19,912 posts, 996 pages, 8,083,504 views
Armin:
---
Epailija:
No niin juuri... Taas sitä syyllistetään miehiä menemisten rajoittamisesta. Tyypillistä.
---
Tietenkin! Mitenkäs sitten???
Blues:
---
GoA:
Täällä on kivaa.
---
Aina sä jaksat uskotella tuota itsellesi
Epailija:
---
Armin:
---
Epailija:
No niin juuri... Taas sitä syyllistetään miehiä menemisten rajoittamisesta. Tyypillistä.
---
Tietenkin! Mitenkäs sitten???
---
No ihan kuin mä olisin lukinnut sut huoneeseesi tms., ettet voisi näiden kaikkien kanssa seurustella. En mä ole sua estämässä, mutta... *g*
Avernian:
---
jazka:
kuulun todellakin tänne ja toivon pääseväni täält joskus pois;)voisko joku kiva tytsi tulla hakee mut pois täält?????
---
Siihen ei kannata luottaa. Tytöt harvemmin tekee mitään vaikka tykkäisivätkin.
-xx-:
---
Amma:
Hetken jo luulin kaipaavani jotakuta parikseni, kunnes jälleen kerran tajusin, että yksinhän on aika kiva olla.. Täällä siis taas hyvillä mielin (kunnes uusi ilkeä ihastuminen hyökkää kimppuuni ja sekoittaa pääni - hetkeksi)...
---
Hyvä Amma, kyllä me pärjätään ...
hallucinogen:
Mä en kyllä jätä tätä parinmuodostusta luojan huomaan vaan teen asialle jotakin
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä
hallucinogen:
Vois vaikka sivellä itseensä liimaa ennen seuraavia bileitä ja sit mennä halaamaan jotain nättiä tyttöä, ei ainakaan heti pääsis karkuun, ehtis vaikka esittäytyä
GoA:
---
hallucinogen:
---
Mä oon sit eka joka sua halaa. Ihan vain kiusalla-