19,912 posts, 996 pages, 8,074,737 views
Replying to SINKKULUUKKU:
tomii, 6.6.2010 14:10:
---
aada, 6.6.2010 08:46:
---
Niin, kaipa se menee noin, jos musiikki näyttelee isoa osaa elämässä. Itselläni taas musiikki ei ole mitenkään kauhean iso juttu ja en hae yhteenkuuluvuuden tunnetta toiseen sitä kautta. Toisaalta, en kyllä itsekään ehkä ymmärtäisi, jos musiikki olisi toiselle todella tärkeä asia ja maku sen suhteen olisi rajoitunut todella suppeaksi.
---
Joo toi on tietty se toinen puoli, että ei kaikkia kiinnosta musiikki mitenkään älyttömästi ja silloin ei myöskään laita noille jutuille pakosti niin paljoa painoarvoa. Niin kummalliselta kuin se kuulostaakin tällaisella musiikkiin painottuneella foorumilla, niin ei todellakaan kaikki ole syvällä musiikissa. Mullakin on kavereita, joita ei juurikaan haittaa mitä baarissa tai radiossa soitetaan, eivätkä kuuntele kotona juuri ollenkaan musiikkia. Meitä on joka junaan. :)
aada, 7.6.2010 12:59:
---
Vähän sama juttu noiden baarien kanssa. Ei tarvitse tykäkä baarissa soitettavasta musiikista, muttei saa olla sen suhteen niin ehdoton, ettei osaa nauttia illasta lainkaan vain moisen jutun takia.
ezzy, 7.6.2010 13:06:
---
---
Vähän sama juttu noiden baarien kanssa. Ei tarvitse tykäkä baarissa soitettavasta musiikista, muttei saa olla sen suhteen niin ehdoton, ettei osaa nauttia illasta lainkaan vain moisen jutun takia.
---
Seura saa olla aika ällistyttävän hyvää, että viitsisin lähteä johonkin onnelaan tai vastaavaan istumaan iltaa ja kiduttaa itseäni...kahvilat tai ruokamestat voittaa kyllä baarit anytime.
ezzy, 7.6.2010 13:06:
---
---
---
Seura saa olla aika ällistyttävän hyvää, että viitsisin lähteä johonkin onnelaan tai vastaavaan istumaan iltaa ja kiduttaa itseäni...kahvilat tai ruokamestat voittaa kyllä baarit anytime.
aada, 7.6.2010 20:30:
Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla.
Deuce, 7.6.2010 22:02:
En ymmärrä kyl tosiaan miksi olla aivan ehdoton jossain niinkin triviaalissa asiassa kuin musiikki (vaikka se olisikin sinun elämä) tai vaikka pukeutuminen. Tai ehkä se oon vaan minä, mut minusta nyt enemmän kantsis kattoo sitä mitä se ihminen oikeesti on persoonana ja onko se yhtään samalla aaltopituudella tai että jakaako se samoja arvoja edes jossain määrin. Tottakai musiikkimaku kertoo ihmisestä monesti paljon, mutta ei sen minun mielestä pitäisi määrätä defaulttina minkälainen hän on ihmisenä tai voiko hänen kanssaan tulla toimeen. Tietysti joillekkin musiikki voi olla niinkin tärkeää, se vain tuntuu henkilökohtaisesti niin omituiselta.
---
Mielestäni tuo on vähän liian ehdotonta, tai en välttämättä ainakaan itse jaksaisi katsoa jos toinen alkaisi narisemaan tälläisistä, mielestäni aika pienistä jutuista. Ja toisaalta, olisihan se aika tylsää, jos itse kävisin näkemässä ystäviä tms. tälläisissä paikoissa ja toista ei saisi ikinä mukaan.
Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy, alkoholitarjoilu pelaa ja musiikkina soi joku tavallinen pop, mitä kuulee muutenkin kaikkialla.
ezzy, 8.6.2010 01:19:
---
---
Mielestäni tuo on vähän liian ehdotonta, tai en välttämättä ainakaan itse jaksaisi katsoa jos toinen alkaisi narisemaan tälläisistä, mielestäni aika pienistä jutuista. Ja toisaalta, olisihan se aika tylsää, jos itse kävisin näkemässä ystäviä tms. tälläisissä paikoissa ja toista ei saisi ikinä mukaan.
Enkä nyt ihan ymmärrä, miten joku Onnela tms. voi olla niin kamala paikka, ettei siellä voi yhden illan verran olla. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy, alkoholitarjoilu pelaa ja musiikkina soi joku tavallinen pop, mitä kuulee muutenkin kaikkialla.
---
Unohdit etten käytä alkoholia, se noissa onneloissa vikana on. En myöskään jaksa katsella kännisiä. Yhtä vähän jaksan niitä bileissä katsella, mutta siellä sentään on muutakin, mieluisaa musiikkia jonne voi kadota.
aada, 8.6.2010 08:14:
---
ezzy, 8.6.2010 01:19:
---
---
---
Unohdit etten käytä alkoholia, se noissa onneloissa vikana on. En myöskään jaksa katsella kännisiä. Yhtä vähän jaksan niitä bileissä katsella, mutta siellä sentään on muutakin, mieluisaa musiikkia jonne voi kadota.
---
No en kyllä käytä itsekään läheskään aina alkoholia, mutta ei se haittaa minua. Jos ollaan isolla porukalla niin keskityn seurusteluun. Itseäni ei sinänsä haittaa känniset ihmiset, jos he osaavat käyttäytyä. Silti katson mielummin kännisiä, kuin huumeissa olevia ihmisiä (varsinkaan jos he eivät osaa käyttäytyä).
ezzy, 8.6.2010 10:27:
---
---
No en kyllä käytä itsekään läheskään aina alkoholia, mutta ei se haittaa minua. Jos ollaan isolla porukalla niin keskityn seurusteluun. Itseäni ei sinänsä haittaa känniset ihmiset, jos he osaavat käyttäytyä. Silti katson mielummin kännisiä, kuin huumeissa olevia ihmisiä (varsinkaan jos he eivät osaa käyttäytyä).
---
Se siinä just onkin, huumeita käyttävät osaavat yleensä käyttäytyä (bileissä ainakin) eikä niitä edes huomaa. Baareissa känniset on sit taas ihan oma lukunsa...Suomessa ei vaan kukaan osaa käyttää alkoholia.
aada, 8.6.2010 12:08:
---
Yleensä kyllä varmasti on noin, mutta olen itse ollut muutamaan otteeseen bileissä ja niiden jälkimainingeissa todistamassa sellaisia juttuja, että niiden rinnalla katson aivan mieluusti kännisiä ihmisiä, suurin osa niistä kun on kuitenkin loppupeleissä aika harmittomia. Riippuu tietenkin baaristakin, sen asiakaskunnasta ja ikärajasta, että millaisia ihmisiä paikassa pyörii ja miten he käyttäytyvät.
Itse siedän miten paljon tahansa sellaista hyväntuulista kohellusta, vihjailua, vonkaamista jne. mutta en voi sietää agressiivisuutta ketään kohtaan enkä minkäänlaista draamaa. Ja näitähän näkyy, mutta sitten vain suljen silmät ja menen eteenpäin, en anna sen vaikuttaa.
neski, 9.6.2010 19:12:
Jee, miten kivaa sinkkuna oleminen on. Kaikki kolme tapausta tältä vuodelta (eli todella kiireistä minulle):
1. Kotiseudulta tuli baarista bongattua eräs tapaus. Ihastuminen oli kova ja nopea molemmin puolin, mutta välimatka liian pitkä. Jäi on-off tasolle ja sovittiin, että tapaillaan muita ihmisiä. Kävi tuossa juuri ennen ulkomaanreissua morjenstamassa ja kertomassa miten ihastunut on edelleen, mutta tällä hetkellä tulee sellaisia Facebook-päivityksiä, että huhhuh. Siellä on paikalliset gigolot vauhdissa. Facebook-päivitykset blokkiin ja seuraavaan tapaukseen...
2. Juhliva opiskelijatyttö baarista. Kuukauden kestäneen on-off jutun aikana tyttö oli niin kiireinen juhlimaan, ettei kerennyt (lue: halunnut) nähdä kertaakaan selvänä.
3. Baarista selvinpäin (siis se, en minä) löytynyt tyttönen (4 vuotta nuorempi). Perui treffit kaksi kertaa, koska ensin oli juomassa ja seuraavana päivänä krapulassa (loogista).
Mites muilla?
aada, 9.6.2010 21:07:
---
Jee, miten kivaa sinkkuna oleminen on. Kaikki kolme tapausta tältä vuodelta (eli todella kiireistä minulle):
1. Kotiseudulta tuli baarista bongattua eräs tapaus. Ihastuminen oli kova ja nopea molemmin puolin, mutta välimatka liian pitkä. Jäi on-off tasolle ja sovittiin, että tapaillaan muita ihmisiä. Kävi tuossa juuri ennen ulkomaanreissua morjenstamassa ja kertomassa miten ihastunut on edelleen, mutta tällä hetkellä tulee sellaisia Facebook-päivityksiä, että huhhuh. Siellä on paikalliset gigolot vauhdissa. Facebook-päivitykset blokkiin ja seuraavaan tapaukseen...
2. Juhliva opiskelijatyttö baarista. Kuukauden kestäneen on-off jutun aikana tyttö oli niin kiireinen juhlimaan, ettei kerennyt (lue: halunnut) nähdä kertaakaan selvänä.
3. Baarista selvinpäin (siis se, en minä) löytynyt tyttönen (4 vuotta nuorempi). Perui treffit kaksi kertaa, koska ensin oli juomassa ja seuraavana päivänä krapulassa (loogista).
Mites muilla?
---
Heh, huvittavia tapauksia. Olenko ihan kuollut, kun mun mielestä toi on oikeastikin todella kiireista?
aada, 8.6.2010 12:08:
---
ezzy, 8.6.2010 10:27:
---
Se siinä just onkin, huumeita käyttävät osaavat yleensä käyttäytyä (bileissä ainakin) eikä niitä edes huomaa. Baareissa känniset on sit taas ihan oma lukunsa...Suomessa ei vaan kukaan osaa käyttää alkoholia.
---
ezzy, 9.6.2010 22:02:
---
aada, 9.6.2010 21:07:
---
---
Heh, huvittavia tapauksia. Olenko ihan kuollut, kun mun mielestä toi on oikeastikin todella kiireista?
---
Jos tota tahtia feilaa, niin ei siinä kyllä auta kuin uutta matoa vaan laittaa koukkuun. Kannattaisko kenties kokeilla jotain muutaki ku baaria ja olla joskus selvänäkin?
aada, 10.6.2010 00:04:
---
Baareissa on kyllä huonojakin puolia, jos sieltä yrittää puolisoa etsiä. Toisaalta itselleni se on ainakin se kaikista luontevin ympäristö siihen. Tykkään jotenkin siitä, että mennään suoraan asiaan, molemmat tietää mitä hakee ja ilmassa on heti sellainen tietty vire.