SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,093 views

Tyranoid

Posts: 1,552

#18781 • • Tyranoid FINRG
Tähän luukkuun sitten. Viimeksi kun mulla olisi ollut tänne asiaa, ei ollut koko luukkua eikä edes Klubbaria. :D
josbe

Posts: 1,982

#18782 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Replying to SINKKULUUKKU:

Tyranoid, 23.3.2010 07:24:
Tähän luukkuun sitten. Viimeksi kun mulla olisi ollut tänne asiaa, ei ollut koko luukkua eikä edes Klubbaria. :D


:o
Safe Room

Posts: 41

#18783 • • Safe Room Mr.Creation
noh... liitytään joukkoon
noena

Posts: 3,138

#18784 • • Edited noena first breath after coma
Rehellisesti todettakoon, että oli elämässä sitten minkälaisia suhteita/ avosuhteita/ epäsuhteita vaan, niin kyllä mä taidan loppujen lopuksi ihan sovinnolla pitää itseni tällä puolella ja tällä "leimalla" vielä jonkun aikaa :)(:

--
TwistedLife™ Amusement Park

illusion

Posts: 1,061

#18785 • • illusion team-sauna :D
Terveisii Lanzarotelta ;) ja bye bye sinkkuluukku *pihkassa*
kinderi

Posts: 1,783

#18786 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

illusion, 27.3.2010 20:51:
bye bye sinkkuluukku *pihkassa*



Onnea *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

noena

Posts: 3,138

#18787 • • Edited noena first breath after coma

Replying to SINKKULUUKKU:

illusion, 27.3.2010 20:51:
Terveisii Lanzarotelta ;) ja bye bye sinkkuluukku *pihkassa*


Uuuh, selvästi alkaa oleen kevät, Congrats!! ^_____^

--
TwistedLife™ Amusement Park

aform

Posts: 291

#18788 • • aform
Ohhoh tulipas luettua tätä luukkua muutamia sivuja. .. kovaa vääntöä teillä täällä. *lmao*
Melkein tuli mieleen joku onlineri noista joistain sivuista tyyliin SINKKULUUKKU WARS.

Ajatusten pyörittely ei varmaan ole kenellekkään haitallista ja kirjoittaminen varmasti auttaa jäsentämään sitä kuka oikeasti on ja mistä oikeasti pitää. *joo*
aada

Posts: 736

#18789 • • aada
Iik, taisin löytää täydellisen miehen! Se harrastaa jopa purjehdusta ja sillä on hyvä sukunimi! Mä aion saada sen, watch out siis!
kinderi

Posts: 1,783

#18790 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Grrh.. :(

Mä en varmaan ikinä pääse tästä luukusta pois, oon tehny itsetutkiskelua (eikä ajatella irstaasti nyt :D ), ja oon kyllä ehkä liiankin vaativa.. Vaikkei ehkä oiskaan varaa.. Mutta mä en aio tyytyä kuin parhaaseen, en jaksa mitään hälläväliä-suhteita tai sellasia mitkä alusta asti tietää tuhoon tuomituiks.. Odotellaan jos joku osuis kohdalle, ei sitä koskaan tiedä :)

Oli ihan parasta taas kun kävin isovanhempia moikkaamassa ja sain heiltä iiihanan nojatuolin, niin pappa kysyy "Onko toi sitten sun sellanen vanhanpiiantuoli jossa istut kutomassa lopun ikäs?" ..joo, just sellanen..
Mä olen kuitenkin jo niin ikäloppu että eihän musta voi muuta tulla kun vanhapiika *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Laskeuma

Posts: 240

#18791 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale

Replying to SINKKULUUKKU:

kinderi, 18.4.2010 13:34:
Grrh.. :(

Mä en varmaan ikinä pääse tästä luukusta pois



No mikäs tässä, yksin on kiva murjottaa :D

Välillä tosin juttuseuran puute harmittaa...*igor*

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Safe Room

Posts: 41

#18792 • • Safe Room Mr.Creation
miten täältä pääsee poiiis
NeonCat^

Posts: 30

#18794 • • NeonCat^
En oo viel ikinä käyny sinkkuluukulla mutta vois kyllä joskus käydäkki jos löytyis se ihana mies :3
pululu

Posts: 1,102

#18795 • • Edited pululu .jemmutti.

Replying to SINKKULUUKKU:

NeonCat^, 24.4.2010 22:46:
En oo viel ikinä käyny sinkkuluukulla mutta vois kyllä joskus käydäkki jos löytyis se ihana mies :3



Kuule, sinkkuluukku on sellanen paikka missä ollaan kun sitä IHANAA MIESTÄ EI OO! Taidat olla ihan väärillä jäljillä, hei.

Tai jotain :--D

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

NeonCat^

Posts: 30

#18796 • • NeonCat^

Replying to SINKKULUUKKU:

pululu, 24.4.2010 23:28:
---
NeonCat^, 24.4.2010 22:46:
En oo viel ikinä käyny sinkkuluukulla mutta vois kyllä joskus käydäkki jos löytyis se ihana mies :3

---


Kuule, sinkkuluukku on sellanen paikka missä ollaan kun sitä IHANAA MIESTÄ EI OO! Taidat olla ihan väärillä jäljillä, hei.

Tai jotain :--D

Niin meinasin siis että jos sieltä luukulta löytyis :D
ezzy

Posts: 8,060

#18797 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

pululu, 24.4.2010 23:28:
---
NeonCat^, 24.4.2010 22:46:
En oo viel ikinä käyny sinkkuluukulla mutta vois kyllä joskus käydäkki jos löytyis se ihana mies :3

---


Kuule, sinkkuluukku on sellanen paikka missä ollaan kun sitä IHANAA MIESTÄ EI OO! Taidat olla ihan väärillä jäljillä, hei.

Tai jotain :--D



Eipäs nyt leimata hyvää luukkua!! :D Täältä löytyy mitä vaa, jos tunnistaa omakseen :D
pululu

Posts: 1,102

#18798 • • pululu .jemmutti.

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 17.4.2010 19:24:
Iik, taisin löytää täydellisen miehen! Se harrastaa jopa purjehdusta ja sillä on hyvä sukunimi! Mä aion saada sen, watch out siis!



Kerro nyt ihmeessä, miten homma etenee.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

aada

Posts: 736

#18799 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

pululu, 25.4.2010 11:09:
---
aada, 17.4.2010 19:24:
Iik, taisin löytää täydellisen miehen! Se harrastaa jopa purjehdusta ja sillä on hyvä sukunimi! Mä aion saada sen, watch out siis!

---


Kerro nyt ihmeessä, miten homma etenee.



Ei helposti, mutta toisaalta en nyt ainakaan tässä vaiheessa kauhean vakavissani ole sen suhteen. Potentiaalia siinä toki olisi. Tosiaan, se on tuttu, mutta on tällä hetkellä Lontoossa töissä, tulee Suomeen vissiin syksyllä. Mutta kyllä me varmaan jossain välissä treffeille päästään.