SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,706,291 views

Deuce

Posts: 39

#18841 • • Deuce
Tänneppä sitä on juututtu..

--
The world is like a ride in an amusement park.

aada

Posts: 736

#18842 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

tomii, 6.6.2010 14:10:
---
aada, 6.6.2010 08:46:
---

Niin, kaipa se menee noin, jos musiikki näyttelee isoa osaa elämässä. Itselläni taas musiikki ei ole mitenkään kauhean iso juttu ja en hae yhteenkuuluvuuden tunnetta toiseen sitä kautta. Toisaalta, en kyllä itsekään ehkä ymmärtäisi, jos musiikki olisi toiselle todella tärkeä asia ja maku sen suhteen olisi rajoitunut todella suppeaksi.

---


Joo toi on tietty se toinen puoli, että ei kaikkia kiinnosta musiikki mitenkään älyttömästi ja silloin ei myöskään laita noille jutuille pakosti niin paljoa painoarvoa. Niin kummalliselta kuin se kuulostaakin tällaisella musiikkiin painottuneella foorumilla, niin ei todellakaan kaikki ole syvällä musiikissa. Mullakin on kavereita, joita ei juurikaan haittaa mitä baarissa tai radiossa soitetaan, eivätkä kuuntele kotona juuri ollenkaan musiikkia. Meitä on joka junaan. :)



Niin, mun mielestä on siis kyllä todella positiivista, jos musiikki kiinnostaa noin ylipäänsä ja maku sen suhteen on hyvä ja laaja. Tarkoitin lähinnä tuolla "ettei se ole niin tärkeä asia" sitä, että jos toista ärsyttää joku tietty musiikkityyli tms. niin sitä ei tarvitse sitten kuunnella, ainakaan jos aiotaan viettää yhdessä aikaa.

Vähän sama juttu noiden baarien kanssa. Ei tarvitse tykäkä baarissa soitettavasta musiikista, muttei saa olla sen suhteen niin ehdoton, ettei osaa nauttia illasta lainkaan vain moisen jutun takia.
ezzy

Posts: 8,060

#18843 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 7.6.2010 12:59:
---
Vähän sama juttu noiden baarien kanssa. Ei tarvitse tykäkä baarissa soitettavasta musiikista, muttei saa olla sen suhteen niin ehdoton, ettei osaa nauttia illasta lainkaan vain moisen jutun takia.



Seura saa olla aika ällistyttävän hyvää, että viitsisin lähteä johonkin onnelaan tai vastaavaan istumaan iltaa ja kiduttaa itseäni...kahvilat tai ruokamestat voittaa kyllä baarit anytime.
kinderi

Posts: 1,783

#18844 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 7.6.2010 13:06:
---
aada, 7.6.2010 12:59:
---
Vähän sama juttu noiden baarien kanssa. Ei tarvitse tykäkä baarissa soitettavasta musiikista, muttei saa olla sen suhteen niin ehdoton, ettei osaa nauttia illasta lainkaan vain moisen jutun takia.

---


Seura saa olla aika ällistyttävän hyvää, että viitsisin lähteä johonkin onnelaan tai vastaavaan istumaan iltaa ja kiduttaa itseäni...kahvilat tai ruokamestat voittaa kyllä baarit anytime.



Tästä mä olen ihan samaa mieltä. Harmittaa pirusti kun mun läheisin ystävä käy normibaarissa eikä ollenkaan bileissä, eikä siis päästä yhdessä ulkoilemaan.. Tuskin siis ihan heti minkään miehenkään takia moiseen paikkaan eksyisin.
En ole missään vaiheessa edes ajatellu että löytäisin jonkun joka ei kävis ollenkaan bileissä, ihan vaan koska minä käyn ja haluan käydä myös tulevaisuudessa.

Musiikkimaku sit taas saa sisältää melkein mitä vaan, itekkin kuuntelen millon mitäkin, vaikka konemusiikki onkin lähinnä sydäntä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

aada

Posts: 736

#18845 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 7.6.2010 13:06:
---
aada, 7.6.2010 12:59:
---
Vähän sama juttu noiden baarien kanssa. Ei tarvitse tykäkä baarissa soitettavasta musiikista, muttei saa olla sen suhteen niin ehdoton, ettei osaa nauttia illasta lainkaan vain moisen jutun takia.

---


Seura saa olla aika ällistyttävän hyvää, että viitsisin lähteä johonkin onnelaan tai vastaavaan istumaan iltaa ja kiduttaa itseäni...kahvilat tai ruokamestat voittaa kyllä baarit anytime.



Mielestäni tuo on vähän liian ehdotonta, tai en välttämättä ainakaan itse jaksaisi katsoa jos toinen alkaisi narisemaan tälläisistä, mielestäni aika pienistä jutuista. Ja toisaalta, olisihan se aika tylsää, jos itse kävisin näkemässä ystäviä tms. tälläisissä paikoissa ja toista ei saisi ikinä mukaan.

Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy, alkoholitarjoilu pelaa ja musiikkina soi joku tavallinen pop, mitä kuulee muutenkin kaikkialla.
epicuros

Posts: 7,734

#18846 • • epicuros

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 7.6.2010 20:30:
Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla.



Ei se paikka, vaan ne ihmiset ja ne lukuisat pahoinpitelyt ja uhkailut, mitä siel on yks jos toinenkin joutunut kokemaan. Ainakin stadin entisessä Onnelassa. Yks epävarmojen kääliöiden ja wannabe-kriminaalien tai juoksupoikien jätepuristamo. Ja sama meininki näyttäis olevan myös Flamingossa. Mut oikeesti hyvä vaan, et sellaisia mestoja on, koska muutenhan samat roskat eksyis laatumestoihin :)

--
Valid criticism does you a favor.

Deuce

Posts: 39

#18847 • • Deuce
En ymmärrä kyl tosiaan miksi olla aivan ehdoton jossain niinkin triviaalissa asiassa kuin musiikki (vaikka se olisikin sinun elämä) tai vaikka pukeutuminen. Tai ehkä se oon vaan minä, mut minusta nyt enemmän kantsis kattoo sitä mitä se ihminen oikeesti on persoonana ja onko se yhtään samalla aaltopituudella tai että jakaako se samoja arvoja edes jossain määrin. Tottakai musiikkimaku kertoo ihmisestä monesti paljon, mutta ei sen minun mielestä pitäisi määrätä defaulttina minkälainen hän on ihmisenä tai voiko hänen kanssaan tulla toimeen. Tietysti joillekkin musiikki voi olla niinkin tärkeää, se vain tuntuu henkilökohtaisesti niin omituiselta.

--
The world is like a ride in an amusement park.

kinderi

Posts: 1,783

#18848 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

Deuce, 7.6.2010 22:02:
En ymmärrä kyl tosiaan miksi olla aivan ehdoton jossain niinkin triviaalissa asiassa kuin musiikki (vaikka se olisikin sinun elämä) tai vaikka pukeutuminen. Tai ehkä se oon vaan minä, mut minusta nyt enemmän kantsis kattoo sitä mitä se ihminen oikeesti on persoonana ja onko se yhtään samalla aaltopituudella tai että jakaako se samoja arvoja edes jossain määrin. Tottakai musiikkimaku kertoo ihmisestä monesti paljon, mutta ei sen minun mielestä pitäisi määrätä defaulttina minkälainen hän on ihmisenä tai voiko hänen kanssaan tulla toimeen. Tietysti joillekkin musiikki voi olla niinkin tärkeää, se vain tuntuu henkilökohtaisesti niin omituiselta.



En mä määrittele ihmistä sen mukaan, mitä musiikkia kuuntelee. Ei se vaikuta persoonaan (kai?), mutta kun tässä olikin kyse siitä mitä siinä suhteessa haluaa.. Ja kun on toiveista/haaveista kyse, niin omissa ainakin se mahdollinen kumppani on samanhenkinen kuin minä, myös musiikkimaullisesti.

Todellisessa elämässähän saattaa olla että rakastun palavasti johonkuhun joka paukuttaa heviä tai oopperaa päivittäin, mistä sitä tietää.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ezzy

Posts: 8,060

#18849 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 7.6.2010 20:30:
---


Mielestäni tuo on vähän liian ehdotonta, tai en välttämättä ainakaan itse jaksaisi katsoa jos toinen alkaisi narisemaan tälläisistä, mielestäni aika pienistä jutuista. Ja toisaalta, olisihan se aika tylsää, jos itse kävisin näkemässä ystäviä tms. tälläisissä paikoissa ja toista ei saisi ikinä mukaan.

Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy, alkoholitarjoilu pelaa ja musiikkina soi joku tavallinen pop, mitä kuulee muutenkin kaikkialla.



Unohdit etten käytä alkoholia, se noissa onneloissa vikana on. En myöskään jaksa katsella kännisiä. Yhtä vähän jaksan niitä bileissä katsella, mutta siellä sentään on muutakin, mieluisaa musiikkia jonne voi kadota.
aada

Posts: 736

#18850 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 8.6.2010 01:19:
---
aada, 7.6.2010 20:30:
---


Mielestäni tuo on vähän liian ehdotonta, tai en välttämättä ainakaan itse jaksaisi katsoa jos toinen alkaisi narisemaan tälläisistä, mielestäni aika pienistä jutuista. Ja toisaalta, olisihan se aika tylsää, jos itse kävisin näkemässä ystäviä tms. tälläisissä paikoissa ja toista ei saisi ikinä mukaan.

Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy, alkoholitarjoilu pelaa ja musiikkina soi joku tavallinen pop, mitä kuulee muutenkin kaikkialla.

---


Unohdit etten käytä alkoholia, se noissa onneloissa vikana on. En myöskään jaksa katsella kännisiä. Yhtä vähän jaksan niitä bileissä katsella, mutta siellä sentään on muutakin, mieluisaa musiikkia jonne voi kadota.



No en kyllä käytä itsekään läheskään aina alkoholia, mutta ei se haittaa minua. Jos ollaan isolla porukalla niin keskityn seurusteluun. Itseäni ei sinänsä haittaa känniset ihmiset, jos he osaavat käyttäytyä. Silti katson mielummin kännisiä, kuin huumeissa olevia ihmisiä (varsinkaan jos he eivät osaa käyttäytyä).
ezzy

Posts: 8,060

#18851 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 8.6.2010 08:14:
---
ezzy, 8.6.2010 01:19:
---
aada, 7.6.2010 20:30:
---


Mielestäni tuo on vähän liian ehdotonta, tai en välttämättä ainakaan itse jaksaisi katsoa jos toinen alkaisi narisemaan tälläisistä, mielestäni aika pienistä jutuista. Ja toisaalta, olisihan se aika tylsää, jos itse kävisin näkemässä ystäviä tms. tälläisissä paikoissa ja toista ei saisi ikinä mukaan.

Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy, alkoholitarjoilu pelaa ja musiikkina soi joku tavallinen pop, mitä kuulee muutenkin kaikkialla.

---


Unohdit etten käytä alkoholia, se noissa onneloissa vikana on. En myöskään jaksa katsella kännisiä. Yhtä vähän jaksan niitä bileissä katsella, mutta siellä sentään on muutakin, mieluisaa musiikkia jonne voi kadota.

---


No en kyllä käytä itsekään läheskään aina alkoholia, mutta ei se haittaa minua. Jos ollaan isolla porukalla niin keskityn seurusteluun. Itseäni ei sinänsä haittaa känniset ihmiset, jos he osaavat käyttäytyä. Silti katson mielummin kännisiä, kuin huumeissa olevia ihmisiä (varsinkaan jos he eivät osaa käyttäytyä).



Se siinä just onkin, huumeita käyttävät osaavat yleensä käyttäytyä (bileissä ainakin) eikä niitä edes huomaa. Baareissa känniset on sit taas ihan oma lukunsa...Suomessa ei vaan kukaan osaa käyttää alkoholia.
aada

Posts: 736

#18852 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 8.6.2010 10:27:
---
aada, 8.6.2010 08:14:
---

No en kyllä käytä itsekään läheskään aina alkoholia, mutta ei se haittaa minua. Jos ollaan isolla porukalla niin keskityn seurusteluun. Itseäni ei sinänsä haittaa känniset ihmiset, jos he osaavat käyttäytyä. Silti katson mielummin kännisiä, kuin huumeissa olevia ihmisiä (varsinkaan jos he eivät osaa käyttäytyä).

---


Se siinä just onkin, huumeita käyttävät osaavat yleensä käyttäytyä (bileissä ainakin) eikä niitä edes huomaa. Baareissa känniset on sit taas ihan oma lukunsa...Suomessa ei vaan kukaan osaa käyttää alkoholia.



Yleensä kyllä varmasti on noin, mutta olen itse ollut muutamaan otteeseen bileissä ja niiden jälkimainingeissa todistamassa sellaisia juttuja, että niiden rinnalla katson aivan mieluusti kännisiä ihmisiä, suurin osa niistä kun on kuitenkin loppupeleissä aika harmittomia. Riippuu tietenkin baaristakin, sen asiakaskunnasta ja ikärajasta, että millaisia ihmisiä paikassa pyörii ja miten he käyttäytyvät.

Itse siedän miten paljon tahansa sellaista hyväntuulista kohellusta, vihjailua, vonkaamista jne. mutta en voi sietää agressiivisuutta ketään kohtaan enkä minkäänlaista draamaa. Ja näitähän näkyy, mutta sitten vain suljen silmät ja menen eteenpäin, en anna sen vaikuttaa.
ezzy

Posts: 8,060

#18853 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 8.6.2010 12:08:
---

Yleensä kyllä varmasti on noin, mutta olen itse ollut muutamaan otteeseen bileissä ja niiden jälkimainingeissa todistamassa sellaisia juttuja, että niiden rinnalla katson aivan mieluusti kännisiä ihmisiä, suurin osa niistä kun on kuitenkin loppupeleissä aika harmittomia. Riippuu tietenkin baaristakin, sen asiakaskunnasta ja ikärajasta, että millaisia ihmisiä paikassa pyörii ja miten he käyttäytyvät.

Itse siedän miten paljon tahansa sellaista hyväntuulista kohellusta, vihjailua, vonkaamista jne. mutta en voi sietää agressiivisuutta ketään kohtaan enkä minkäänlaista draamaa. Ja näitähän näkyy, mutta sitten vain suljen silmät ja menen eteenpäin, en anna sen vaikuttaa.



Tottakai kaikille muodostuu mielipiteet omakohtaisista kokemuksista, niin eroavaisuuksiakin tulee, itsellä ei onneks o huonoja kokemuksia douppaajista ku ulkomailta bileistä, joissa meno oli kyllä niin surullista, että ei o yhtään ikävä Irlantiin tai britteihin klubbaamaan.

Harmiton pikkukänni, jossaki mökillä tai pikkujouluissa ei muakaan haittaa, mut sit ku se menee siihen et jankataan asioita ja aletaan aggressiiviseks riemuidiootiks ni mulla loppuu sietokyky. Kukaan seurustelukumppaneista ei onneks o dokannut kuin pari kertaa niin paljon, että mulla olis totaalisesti palanut käämi. Yleensä poistun vaan tilanteesta, jos hommat lähtee käsistä.
neski

Posts: 29

#18854 • • Edited neski jäykkis
Jee, miten kivaa sinkkuna oleminen on. Kaikki kolme tapausta tältä vuodelta (eli todella kiireistä minulle):

1. Kotiseudulta tuli baarista bongattua eräs tapaus. Ihastuminen oli kova ja nopea molemmin puolin, mutta välimatka liian pitkä. Jäi on-off tasolle ja sovittiin, että tapaillaan muita ihmisiä. Kävi tuossa juuri ennen ulkomaanreissua morjenstamassa ja kertomassa miten ihastunut on edelleen, mutta tällä hetkellä tulee sellaisia Facebook-päivityksiä, että huhhuh. Siellä on paikalliset gigolot vauhdissa. Facebook-päivitykset blokkiin ja seuraavaan tapaukseen...
2. Juhliva opiskelijatyttö baarista. Kuukauden kestäneen on-off jutun aikana tyttö oli niin kiireinen juhlimaan, ettei kerennyt (lue: halunnut) nähdä kertaakaan selvänä.
3. Baarista selvinpäin (siis se, en minä) löytynyt tyttönen (4 vuotta nuorempi). Perui treffit kaksi kertaa, koska ensin oli juomassa ja seuraavana päivänä krapulassa (loogista).

Mites muilla? *nauru*

--
There has to be some way out of here...

aada

Posts: 736

#18855 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

neski, 9.6.2010 19:12:
Jee, miten kivaa sinkkuna oleminen on. Kaikki kolme tapausta tältä vuodelta (eli todella kiireistä minulle):

1. Kotiseudulta tuli baarista bongattua eräs tapaus. Ihastuminen oli kova ja nopea molemmin puolin, mutta välimatka liian pitkä. Jäi on-off tasolle ja sovittiin, että tapaillaan muita ihmisiä. Kävi tuossa juuri ennen ulkomaanreissua morjenstamassa ja kertomassa miten ihastunut on edelleen, mutta tällä hetkellä tulee sellaisia Facebook-päivityksiä, että huhhuh. Siellä on paikalliset gigolot vauhdissa. Facebook-päivitykset blokkiin ja seuraavaan tapaukseen...
2. Juhliva opiskelijatyttö baarista. Kuukauden kestäneen on-off jutun aikana tyttö oli niin kiireinen juhlimaan, ettei kerennyt (lue: halunnut) nähdä kertaakaan selvänä.
3. Baarista selvinpäin (siis se, en minä) löytynyt tyttönen (4 vuotta nuorempi). Perui treffit kaksi kertaa, koska ensin oli juomassa ja seuraavana päivänä krapulassa (loogista).

Mites muilla? *nauru*



Heh, huvittavia tapauksia. Olenko ihan kuollut, kun mun mielestä toi on oikeastikin todella kiireista?
ezzy

Posts: 8,060

#18856 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 9.6.2010 21:07:
---
neski, 9.6.2010 19:12:
Jee, miten kivaa sinkkuna oleminen on. Kaikki kolme tapausta tältä vuodelta (eli todella kiireistä minulle):

1. Kotiseudulta tuli baarista bongattua eräs tapaus. Ihastuminen oli kova ja nopea molemmin puolin, mutta välimatka liian pitkä. Jäi on-off tasolle ja sovittiin, että tapaillaan muita ihmisiä. Kävi tuossa juuri ennen ulkomaanreissua morjenstamassa ja kertomassa miten ihastunut on edelleen, mutta tällä hetkellä tulee sellaisia Facebook-päivityksiä, että huhhuh. Siellä on paikalliset gigolot vauhdissa. Facebook-päivitykset blokkiin ja seuraavaan tapaukseen...
2. Juhliva opiskelijatyttö baarista. Kuukauden kestäneen on-off jutun aikana tyttö oli niin kiireinen juhlimaan, ettei kerennyt (lue: halunnut) nähdä kertaakaan selvänä.
3. Baarista selvinpäin (siis se, en minä) löytynyt tyttönen (4 vuotta nuorempi). Perui treffit kaksi kertaa, koska ensin oli juomassa ja seuraavana päivänä krapulassa (loogista).

Mites muilla? *nauru*

---


Heh, huvittavia tapauksia. Olenko ihan kuollut, kun mun mielestä toi on oikeastikin todella kiireista?



Jos tota tahtia feilaa, niin ei siinä kyllä auta kuin uutta matoa vaan laittaa koukkuun. Kannattaisko kenties kokeilla jotain muutaki ku baaria ja olla joskus selvänäkin?
thomas

Posts: 5,618

#18857 • • thomas

aada, 8.6.2010 12:08:
---
ezzy, 8.6.2010 10:27:
---
aada, 8.6.2010 08:14:


Se siinä just onkin, huumeita käyttävät osaavat yleensä käyttäytyä (bileissä ainakin) eikä niitä edes huomaa. Baareissa känniset on sit taas ihan oma lukunsa...Suomessa ei vaan kukaan osaa käyttää alkoholia.

---



Naulan kantaan, ezzy.
neski

Posts: 29

#18858 • • Edited neski jäykkis

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 9.6.2010 22:02:
---
aada, 9.6.2010 21:07:
---
neski, 9.6.2010 19:12:

---

Heh, huvittavia tapauksia. Olenko ihan kuollut, kun mun mielestä toi on oikeastikin todella kiireista?

---

Jos tota tahtia feilaa, niin ei siinä kyllä auta kuin uutta matoa vaan laittaa koukkuun. Kannattaisko kenties kokeilla jotain muutaki ku baaria ja olla joskus selvänäkin?



Aada: Olen kuullut, että sinkulle toi ei ole kiireistä. Se on kai nykyisin muodikasta? Sinkkuus siis... En tiedä, mutta minulle se on todella kiireistä :)

Ezzy: Oikeassa olet kyllä. Siksipä ne olikin boldattuna, ja vielä tuossa pari sivua sitten julistin kuinka baareista ei ikinä löydä mitään järkevää tai jotain sinne päin. Totta kai heti sen jälkeen sattui tämä kolmas tapaus :)

--
There has to be some way out of here...

ezzy

Posts: 8,060

#18859 • • Edited ezzy Droid-pappa

aada, 10.6.2010 00:04:
---

Baareissa on kyllä huonojakin puolia, jos sieltä yrittää puolisoa etsiä. Toisaalta itselleni se on ainakin se kaikista luontevin ympäristö siihen. Tykkään jotenkin siitä, että mennään suoraan asiaan, molemmat tietää mitä hakee ja ilmassa on heti sellainen tietty vire.



Mä en kyllä ymmärrä miten kaikilla on se vire kun ollaan vain baarissa...kaikki hakee sieltä vaan just sitä ja sit se on tosi jännää. Ristus mitä BS:ää.

ja toki pitää aina muistaa valittaa miten äijät on baarissa ääliöitä ku luulee et siellä ollaan vaan SEN takia ja sit ei saa niinq olla rauhassa kaverien kanssa ollenkaan...voittoisaa.
Freja

Posts: 8,774

#18860 • • Freja Sihteeri
Ezzyn kans taas samoil linjoil. OIkeestaan oon tainnu avautuakin täällä tosta baarissa treffaamisesta.
Mielummin tapaan internetissä hienon miehen kuin baarissa totaalisen känniääliön. Ja ei, aina ei molemmat tiedä mitä hakevat.. Tai ainakaan sitä toisen tavoitetta ei heti tiedä.

Ja joo, joidenkin suhteet on alkanu baari-illan jälkeen, joo... Mut eipä vaan oo mun juttu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been