on pinnallinen, niin sitten sitä ehkä kiinnostaa elämässä pelkästään kauniit vaatteet, millainen auto sen poikaystävällä on ja ei ole kiinnostunut ihmisistä muuten kuin hyödykkeinä jne. maalliset turhanpäiväiset asiat siis. jos on perusarvo-ihmisiä niin sitten ne asiat mitkä merkkaa ovat perhe, ihmissuhteet, terveys ja (työ & opiskelu jossain määrin) jne.

selkeää, eikö :)

---

Ok, näkemyksesi selvisi. *hymy*

Mutta, noiden kahden ihmislajin [pinnalliset <-> perusarvo-ihmiset] lisäksi on lukuisia muita.

---

On toki muita, mutta en ottais semmoista ihmistä kuka on _täysin_ pinnallisten juttujen parissa/varassa.

---


Hmm... Ilmaisin itseäni äsken turhan niukasti ja arvoituksellisesti, yritän selventää:

Mun mielestä voi olla vaikka _täysin_ syvällinen, muttei silti konventionaalinen. Ts. perinteiden noudattaminen ei ole ainakaan minulle automaattisesti merkki syvällisyydestä. Niitähän voi noudattaa varsin pinnallisistakin syistä. Kuten, ollakseen sellainen kuin muut (esim. sukulaiset) haluaa...

Yleensä sanaa arvot käytetään puhekielessä vähän toisin, kuin mikä sanan filosofinen merkitys on. Mulle tärkeitä arvoja ovat mm. vapaus, tasa-arvo ja elämän kunnioittaminen. Lisäksi olen individualisti, enkä suurella todennäköiyydellä tule noudattamaan elämässäni kovinkaan perinteistä kaavaa. [Käytän nyt itseäni esimerkkitapauksena siitä, että vaihtoehtoja akselin pinnallinen -> perusarvoihminen ulkopuolelta löytyy.]

Toki voi päätyä toteuttamaan elämässään ns. perinteistä kaavaa syvällisten ja henkilökohtaisten valintojen kautta; en siis yritä sanoa, etteikö ulospäin konventionaaliselta vaikuttava ihminen voisi olla syvällinen. *hymy*



OK, joo tosiaan luulin että tarkoitat pinnallisuuden ja perusarvojen välimaastoon sijoittuvaa ihmistyyppiä, ie. että on hieman pinnallinen mutta perusarvotkin ovat tärkeitä.

mutta joo toki sitten on muitakin arvoja kuin nuo mainitsemani.

se on tää aintterweb, kun täällä itsensä ilmaiseminen on niin selkeää :)
onni3mk

Posts: 3,973

#7765 • • onni3mk Onni on.

Esa, 11.11.2005 15:17:
Eiks deittinettejä ym. epätoivon mekkoja ole ihan tarpeeksi... *nukkuu*
Mut jos välttämättä haluis kehittää jotain joka olis vielä hyvän maun rajoissa(?!:D) niin miten ois vaikkapa:

Omalle profiili-sivulle "status-hymiö"-ominaisuus, jonka voi valkkaa asetuksista päälle(haluttu väri)/pois päältä(oletusarvo).

Esim.

redsmiley.gif

= "not available"

yellowsmiley.gif

= "eos/vaiheessa"

greensmiley.gif

= "saa tulla juttelee"


Vrt. liikennevalo:



Näistähän oli puhetta jo aikasemminkin. Sillon vaan keskustelun aiheena oli bileet joissa tota vois hyödyntää, et jokasella olis rinnuksissa joku tommonen väri systeemi *hihu*

--
Onni on.

Nauskiss

Posts: 532

#7767 • • Nauskiss

Zapa, 11.11.2005 15:48:

OK, joo tosiaan luulin että tarkoitat pinnallisuuden ja perusarvojen välimaastoon sijoittuvaa ihmistyyppiä, ie. että on hieman pinnallinen mutta perusarvotkin ovat tärkeitä.

mutta joo toki sitten on muitakin arvoja kuin nuo mainitsemani.

se on tää aintterweb, kun täällä itsensä ilmaiseminen on niin selkeää :)



Eiku tarkotin sen akselin ulkopuolelle sijoittuvia. Mutta, asia selvä ny. *hymy*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Nauskiss

Posts: 532

#7768 • • Nauskiss

Mark Hamilton, 11.11.2005 16:15:

City.fi:ssä on vieteltävissä hommeli...



Toi vieteltävissä kuulostaa härskiltä! *eiei*

Mieluummin: greensmiley.gif = "saa tulla juttelee"

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

sapeli

Posts: 11,768

#7769 • • sapeli jokukukamikä?
MTV3 Internetin Helmi-sivustolta lainattua:

Sinkkutyyppejä on viisi: vaeltaja, orpo, soturi, hoivaaja ja maagikko. Ne perustuvat psykiatrisiin termeihin skitsoidi, oraalinen persoonallisuus, psykopaatti, masokisti ja narsisti.

*nauru*

Mä oon maagikko eli narsisti *hih*

http://naiset.almamedia.fi/helmi/testit/

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#7770 • • Mellu-
meitsi on ton mukaan orpo *nauru*

"orvot kapinoivat systeemiä vastaan ja ovat kyynisiä.. jep jep.. that´s me

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

onni3mk

Posts: 3,973

#7771 • • onni3mk Onni on.

Mellu-, 12.11.2005 11:16:
meitsi on ton mukaan orpo *nauru*



Samis *nauru*

Osuu kyl aika hyvin oikeeseen..paitsi niinhän noi melkein aina tuntuu osuvan, oli vastaus mikä vaan *hih*

--
Onni on.

BuBu

Posts: 509

#7772 • • BuBu
Veltaja eli skitsoidi...

Vaeltaja kyl kuulostaa paljon kivemmalta kun SKITSOidi *nauru*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Avatar
#7773 • • GoA Guest
Vois muuten itsekin ilmoittautua tänne. Tosin mitn ilmoitusta en kyllä ala vääntämään. *hih*
rakettilehmus

Posts: 214

#7774 • • rakettilehmus villi lapsi
Sinkkutestin mukaan oon vaeltaja, joka kyl osuu aika nappiin.
dubious

Posts: 158

#7775 • • dubious ribidim
Tjahas, oon sit orpo *nauru*

Aika erikoista että about puolet kuvauksesta meni ihan nappiin, mutta puolet meni niin pahasti puihin että joutuis käyttämään aika reippaasti mielikuvitusta että sais itsensä siihen muottiin.
Nitta

Posts: 5,021

#7776 • • Nitta Sateenkaaren päässä

sapeli, 12.11.2005 10:53:
MTV3 Internetin Helmi-sivustolta lainattua:

Sinkkutyyppejä on viisi: vaeltaja, orpo, soturi, hoivaaja ja maagikko. Ne perustuvat psykiatrisiin termeihin skitsoidi, oraalinen persoonallisuus, psykopaatti, masokisti ja narsisti.

*nauru*

Mä oon maagikko eli narsisti *hih*



Mä taas olisin ton mukaan vaeltaja... niitä näyttää täällä olevan jo aika monta *nauru*
mariq

Posts: 2,154

#7777 • • mariq
Mä olen ilmeisesti vaeltaja.

"Kädet ovat yleensä kylmät, mikä kertoo vaikeuksista solmia läheisiä ihmissuhteita" Ilmankos mä olenkin täällä *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jutu

Posts: 3,054

#7778 • • Jutu Blondi
Jep. Yksi vaeltaja lisää. "Vaeltajan voi tunnistaa hiukan poissaolevasta ilmeestä..." Kuinka niin muka "hiukan"? *nauru* Ja toi vastaus oli jo arvattavissa. Se on ihan sama mikä testi on kyseessä, mutta jos siellä on yhtenä lopputuloksena Vaeltaja, niin kummasti se napsahtaa aina kohdalle.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Bio

Posts: 4,429

#7779 • • Bio The Bullies / Pinky
Mä olin se hoivaaja.. hot hot
`norah`

Posts: 77

#7780 • • `norah`
täällä taas...pikku tauko oli sinkkuilus...mut taas mennää:)

--
*keep your head up*