SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,759 views

larzizi

Posts: 1,661

#13841 • • larzizi

anniharha, 17.9.2007 19:11:
Oho, oommä tyhymä, en osannu laskea kolmeen! Jos oisin osannut niin oisin laittanut kyllä paatosteluni perään et "enkä mä tarkoita sun tapauksen kolmea päivää, sopimusasiat on erikseen *vink*" *lmao*



Joo, en ollut varma viittasitko sillä samalla tähän mun tapaukseen, joten aattelin vaan varmistaa *nauru*

Saa nähdä miten sen huomisen nyt käy, kun ei olla siitä vielä mitään puhuttu lauantaisen jälkeen *blush*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

anniharha

Posts: 1,937

#13842 • • anniharha

larzizi, 17.9.2007 19:49:

Saa nähdä miten sen huomisen nyt käy, kun ei olla siitä vielä mitään puhuttu lauantaisen jälkeen *blush*



*peukkujapitel**vink*

--
and though my words could save the world they never come out right

larzizi

Posts: 1,661

#13843 • • larzizi

anniharha, 17.9.2007 19:50:
*peukkujapitel**vink*



*vink* Oon kyllä niin huono odottamaan tämmösiä, että oon aikamoinen adhd täällä tällä hetkellä *nauru*

Tosin jos huomisesta ei tule mitään, mulla on pieni varasuunnitelma viikonlopun varalle *hymy*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#13846 • • asdf

astaroth, 17.9.2007 18:29:
tanssiminen tosin on poikkeus, heitä on harvassa. mutta tanssitaito nyt ei taas olekaan vastakkaisessa osapuolessa mulle se suurin turn on :P



Tarkotin lähinnä vaan tota tanssimista. :) Ja myönnä pois, et jos nainen tanssii sun mielestä niin hyvin että ansaitsee erikoismaininnan, ni kyllä se vähän kiinnostusta herättää!
Avatar
#13847 • • astaroth Guest

Zenni, 17.9.2007 20:49:
Tarkotin lähinnä vaan tota tanssimista. :) Ja myönnä pois, et jos nainen tanssii sun mielestä niin hyvin että ansaitsee erikoismaininnan, ni kyllä se vähän kiinnostusta herättää!


niin, mutta naisen tanssi herättäisikin minun huomioni (ja en siis tarkoita mitään "u gotta work iiiiit, u gotta push iiiiit, kattokaa mun PERSETTÄ!"-tyyliä), niin ei se todellakaan tarkoita minulle sellaista harvinaista tapausta, josta minun täytyisi pitää kiinni :)

itseäni viehättää paljon enemmän positiivinen ja nauttiva olemus kasvoilta, aivan sama miten tanssii :)
asdf

Posts: 3,155

#13848 • • asdf

astaroth, 17.9.2007 21:19:
niin, mutta naisen tanssi herättäisikin minun huomioni (ja en siis tarkoita mitään "u gotta work iiiiit, u gotta push iiiiit, kattokaa mun PERSETTÄ!"-tyyliä), niin ei se todellakaan tarkoita minulle sellaista harvinaista tapausta, josta minun täytyisi pitää kiinni :)



Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P

Okei menee vähä liian vääntämiseks :D
Avatar
#13849 • • astaroth Guest

Zenni, 17.9.2007 21:22:
Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P


kaikista hemmetin rennoista naisista tulee aina vaan kavereita >:(
asdf

Posts: 3,155

#13850 • • asdf

astaroth, 17.9.2007 21:38:
---
Zenni, 17.9.2007 21:22:
Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P

---

kaikista hemmetin rennoista naisista tulee aina vaan kavereita >:(



Pitää muute paikkansa miestenki kanssa. Tai sit sen rentouden sisäistää liian myöhään :(
KooKie

Posts: 4,338

#13851 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 17.9.2007 21:43:
---
astaroth, 17.9.2007 21:38:
---
Zenni, 17.9.2007 21:22:
Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P

---

kaikista hemmetin rennoista naisista tulee aina vaan kavereita >:(

---

Pitää muute paikkansa miestenki kanssa. Tai sit sen rentouden sisäistää liian myöhään :(



Ehkä se rentous ensikättelyssä on vaan korrelaatiossa siihen, ettei se heebo oo sun mielestä kuumottava tapaus, eli mahdollinen ihastumisen kohde. Kuka voi sanoa, että ne ihastuksen perhoset tuntuu "rennolta"?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Piia

Posts: 110

#13852 • • Piia

KooKie, 17.9.2007 21:49:
---
Zenni, 17.9.2007 21:43:
---
astaroth, 17.9.2007 21:38:
---
Zenni, 17.9.2007 21:22:
Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P

---

kaikista hemmetin rennoista naisista tulee aina vaan kavereita >:(

---

Pitää muute paikkansa miestenki kanssa. Tai sit sen rentouden sisäistää liian myöhään :(

---


Ehkä se rentous ensikättelyssä on vaan korrelaatiossa siihen, ettei se heebo oo sun mielestä kuumottava tapaus, eli mahdollinen ihastumisen kohde. Kuka voi sanoa, että ne ihastuksen perhoset tuntuu "rennolta"?


Mie en ainakaan voi! *hih* Ihastumisessahan on just parasta se ku jännittää, kädet hikoo ja perhoset lentää vatsassa! *plur* Ja sen tunteen on tultava eka... sit vasta se rentous...!
Avatar
#13853 • • astaroth Guest

Zenni, 17.9.2007 21:43:
Tai sit sen rentouden sisäistää liian myöhään :(


onneksi on aina mahdollisuus tehdä aloite ja saada suurella prosentilla välit epämukaviksi *irony*
coolcat82

Posts: 771

#13854 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Yaeh! Puolen vuoden sinkkuilun jälkeen alkaa tuntua siltä ettei seurustelua tarvi enää mihinkään *tanssittel* Kyllä on hubaa ollu *iloinen* ja hubat saa mun puolesta jatkua nyt sen aikaa et jos 8 vuotta meni kolmeen seurusteluun, ni seuraavat 8 vuotta otetaankin sitte takasin menetettyä aikaa *plur* ah ihana vapaus!!! *sydän*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#13855 • • larzizi
Ei onnistunut näkeminen tänään, mutta lauantaina uus yritys *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lyylikki

Posts: 2,975

#13856 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Piia, 17.9.2007 21:59:
---
KooKie, 17.9.2007 21:49:
---
Zenni, 17.9.2007 21:43:
---
astaroth, 17.9.2007 21:38:
---
Zenni, 17.9.2007 21:22:
Nii mut se ois samal kato hemmetin rento :P

---

kaikista hemmetin rennoista naisista tulee aina vaan kavereita >:(

---

Pitää muute paikkansa miestenki kanssa. Tai sit sen rentouden sisäistää liian myöhään :(

---


Ehkä se rentous ensikättelyssä on vaan korrelaatiossa siihen, ettei se heebo oo sun mielestä kuumottava tapaus, eli mahdollinen ihastumisen kohde. Kuka voi sanoa, että ne ihastuksen perhoset tuntuu "rennolta"?

---

Mie en ainakaan voi! *hih* Ihastumisessahan on just parasta se ku jännittää, kädet hikoo ja perhoset lentää vatsassa! *plur* Ja sen tunteen on tultava eka... sit vasta se rentous...!



Hitto kun muistais, että miltä ne ihastumisen perhoset tuntuu :(

Kyllä musta on ihan kivaa vähän säpistä ja joos ajatteleehan sitä silleen, että on vähän tilulilu...mut miltä se taas tuntuikaan, kun toinen on ihan k.u.o.l.e.t.t.a.v.a.n ihana. Etkä voi olla sen lähellä, mutta et voi olla erossa. Et tiedä mitä laittaisit viestiin, joten laitat vaikka vaan tyhjän.

Vai onko ne ajat vaan takana? Onko musta tullut liian vanha ja liian järkevä semmoseen? Mä oon ihan sika rento, joten ehkä sen takia mä pyörinki täällä luukussa.
Avatar
#13857 • • aalto2 Guest
Ilkeetä ku on näin hemmetin pimeetä, kylmää ja kosteaa ja joutuu joka päivä tulee yksin kotiin *poks* ja parasta on et syksyä kohden vaan toivois jotain... mitä? en tiedä.
sadesola

Posts: 409

#13858 • • sadesola Kettu mikä kettu

Lucifer Inc ™, 18.9.2007 20:34:
Ilkeetä ku on näin hemmetin pimeetä, kylmää ja kosteaa ja joutuu joka päivä tulee yksin kotiin *poks* ja parasta on et syksyä kohden vaan toivois jotain... mitä? en tiedä.



Hommaa minibussi ja lastaa se
vanhoilla karvaisilla miehillä.
Ajatuskin jo lämmittää mieltä.

Hankkikaa vielä yhdessä mandoliini,
niin johan helpottaa syystuska. *pepsodent*

--
KABOOM!

Avatar
#13859 • • aalto2 Guest

sadesola, 18.9.2007 20:41:
Hommaa minibussi ja lastaa se
vanhoilla karvaisilla miehillä.
Ajatuskin jo lämmittää mieltä.

Hankkikaa vielä yhdessä mandoliini,
niin johan helpottaa syystuska. *pepsodent*



saaks olla mandoliinin sijasta banjo? :P
Janisa

Posts: 2,226

#13860 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mua arsyttaa ettei oo ketaan kelle kitista! *grr*

Nimim. Huono paiva. *dissaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...