SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,361 views

isokeksi

Posts: 260

#17741 • • isokeksi iskekosi
Hihityttäää! On mahdollisuus, että voisin lipua pois täältä luukusta pian. Eipä ole tällaista tilannetta ollut kolmeen neljään vuoteen, hihihihi *plur**pihkassa**pus*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#17742 • • Aurinkoneiti
Mielenrauha löytyi itsekseen olemiseen. Ihmisiä on tullut vastaan ohikulkijoina...Moi ja heippa, matka jatkuu etteenpäin *hihu*
evvk

Posts: 1,918

#17743 • • Edited evvk
Olen, mielummin sinkku jos en saa vähintään PlayBoy tason muijaa, jolla on techno-kuteet, tasapohjaiset kengät ja polkkatukka jonka vaatteita saa sovittaa kuin se olisi nukke. :) :) :) ;) ;) ;).
Vai meenkä ostamaan barbin?
Heräsipä Kata Kärkkäisen vierestä aamulla ;) ;) ;)
eugina

Posts: 898

#17746 • • eugina YleX tt-i *sydän*
"uus" kämppä, uudet kujeet, uus elämä!! *tanssittel*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Avatar
#17747 • • Krankkenhakken Guest
Tänneppä tultiin 3 vuoden ja kahden kuukauden jälkeen. Oma fiilis on loistava, surettaa vaan toisen puolesta.
evvk

Posts: 1,918

#17749 • • evvk
Iskurepliikki Top-5
1# Paljonko sun mutsis työtää kuulaa?
2# Onko suun vaaris kova pilkkimään?
3# Moneen osaan sä pilkot appelsiinin?
4# Syötkö sä banaania?
5# Käytsä usein täällä?
vns

Posts: 276

#17750 • • vns
6# Tu pelaa shakkia

Toimi ainaki taiteidenyös *joo*
alphamagic

Posts: 3,628

#17751 • • alphamagic

Replying to SINKKULUUKKU:

Aurinkoneiti, 14.8.2009 18:40:
Kaupan kassajonossa teki mieli halata edessäni seisovaa miestä. Menin hämilleni, kun hän katsoi minua pakatessaan ostoksiaan...Voih, olisi ihanaa, jos olisi joku, jota voisi rakastaa. *sydän**sydän**sydän*



uuh tuollaset arkielämän pikkupiristykset on ihan huippuja *hihu* kaupungilla kävellessä bongaa aina välillä (tänään:D) kauniita ihmisiä joille puolivahingossa hymyilee ja joskus sielt tulee jopa hymyjä takasin *tirsk* niist jää niin hyvä fiilis :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

evvk

Posts: 1,918

#17752 • • evvk

Replying to SINKKULUUKKU:

alphamagic, 1.9.2009 19:53:
---
Aurinkoneiti, 14.8.2009 18:40:
Kaupan kassajonossa teki mieli halata edessäni seisovaa miestä. Menin hämilleni, kun hän katsoi minua pakatessaan ostoksiaan...Voih, olisi ihanaa, jos olisi joku, jota voisi rakastaa. *sydän**sydän**sydän*

---


uuh tuollaset arkielämän pikkupiristykset on ihan huippuja *hihu* kaupungilla kävellessä bongaa aina välillä (tänään:D) kauniita ihmisiä joille puolivahingossa hymyilee ja joskus sielt tulee jopa hymyjä takasin *tirsk* niist jää niin hyvä fiilis :)



Kaupan kassalla hyvän näkönen myyjä hymyili mutta en vastannut siihen ja se näyitti aristelevan. No joo ehkä se oli liian megabeibe.
Nex

Posts: 83

#17753 • • Nex
Nyyh tääl edellee, en haluuUUU! En jaksa :) sinkkuilu on tylsää pidemmän päälle.. Varsinkin öisin tulee kamala olo sniffa. ^-^ kaikil tuntuu olevan oma kulti.Mistä miehiä pongaa parhaiten?Toisaalt en mä halua metsästää :P Haluaisin esittää kysymyksen :) Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin? Hm, minua kai ei koskaan oo silleen lykästänyt.. Mutta olis hauska kuulla, tai sille kai pitäs olla ihan eri topic..
evvk

Posts: 1,918

#17754 • • Edited evvk
Mää oon ollut ikäni sinkku.. oli niitä yhden_illan_juttuja.. mut joo nyyh.
evvk

Posts: 1,918

#17755 • • Edited evvk

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 1.9.2009 22:03:
Nyyh tääl edellee, en haluuUUU! En jaksa :) sinkkuilu on tylsää pidemmän päälle.. Varsinkin öisin tulee kamala olo sniffa. ^-^ kaikil tuntuu olevan oma kulti.Mistä miehiä pongaa parhaiten?Toisaalt en mä halua metsästää :P Haluaisin esittää kysymyksen :) Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin? Hm, minua kai ei koskaan oo silleen lykästänyt.. Mutta olis hauska kuulla, tai sille kai pitäs olla ihan eri topic..



Jaa a eipä oo tulluu kukaan koittaan kun baarissa/bileissä selvinpäin tai kännissä.. mut ei tällästä tapahdu kuin muutama kerta vuodessa ja silti ei natsaa.. olen liian arka ja ujo. Tiään kyllä että potentiaalin aina näkee mutta kun en ole varma. Miksi ei voi sanoa vaan suoraan että kiinostaa eikä tulla heittään vaan lääppää tai isku repliikejä. Ja varsinkin oon sitä epävarmempi mitä paremman näkönen on yrittäjä ja sellaisista joiden ulkonäkö ei yhtään miellytä ei kiinnosta yhtään. Jutut mitkä sitten syntyy ei kauaa kestä.
turquoise

Posts: 732

#17756 • • Edited turquoise e-ra2co

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 1.9.2009 22:03:
Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin?



Ei. Noin kerran. Katselin Anttilan ale-DVD:itä ja vieressä ollut nuori mies näytti mulle, että "Tää on aika hyvä leffa" ja työnsi sen mulle. No, luin sen takakannen eikä ollu kyl mikää erikoisen kuulonen *vink* Mut en mä tiedä oliko toi mikään iskuyritys, kai se jonkinlaista keskustelunavausta yritti johon mulla ei ollut valitettavasti mitään kommentoitavaa.

Edit. Kerran on töissä pyytänyt joku jätkä ulos, kun olin yksin illassa. Seki tuli aika puun takaa, koska se tyyliin haukku eka mun ruoan ku kysyin, että maistuuko "Njoo, kyl tää nyt menettelee". Ollaan kaverin kanssa pohdittukin, että yllättävän usein kun joku tulee vittuilemaan esim. baarissa se tarkoittaakin sillä hyvää. Eräs jätkä tuli iskemään kyseistä tyyppiä niin, että se haukku eka sen silmälasit. No arvatkaa toimiko?

Katoin yks päivi iki-ihanan Theroux-dokumentin, joka käsitteli mielen manipulointia. En valitettavasti muista sitä tarkasti, mutta osapuilleen. Parhaiten toimii taktiikka (mies testasi naiseen), jossa ensin lähestytään ihmistä, esitellään, sanotaan jokin pieni imartelu ja aletaan jutella. Hämmästyttävän moni nainen vaihtoi hänen kanssaan numeroita tämän jälkeen. Vertailukohtana oli tilanne ilman imartelua, jolloin juuri kukaan ei jäänyt juttelemaan.
Niin, ja tämä koe tehtiin siis kadulla keskellä kirkasta päivää.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

larzizi

Posts: 1,661

#17757 • • larzizi

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 1.9.2009 22:03:
Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin?


On kyllä niin harmi ettei ihmiset uskalla keskellä päivää/selvinpäin iskeä ihmisiä samalla tavalla kuin kännissä/baarissa.

Piti oikein miettiä onko itsellä kokemusta moisesta ja pakko myöntää, että eipä juurikaan. Kerran laivan baarimikko (joka toivottavasti oli selvinpäin töissä) heitti niin hyviä (oikeesti hyviä) iskureploja koko illan, että lopulta päädyin kirjoittamaan kuittiin puhelinnumeroni ja itseasiassa edelleenkin ollaan yhteydessä.

Kassalla kun on ollut töissä, niin varmaan melkein jokaista on joskus yritetty iskeä. Itselläkin näitä on muutamaan otteeseen tullut, mutta useimmiten kyseiset miehet on olleet 20 vuotta liian vanhoja *nauru*

Kyllä piristäisi, jos joku kivan näköinen mies tulisi iskemään keskellä kirkasta päivää *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

evvk

Posts: 1,918

#17758 • • evvk
Mä en uskalla ite lähestyä ketään selvin päin tai kännissä muutenkun teen kärkkymis aloiteita.. eli meen lähistölle kärkkyyn ja odotan jos kohde tulisi puhuun.. ja joskus se tulee.
Mut joo kun tällänen tapahtuu sitä pitäs olla vaan niin äijä ja mennä puhuun rohkeesti ilman estoja toistekkin ja silleen.
ninscu

Posts: 635

#17760 • • ninscu candydelic

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 1.9.2009 22:03:
Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin?


Heh, joo tänään bussis.. *justjoo*
Ihan selväjärkisen olonen tyyppi alkaa siinä juttelemaan niitä näitä ja sit lopulta kysyy et oonko varattu blaa blaa ja jotku yläastepojat kuuntelee tirskuen edessä. Tosi vaivaannuttava tilanne.

--
.. grooving with the eternal now ..