SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,326 views

Major Tom

Posts: 266

#2201 • • Major Tom
joopajoo, minnes sitä täältä pääsis.. paikalla siis edelleen.

Tykkäisin semmosesta menevästä tyttösestä, jolla olis välillä myös pahoja päiviä eikä välittäis vaikka mullakin semmosia välillä on.
Epailija

Posts: 5,636

#2202 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Armin:
---
Epailija:
No niin juuri... Taas sitä syyllistetään miehiä menemisten rajoittamisesta. Tyypillistä. *hmph**hih**nauru*
---
Tietenkin! Mitenkäs sitten??? Eyecrazy.gif



No ihan kuin mä olisin lukinnut sut huoneeseesi tms., ettet voisi näiden kaikkien kanssa seurustella. En mä ole sua estämässä, mutta... *g* *hih**vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#2203 • • GoA Guest

Blues:
---
GoA:
Täällä on kivaa. *joo*

---


Aina sä jaksat uskotella tuota itsellesi *nauru*



Itse asiassa en uskottele. Loppujenlopuksi on kivaa ja jos en viihtyisi täällä niin yrittäisin kai hakea seuraa? Nyt seuranhaku ei nappaa. Ei jaksa nähdä vaivaa siinä että tutustuisi uusiin ihmisiin sillä tavalla. helpompaa on olla vaan kavereita. =) Sitäpaitsi oman makuni tuntien sellaista sopivaa ei kovin helpolla löydy. *igor*
kilobitti

Posts: 2,419

#2204 • • kilobitti 1-2-3 techno
tänne kuulun kunnes muuta ilmoitan.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Armin

Posts: 411

#2205 • • Armin surffitukka

Epailija:
---
Armin:
---
Epailija:
No niin juuri... Taas sitä syyllistetään miehiä menemisten rajoittamisesta. Tyypillistä. *hmph**hih**nauru*
---
Tietenkin! Mitenkäs sitten??? Eyecrazy.gif

---


No ihan kuin mä olisin lukinnut sut huoneeseesi tms., ettet voisi näiden kaikkien kanssa seurustella. En mä ole sua estämässä, mutta... *g* *hih**vink*



No etköhän sä oo mulle ihan tarpeeksi *sydän* jossittelin vaan.... *hali*
Riku

Posts: 3,187

#2206 • • Riku The Little Prince

GoA:
Ei jaksa nähdä vaivaa siinä että tutustuisi uusiin ihmisiin sillä tavalla. helpompaa on olla vaan kavereita. =)

Tutustut vääriin ihmisiin jos siinä pitää nähdä vaivaa ja on helpompaa olla vain kavereita :) Tapahtuu jos on tapahtuakseen imho

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Dynamia

Posts: 63

#2207 • • Dynamia Team Raaka Raisio
kuulun todellakin tänne ja toivon pääseväni täält joskus pois;)voisko joku kiva tytsi tulla hakee mut pois täält?????
Duris

Posts: 677

#2208 • • Duris lil L

Avernian:
---
jazka:
kuulun todellakin tänne ja toivon pääseväni täält joskus pois;)voisko joku kiva tytsi tulla hakee mut pois täält?????

---


Siihen ei kannata luottaa. Tytöt harvemmin tekee mitään vaikka tykkäisivätkin.



mulla nyt o aina ollu iha toisinpäin.
Jätkät ei koskaan tee mitään, pitää ite tehä aina kaikki jos jotai haluu tapahtuvan

--
*pupu*

Väne

Posts: 139

#2209 • • Väne asennewamma
Äh, mä kun luulin että täältä saattais päästä poiskin joskus, mutta taisin erehtyä. *uuh*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

typ0

Posts: 1,892

#2210 • • typ0 syntax error
sinkkuuminen sukkaa *eiei**dissaa*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

lostgone

Posts: 2,493

#2211 • • lostgone
En oikein tiedä pitäiskö mun muka kaivata toista ihmistä mun elämään q viihdyn koko ajan vain paremmin omineni.. voi olla että minäminämaassa ei olisi niin tilaa käsitteelle me*justjoo* ja tieto alaoven lukittumisesta 20.00 rauhoittaa mielen siitä ettei kukaan pääse vainoamaan oven taakse väittämään että olen paikalla..
Mut ehkä joskus tai ehkä mieluummin ei..*yingyang*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Aidrian

Posts: 1,799

#2212 • • Aidrian Furian Master

Taika:
---
Dèja vu:
pitäisköhän se sitten ilmoittautua tänne..*blush*

---

Tuu vaan, ei tää oo niin paha paikka miltä näyttää..*justjoo**vink*
*hali*


purette kuitenkin..*joo*
Amma

Posts: 2,383

#2213 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Hetken jo luulin kaipaavani jotakuta parikseni, kunnes jälleen kerran tajusin, että yksinhän on aika kiva olla.. Täällä siis taas hyvillä mielin (kunnes uusi ilkeä ihastuminen hyökkää kimppuuni ja sekoittaa pääni - hetkeksi)... *justjoo* *nauru*

--
*etsiskel*

-xx-

Posts: 5,001

#2214 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Amma:
Hetken jo luulin kaipaavani jotakuta parikseni, kunnes jälleen kerran tajusin, että yksinhän on aika kiva olla.. Täällä siis taas hyvillä mielin (kunnes uusi ilkeä ihastuminen hyökkää kimppuuni ja sekoittaa pääni - hetkeksi)... *justjoo* *nauru*


Hyvä Amma, kyllä me pärjätään ... *hali*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Howdy

Posts: 7,955

#2215 • • Howdy Oldie

-xx-:
---
Amma:
Hetken jo luulin kaipaavani jotakuta parikseni, kunnes jälleen kerran tajusin, että yksinhän on aika kiva olla.. Täällä siis taas hyvillä mielin (kunnes uusi ilkeä ihastuminen hyökkää kimppuuni ja sekoittaa pääni - hetkeksi)... *justjoo* *nauru*

---

Hyvä Amma, kyllä me pärjätään ... *hali*



Kyl se sitten kolisee kun on kolistakseen *joo*

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#2216 • • hallucinogen Edain
Mä en kyllä jätä tätä parinmuodostusta luojan huomaan vaan teen asialle jotakin *hih*
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä *iloinen*

--
pikku-*possu*

Avatar
#2217 • • GoA Guest

hallucinogen:
Mä en kyllä jätä tätä parinmuodostusta luojan huomaan vaan teen asialle jotakin *hih*
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä *iloinen*



*nauru* Mä oon sit eka joka sua halaa. Ihan vain kiusalla- *hih*
äm

Posts: 2,376

#2218 • • äm

hallucinogen:
Mä en kyllä jätä tätä parinmuodostusta luojan huomaan vaan teen asialle jotakin *hih*
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä *iloinen*



Tulen ja tuuppaan sut seinää vasten heti alkuillasta *pahis*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#2219 • • hallucinogen Edain
Te ootte ilkeitä *uuh*
Toisitte mieluummin jonkun kivan tytön hyökkäysetäisyydellä *vink*

--
pikku-*possu*

Blues

Posts: 5,414

#2220 • • Blues Koning van Afrika

GoA:
---
hallucinogen:
Mä en kyllä jätä tätä parinmuodostusta luojan huomaan vaan teen asialle jotakin *hih*
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä *iloinen*

---


*nauru* Mä oon sit eka joka sua halaa. Ihan vain kiusalla- *hih*



Mä tulen halaamaan vielä toista puolta niin halluun ei liimaudu kukaan kiva tyttö *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe