SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,795,349 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#2261 • • hallucinogen Edain
Sussa ainakaan Merja mitään vikaa oo, sä vaan et huoli ketään, niin miehiä kuin naisiakaan *nauru*

--
pikku-*possu*

misjah

Posts: 3,373

#2262 • • misjah Team Sika

merqus:
---
Lene:
*vannoutuu ikisinkuksi* Eikä tämän käytännön toteuttamisessa tule olemaan ongelmia, koska a) en kelpaa niille, jotka itse kelpuuttaisin b) en kelpuuta niitä, jotka minut kelpuuttavat c) vaikka molemmat kelpuuttaisivat toisensa niin eihän siitä nyt kuitenkaan mitään tule. *eiei*

---


Story of my life *justjoo* saa nähdä onko mullakin ikisinkun kohtalo edessä


teil on tytöt väärä asenne ton c) kohdan kanssa..

--
www.team*possu*.tk

ParodY

Posts: 2,483

#2263 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

merqus:
Story of my life *justjoo* saa nähdä onko mullakin ikisinkun kohtalo edessä



mä oon ainaki hieman yrittäny totutella tuhon ajatukseen*joo*...*nyyh*...*slurps*

[muokattu 13.11.2003 17:54]
bubbelgum

Posts: 2,477

#2264 • • bubbelgum ~sylikissa~

Jone:
---
bubbelgum:
Oi kaikkitietävä Jone haluisitko olla niin ystävällinen ja kertoa mullekkin, mitkä osat mun ”vaatimuslistasta” en itse täytä? Sä kun sen näköjään näytät tietävän...

---


Hms, kun sulla on noin hyvä asenne, niin.... Öhs, en halua? Miksi mä haluaisin olla sua kohtaan ystävällinen sun typerien avautumistesi jälkeen, joita omani lähinnä reflektoivat takaisin?

Suuren osan vajavaisuudestasi muodostaa kykysi olla tunnistamatta sitä itsessäsi. Mä sentään tiedän ihan tismalleen millainen runkkari olen, enkä juuri muuta väitä edes itseäni kusettaakseni.

Jotkut ihmiset ei sitten kyllä tarvii edes mitään substansseja elääkseen irti todellisuudesta. *pahis*

[muokattu 13.11.2003 13:38]



Ehkä mun asenne on sun mielestä huono, mutta yhtä lailla sä oot tällä hetkellä mun mielestä kovinkin pelkurimainen, kun sun täytyy kirjotella vihjailevasti ja ympäripyöreesti, sen sijaan että sanoisit suoraan jos joku asia mussa ärsyttää, kuten näköjään tekee, kun täytyy mun typeryyttä näin julkisesti julistaa.. Ja sen vielä tahdon sanoa, että sä voit kuvitella että mä en tunnista omia vikojani ja puutteita, ja se on mahdollista etten sitä teekkään, mutta todellisuudessa sä et tunne mua niin hyvin että voisit sanoa yhtään mitään siitä mitä mun päässä liikkuu, tai miksi teen jotain niinkun teen..

Vielä.. Jos et sattunut huomaamaan niin mun ensimmäinen viesti piti sisällään tosiaan sanan ”vaatimuslista”.. Eli luulis jopa sun, fiksun ihmisen, tajuuvan että se oli aika leikkisällä mielellä kirjotettu viesti.. Jos tarkkaan luet sen, niin käytän myös muotoa, ”mielellään ei” ja ”olisi suotavaa”, enkä todellakaan sanele jotain ehdottomia sääntöjä..

Mutta mutta.. Loppujen lopuksi mulle on ihan sama mitä sä musta ajattelet, mutta siitä en pidä, että sä jakelet näitä sun ”faktoihin” perustuvia mielipiteitä muille.. Jos et sitten halua tahallaan aiheuttaa ihmisille musta huonoa kuvaa, tällä käyttäytymiselläsi.. Mutta toisaalta niin jos ihmiset on niin tyhmiä että sun juttuja uskoo sokeesti eikä ota itse asiasta selvää, niin sellasia ihmisiä mä en elämääni edes halua.. Tähän lauseeseen päätän tämän aiheen. _piste_

--
Hullu ku pullosta tullu.

itis

Posts: 2,518

#2265 • • itis Morning Star
Oikeastaan ei pitäisi liittyä keskusteluun ,mutta liityn, kun huomasin taas täällä käytävän erinomaisen kiitettävää väittelyä jossa (yllätys yllätys) on Jone provosoivana osapuolena. Epäilemättä aikansa kuluksi, mutta sitähän klubbari on.

Olen sitä mielipuolta, ettei yleistäminen peitettynä omien mielipiteiden verkkoon ja provosoivaan väittelyyn ole kovin miellyttävä tapa keskustella siitä, onko joku toinen henkilö kuin itse riittävän sitä tai tätä deittailun, seurustelun tms. suhteen. Omasta mielestäni (there we go) ellei väittelevistä osapuolista ainakin toinen ole ihastunut toiseen tms. ei ole kovin kehittävää arvostella toisen kelpoisuutta loukkaavin sanakääntein, vaikka en uskokaan että tietyt henkilöt siitä yöuniaan menettävät. Enkä menetä minäkään. Enkä usko että Joneakaan oikeasti kiinnostaa.

Ehdottaisin että Jone, jonka älyllisiä lahjoja en kiellä, enkä edes kielen terävyyttä väittelyssä, sillä sanan säilähän miehellä on hallussa, siirtyisi kokeilemaan kyynisen asenteen sijaan rakentavaa asennetta ainakin sellaisissa aiheissa joilla voi/saattaa/on mahdollisesti negatiivista vaikutusta väittely/keskusteluvastustajan minäkuvaan. Tietenkin myös kolhujen saaminen vahvistaa, mutta olen jälleen sitä mieltä (hups) että ne kolhut on syytä ottaa vähemmän turhissa ja enemmän merkitsevissä tilanteissa kuin Klubituksen sinkkuluukussa. Uskoisin tämän koskevan mm. nettifoorumeja noin yleensä. Enkä tarkoita että kaiken olisi syytä olla *plur* vaan että osan asioista todellakin VOI jättää sanomatta tai sanoa ne niin etteivät muut kärsi ellei ole tarkoitus jotakuta kurmottaa ja soimata.

Jone, tuntematta yhtään päänsisältöäsi täytyy ihmetellä että miksi ihmeessä vaivaat päätäsi sillä miten saat toisten mielen matalaksi? Enkä luule että se on edes varsinainen tarkoitus, mutta sitä suuremmalla syyllä mieti hetken kun kirjoitat. Henkilökohtaisesti ei kutkuta kovin paljoa mitään muuta ajatusta kuin että se vaikuttaa väärältä. Väärältä siinä mielessä ja sikäli kun on olemassa väärä/oikea -akseli. Tähän varmaan halutessasi löytäisit vasta-argumentin.

Tämä tuli sanottua sitten ilman mitään oikeaa mielenkiintoa asiaan. Jos juttu oli turhaa, unohtakaa. En jaksa taaskaan väittää vastaan jos esim. Jonella on siihen kärkeviä mielipiteitä, ne eivät todennäköisesti tee muuta kuin luovat kuvaa kyseisestä miehestä mun mielessä ja harmittavat hetken. Kumma kyllä mielikuva miehestä livenä ja näppiksen takana on varsin erilainen. Toinen teistä on ihan mukava, mutta se ei käytä näppistä.

Sanoisin että ajatteleminen on joskus hyvä juttu ettei sano/kirjoita mitä ajattelee.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Riku

Posts: 3,187

#2266 • • Riku The Little Prince

bubbelgum:
Tähän lauseeseen päätän tämän aiheen. _piste_

Pöh, tylsimys. Mulla, Alienille & puolella muuta Team Sikaa oli sentään paljon enemmän urheilumieltä *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

itis

Posts: 2,518

#2267 • • itis Morning Star

dirtyface:
OT:


---
Itis:
plurplurplur

---


Älä nyt tollasia ala ehdottelemaan. Mille me sit täällä repeiltäis jos ei Jonen teräville kommenteille?*nauru*
[/q

Ei saa pistää snoja toisen suuhun. Lue tarkemmin. Missä siellä plukee plurplurplur? Siellä on yksi hymiö. Sille voi nauraa, nauraako kaikki, siinä kysymys. Shakespersettä mukaillen. *iloinen*

Mun puolesta Jone ja muut halukkaat voivat levittää rikinkatkua juuri sinne minne haluavat. Jos luit tarkkaan, kommentoin vain sitä ettei se ole sen arvoista ja päinvastoin siitä ei ihan välttämättä synny mitään kovin arvokkaita ajatuksia. Painokelvottomia ehkä. Mutta sekin on mun mielipide. Jos siitä syntyy naurua niin suitsutus jatkukoon.

Ja sitten se pakastehernepussi piiloon, mä en jaksa niheltää kovin paljon, se on niin avutonta ja turhauttavaa mulle. Tunnustan täten myös olevani avuton ja turhautunut ennen kuin joku nokkelakielinen pääsee siihen lipomaan ja liukastelemaan. tms. muuta ökköä levittämään.

*heittelee kukkasia loikkii valkoisissa vaipoissa sarvet päässä huilua soitellen kedolla sorkkasilteen*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

dirtyface

Posts: 344

#2268 • • dirtyface rok.
Pelästyin vaan, ku aloit rauhotella Jonea. Myönnän, et se quote oli huono, tuntu vaan paremmalta ku joku blaablaa ku en vittinyt noin pitkää tekstiä kokonaan siihen laittaa kun vastaus oli niin lyhyt. Poistinkin sen koko viestin jo tarpeettomana.*piis*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Jone

Posts: 8,258

#2269 • • Jone Archibald Haddock

bubbelgum:
Ehkä mun asenne on sun mielestä huono, mutta yhtä lailla sä oot tällä hetkellä mun mielestä kovinkin pelkurimainen, kun sun täytyy kirjotella vihjailevasti ja ympäripyöreesti, sen sijaan että sanoisit suoraan jos joku asia mussa ärsyttää, kuten näköjään tekee,



Niinno, tulkinnallinen kysymys, kuten itsekin osasit huomioida. Voit vapaasti tulkita ”ympäripyöreyden ja vihjailun” pelkuruudeksi jos niin haluat. Olen käsittääkseni jo aikaisemmin ilmaissut ihan suoraan, että nykyisellään ärsytät mua helvetillisissä määrin. Ainoa mitä en ole ilmaissut julkisesti ovat syyt tähän ja motiiviksi niiden kertomatta jättämiseen mainittakoon nyt kärkeen se, että mielestäni ne kuuluvat tänne vielä vähemmän kuin julkinen ruoskinta ja en enää pidä sua sen arvoisena, että kertoisin ne sulle edes yksityisesti.

bubbelgum:
kun täytyy mun typeryyttä näin julkisesti julistaa..



Toi käsitykseni mukaan ihan sun oma tulkintasi, vai olenko muka oikeasti kutsunut sua jossain typeräksi?

bubbelgum:
Ja sen vielä tahdon sanoa, että sä voit kuvitella että mä en tunnista omia vikojani ja puutteita, ja se on mahdollista etten sitä teekkään, mutta todellisuudessa sä et tunne mua niin hyvin että voisit sanoa yhtään mitään siitä mitä mun päässä liikkuu, tai miksi teen jotain niinkun teen..



Olet aivan oikeassa, en tunne motiivejasi nykyiseen käyttäytymiseesi. Tämä ei kuitenkaan käsittääkseni tarkoita sitä että mun pitäisi sen takia varauksetta pitää siitä tai että mulla ei olisi oikeutta olla pitämättä siitä.

bubbelgum:
Vielä.. Jos et sattunut huomaamaan niin mun ensimmäinen viesti piti sisällään tosiaan sanan ”vaatimuslista”.. Eli luulis jopa sun, fiksun ihmisen, tajuuvan että se oli aika leikkisällä mielellä kirjotettu viesti.. Jos tarkkaan luet sen, niin käytän myös muotoa, ”mielellään ei” ja ”olisi suotavaa”, enkä todellakaan sanele jotain ehdottomia sääntöjä..



Tulkitsenko ton niin, että koska ”jopa fiksun ihmisen” olisi pitänyt tajuta mitä tarkoitat, niin joko

A) Koitat olla sarkastinen (Jos näin, niin kehotan opettelemaan asteen verran lisää ennen kuin käytät ko. tyylikeinoa uudestaan)

tai

B) Koska puhut musta fiksuna ihmisenä, mutta käytät ”jopa”-sanaa, niin et pidä itseäsi sellaisena? Tämähän olisi hieman ristiriidassa sen kanssa mitä ”leikkimielisessä vaatimuslistassasi” annoit ymmärtää, mikäli nyt muistan oikein.

bubbelgum:
Mutta mutta.. Loppujen lopuksi mulle on ihan sama mitä sä musta ajattelet, mutta siitä en pidä, että sä jakelet näitä sun ”faktoihin” perustuvia mielipiteitä muille.. Jos et sitten halua tahallaan aiheuttaa ihmisille musta huonoa kuvaa, tällä käyttäytymiselläsi.. Mutta toisaalta niin jos ihmiset on niin tyhmiä että sun juttuja uskoo sokeesti eikä ota itse asiasta selvää,



Öhs, jakelen muille? Tarkoitatko nyt mahdollisesti sitä, että kuka tahansa voi lukea nämä kirjoitukset vai kuvitteletko oikeasti, että olet niin kiinnostava, että jaksan puhua susta päivät läpeensä ihmisille?

...ja mitähän uskottavaa ihmisillä nyt on mun jutuissani susta? Kyllä ne voivat mun puolestani ihan vapaasti luottaa mun sanaani siitä että ärsytät mua. Mitä tulee muuhun, niin yliarvioit kyllä mun voimani jos luulet että mun sanomiseni heihin vaikuttavat.

bubbelgum:
niin sellasia ihmisiä mä en elämääni edes halua..



Kuitenkin tunnut käyttäytymisesi perusteella luulevan että kaikki haluavat sut elämäänsä edes etäisesti. I hate to burst your bubble, mutta osa ihmisistä olisi paljon onnellisempia ellet tyrkyttäisi seuraasi.

bubbelgum:
Tähän lauseeseen päätän tämän aiheen. _piste_



Ole hyvä vain.

[muokattu 13.11.2003 22:50]
henkka

Posts: 4,973

#2270 • • henkka

pHaze:
Pöh, tylsimys. Mulla, Alienille & puolella muuta Team Sikaa oli sentään paljon enemmän urheilumieltä *nauru*



Sportrok! *iihhih*
Jone

Posts: 8,258

#2271 • • Jone Archibald Haddock

Itis:
Oikeastaan ei pitäisi liittyä keskusteluun ,mutta liityn, kun huomasin taas täällä käytävän erinomaisen kiitettävää väittelyä jossa (yllätys yllätys) on Jone provosoivana osapuolena.



IMO se potentiaalisesti kiitettävä osuus on kyllä muualla kuin mun ja Sonjan kynsien terottelussa, mutta heti alkuun piste siihen päähän siitä että osaat tunnistaa provot provoiksi. *vink*

Itis:
Epäilemättä aikansa kuluksi, mutta sitähän klubbari on.



Juuri näin.

Itis:
Olen sitä mielipuolta, ettei yleistäminen peitettynä omien mielipiteiden verkkoon ja provosoivaan väittelyyn ole kovin miellyttävä tapa keskustella siitä, onko joku toinen henkilö kuin itse riittävän sitä tai tätä deittailun, seurustelun tms. suhteen. Omasta mielestäni (there we go) ellei väittelevistä osapuolista ainakin toinen ole ihastunut toiseen tms. ei ole kovin kehittävää arvostella toisen kelpoisuutta loukkaavin sanakääntein, vaikka en uskokaan että tietyt henkilöt siitä yöuniaan menettävät. Enkä menetä minäkään. Enkä usko että Joneakaan oikeasti kiinnostaa.



Olet aivan oikeassa. :)

Itis:
Ehdottaisin että Jone, jonka älyllisiä lahjoja en kiellä, enkä edes kielen terävyyttä väittelyssä, sillä sanan säilähän miehellä on hallussa, siirtyisi kokeilemaan kyynisen asenteen sijaan rakentavaa asennetta ainakin sellaisissa aiheissa joilla voi/saattaa/on mahdollisesti negatiivista vaikutusta väittely/keskusteluvastustajan minäkuvaan.



Itseasiassahan alunperin vain ohimennen leukailin Sonjan suuntaan, jonka jälkeen keskityin ainakin omasta mielestäni suhteellisen asiallisesti esittämään mielipiteinä deittailusta, vaatimuslistoista ja seurustelusuhteista. Epäasiallinen osuus oli siis IMO hyvin lyhyt ennen yllä olevaa viestiä verrattuna muuhun, tosin käsitystäni tästä saa toki korjata sanomalla jos olin muutenkin epäasiallinen.

Itis:
Tietenkin myös kolhujen saaminen vahvistaa, mutta olen jälleen sitä mieltä (hups) että ne kolhut on syytä ottaa vähemmän turhissa ja enemmän merkitsevissä tilanteissa kuin Klubituksen sinkkuluukussa. Uskoisin tämän koskevan mm. nettifoorumeja noin yleensä. Enkä tarkoita että kaiken olisi syytä olla *plur* vaan että osan asioista todellakin VOI jättää sanomatta tai sanoa ne niin etteivät muut kärsi ellei ole tarkoitus jotakuta kurmottaa ja soimata.



Olet aivan oikeassa minunkin mielestäni.

Käytän kylläkin jo nyt omasta mielestäni aika rankkaa filtteriä, joten helvetin portit taitaisivat aueta jos poistaisin tämän ja kirjoittaisin täysin itsekritiikittömästi tarkoituksenani satuttaa niin pahasti kuin vain voisin. Se tosin olisi aivan perseestä munkin mielestäni. Saatan olla yleisellä tasolla olla hyvinkin loukkaava tietyissä tilanteissa ja usein aivan tarkoituksella, mutta en ainakaan tunnusta iskeväni vyön alle.

Itis:
Jone, tuntematta yhtään päänsisältöäsi täytyy ihmetellä että miksi ihmeessä vaivaat päätäsi sillä miten saat toisten mielen matalaksi?



Motiivini tohon liittyen ovat moninaisia ja tapauskohtaisia. Yleisellä tasolla olen voitaisiin sanoa, että olen sadisti ja saan siten nautintoa ihmisten kiusaamisesta. ( *pahis* ) Esimerkiksi tällä kertaa syy(t) ei kuitenkaan ole se, vaan ”joku ihan muu” joka ei kuitenkaan ole ihan niin kaukaa haettu ettei kohde sitä voisi ymmärtää itsekin niin halutessaan.

Itis:
Enkä luule että se on edes varsinainen tarkoitus, mutta sitä suuremmalla syyllä mieti hetken kun kirjoitat.



Kyllä se on joskus ihan varsinainen ja nimenomainen tarkoituksenikin, tosin ei nyt.

Itis:
Henkilökohtaisesti ei kutkuta kovin paljoa mitään muuta ajatusta kuin että se vaikuttaa väärältä. Väärältä siinä mielessä ja sikäli kun on olemassa väärä/oikea -akseli. Tähän varmaan halutessasi löytäisit vasta-argumentin.



Halutessani varmaan löytäisinkin, mutta en koe tarpeelliseksi. Kyllä, ihmisten kiusaaminen on väärin. Olet aivan oikeassa.

Itis:
Kumma kyllä mielikuva miehestä livenä ja näppiksen takana on varsin erilainen. Toinen teistä on ihan mukava, mutta se ei käytä näppistä.



Noin useimmat sanovat, mutta voin vakuuttaa että kyseessä on ihan sama henkilö eikä edes jakautuneella persoonallisuudella varustettuna. Asioille on aikansa ja paikkansa ja eri tilanteissa käyttämieni erilaisten käyttäytymismallien pohjalla on useimmiten harkittu ”miten edistän omia tarkoitusperiäni jonkun tietyn asian suhteen”-malli. Tohon selitykseen on myöskin tarkoituksella jätetty paljon tulkinnanvaraa eri suuntiin. ”Omat tarkoitusperäni” saattavat muuten olla usein paljon epäitsekkäämpiä kuin vittuiluselkäsaunan jälkeen näyttäisi. *joo*

...ja hei, huutelenhan mä ihmisille livenäkin ”kohteliaasti” tyyliin ”menkää vittuun siitä kaikki, en jaksa teistä ketään just nyt”, mutta pääsen sanallisen viestin lisäksi ilmentämään tarkoitusperiäni myöskin visuaalisesti, jolloin tulen paremmin ymmärretyksi. *nauru*

Itis:
Sanoisin että ajatteleminen on joskus hyvä juttu ettei sano/kirjoita mitä ajattelee.



Yli 90% kirjoituskerroista kirjoittamani on moneen kertaan ajateltua ja harkittua. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että vastaisuudessakaan pitäytyisin pliisusti ja tasapaksusti kirjoittamisessa. *vink*

Kirjoitit muuten hyvin, hioitko kauankin särmiä kirjoituksestasi hiekkapaperin kanssa? (...ja tämä ei ole vittuilua vaan kohteliaisuus läpällä varustettuna.) *nauru*

[muokattu 13.11.2003 21:56]
efo

Posts: 1,908

#2272 • • efo Laserpoint
Jonea pitäs vaan *hali**hali**hali**hali* ni kyl se siitä sitte muuttu kiltiksi sedäksi
*piis**justjoo**piis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Jone

Posts: 8,258

#2273 • • Jone Archibald Haddock

efo:
Jonea pitäs vaan *hali**hali**hali**hali* ni kyl se siitä sitte muuttu kiltiksi sedäksi
*piis**justjoo**piis*



Jeps, mä en oo vaan saanut tarpeeksi rakkautta pienenä ja nyt kanavoin sen puutteen ja turhautumiseni suhteeseeni vanhempieni kanssa muille ihmisille ärjymiseen. *nauru*

Öhs, tai sit syyt on muualla. *täh*

[muokattu 13.11.2003 22:27]
Tumppi

Posts: 58

#2274 • • Tumppi Järjen jättiläinen
no mikäs estää tapailemasta uusia ihmisiä? naisia on planeetta täynnä *vink*
[/quote]


No eipä varmaan mikään. Ei ehkä nyt heti hirveesti tee mieli kun meni suhde jokin aika sitte poikki joka kesti about 4-5 vuotta...
Mutt kyllä tästä kohta... *hymy*

--
Jaksaa, jaksaa...

misjah

Posts: 3,373

#2275 • • misjah Team Sika

alien:

anna vaan asioiden nyt mennä omalla painollaan äläkä anna tunteiden ottaa valtaa. Siitä on hyvä lähtee taas elämään ”uutta” elämää ;)


*hmph* eki.. taidanpa jättää sanomatta.. *vink*
sä tiedät ilman sanomistakin.. *hymy*

--
www.team*possu*.tk

pinkki

Posts: 308

#2276 • • pinkki säätö et co.

efo:
Jonea pitäs vaan *hali**hali**hali**hali* ni kyl se siitä sitte muuttu kiltiksi sedäksi
*piis**justjoo**piis*


:o :D :DD XD XDDDDD *hahjust**iloinen**iloinen**plur**iloinen**iloinen*
eeehhh...huhu...ha.. hih... pyrsk.... hee.. ... tsih.. *ding*
kap-pu

Posts: 1,167

#2277 • • kap-pu the amazing suction cup boy

pinkki:
:o :D :DD XD XDDDDD *hahjust**iloinen**iloinen**plur**iloinen**iloinen*
eeehhh...huhu...ha.. hih... pyrsk.... hee.. ... tsih.. *ding*



>:|

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

itis

Posts: 2,518

#2278 • • itis Morning Star

Yli 90% kirjoituskerroista kirjoittamani on moneen kertaan ajateltua ja harkittua. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että vastaisuudessakaan pitäytyisin pliisusti ja tasapaksusti kirjoittamisessa



Epämiellyttävää, harmi kun harkitset tuota koska se ei ole mun mielestä asiallista. Harkitsisit enemmän miten esimerkiksi saisit Sonjan tekemään jotain eri tavalla jos sinusta tuntuu ettei hän tee tai ajattele tai käyttäydy niin kuin pitäisi. Onnistuu muuten miljoona kertaa paremmin väemmän epäkohteliaalla tyylillä. Ilkeys ei kaunista ketään, ei edes Jone -nimisiä ihmisiä.
Vaikka ei sillä nimellä tähän keskusteluun ole mitään merkitystä,ainoastaan sillä millä tavalla joku toista kohtelee. En myöskään ole sitä mieltä että jos olen saanut sinusta (Jone) live-positiivisen mielikuvan... ei ole syytä sitä romuttaa. Kai olet sitten sen verran itseriittoinen ettei muiden hyväksyntää ja ystävällismielisyyttä tarvita? Bubbelgum ei ole nähdäkseni ansainnut höykytystä. Tai kukaan klubituslaisista, sillä he lienevät melko hyväntahtoista ja toisilleen hyvää tarkoittavaa porukkaa. Jos olisin sinä, pyytäisin anteeksi koska toisen loukkaaminen ei ole ilman oikein hyvää syytä kovin älykästä ja uskon että älykllyyttä arvosta itsessäsi ensisijaisesti. Kuten minäkin kenessä tahansa.

Kiitos kohteliaisuudesta tekstin suhteen se oli tosin aika suoraa ajatuksen virtaa. En ylpistynyt koheliaisuudesta.

Edelleen viitaten vastaukseesi Sonjalle -> asiatonta. En arvosta koska omat mielipiteesi ovat vahvasti värittyneitä, eivätkä juurikaan sen oikeampia kuin Sonjan, jolla varmaankin on henkilökohtaiset ongelmansa elämässään. En usko että sinulla voisi olla mitään käsityksiä niistä, joten suosittelisin jättämään toisten elintavat rauhaan, ellei sile ole selkeitä perusteita. Ne vain ovat erilaisia kuin sinun.

Enkä vieläkään jaksa väitellä. Pahoittelen kirjoituksen heikkoa tasoa koska tätä kirjottaessani olen tuhannen kännissä komen aikaan aamuyöstä.

Älä viitsi Jone, ei ole sen arvoista. Ihmiset ovat parempia kuin luuletkaan.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

kilobitti

Posts: 2,419

#2279 • • kilobitti 1-2-3 techno
ei näin Jone. *dis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Jone

Posts: 8,258

#2280 • • Jone Archibald Haddock

kilobitti:
ei näin Jone. *dis*



Dissaa minkä ehdit, se ei mun persettäni liikauta tai maailmaani hetkauta.

Itikselle vastaus kunhan ehdin kouluun luennoille mätänemään jossain vaiheessa.