SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,716,055 views

Mr. Beat

Posts: 145

#18801 • • Mr. Beat SaloUG
Onko täällä säpinää, vai kannattaiskohan olla kirjoittelematta? Kirjotin sit kuitenkin :D

--
addicted to music

Kolera

Posts: 4,256

#18802 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to SINKKULUUKKU:

Mr. Beat, 29.5.2010 06:49:
Onko täällä säpinää, vai kannattaiskohan olla kirjoittelematta? Kirjotin sit kuitenkin :D


EI OLE! sitä varten on http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54589

oon kyl vieläki sitä mieltä et siin vaihees ku mä täältä pääsen pois ni jostain päin löytyy entinen tai uus kellokosken asiakas =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Mr. Beat

Posts: 145

#18803 • • Mr. Beat SaloUG
Kiitos vinkistä! Täytyypä kaydä kurkkaamassa, jos löytyis jottai sutinaa, helluntai meni jo...*nauru*

--
addicted to music

Laskeuma

Posts: 240

#18804 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale

Replying to SINKKULUUKKU:

J-Mx, 1.5.2010 19:59:
Pääsin pois! *sydän*



Haista sinä kirka paska :D

ok tehdään näin yritän itse päästä pois tänä kesänä....muuten mörökölli minut vieköön.

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

kinderi

Posts: 1,783

#18805 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

Laskeuma, 30.5.2010 00:35:
ok tehdään näin yritän itse päästä pois tänä kesänä....muuten mörökölli minut vieköön.



Hirvee massapokailu käyntiin vai kuinka? :p

..ite yritän päästä täältä pois Joskus. Tavotteitahan täytyy olla jotta elämä olis mielekästä, joten tää vois olla mun tavote. Löydän jonkun ihanan ihmisen vierelleni joskus ^^ .

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ezzy

Posts: 8,060

#18806 • • ezzy Droid-pappa
Tulipa eilen sitten tehtyä viimeinkin lopullisia päätöksiä exän suhteen ja loppu sekin säätäminen. Enpä oliskaan halunnu "juhlia" synttäreitäni muulla tavalla...
neski

Posts: 29

#18807 • • neski jäykkis

Replying to SINKKULUUKKU:

kinderi, 30.5.2010 02:03:
..ite yritän päästä täältä pois Joskus.



Aika samoilla linjoilla. Ehkä joskus...

Ei ole enää baaripokailu pariin vuoteen innostanut, niin meni viimeinenkin kanava tavata naisia :) Jotenkin en vaan pysty treffi-ilmoituksiin yms. Ne vaan tuntuu liian väkinäiseltä. Työpaikan kulttuuriin taas kuuluu olla syömättä omasta pesästä ja ihan hyvä niin.

Nyt on aika opetella nauttimaan yksinelämisestä *whaat*

--
There has to be some way out of here...

m1kk3

Posts: 5,560

#18808 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to SINKKULUUKKU:

neski, 30.5.2010 12:00:
Nyt on aika opetella nauttimaan yksinelämisestä *whaat*


Ei se niin kauheeta oo, ei ollenkaan ;) T: nimim. Kokemusta on :D

edit: Sit ku pääset tähän vaiheeseen mis mä oon, eli silleen et oot jo niin itsekäs ettet ees haluis asua kenenkään kanssa, ni bravo :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Birgie

Posts: 1,311

#18809 • • Birgie Kikati
Jos joku muuten tietää vapautuvan yksiön Hki/Espoon alueelta saa vinkata! Asunnon ettiminen on niin mukavata...

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Laskeuma

Posts: 240

#18810 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale

Replying to SINKKULUUKKU:

kinderi, 30.5.2010 02:03:
---
Laskeuma, 30.5.2010 00:35:
ok tehdään näin yritän itse päästä pois tänä kesänä....muuten mörökölli minut vieköön.

---


Hirvee massapokailu käyntiin vai kuinka? :p

..ite yritän päästä täältä pois Joskus. Tavotteitahan täytyy olla jotta elämä olis mielekästä, joten tää vois olla mun tavote. Löydän jonkun ihanan ihmisen vierelleni joskus ^^ .



Hmm....ei sitä tiedä....omanan tehtävän suurin ongelma on ensiksi löytää ihminen joka kestää mua :D

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

aada

Posts: 736

#18811 • • aada
Voi voi. Taas, juuri kun aloin olemaan valmis seurusteluun, niin taas tuntuu, etten yhtään haluaisi. Onkohan mulla joku sitoutumiskammo? En oikein jaksa seurustella huvin vuoksi, mutta kaikki muu tuntuu niin lopulliselta.
nomic

Posts: 4,120

#18812 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Replying to SINKKULUUKKU:

Laskeuma, 31.5.2010 04:44:
---
Hmm....ei sitä tiedä....omanan tehtävän suurin ongelma on ensiksi löytää ihminen joka kestää mua :D



Aletaax olee???
Laskeuma

Posts: 240

#18813 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale

Replying to SINKKULUUKKU:

nomic, 2.6.2010 02:00:
---
Laskeuma, 31.5.2010 04:44:
---
Hmm....ei sitä tiedä....omanan tehtävän suurin ongelma on ensiksi löytää ihminen joka kestää mua :D

---


Aletaax olee???



Hhahahahha *reps*

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

kinderi

Posts: 1,783

#18814 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

Laskeuma, 2.6.2010 15:44:
---
nomic, 2.6.2010 02:00:
---
Laskeuma, 31.5.2010 04:44:
---
Hmm....ei sitä tiedä....omanan tehtävän suurin ongelma on ensiksi löytää ihminen joka kestää mua :D

---


Aletaax olee???

---


Hhahahahha *reps*



Toinen haluu alkaa sun kans ja sä vaan naurat :O Aika törkeetä!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

NeonCat^

Posts: 30

#18815 • • NeonCat^
Mul on se valinnan vaikeus! :D
fosforic

Posts: 120

#18816 • • fosforic
Millanen on se oikee ihminen just mulle/sulle? onko konemusiikki fanitus pakollinen ehto? äärettömän monia kysymyksiä mietityttää pienessä päässä kun ei ketään mulle ole löytynyt. Olenko tuomittu olemaan erakko lopun elämääni? kyllä kännissä tulee hyviä ajatuksia..sori :D

--
reality sucks!

aada

Posts: 736

#18817 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

fosforic, 5.6.2010 23:09:
Millanen on se oikee ihminen just mulle/sulle? onko konemusiikki fanitus pakollinen ehto? äärettömän monia kysymyksiä mietityttää pienessä päässä kun ei ketään mulle ole löytynyt. Olenko tuomittu olemaan erakko lopun elämääni? kyllä kännissä tulee hyviä ajatuksia..sori :D



Konemusiikkifanitus pakollinen ehto, oikeastiko?
NeonCat^

Posts: 30

#18818 • • NeonCat^

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 5.6.2010 23:57:
---
fosforic, 5.6.2010 23:09:
Millanen on se oikee ihminen just mulle/sulle? onko konemusiikki fanitus pakollinen ehto? äärettömän monia kysymyksiä mietityttää pienessä päässä kun ei ketään mulle ole löytynyt. Olenko tuomittu olemaan erakko lopun elämääni? kyllä kännissä tulee hyviä ajatuksia..sori :D

---


Konemusiikkifanitus pakollinen ehto, oikeastiko?

mä kyl haluun jätkän joka kuuntelee samaa musaa ku minäki, huomattu parissa viime suhteessa et jo pelkästään musamaku voi aiheuttaa kaameita riitoja :s "Vittu miks me aina kuunnellaan tätä paskaa? .........." "no vittu ainahan me sitä sun poppipaskaa jaksetaan jankuttaa" möömöömöö..................
tomii

Posts: 3,594

#18819 • • tomii kallion herttua

Replying to SINKKULUUKKU:

fosforic, 5.6.2010 23:09:
Millanen on se oikee ihminen just mulle/sulle? onko konemusiikki fanitus pakollinen ehto?



Tohon konemusiikki-fanitukseen liittyen voin kyllä kokemuksesta sanoa, että jos tykkää käydä PALJON bileissä, niin on aika isoa plussaa, että toinenkin osapuoli tykkää ks. musiikista ja suostuu lähtemään mukaan. Mutta pakollistako? Ei mun mielestä, mutta yleensä, oli kyse sitten mistä vain, yhteiset mieltymykset toimivat pidemmän päälle, mutta ei sitä kaikessa tarvi olla samaa mieltä. Esim. itse kuuntelen todella paljon räppiä ja mimmifrendi taas ei juurikaan voi sitä edes sietää, mutta molemmat tykätään myös konemusiikista ja käydään paljon yhdessä bileissä. Eli noi tollain tasoittavat toisensa. :) *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#18820 • • astaroth Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

tomii, 6.6.2010 00:11:
Tohon konemusiikki-fanitukseen liittyen voin kyllä kokemuksesta sanoa, että jos tykkää käydä PALJON bileissä, niin on aika isoa plussaa, että toinenkin osapuoli tykkää ks. musiikista ja suostuu lähtemään mukaan. Mutta pakollistako? Ei mun mielestä, mutta yleensä, oli kyse sitten mistä vain, yhteiset mieltymykset toimivat pidemmän päälle, mutta ei sitä kaikessa tarvi olla samaa mieltä.


muutenkin samanhenkiset musiikkimaut ja -piirit ovat usein uusiin ihmisiin tutustuessa todella hyvä jäänrikkoja, koska tällöin ainakin tietää toisesta jo yhden asian, jolle molemmat todennäköisesti antavat paljon arvoa elämässään

ei tuo missään tapauksessa siis pakollista ole. se kuitenkin pienentää kertaheitolla heinäsuovaa, josta haluaa tutustua niihin, joiden kanssa on

1) jotain yhteistä ja
2) joille olisi edes jotain semisti fiksua sanottavaa