SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,679,772 views

aada

Posts: 736

#18742 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

thomas, 13.3.2010 14:50:
---
Optik, 13.3.2010 14:43:
Taas yksi niistä päivistä jolloin tän luukun vakioasukkaana olo suorastaan vituttaa.. *igor*

---


agreed



Olen täysin eri mieltä. En halua ketään todellakaan. Haluan elää vain itselleni ja tehdä omia juttujani. Sitten kun ne on hoidettu niin voisi katsoa uudestaan. Muutenkin olen huomannut, että mua alkaa aina ahdistamaan kauheasti jos joku on ihastunut tai kiinnostunut musta ja alan yleensä välttelemään kyseistä henkilöä. Jotenkin tulee sellainen olo, että on jos asiat etenisi niin olisi sitten liian sidottu siihen toiseen ja sen elämään vaikka ei ole varma haluaako sitä ja ylipäänsä samoja asioita kuin se toinen.
ValaX

Posts: 3,891

#18743 • • ValaX
Edelleen täällä ja ei taida olla mahdollisuutta päästä pois. Tarjontaa on vähän ja sitä on vaikea, ellei peräti mahdotonta löytää.
J Raninen

Posts: 950

#18744 • • J Raninen
Olipa kerran poika, joka juoskenteli siideriään baarin diskopuolella, kun ei parempaakaan ollut tarjolla. Poika spottasi mielestään kiinnostavan näköisen naaraan ja meni jopa juttelemaan hänelle. Naaras totesi, että ehkä hän oli kaikkien niiden tyrkkyjen keskellä kiintoisan näköinen siksi, että hän on naimisissa.

...mikä vain vahvistaa allek. teoriaa siitä, että jos ihminen on yli 30 ja vielä sinkku, niin sitten on henkilössä jotain todella pahasti vialla.
welmu

Posts: 282

#18746 • • welmu
Oppikaa nauttimaan itsenne seurasta, niin sinkkuus saa uuden merkityksen. Kun lakkaa "pitämästä silmiä auki" alkaa todellinen nautiskelu. Sen jälkeen sitä ei enää huvitakkaan monogamia ja parisuhdeleikkiminen, kun voi saada elämästään niin paljon enemmänkin irti :)
Kolera

Posts: 4,256

#18747 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
On täs nautittu jo itseni seurasta vajaa 30v et kai mä oon joku vitun guru sit ja elämäni huipulla =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Laskeuma

Posts: 240

#18748 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale

Replying to SINKKULUUKKU:

Kolera, 14.3.2010 11:13:
On täs nautittu jo itseni seurasta vajaa 30v et kai mä oon joku vitun guru sit ja elämäni huipulla =P



et oo ainoo :D

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

UkeUke

Posts: 394

#18749 • • UkeUke

Replying to SINKKULUUKKU:

Druma, 14.3.2010 10:21:
Miksei sinkkuluukun ihmiset järjestä megaorgioita, et sais ees vähän.


good idea! Pääosin täällä taitaa tosin olla pelkkiä heteromiehiä, joten aika monen pitäis ruveta suuntautumaan eri sukupuoleen, jos haluis moiseen osallistua..
Jokke L

Posts: 1,203

#18750 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to SINKKULUUKKU:

Druma, 14.3.2010 10:21:
Miksei sinkkuluukun ihmiset järjestä megaorgioita, et sais ees vähän.



Sinä sen sanoit! ;D

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

aada

Posts: 736

#18751 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

UkeUke, 14.3.2010 16:07:
---
Druma, 14.3.2010 10:21:
Miksei sinkkuluukun ihmiset järjestä megaorgioita, et sais ees vähän.

---

good idea! Pääosin täällä taitaa tosin olla pelkkiä heteromiehiä, joten aika monen pitäis ruveta suuntautumaan eri sukupuoleen, jos haluis moiseen osallistua..



Juuri ajattelinkin kirjoittaa, että kuinkahan moni nainen tuollaiseen osallistuisi...
UkeUke

Posts: 394

#18752 • • UkeUke
Hah... Täällä taas, false alarm.. tytön ihastus meni sen siliän tien.. Työ naiset ootte tosi kummallisii*ding*
aada

Posts: 736

#18753 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

UkeUke, 19.3.2010 00:04:
Hah... Täällä taas, false alarm.. tytön ihastus meni sen siliän tien.. Työ naiset ootte tosi kummallisii*ding*



Sori, mutta pysyin lukemaan sen saman tien siitä edellisestä viestistä, niin se vaan menee...
Jokke L

Posts: 1,203

#18754 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to SINKKULUUKKU:

UkeUke, 19.3.2010 00:04:
Hah... Täällä taas, false alarm.. tytön ihastus meni sen siliän tien.. Työ naiset ootte tosi kummallisii*ding*



:(

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

UkeUke

Posts: 394

#18755 • • UkeUke

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 19.3.2010 09:43:
---
UkeUke, 19.3.2010 00:04:
Hah... Täällä taas, false alarm.. tytön ihastus meni sen siliän tien.. Työ naiset ootte tosi kummallisii*ding*

---


Sori, mutta pysyin lukemaan sen saman tien siitä edellisestä viestistä, niin se vaan menee...


No ja mitäs mää just sanoin... ootte tosi omituisii..
aada

Posts: 736

#18756 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

UkeUke, 19.3.2010 11:10:
---
aada, 19.3.2010 09:43:
---
UkeUke, 19.3.2010 00:04:
Hah... Täällä taas, false alarm.. tytön ihastus meni sen siliän tien.. Työ naiset ootte tosi kummallisii*ding*

---


Sori, mutta pysyin lukemaan sen saman tien siitä edellisestä viestistä, niin se vaan menee...

---

No ja mitäs mää just sanoin... ootte tosi omituisii..



Jos voin antaa jotain vinkkiä, niin siihen, että nainen rakastuu tarvitaan, että nainen kokee vähän epätoivoa. Ei siis saa olla liian hollilla, liian innokas. Sitten kun tämä epätoivo alkaa hiipiä ja jos nainen siis on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä on valmis sitoutumaan. Kaikki muu selittely vain tarkoittaa, ettei häntä kiinnosta.

Vähän sama kuin että jos nainen on oikeasti kiinnostunut, niin hänellä on ihan muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta aikaa nähdä mies tämän ehtottamana aikana. Jos nainen epätoivoisesti haluaa nähdä miehen ja tämä tarjoaa siihen yhden vaihtoehdon, niin kyllähän se yleensä naiselle sopii.
aform

Posts: 291

#18757 • • aform
Vuoden alusta lähtien kuta kuinkin sitä on tullut täällä oltua.
Nyt kyl ois vähän niinku hinku pois. Jos vaikka joku sulonen neito löytyis vierelle. Sellanen joka ei polta eikä kato töllöö ja sil on omia ajatuksia. Sellanen kivalla tavalla aikuinen nainen*hih*.
Lyylikki

Posts: 2,975

#18758 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 19.3.2010 12:37:
Jos voin antaa jotain vinkkiä, niin siihen, että nainen rakastuu tarvitaan, että nainen kokee vähän epätoivoa. Ei siis saa olla liian hollilla, liian innokas. Sitten kun tämä epätoivo alkaa hiipiä ja jos nainen siis on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä on valmis sitoutumaan. Kaikki muu selittely vain tarkoittaa, ettei häntä kiinnosta.



Ei siihen mitään epätoivoa tarvita - oikeesti! Mutta ei kyllä mitään stalkkausta tytön työpaikan edessä tai jatkuvaa viesteillä ja puheluilla pommittamistakaan.

Enemmän minua risoo sellainen kylmän esittäminen, varsinkin jos jälkeenpäin saakin kuulla, että toinen olisi ollut jollakin asteella kiinnostunut. Turhaa venkoilua ja esittämistä kannattaa välttää, mutta ei kannata turhaan myöskään ylianalysoida tilanteita. Sen kun elää virran vietävänä ja välillä vähän kauhoo siihen suuntaan mihin itse haluaisi mennä.
UkeUke

Posts: 394

#18759 • • UkeUke

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 21.3.2010 21:32:
---
aada, 19.3.2010 12:37:
Jos voin antaa jotain vinkkiä, niin siihen, että nainen rakastuu tarvitaan, että nainen kokee vähän epätoivoa. Ei siis saa olla liian hollilla, liian innokas. Sitten kun tämä epätoivo alkaa hiipiä ja jos nainen siis on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä on valmis sitoutumaan. Kaikki muu selittely vain tarkoittaa, ettei häntä kiinnosta.

---


Ei siihen mitään epätoivoa tarvita - oikeesti! Mutta ei kyllä mitään stalkkausta tytön työpaikan edessä tai jatkuvaa viesteillä ja puheluilla pommittamistakaan.

Enemmän minua risoo sellainen kylmän esittäminen, varsinkin jos jälkeenpäin saakin kuulla, että toinen olisi ollut jollakin asteella kiinnostunut. Turhaa venkoilua ja esittämistä kannattaa välttää, mutta ei kannata turhaan myöskään ylianalysoida tilanteita. Sen kun elää virran vietävänä ja välillä vähän kauhoo siihen suuntaan mihin itse haluaisi mennä.


:D Hah, tarviiko mun edes laittaa itsestäni tähän quotea.. Noh, ehkä mie vielä joskus osaan muuttaa ihastuksen parempaan - enkä huonompaan suuntaan.
Patrick

Posts: 34

#18760 • • Patrick
huomen ero paperit vetämää...et enköhän mä tänne kuulu

--
no miltäs nyt tuntuu