JasonX, 14.7.2008 18:56:
Mulle nyt ei lämpee saunakaan - paitsi ehkä bensalla :D
mulle ehk lasolilla:/
19,912 posts, 996 pages, 8,080,754 views
JasonX, 14.7.2008 18:56:
Mulle nyt ei lämpee saunakaan - paitsi ehkä bensalla :D
hallucinogen, 13.7.2008 22:54:
---
plink, 13.7.2008 22:12:
yks viesti tuli, et en mä kovin kauas tavoitteesta jäänyt. :D eikä sekään edes mikään treffikutsu, vaan muuten vaan mukavien juttelua:) usko meni nyt tähän topikkiin. ;D
---
Toi on erittäin hyvä saalis jos suhteuttaa siihen montako viestiä mä olen saanut muutaman vuoden oleskelun aikana kun mä oon ollut tässä luukussa :D.
Nollasta on paha nyhjästä :D
terraluna, 17.7.2008 00:24:
Tarkoittaako tää et ei kannata ilmoittaa olevansa sinkku? Hmm..
J Raninen, 17.7.2008 00:33:
---
terraluna, 17.7.2008 00:24:
Tarkoittaako tää et ei kannata ilmoittaa olevansa sinkku? Hmm..
---
[MUTU ALERT!]
No ei tietenkään. Jos on joku on sinkku niin silloin kyseisessä henkilössä on jotain vikaa. Eli siis logiikalla "jos se ei kelpaa muille, niin miks mä sitten ottaisin semmosen vaivoikseni?"
Varatuthan ne aina on niitä halutuimpia / halutuimmathan ne on aina niitä varattuja -> noidankehä.
Varatuthan ne aina on niitä halutuimpia / halutuimmathan ne on aina niitä varattuja -> noidankehä.
Jos on joku on sinkku niin silloin kyseisessä henkilössä on jotain vikaa. Eli siis logiikalla "jos se ei kelpaa muille, niin miks mä sitten ottaisin semmosen vaivoikseni?"
siveys, 17.7.2008 02:38:
Alan kuitenkin päivä päivältä tulemaan pessimistisemmäksi sen suhteen, että kukaan nainen (tai mies for that matter) onnistuisi viemään minulta jalkoja alta ja tuomaan sellaisen paria hetkeä pitkäkestoisemman rakastumisen tunteen, jossa kaikki toisessa on vaaleanpunaista. Lopulta tuon tunteen kaipuu varmaan on se suurin tekijä, joka saa jaksamaan pitää mitään mielenkiintoa yllä vastakkaiseen sukupuoleen. Ja jos tämän tunteen saavuttaminen ei ole mahdollista (kaltaiselleni oudolle persoonalle) niin miksi minä enää treffeillä jaksaisin rampata kun elämässäni on jo useampia kokonaisuutena äärimmäisen kauniita ystäviä, jotka täyttävät kaikki inhimilliset tarpeeni läheisyyden kaipuusta ajatusten vaihtoon?
kilobitti, 17.7.2008 02:36:
---
Jos on joku on sinkku niin silloin kyseisessä henkilössä on jotain vikaa. Eli siis logiikalla "jos se ei kelpaa muille, niin miks mä sitten ottaisin semmosen vaivoikseni?"
---
Mä en enää osaa, ehkä parantuneen itsetunnon
myötä, nähdä että sinkkuuteni kertoisi jotakin
minusta. Olen kuitenkin ihan pätevä kaveri,
perusasiat kunnossa jne, ja vaikka joskus heitän
epäkorrektia läppää osaan kuitenkin sulkea suuni
kun sen aika on. Voi toki olla etten ole ihan se
helpoin tyyppi ja olen ehkä jopa nirso tyttöjen
suhteen, mut loppupeleissä väitän kuitenkin että
sinkkuuteni kertoo lähinnä.....noh, eipä juuri muuta
kuin että en ole tavannut sitä oikeaa tyyppiä.
Lyylikki, 17.7.2008 09:38:
Oletkos pohtinut sitä, että mahdollisesti tavoitteesi on liian korkealla.
kilobitti, 17.7.2008 13:33:
---
---
Lisäksi hyvät jutut lähtevät usein toimimaan ilman sen kummempia säätöjä, uhrilahjoja ja rituaalitansseja - kun molempia kiinnostaa, asiat tapahtuvat kuin itsestään.
AnderS, 17.7.2008 13:49:
---
kilobitti, 17.7.2008 13:33:
---
---
Lisäksi hyvät jutut lähtevät usein toimimaan ilman sen kummempia säätöjä, uhrilahjoja ja rituaalitansseja - kun molempia kiinnostaa, asiat tapahtuvat kuin itsestään.
---
110% samaa mieltä! Silloin ku kumpikin on samalla aaltopituudella ja molemmilla kiinnostus pilvissä, ei tosiaan tarvi miettiä mitään turhia. Kaikki turha venkoilu ja ns"pelailu" on syvältä *nuksesta!
sativa, 17.7.2008 12:48:
Edit. Niin ja voi ehkä olla jotenkin naiivi kuva rakkaudesta.. Mutta en pysty kertakaikkiaan olemaan ihmisen kanssa, josta en tykkää tosissani, niin, että mahanpohjassa tuntuu. Sitä on yritetty, on mulla irtosuhteitakin ollut, mutta enää vaan ei vois niinkun vähempää kiinnostaa.