SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,732,034 views

Dragonfly

Posts: 542

#2221 • • Dragonfly Mariarawr
mitenköhän täältä pääsee pois.. *ding*

--
Uguu~

Avatar
#2222 • • hyperventilaatio Guest
Mikäs täällä ollessa. *igor*
hallucinogen

Posts: 8,190

#2223 • • hallucinogen Edain
Te tykkäätte musta näköjään niin paljon ettette halua mun lähtevän täältä *iihhih*

--
pikku-*possu*

d-Whack

Posts: 17

#2224 • • d-Whack Mr. Clubtrance
vai että sinkkuluukku, kaikenlaisiin luukkuihi sitä lajitelluks joutuukin *nauru*
Optik

Posts: 1,691

#2225 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Dragonfly:
mitenköhän täältä pääsee pois.. *ding*



Pitäis kait jostain löytää se ”vastakappale”.. helpommin sanottu kuin tehty

*uuh**nyyh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

eewol

Posts: 1,125

#2226 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Mä ainakin nautin ihan täysin täällä olemisesta!!!*pihkassa*
Ehkä sit ku en pysty enään omaa nenääni niistämään nii ois ehä ihan kiva jos
joku tekis sen mun puolesta...*nuha**nauru*

Kyl se seuraava ihastus tulee kuitenkin jossain välissä häiritseen mun sinkkuiluu,
mut siihen asti pitää bailata täysillä...*enkeli*

Noh... Life is a bitch, then you marry one...*nyyh*
Tumppi

Posts: 58

#2227 • • Tumppi Järjen jättiläinen
Eipä ole mun mielestä sinkkuna olemisessa oikeen mitään mukavaa. Varsinkaan nyt ku illat on pimeitä ja sillee...*eiei*

--
Jaksaa, jaksaa...

Unik

Posts: 4,117

#2228 • • Unik
Täällä sitä ollaan yhä, eikä loppua näy. Enkä vieläkään valita, tällähetkellä hyvä näin.
bubbelgum

Posts: 2,477

#2229 • • bubbelgum ~sylikissa~
Aattelinpa huvikseni pastee tännekkin tän mun ”vaatimuslistan” mitä pitäs kundilta/tytöltä löytyy että iskis muhun... Saatte kertoo, onko tällasii oikeesti edes olemassa?!


” Jos lähetään eka siitä mitä EI saa olla, niin...
Kaikki kaman käyttäjät, oli sit käyttö kuinka usein/harvoin tahansa, tipahtaa saman tien pois.. Mieluiten ei tupakkaa.. Ja asenne alkoholiin, pitää olla se, että ilmankin voi olla hauskaa! *hymy*

Sitten niihin mitä ois suotavaa että löytyy...
Ulkonäöltä nuorekas/söpö, ei liian pitkä (ite ku oon niin lyhyt), joku ehkä 180cm enintään.. Eikä missään nimessä mitään muskelikimppuu *dissaa*
Päästä pitää löytyy tarpeeks että pystyy niin syvälliseen keskusteluun, kuin kunnon väittelyyn.. Eli pitää olla mulle vähän vastusta.. Itseironian ja sarkasmin taito plussaa *hymy*

Luonteeltaan rehellinen ja luotettava ja elämän asenne yleisesti positiivinen..
Sitten tietty ois plussaa jos musiikki ois iso osa elämää, tavalla tai toisella..
Ja lapsirakas on pakko olla jos mun elämässä aikoo olla osallisena, ilman että pää hajoo *hih*

Mitäköhän vielä keksisin?! Taitaa olla jo tarpeeks vaikeeta tää *uuh*

Ai niin joo... Sit pitäs vielä olla tarpeeks eläin että kestää mun tahtii sänkypuuhissa *blush* Eli taitaa olla aika toivotonta tällasen löytyminen *poks* ”


Noniih, eli onko ihan mahoton tehtävä edessä?! *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

bubbelgum

Posts: 2,477

#2230 • • bubbelgum ~sylikissa~

alien:
---
bubbelgum:
Noniih, eli onko ihan mahoton tehtävä edessä?! *nauru*

---


ei todellakaan! *vink*

btw. jokainen noista vaatimuksistasi täsmäsi mun kanssa *pahis*



Voi herran jumala!! *juoksee karkuun*
Etkö sä ollukkaan se sovinistinen mies-sika?!

--
Hullu ku pullosta tullu.

misjah

Posts: 3,373

#2231 • • misjah Team Sika

bubbelgum:
Noniih, eli onko ihan mahoton tehtävä edessä?! *nauru*


kyllä sä miehen ittelles löydät.. ei epäilystäkään.. *vink**joo*

[muokattu 12.11.2003 22:24]

--
www.team*possu*.tk

marre

Posts: 105

#2232 • • marre pieni punapää
kai sitä pitää sitten ilmoittautua tänne heti kättelyssä. olkoon se sit ensimmäinen viesti jonka tänne kirjoitan. *blush* häpeällistä ehkä, mutta tulipahan tehtyä.

ja sinkkuilusta noin yleensä.. eihän siinä mitään pahaa ole, mut alkaa jo vähän kyllästyttää. ja olishan sitä ihan mukava löytää joku ihasmusmus, varsinkin kun on noi illat jo alkanut vähän pimetä.. *justjoo*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

Android

Posts: 3,908

#2233 • • Android
Jeps jeps...Mäkin taidan kuulua tänne. Täytyy kyllä yhtyä tuohon Shiralin tekstiin, itseäni ainakin sinkkuus on alkanut kyllästyttää, pahasti!*uuh*
marre

Posts: 105

#2234 • • marre pieni punapää

Android:
Täytyy kyllä yhtyä tuohon Shiralin tekstiin, itseäni ainakin sinkkuus on alkanut kyllästyttää, pahasti!*uuh*



on se vaan niin väärin. vai mitä?*hali*
no kai se sit joskus kolahtaa. niin ne sanoo, toivoa sopii ainakin.*uuh*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

Jone

Posts: 8,258

#2235 • • Jone Archibald Haddock

bubbelgum:
Aattelinpa huvikseni pastee tännekkin tän mun ”vaatimuslistan” mitä pitäs kundilta/tytöltä löytyy että iskis muhun... Saatte kertoo, onko tällasii oikeesti edes olemassa?!



Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?
-xx-

Posts: 5,001

#2236 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Jone:
Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?


Ei tietenkään, eihän sitä tiedä mitkä jonkun toisen tyypin vaatimukset sattuvat olemaan. Todella vaikeaahan on löytää sellainen ihminen, joka sekä täyttää omat vaatimukset ja jonka vaatimukset sinä itse täytät.
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee *justjoo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#2237 • • GoA Guest

-xx-:
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee *justjoo*



Minä taas pidän listan tiukkana joten täällä ollaan ja pitkään. *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#2238 • • Jone Archibald Haddock

-xx-:
---
Jone:
Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?

---

Ei tietenkään, eihän sitä tiedä mitkä jonkun toisen tyypin vaatimukset sattuvat olemaan. Todella vaikeaahan on löytää sellainen ihminen, joka sekä täyttää omat vaatimukset ja jonka vaatimukset sinä itse täytät.
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee *justjoo*



Pointtini oli lähinnä se, että mielestäni on turha edellyttää toiselta jotain sellaista, johon ei itselläkään eväät riitä.

Ylipäätään vaatimuslistat on aika rektaalista IMO, joten uskoisin ton sun menetelmäsi olevan paljon toimivampi mielenkiintoisten ihmisten tapaamisen kannalta.
Blues

Posts: 5,414

#2239 • • Blues Koning van Afrika

Jone:
---
-xx-:
---
Jone:
Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?

---

Ei tietenkään, eihän sitä tiedä mitkä jonkun toisen tyypin vaatimukset sattuvat olemaan. Todella vaikeaahan on löytää sellainen ihminen, joka sekä täyttää omat vaatimukset ja jonka vaatimukset sinä itse täytät.
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee *justjoo*

---


Pointtini oli lähinnä se, että mielestäni on turha edellyttää toiselta jotain sellaista, johon ei itselläkään eväät riitä.

Ylipäätään vaatimuslistat on aika rektaalista IMO, joten uskoisin ton sun menetelmäsi olevan paljon toimivampi mielenkiintoisten ihmisten tapaamisen kannalta.



Aivan. Oikea ihminen tulee sitten vastaan ja sen tuntee. Voi olla vaikka kuinka pahasti omia kriteereitään vastaan, sillä hetkellä niistä ei välitä yhtään.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#2240 • • GoA Guest

Blues:
Aivan. Oikea ihminen tulee sitten vastaan ja sen tuntee. Voi olla vaikka kuinka pahasti omia kriteereitään vastaan, sillä hetkellä niistä ei välitä yhtään.



Tuo on totta. Silti ainakin tähän asti elämääni olen huomannut että ihastun vain tietyt kriteerit täyttäviin tyttöihin. Monia mukavia on tavannut mutta kun en natsaa niin ei. eipä tuolle mitään voi ja turhaan siitä alkaa itkemään. Kyllä mä vielä joskus omakseni hoidan jonkun sellaisen joka täyttää kriteerit. *vink*