SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,999 views

trance moon

Posts: 1,905

#1061 • • trance moon ZamZa...
waaa, sinkkuna on kiwa olla... *nauru*

*purr*
akir0

Posts: 2,554

#1062 • • akir0 idleRPG champion 2009
Netthe:

akir0:Olen vanhapiika vastoin tahtoani!

Mites tuollaselle mukavalle pojalle näin on päässyt käymään?



Syytän asiasta mediapeliä .. ja naisia .. ja miehiä.

Vaan juu. Kevätauringon ekat säteet on alkanu pilkistelemään ja sinkkuus tuntuu jollain oudolla kosmisella tasolla sopivalta tavalta viettää kesä.

Sinkkumiitti bileiden jälkeen rannalla!
keisha

Posts: 1,394

#1063 • • keisha bullet with butterfly wings
akir0:


Vaan juu. Kevätauringon ekat säteet on alkanu pilkistelemään ja sinkkuus tuntuu jollain oudolla kosmisella tasolla sopivalta tavalta viettää kesä.

Sinkkumiitti bileiden jälkeen rannalla!


*plur* juu tuo kevätaurinko kultaa mielen aika kivasti :) taidan olla jopa tyytyväinen sinkku, siis katoava luonnonvara*hih*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

super-enkuli

Posts: 1,521

#1064 • • super-enkuli
sinkkuna on kiva olla.

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Uhuu

Posts: 844

#1065 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
olen seurustellut lähes taukoamatta viimeisen 11 vuotta. tuohon ajanjaksoon mahtuu kolme pitkää suhdetta.
nyt sitten kuitenkin porhaltanut sinkkuna nelisen kuukautta enkä todellakaan olisi uskonut, että sinkkuilu on näin hauskaa ja vapauttavaa.

ehkä kaikkein ongelmallisinta on nukkua yksin. hiljalleen siihen alkaa tottumaan, mutta aluksi yksinäinen sänky tuntui niin kovin autiolta ja suurelta. nykyään tilanvaltaamisesta osaa nauttiakin ja onneksi on sitten hyviä kavereita, jotka tiukan paikan tullen suostuvat unileluksi *hih*

noista seurustelusuhteista saanut sen verran paskaa niskaan, että tällä hetkellä en usko että edes pystyisin seurustelemaan vakavasti. en usko, että on olemassa ihmistä juuri minulle koko loppuelämäkseni. ja mitään turhanpäiväisiä kotkotuksia en halua enää harrastaa.

mutta kesä on tulossa ja alkurusketusta on jo hankittu köyhän miehen hawaijilla.... odotan innolla kesää -03... ensimmäinen kunnon sinkkukesä sitten teini-iän*justjoo*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

akir0

Posts: 2,554

#1067 • • akir0 idleRPG champion 2009
kei:



*plur* juu tuo kevätaurinko kultaa mielen aika kivasti :) taidan olla jopa tyytyväinen sinkku, siis katoava luonnonvara*hih*



Pyh, katoava luonnonvara. Musta tuntuu, että me lisäännytään ihan luonnostaan :)
Avatar
#1068 • • emppu Guest
quote:UHUU "nykyään tilanvaltaamisesta osaa nauttiakin ja onneksi on sitten hyviä kavereita, jotka tiukan paikan tullen suostuvat unileluksi"

KUKAHAN MAHTAA OLLA UNILELUSI TÄLLÄ HETKELLÄ*täh**täh**täh* VAI ONKO NIITÄ USEAMPIA??*pahis**pahis**pahis*

t:halinalle from Canada
Uhuu

Posts: 844

#1069 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
hei, kuka tervejärkinen mun viereen haluais nukkuun??
siinäpä ongelma kerrakseen....
mä potkin ja sätkin ja juttelen kovasti. se on ainakin yhtä paha kuin kuorsaaminen.

mut jos mä vielä joskus satun seukkailemaan (hirveä sana, siks oli pakko käyttää) niin sit se tapahtuukin ihan tosissaan. ei täs tällainen vanha nainen enää jaksa hötkyillä ihmissuhteiden kanssa puoleen eikä toiseen.

ois muuten tosiaan kiva ajatus pitää sellaiset ihan oikeat sinkkubileet... ja sen jälkeen tilastoida, kuinka monta paria mahtoikaan muodostua. mä en kyl taitais silti tulla ottaan sitä riskiä, että unelmien prinssi karauttaa tanssilattialle ja vie mukanaan sydämen lisäksi myös tän autuaan sinkkuelämän*hih*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

tuitui

Posts: 1,258

#1070 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
hitto tää topik elää :D

sinkkuja on näköjään aikas paljon vieläkin tai sit ihmiset toistaa itseään täällä (_o/) *plur*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1071 • • Lost-Soul los pallos
Uhuu:

hei, kuka tervejärkinen mun viereen haluais nukkuun??
siinäpä ongelma kerrakseen....
mä potkin ja sätkin ja juttelen kovasti. se on ainakin yhtä paha kuin kuorsaaminen.



Eihän tossa ole vielä mitään... Mä potkin, sätkin, pyörin, kierin, puhun, syön, kuorsaan ja mutisen unissani... ja joku viel haluu nukkuu mun kanssa... *enkeli*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

SuttiS

Posts: 3,111

#1072 • • SuttiS Drama Queen
Lost-Soul:

Uhuu:hei, kuka tervejärkinen mun viereen haluais nukkuun??
siinäpä ongelma kerrakseen....
mä potkin ja sätkin ja juttelen kovasti. se on ainakin yhtä paha kuin kuorsaaminen.

Eihän tossa ole vielä mitään... Mä potkin, sätkin, pyörin, kierin, puhun, syön, kuorsaan ja mutisen unissani... ja joku viel haluu nukkuu mun kanssa... *enkeli*



Mä teen tota kaikkea em. unissani, plus narskutan hampaita ja lähettelen kännyllä textareita...ne onkin sit aika mielenkiintosia. *ding* Eikä mun vieressä kukaan ilman unilääkkeitä nuku. *uuh*

--
Suoritus tekee mestarin.

SuttiS

Posts: 3,111

#1073 • • SuttiS Drama Queen
Avernian:

vaan kukapa siinä haluiskaan nukkua.



Hmm, ton voi kyl nyt ymmärtää kahdella tavalla. Mä valitsen sen positiivisemman; "vaan kukapa siinä haluiskaan NUKKUA" *iloinen*

--
Suoritus tekee mestarin.

Avatar
#1074 • • emppu Guest
hyttyset inisee ku ne nukkuu*nauru**nauru* JOTENKI TUTTU...en kyl tiiä mist



ihanaa kuumottaaa*dissaa*
Uhuu

Posts: 844

#1075 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
juniorit ne näköjään inisee ihan hereilläkin...*hmph*

mut nukkumisista tai mistä tahansa muusta huolimatta. eivätkös ystävät ole juuri niitä henkilöitä, jotka hyväksyvät sinut kaikesta huolimatta... myös sen että olet sinkku ja luonnostaan häirikkönukkuja...
mutta pahimpia on kuitenkin ne sinkut, jotka yön aikana hamstraa tyynyt ja peitot ja heittelee ne pitkin poikin lattiaa*piru*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#1076 • • emppu Guest
Uhuu:

juniorit ne näköjään inisee ihan hereilläkin...*hmph*

mut nukkumisista tai mistä tahansa muusta huolimatta. eivätkös ystävät ole juuri niitä henkilöitä, jotka hyväksyvät sinut kaikesta huolimatta... myös sen että olet sinkku ja luonnostaan häirikkönukkuja...
mutta pahimpia on kuitenkin ne sinkut, jotka yön aikana hamstraa tyynyt ja peitot ja heittelee ne pitkin poikin lattiaa*piru*

Juniorit ei inise ku niil on äänen murros ja kyl ne hyväksyy kaverit sellasena ku ne on!!
*hih* Eikä ne kyl ryöstä toisten tyynyjä tai peittoja. Eikös tämä mennyt toistepäin ja sitäpaitsi milt puolelt sänkyy löyty tyyny???*pahis*


HHHAHAA meil on julkinen väittely meneillään... OUH how sweet..*nauraa*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1077 • • Lost-Soul los pallos
Uhuu:

mutta pahimpia on kuitenkin ne sinkut, jotka yön aikana hamstraa tyynyt ja peitot ja heittelee ne pitkin poikin lattiaa*piru*


No en oo sinkku, mut kyl mä totakin tykkään tehdä... mulle kaikki peitot ja tyynyt ja muille ei mitään... ja jos en tykkää olla siinä kohdassa missä nukun, saatan vierii toisen päältä johonkin muualle... *heiii*
Ja omistan aivan loistavat unen lahjat.. kerran on salama iskeny n. 7 metrin päähän enkä herännyt

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

00000

Posts: 176

#1078 • • 00000
Viikko sit jäin sinkuks on yleensä pitää olla surullinen ei onnistu multa mut mä oon mä ja mä taidan olla aikamoinen -->*possu*






*pahis*

[muokattu 12.4.2003 23:41]
trance moon

Posts: 1,905

#1079 • • trance moon ZamZa...
Nyt ku on sinkku, tuntuu et rahaa palaa ihan mielettömästi, kokoajan ollaan menossa, en pysty enään jarruttamaan...
se on menoa nyt... *voiei*
trance moon

Posts: 1,905

#1080 • • trance moon ZamZa...
avb:


Samaa mieltä kanssasi*joo*



Hyvä etten oo ainoa... *hih*