19,912 posts, 996 pages, 8,086,669 views
Replying to SINKKULUUKKU:
Aurinkoneiti, 31.8.2009 15:50:
Mielenrauha löytyi itsekseen olemiseen. Ihmisiä on tullut vastaan ohikulkijoina...Moi ja heippa, matka jatkuu etteenpäin
mark hamilton, 31.8.2009 16:09:
Heräsipä Kata Kärkkäisen vierestä aamulla ;) ;) ;)
Reivaaja, 31.8.2009 19:10:
---
mark hamilton, 31.8.2009 16:09:
Heräsipä Kata Kärkkäisen vierestä aamulla ;) ;) ;)
---
Laita YV:nä numero jos silt tollei lohkee.
Aurinkoneiti, 14.8.2009 18:40:
Kaupan kassajonossa teki mieli halata edessäni seisovaa miestä. Menin hämilleni, kun hän katsoi minua pakatessaan ostoksiaan...Voih, olisi ihanaa, jos olisi joku, jota voisi rakastaa.
alphamagic, 1.9.2009 19:53:
---
Aurinkoneiti, 14.8.2009 18:40:
Kaupan kassajonossa teki mieli halata edessäni seisovaa miestä. Menin hämilleni, kun hän katsoi minua pakatessaan ostoksiaan...Voih, olisi ihanaa, jos olisi joku, jota voisi rakastaa.
---
uuh tuollaset arkielämän pikkupiristykset on ihan huippuja kaupungilla kävellessä bongaa aina välillä (tänään:D) kauniita ihmisiä joille puolivahingossa hymyilee ja joskus sielt tulee jopa hymyjä takasin niist jää niin hyvä fiilis :)
Nex, 1.9.2009 22:03:
Nyyh tääl edellee, en haluuUUU! En jaksa :) sinkkuilu on tylsää pidemmän päälle.. Varsinkin öisin tulee kamala olo sniffa. ^-^ kaikil tuntuu olevan oma kulti.Mistä miehiä pongaa parhaiten?Toisaalt en mä halua metsästää :P Haluaisin esittää kysymyksen :) Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin? Hm, minua kai ei koskaan oo silleen lykästänyt.. Mutta olis hauska kuulla, tai sille kai pitäs olla ihan eri topic..
Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin?
Tullaanko teitä tytöt / pojat iskemään usein / ikinä / koskaan keskellä päivää tms selvinpäin?