Manolo, 9.11.2005 13:46:
Väitän erittäin kovasti että en oo mikään mammanpoika joka sanoo aiva vaan että ihan miten sä haluat...Siltikin vaikka kuinka kova ja omapäinen yritän olla niin mua pidetään liian ystävällisenä. Mun ystävällisyys tekee mut itteni onnelliseksi ja ei se oo mitään sellaista täyspäiväistä miettimistä että kuinka ton teen onnelliseksi vaan sitä että jos esim. on vapaa-aikaa niin tekee rakkaalleen jotain kivaa esim........
Ehkä sille tytölle tuli huono omatunto, kun se ei tehny sulle kivaa? En kyl tiiä, onks toi ihan jättämisen syy, mut... Mulle vois tulla huono omatunto ja alkaa ahdistaa, jos toinen tekee kaikkee ihanaa, mut ite ei osaa tai ei vaan tee. Ja vaikkei se toinen vaatiskaan.
sensei, 9.11.2005 17:55:
Leppoisa= semmoinen mukavan rento, ei jännitä turhaan asioista joista ei tarvitse jännittää. Ei kuitenkaan semmonen chill 24/7-tyyppi , pitää osata ottaa vastuuta ja aloitteellisuutta..
En sitten tiedä missä vika kun ei tuo flaksi tunnu käyvän ei sitten millään..
Ehkä sä et huomaa tapaamistas ihmisistä niitä, joiden kans vois tulla jotain. Et ehkä tajua tehdä asialle mitään ja osottaa kiinnostustas, joten toiseltakin jää sut huomaamatta. Emmä tiedä ymmärrätkö mun pointin, mut mä uskon, et mulla käy näin aika usein. Mulla kestää tajuta, et tohon vois tutustua paremmin ja ihan "sillä" mielellä.